-
Punto gt 3 mtx me kali anartisi,15ares k antistreptikes k ehete to kalytero prosito supercar me ekpliktiki siberifora k epidoseis.ola ta ala einai gia ta paidakia k tis hazogomenes
-
...να υποθεσουμε οτι εσυ εισαι χερας, και ολοι οι αλλοι χαζογκομενες?
-
Όλα στρίβουν και μάλιστα με παρόμοιες ταχύτητες.
Όλα έχουν ίδια κατανομή βάρους και ίδιες αναρτήσεις.
Οι διαφορές είναι κυρίως σε επίπεδο αίσθησης.Αυτά τα λέει ένας κάτοχος Opel Corsa που έχει βαρεθεί να του κατηγορούν το αυτοκίνητο.
-
τα εχω γραψει παλι, αλλα ας τα ξαναπουμε...
καταρχην τα εχω οδηγησει και τα 2, πολυ περισσοτερο το ibiza βεβαια.
clio
- ανεση αναρτησης
- περισσοτερο 'στριφτερο' απο το ιμπιζα, στη πιστα ομως ειναι λιγο πιο αργο.
- μοτερ στις χαμηλες και μεσαιες στροφες
- χωροι
- θεση οδηγησης
- αλλαζει πολυ συντομα
- 'χαλαρος' λεβιες
ibiza
- φρενα
- χωροι
- θεση οδηγησης
- ευκολη, φθηνη και εγγυημενη αυξηση ιποδυναμης
- πιο 'δεμενο' αμαξωμα, σαν αισθηση
- κορυφαιος λεβιες
- λιγο καλυτερος εξοπλισμος
- καλυτερη σταθεροτητα στα πολλα χαω
- ηλεκτρονικο γκαζι
- ροπη χαμηλα (διορθωνεται παντως)
- σκληρη αναρτηση
- τριγμοι (δεν ξερω αν το Κλιο εχει)
- περισσοτερο υποστροφικο απο το Κλιο
- ευαισθητο ABS σε 'ανωμαλο' δρομο
ελπιζω να μην ξεχασα κατι.
-
Sorry για το ξενέρωτο, αλλά υπάρχει super mini που να... στίβει;
Enginekiller, με συγχωρείς, αλλά μιας που δεν συμμετέχω στο topic (έχω Fiesta βλέπετε) είπα να κάνω αυτό το μικρό χαζό σχόλιο για τον τίτλο...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Όλα στρίβουν και μάλιστα με παρόμοιες ταχύτητες.
Όλα έχουν ίδια κατανομή βάρους και ίδιες αναρτήσεις.
Οι διαφορές είναι κυρίως σε επίπεδο αίσθησης.Αυτά τα λέει ένας κάτοχος Opel Corsa που έχει βαρεθεί να του κατηγορούν το αυτοκίνητο.
καλα κρασια.........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Όλα στρίβουν και μάλιστα με παρόμοιες ταχύτητες.
Όλα έχουν ίδια κατανομή βάρους και ίδιες αναρτήσεις.
Οι διαφορές είναι κυρίως σε επίπεδο αίσθησης.Αυτά τα λέει ένας κάτοχος Opel Corsa που έχει βαρεθεί να του κατηγορούν το αυτοκίνητο.
καλα κρασια.........
Mε τις υγείες σου. Αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα αυτό ενώ τα έχεις οδηγήσει όλα, τί να πω...
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Sorry για το ξενέρωτο, αλλά υπάρχει super mini που να... στίβει;ΝΑΙ είπαμε
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... c&start=15
-
Αν είναι να περάσει το όριο των 1351 κυβικών και να πληρώνει αρκετά περισσότερα τέλη ας πάει στα 1600 κυβικά και στο φιέστα - 206 - κλιό. Αλλιώς είναι κρίμα....Ας πάρει το swift που είναι και κουκλάκι.
Κατά τα άλλα το κλιό λένε είναι το πιο στριφτερό και δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Πως γίνεται να στρίβεις με το τιμόνι οριζόντια ποτέ δεν το κατάλαβα όμως.......Για την κατανάλωση της αρκούδας κανένας δε λέει τίποτα έτσι;
Και spiros αλήθεια: πώς βελτιώνονται οι χαμηλές του ίμπιζα; Περιμένω να ακούσω εγώ και......άλλα 2-3 εκατομμύρια άνθρωποι...ΥΓ: Είμαι κάτοχος απλού 95αριού πούντο με ανάρτηση από σπόρτινγκ και 185άρια λαστιχάκια. Δεν το προτείνω γιατί δεν έχω εμπειρία από όλα τα μικρά για να κάνω σύγκριση. Πάντως......καλά πάει.....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
206 1.600 XS
ford fiesta Sολα τα αλλα φτηνα υποκαταστατα..........ολα τα αλλα δεν εχουν το παραμικρο feeling......
οσο αναφορα για το κορολα??? μακραν απο τα πιο ανοργασμικα (οπως λεει ενας φιλος του φορουμ) αυτοκινητα........Συμφωνώ με το αγόρι απο δώ...
Το ιμπίθα δεν το βλέπω καν...πολύ ξενέρωτο αμάξι εκτός και αν φοράει 1.8Τ πάνω...
-
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
Και spiros αλήθεια: πώς βελτιώνονται οι χαμηλές του ίμπιζα; Περιμένω να ακούσω εγώ και......άλλα 2-3 εκατομμύρια άνθρωποι...Πολυ απλα φιλε μου:
αν θες εμφαση σε ροπη στις χαμηλες:
Βαρελακι BMC + προγραμμα REVOαν θες εμφαση στις ψηλες:
σκουπα + προγραμμα REVOενταξει, το αμαξι δεν γινεται πυραυλος, αλλα ζωντανευει αρκετα στις χαμηλομεσαιες, ενω ψηλα γινεται πολυ καλυτερο.
υπαρχουν και μετρησεις για ολα αυτα, δεν ειναι 'νομιζω, ισως, μπορει, αλλά...'
υ.γ.
τα 2-3 εκ ανθρωποι που περιμεναν να το μαθουν απο εμενα αυτο, καλυτερα να ασχοληθουν με πλυντηρια. -
Αν μιλάμε για 'στριφτερά' και μόνο, στα καινούρια μάλλον το 206 είναι ψιλομονόδρομος. Έχω οδηγήσει σχεδόν τα πάντα σε σουπερμίνι ώς 1.600.
Μπορεί να μη στρίβει ταχύτερα από όλα, μπορεί να μη σου προσδίδει αίσθημα ασφάλειας παντού και πάντα, μπορεί το τιμόνι να μην είναι εντελώς ξυράφι (αν και μακράν πιο ξυράφι από τα υπόλοιπα - πλην Ford), αλλά με το 206 θα φχαριστηθείς στρίψιμο (πάντα τηρουμένων των αναλογιών - μην τρελαθούμε κι όλας). Είναι το μόνο που ρυθμίζεται επαρκώς και πετάει κώλο κατά βούληση (χωρίς όμως να σου θυμίζει να κάνεις τάμα στον Αγ. Χριστόφορο όταν κατέβεις). Αν μάλιστα πας και στο 1.600 δε λείπει και η δύναμη, άσε που δε χοροπηδάει και σαν το κατσίκι.Εννοείται μετά από όλα αυτά ότι δε σε πολυνοιάζουν στοιχεία όπως:
- Ποιότητα πλαστικών/τριξίματα
- Χώροι
- Αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων.
Αν κάτι από τα παραπάνω τρία είναι ζωτικής σημασίας για σένα, τότε μακριά από 206.
Πάντως αν θα τ' άλλαζα, πάλι... Rallye θα έπαιρνα!
-
Ωραίος Πέτρο. Μακάρι όλοι να μπορούσαν να μιλήσουν αντικειμενικά και χωρίς παροπίδες για το αυτοκίνητό τους!
-
και μακαρι οσοι μιλανε να ξερουν και τι λενε
-
Καλα δεν το πιστευω ετσι γρηγορα 5 σελιδες! Ευχαριστω ρε παιδια. Εχουμε και λεμε:
1)Ανεφερα το corolla επειδη ειναι κοντα στα λεφτα του αξιοπιστο και δυνατο στα 1.4 που θελει. Επισης ενδιοαφερεται και για χωρους οποτε ειναι κατι καλυτερο απο μικρο.
2)Clio αποκλειεται λογω χωρων. Επισης ο φιλος μου ειναι 1.92!!!
3)Μην αναφερετε βελτιωσεις. Ο φιλος μου ουτε λαδια δε θα αλλαξει περα απο τα εργοστασιακα. Οτι λεμε θα ειναι εργοστασιακο.
4)Punto αν θυμαμαι δεν ειχε χωρους και αυτο αλλα θα το δουμε.
5)Επειδη η διαφορα παιζει κυριως αναμεσα σε ibiza και fabia εχω να πω οτι προτιμω το fabia γιατι πιστευω οτι εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης απο το ibiza που οπως ανεφερε και καποιος ψιλοτριζει. Επισης επειδη θα κανει πολλα χλμ σε πολη με κινηση προτιμα πιο χαμηλοροπο οπως fabia παρα ibiza στο συγκεκριμενο θεμα μονο. Σε ενα συγκριτικο που παρεθεσε καποιος για τα φρενα του fabia ειχε στα αρνητικα τις επιδοσεις στα φρενα. Ειδα τιμη του fabia sport και μιλαμε για 17,000 + λοιπα εξοδα οποτε παμε μαλλον για 100αρα. Για ibiza δεν βρηκα στο site εκδοση top gun αλλα την 75αρα και την 100αρα. Δεν βρηκα επισης τιμες ποσο παει περιπου; -
Μολις ειδα για το top gun οτι ειναι 3πορτο οποτε αποριπτεται γιατι μιλαμε για 5θ. Απο επιδοσεις ειδα διαφορες σε ενα περιοδικο σχεδον ενος δευτερολεπτου υπερ του ibiza σε ενα περιοδικο (οχι οτι παιζει ρολο το 0-100 μονο) αλλα δεν κοιταξα τιποτα αλλο τωρα. Αργοτερα θα ξαναδω πιο πολλα στοιχεια. Απο χωρους απ'οτι βλεπω εχουν παρομοιους αν και μου φαινοταν πιο στενοχωρο το ibiza.
Υ.Γ.:Ποιας χρονιας μοντελα ειναι και τα δυο; Νομιζω το ibiza ειναι 2001; Εχουν γινει τιποτα facelift; Τι εγγυησεις εχουν; -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Μολις ειδα για το top gun οτι ειναι 3πορτο οποτε αποριπτεται γιατι μιλαμε για 5θ.Άρα απορρίπτουμε και το punto καθώς το sporting είναι αποκλειστικά 3θυρο.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Sportka ?
καλο χρυσο αλλα μηπως παρα ειναι μικρο????
Όχι εκεί που πρέπει (βλ.μεταξόνιο,μετατρόχιο)!
Μακράν το πιο στριφτερό από όλα τα μικρά!
Αν όχι αυτό,τότε Clio ή Swift (οι 4τροχοί μίλησαν με κολακευτικά λόγια για την οδ. συμπεριφορά του).
-
Επισης παρολο που πριν κανα χρονο το ειχα σαν κορυφαιο στην κατηγορια απορριπτεται το fiesta λογω ολων αυτων των προβληματων που εχουν δει συνφορουμιτες. Το Ka ρε παιδια παραειναι μικρο. Μιλαμε για super mini ειπαμε οχι για μινι. Το Clio το αποκλεισαμε νωριτερα και το punto μολις πριν που ειδα το σχολιο του charmak66. Μειναμε λοιπον αναμεσα σε fabia και ibiza. Το fabia 115hp δε νομιζω να βγαινει μονο σε 3θ; Με αυτα που εχω διαβασει απλως θεωρω το ibiza πιο κοντα στα γουστα του λογω πιο σφικτης αναρτησης αλλα θα δουμε στην οδηγηση πως ειναι. Δηλαδη ολες οι εκδοσεις 1.4 πανω απο τον 101hp ειναι 3θ; Υπαρχει επισης πιθανοτητα επειδη ισως δεν φτανει το badget μου για focus που κοιταω καιρο(και εχω ζαλισει αρκετους εδω μεσα ) να κοιταξω κι εγω κανα μικροτερο οποτε ισως το ψαξιμο του με βοηθησει αν και θα σπαστω μετα απο τοσα χρονια με golf και τωρα corolla πεσω κατηγορια . Εγινε προσφατα το fabia facelift;
-
Το fabia είναι πεντάθυρο. Υπάρχουν και ίμπιζα 5θυρα με 101 και μπορούν να πάρουν το πρόγραμμα revo εκ των υστέρων(παρόλο που είμαι απογοητευμένος από την απόδοσή του, έχω το προηγούμενο ίμπιζα και το έβαλα). Το ίμπιζα εμφανίστηκε στην αγορά το 2002. Το fabia έφαγε ένα ρετουσάρισμα( face lift). Μάζευε για το focus. Προσωπικά δεν θα έπεφτα κατηγορία. Το focus μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, ωραίο.
Super mini που να στριβει;