Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χειμωνιατικα λαστιχα : Αποψεις και...προτασεις.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Χειμωνιατικα λαστιχα : Αποψεις και...προτασεις.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    14
    45
    64
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
      Χμμμ...ενδιαφερον διοτι αυτο που ξερω εγω ειναι:

      Το αλουμινιο ειναι non-ferrous metal, δηλαδη οχι σιδηρούχο (δεν περιεχει σιδηρο). Ομως το αλουμινιο οξιδωνετε κυριως λογο του οτι περιεχει ψευδάργυρο. Ολες οι αλουμινιενες ζαντες εχουν ενα προστατευτικο clearcoat στο εξωτερικο που προστατευευει το αλουμινιο (απο μεσα) απο οξειδωση. Αλλα το προστατευτικο αυτο υλικο πολλες φορες χαραζετε απο χτυπηματα, κτλ. Ετσι η οξυδωση αρχιζει. Η οξιδωση παιρνει αρκετο χρονο στην περιπτωση του αλουμινιου (σε σχεση με αλλα μεταλα), αλλα εαν ζεις σε χωρα οπου ριχνουν αλατι οταν χιονιζει οπως εδω στο Σικαγο και στην Γερμανια, τοτε η οξιδωση επιταχυνετε.

      Φαντάζομαι μιλάς για κράματα αλουμινίου, ε; Γιατί το αλουμίνιο είναι στοιχείο της φύσης, περιέχει 100% αλουμίνιο (Al) και τίποτε άλλο.

      Το καθαρό αλουμίνιο (όχι κράμα) οξειδώνεται, αλλά μόνο επιφανειακά, σε αντίθεση με τον σίδηρο που τελικά σαπίζει και από μέσα.

      Το αλάτι είναι καταλύτης στην οξείδωση, οπότε όντως την επιταχύνει και δημιουργεί προβλήματα στα χτυπήματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

        Χμμμ...ενδιαφερον διοτι αυτο που ξερω εγω ειναι:

        Το αλουμινιο ειναι non-ferrous metal, δηλαδη οχι σιδηρούχο (δεν περιεχει σιδηρο). Ομως το αλουμινιο οξιδωνετε κυριως λογο του οτι περιεχει ψευδάργυρο. Ολες οι αλουμινιενες ζαντες εχουν ενα προστατευτικο clearcoat στο εξωτερικο που προστατευευει το αλουμινιο (απο μεσα) απο οξειδωση. Αλλα το προστατευτικο αυτο υλικο πολλες φορες χαραζετε απο χτυπηματα, κτλ. Ετσι η οξυδωση αρχιζει. Η οξιδωση παιρνει αρκετο χρονο στην περιπτωση του αλουμινιου (σε σχεση με αλλα μεταλα), αλλα εαν ζεις σε χωρα οπου ριχνουν αλατι οταν χιονιζει οπως εδω στο Σικαγο και στην Γερμανια, τοτε η οξιδωση επιταχυνετε.

        Φαντάζομαι μιλάς για κράματα αλουμινίου, ε; Γιατί το αλουμίνιο είναι στοιχείο της φύσης, περιέχει 100% αλουμίνιο (Al) και τίποτε άλλο.

        Το καθαρό αλουμίνιο (όχι κράμα) οξειδώνεται, αλλά μόνο επιφανειακά, σε αντίθεση με τον σίδηρο που τελικά σαπίζει και από μέσα.

        Το αλάτι είναι καταλύτης στην οξείδωση, οπότε όντως την επιταχύνει και δημιουργεί προβλήματα στα χτυπήματα.

        ΟΚ. Παλι στα εγκυκλοπαιδικα.

        Η διαδικασια του εξευγενίζμου του αλουμινιου σε πολυ γενικες γραμμες ειναι:

        Ολα αρχιζουν απο..ας πουμε το χωμα. Πιο σωστα τον βωξιτη. Απο 4 τονους βωξιτη, με την σωστη διαδικασια μπορει καποιος να 'εκκαθαρισει' 2 τοννους αργιλιοξείδιο ή αλλιως, αλουμίνα. Το οποιο ειναι μια ασπρη σκονη οξιδιου του αλουμινίου. Κατι τετοιο ειναι πολυ πολυπλοκο ομως. Η Αλκόα το κανει καλυτερα απο ολους και γιαυτο ειναι η πιο πετυχημενη εταιρια στον κοσμο πανω σε αυτο (σχεδον ολοι νομιζουν οτι το τα αλουμινιενια σασι της Αουντι ειναι τεχνογνωσια της Αουντι 100%, ολα αρχιζουν απο την Αλκόα ομως).

        Ετσι με την διαδικασια της Αλκοα, απο τους 2 τονους αργιλιοξείδιου ειναι δυνατον να βγει ενας τονος αλουμινιου. Η ρευστοποιηση του αλουμινιου ειναι μια διαδικασια η οποια επινοησε το 1888, πρωτη απο ολους.

        Για χαρι λογου, ενας τονος αλουμινιου ειναι αρκετος για να κατασκευαστουν 60,000 κουτια Κοκακόλας, αρκετα για την κατασκευη των πλαισιων 7 αυτοκινητων (διαστασης BMW σειρας 5).

        ΟΚ

        1. Μαζευετε λοιπον ο βωξιτης απο το μεταλλειο.
        2. Για να γινει η 'γη' αλουμίνα ειναι πολυπλοκο. Ο βωξιτης μιξαρετε με ασβεστη και καυστικη σοδα, πρεσαρετε και θερμενετε. Ετσι η αλουμινα διαλυετε με την καυση. Η αλουμινα (της οποιας το συμβολο by the way ειναι Al2O3) ειναι σαν κατι μεταξυ ζαχαρης και πουδρας σε μορφη.
        3. Η αλουμίνα γινετε αλουμίνιο σε μια ηλεκτρολυτικη διαδικασια η οποια ονομαζεται (smelting - διαχωρισμος μεταλλου)
        4. Το αλουμινιο μετα τον διαχωρισμο παει σε φουρνου οπου γινεται μιξαρισμα ακριβειας με αλλα μεταλλα για την δημιουργια ειδικων τυπων αλουμινίου. Ολα τα αλουμινια δεν ειναι τα ιδια. Αλλο ειδος χρειαζετε για την κατασκευη αλουμινιου για κουτια κοκακολας και αλλα για την κατασκευη ενος αεροπλανου (και δεν μιλαω για ποσοτητα εδω). Η διαδικασια αυτο ειναι σουπερ περιπλοκη επισης.
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          titsataki last edited by

          Πηγαινε στο tirerack και μπορεις να διαβασεις πολλες πληροφοριες για χειμερινα λαστιχα.

          http://www.tirerack.com/winter/features/control.html

          Προσωπικα δεν εχω ιδεα μια και τα λαστιχα μου ειναι καλοκαιρινα, και δεν εχω καμμια ορεξη να δω χιονι εκτος απο την τηλεοραση. (Γιαυτο μετακομισα στην Καλιφορνια)

          Νικος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gavriil1 last edited by

            Απο αυτα που διαβαζω νομιζω οτι ειναι αναγκαιο να ξεκαθαρισω κατι βασικο για τα λαστιχα. Το εαν ενα λαστιχο 'βρισκει τριβη' στο χιονι ή οχι δεν ειναι θεμα του μεγεθους του, αλλα κυριως της σχεδιασης του πελματος και των υλικων που χρισημοποιουντε για την κατασκευη της γομας.

            Τα βασικα που πρεπει να ξερει καποιος ειναι οτι υπαρχουν 3 μεγαλες και βασικες κατηγοριες ελαστικων.

            Τα καλοκαιρινα (summer tires)
            Ολων των εποχων (all season)
            Τα χειμερινα (winter tires)

            Υπαρχουν αρκετες υπο-κατηγοριες αυτων λογο τεχνολογιας, κτλ. Αλλα αυτες ειναι οι βασικες.

            Τωρα αυτα που πρεπει να ξερει καποιος για τα χαρακτηριστικα των κατηγοριων αυτων ειναι οτι:

            Τα καλοκαιρινα λαστιχα ειναι αυτα με την καλυτερη αποδοση στο στεγνο, απο τις αλλες 2 κατηγοριες. Οπως επισης και στο βρεγμενο ομως. Αρα ειναι τα καταλληλα ελαστικα για κλιμα οπως αυτο της Καλιφορνια και αυτο της Ελλαδος. Τα καλοκαιρινα λαστιχα αποδιδουν σχεδον μηδαμινως σε χιονι ή παγο. Μαλιστα οσο καλυτερη αποδοση εχει ενα καλοκαιρινο λαστιχο στο στεγνο, τοσο χειροτερη εχει στο χιονι και παγο. Η τετρακινηση δεν θα κανει τιποτε εαν δεν φορας το σωστο λαστιχο, οπως και τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ευσταθειας.

            Τα χειμερινα λαστιχα ειναι φυσικα για το χειμωνιατικο κλιμα του Σικαγο π.χ. Εαν υπαρχει χιονι και παγος, η μονη λυση ειναι το χειμερινο λαστιχο. Μεχρι και 10 χρονια πριν τα χειμερινα λαστιχα ηταν studded. Με καρφια δηλαδη. Κατι το οποιο τα εκαναν ακαταλληλα για τις στεγνες ημερες του χειμωνα. Αλλα τα τελευταια 7 χρονια υπηρξαν αλματα οσον αφορα την τεχνολογια των ελαστικων για τον χειμωνα. Σημερα υπαρχουν πολλες υποκατηγοριες χειμερινων ελαστικων και οι περισσοτερες ειναι studless (χωρις καρφια δηλ). Μολις πριν 3 χρονια ηταν δυσκολο να βρεις χειμερινο λαστιχο με ενδηξη ταχυτητας Η π.χ. Σημερα βρισκεις μεχρι και V, ισως και Ζ. Ακομη και πριν 3-5 χρονια τα χειμερινα ελαστικα ηταν μπελας για τις στεγνες ημερες του χειμωνα που ειναι και οι περισσοτερες ακομη και εδω στο Σικαγο, ακομη και πιο βορεια. Εκανα πολυ θορυβο, το κρατημα ηταν χαλια, το φρεναρισμα ηταν χαλια, κτλ. Με αλλα λογια, τα χειμερινα λαστιχα ηταν τα αντι-καλοκαιρινα λαστιχα. Οπου τα καλοκαιρινα λαστιχα απεδιδαν, τα χειμερινα δεν απεδειδαν και το αντιθετα. Σημερα ομως υπαρχει μεση λυση με διαφορες προτασεις απο τις Μπριτζστοουν, Μισελεν και Ντανλοπ.

            Τα all weather λαστιχα, ειναι για αυτους που μενουν σε κλιμα οπως αυτο του Σικαγο και δεν θελουν να εχουν 2 σετ ζαντολαστιχα. Ενα καλοκαιρινα και ενα χειμωνιατικα για τους 2-3 μηνες του χειμωνα. Μα αλλα λογια, τα all weather λαστιχα κανουν τα παντα, αλλα τιποτε πολυ καλα. Jack of all trades, master of none λενε εδω.

            Τα παραπανω ειναι σε πολυ γενικες γραμμες και οταν μιλαει καποιος σε επιπεδο συγκεκριμενου ελαστικου (μαρκας και τυπου δηλ), τοτε τα πραγματα αλλαζουν αλλα η βαση ειναι η παραπανω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              paris-2 last edited by

              Παιδια,δε θελω να φανω εγωιστης,αλλα επειδη βλεπω οτι γραφονται πολυ ομορφα πραγματα και επειδη,το βασικοτερο,το θεμα θα ειναι επικαιρο σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα(μπορει να ξυπνησουμε ακομα και αυριο και να ειναι η μερα 'ασπρη',και μετα θα αρχισουν τα ευτραπελα,οπως περσυ αλλα και αλλες χρονιες,που δειχνουν ποσο ασχετοι ειμαστε,σε γενικες γραμμες,στην οδηγηση στα χιονια),πιστευω οτι πρεπει να κρατηθει το topic ψηλα ετσι ωστε να το δει οσο το δυνατο περισσοτερος κοσμος.

              ....και φυσικα να ακουστουν και αλλες αποψεις,αλλα και καποιες εμπειριες που εχει καποιος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gavriil1 last edited by

                Ο χρήστης paris 2 έγραψε:
                🙂
                ....και φυσικα να ακουστουν και αλλες αποψεις,αλλα και καποιες εμπειριες που εχει καποιος.

                Προσωπικη εμπειρια:

                1999 Ιανουαριος. Πρωινο σηκωνωμε να παω στην δουλεια. Οδηγαω ενα 1996 Eagla Talon TSi AWD (τον κινητηρα του τοτε Εβο με 240 αλογα και την τετρακινηση του τοτε Εβο κατα 90% ιδια).

                Λαστιχα Dunlop καλοκαιρινα. Και μαλιστα αρκετα 'φαγωμενα'.

                Το εχει στρωσει εξω, περιπου ενα γονατο. Αλλα τα καθαριζουν εδω και ετσι οι δρομοι ειναι ΟΚ. Επισης επηδει εχω τετρακινηση νομιζω οτι ειμαι ΟΚ. Το αυτοκινητο στο στεγνο ειναι σχεδον αδυνατον να το κανεις να γλυστρισει οπως και στο βρεγμενο και ετσι εχω ξεχασει τι σημενει 'μπαντια'.

                Ειμαι στην αριστερη λωριδα σε αυτοκινητοδρομο με 3 λωριδες. Στα αριστερα μου διαχωριστικος τοιχος υψους μισου μετρου+ Ενω στον αυτοκινητοδρομο και πηγαινοντας με πειρπου 50 χ/ω και ενω υπαρχει κινηση φουλ (δεν υπαρχει χωρος για να αλλαξεις πορεια ή λωριδα πουθενα), υπρχει μια ελαφρυα κατηφορα. Στο τελος αυτης ΑΚΟΥΜΠΑΩ τα φρενα.

                Το αυτοκινητο κανει 3 στροφες (360 μοιρων). Αρχιζει το κλασσικο slow motion στον μυαλαο. Ορικιζομαι ακομη και σημερα οτι τα τετακε κρατησαν λεπτα αντι για δευτερολεπτα. Θυμαμε να σκεφτομου 'δεν μπορω να πιστεψω οτι ειμαι σε εμπλοκη ατυχημτος αυτην την στιγμη, να που ετυχε ΚΑΙ σε μενα, αυτα που διαβαζουμε για αλλους στα ΜΜΕ γινοντε και σε μενα'

                Για καποιο λογο το αυτοκινητο ενω σε τετακε ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΩΡΙΔΑ κατα 90%. Εβγαλα 'ουρα' στην διπλανη λωριδα για μια στιγμη και ενα αλλο αυτοκινητο με χτυπαει στον πισω προφυλακτηρα ενω ομως ακομη στρυφογιριζω, αλλα τιποτε σοβαρο. Πρωτον επηδει με χτυπησε ΠΡΟΣ την μερια που γυρνουσε το αυτοκινητο και δευτερον επηδει και αυτη (κοπελα ηταν) πηγενε αργα σχετικα (30χ/ω ισως).

                Βγενω εξω και σχεδον πεφτω στην ασφαλτο. Παγος παντου. Γυρνω προς τα δεξια μου και βλεπω χιλιαδες αυτοκινητα σταματημενα. Και οι 3 λωριδες σταματησαν. Αυτοκινητα μεχρι εικει που δεν περνει το ματι Το πρωτο αισθημα= εξω φρενων με το αυτοκινητο. Πως ειναι δυνατον αυτο το αυτοκινητο που οταν προσπαθουσα να το βγαλω απο τον δρομο δεν εβγενε? Και τι εγινε με τα παλιο-ABS? Διοτι ABS δεν ενιωσα.

                Το πρωτο μαθημα ειναι οτι ο παγος μαζευετε πρωρα σε 2 μερη. Στο τελος μιας κατηφορας, οσο ελαφρυα και εαν ειναι αυτη και πανω σε γεφυρες.

                Το δευτερο μαθημα και το πιο σημαντικο ειναι: ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΟΡΑΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ δεν παν'αχεις 8κινηση, εαν δεν υπαρχει τριβη, δεν υπαρχει τριβη. Αρα ακομη και με τετρακινηση τα παντα αρχιζουν απο το σωστο λαστιχο που στην προκειμενη ηταν το χειμερινο ή τουλαχιστον ενα 'ολων των εποχων' λαστιχο. Διοτι οταν ειδα τα περισσοτερα αυτοκινητα να σταματουν χωρις προβλημα στο ιδιο σημειο που εγω εχασα καθε ελενχο....φαντασου πως ενιωσα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone last edited by

                  Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                  🙂
                  ....και φυσικα να ακουστουν και αλλες αποψεις,αλλα και καποιες εμπειριες που εχει καποιος.

                  Προσωπικη εμπειρια:

                  1999 Ιανουαριος. Πρωινο σηκωνωμε να παω στην δουλεια. Οδηγαω ενα 1996 Eagla Talon TSi AWD (τον κινητηρα του τοτε Εβο με 240 αλογα και την τετρακινηση του τοτε Εβο κατα 90% ιδια).

                  Λαστιχα Dunlop καλοκαιρινα. Και μαλιστα αρκετα 'φαγωμενα'.

                  Το εχει στρωσει εξω, περιπου ενα γονατο. Αλλα τα καθαριζουν εδω και ετσι οι δρομοι ειναι ΟΚ. Επισης επηδει εχω τετρακινηση νομιζω οτι ειμαι ΟΚ. Το αυτοκινητο στο στεγνο ειναι σχεδον αδυνατον να το κανεις να γλυστρισει οπως και στο βρεγμενο και ετσι εχω ξεχασει τι σημενει 'μπαντια'.

                  Ειμαι στην αριστερη λωριδα σε αυτοκινητοδρομο με 3 λωριδες. Στα αριστερα μου διαχωριστικος τοιχος υψους μισου μετρου+ Ενω στον αυτοκινητοδρομο και πηγαινοντας με πειρπου 50 χ/ω και ενω υπαρχει κινηση φουλ (δεν υπαρχει χωρος για να αλλαξεις πορεια ή λωριδα πουθενα), υπρχει μια ελαφρυα κατηφορα. Στο τελος αυτης ΑΚΟΥΜΠΑΩ τα φρενα.

                  Το αυτοκινητο κανει 3 στροφες (360 μοιρων). Αρχιζει το κλασσικο slow motion στον μυαλαο. Ορικιζομαι ακομη και σημερα οτι τα τετακε κρατησαν λεπτα αντι για δευτερολεπτα. Θυμαμε να σκεφτομου 'δεν μπορω να πιστεψω οτι ειμαι σε εμπλοκη ατυχημτος αυτην την στιγμη, να που ετυχε ΚΑΙ σε μενα, αυτα που διαβαζουμε για αλλους στα ΜΜΕ γινοντε και σε μενα'

                  Για καποιο λογο το αυτοκινητο ενω σε τετακε ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΩΡΙΔΑ κατα 90%. Εβγαλα 'ουρα' στην διπλανη λωριδα για μια στιγμη και ενα αλλο αυτοκινητο με χτυπαει στον πισω προφυλακτηρα ενω ομως ακομη στρυφογιριζω, αλλα τιποτε σοβαρο. Πρωτον επηδει με χτυπησε ΠΡΟΣ την μερια που γυρνουσε το αυτοκινητο και δευτερον επηδει και αυτη (κοπελα ηταν) πηγενε αργα σχετικα (30χ/ω ισως).

                  Βγενω εξω και σχεδον πεφτω στην ασφαλτο. Παγος παντου. Γυρνω προς τα δεξια μου και βλεπω χιλιαδες αυτοκινητα σταματημενα. Και οι 3 λωριδες σταματησαν. Αυτοκινητα μεχρι εικει που δεν περνει το ματι Το πρωτο αισθημα= εξω φρενων με το αυτοκινητο. Πως ειναι δυνατον αυτο το αυτοκινητο που οταν προσπαθουσα να το βγαλω απο τον δρομο δεν εβγενε? Και τι εγινε με τα παλιο-ABS? Διοτι ABS δεν ενιωσα.

                  Το πρωτο μαθημα ειναι οτι ο παγος μαζευετε πρωρα σε 2 μερη. Στο τελος μιας κατηφορας, οσο ελαφρυα και εαν ειναι αυτη και πανω σε γεφυρες.

                  Το δευτερο μαθημα και το πιο σημαντικο ειναι: ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΟΡΑΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ δεν παν'αχεις 8κινηση, εαν δεν υπαρχει τριβη, δεν υπαρχει τριβη. Αρα ακομη και με τετρακινηση τα παντα αρχιζουν απο το σωστο λαστιχο που στην προκειμενη ηταν το χειμερινο ή τουλαχιστον ενα 'ολων των εποχων' λαστιχο. Διοτι οταν ειδα τα περισσοτερα αυτοκινητα να σταματουν χωρις προβλημα στο ιδιο σημειο που εγω εχασα καθε ελενχο....φαντασου πως ενιωσα.

                  Δηλ. με all-weather ή με χειμερινα λάστιχα δεν θα είχες πρόβλημα πάνω στον πάγο; Σίγουρα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    paris-2 last edited by

                    Σιγουρα παντως πιο λιγα προβληματα.Αν μη τι αλλο δεν θα εκανε τις 'φουρλες' και ο ελεγχος θα ηταν ευκολοτερος.Ειπαμε,καλα τα χειμωνιατικα βρε,αλλα δεν ειναι και οι 'θεοι'!!!Οπου δεν παταει ,δ ε ν παταει.

                    Ασχετο σχολιο:Παρασκευη και Σαββατο,η χειροτερη μερα για εξω.Ολοι μα ολοι προσπαθουν να διασκεδασουν.Αποτελεσμα:Χ α ο ς.Μολις μπηκαμε απο εξοδο,συντομη θαλεγα.Καλυτερα μεσα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      makinen last edited by

                      Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                      🙂
                      ....και φυσικα να ακουστουν και αλλες αποψεις,αλλα και καποιες εμπειριες που εχει καποιος.

                      Προσωπικη εμπειρια:

                      1999 Ιανουαριος. Πρωινο σηκωνωμε να παω στην δουλεια. Οδηγαω ενα 1996 Eagla Talon TSi AWD (τον κινητηρα του τοτε Εβο με 240 αλογα και την τετρακινηση του τοτε Εβο κατα 90% ιδια).

                      Λαστιχα Dunlop καλοκαιρινα. Και μαλιστα αρκετα 'φαγωμενα'.

                      Το εχει στρωσει εξω, περιπου ενα γονατο. Αλλα τα καθαριζουν εδω και ετσι οι δρομοι ειναι ΟΚ. Επισης επηδει εχω τετρακινηση νομιζω οτι ειμαι ΟΚ. Το αυτοκινητο στο στεγνο ειναι σχεδον αδυνατον να το κανεις να γλυστρισει οπως και στο βρεγμενο και ετσι εχω ξεχασει τι σημενει 'μπαντια'.

                      Ειμαι στην αριστερη λωριδα σε αυτοκινητοδρομο με 3 λωριδες. Στα αριστερα μου διαχωριστικος τοιχος υψους μισου μετρου+ Ενω στον αυτοκινητοδρομο και πηγαινοντας με πειρπου 50 χ/ω και ενω υπαρχει κινηση φουλ (δεν υπαρχει χωρος για να αλλαξεις πορεια ή λωριδα πουθενα), υπρχει μια ελαφρυα κατηφορα. Στο τελος αυτης ΑΚΟΥΜΠΑΩ τα φρενα.

                      Το αυτοκινητο κανει 3 στροφες (360 μοιρων). Αρχιζει το κλασσικο slow motion στον μυαλαο. Ορικιζομαι ακομη και σημερα οτι τα τετακε κρατησαν λεπτα αντι για δευτερολεπτα. Θυμαμε να σκεφτομου 'δεν μπορω να πιστεψω οτι ειμαι σε εμπλοκη ατυχημτος αυτην την στιγμη, να που ετυχε ΚΑΙ σε μενα, αυτα που διαβαζουμε για αλλους στα ΜΜΕ γινοντε και σε μενα'

                      Για καποιο λογο το αυτοκινητο ενω σε τετακε ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΩΡΙΔΑ κατα 90%. Εβγαλα 'ουρα' στην διπλανη λωριδα για μια στιγμη και ενα αλλο αυτοκινητο με χτυπαει στον πισω προφυλακτηρα ενω ομως ακομη στρυφογιριζω, αλλα τιποτε σοβαρο. Πρωτον επηδει με χτυπησε ΠΡΟΣ την μερια που γυρνουσε το αυτοκινητο και δευτερον επηδει και αυτη (κοπελα ηταν) πηγενε αργα σχετικα (30χ/ω ισως).

                      Βγενω εξω και σχεδον πεφτω στην ασφαλτο. Παγος παντου. Γυρνω προς τα δεξια μου και βλεπω χιλιαδες αυτοκινητα σταματημενα. Και οι 3 λωριδες σταματησαν. Αυτοκινητα μεχρι εικει που δεν περνει το ματι Το πρωτο αισθημα= εξω φρενων με το αυτοκινητο. Πως ειναι δυνατον αυτο το αυτοκινητο που οταν προσπαθουσα να το βγαλω απο τον δρομο δεν εβγενε? Και τι εγινε με τα παλιο-ABS? Διοτι ABS δεν ενιωσα.

                      Το πρωτο μαθημα ειναι οτι ο παγος μαζευετε πρωρα σε 2 μερη. Στο τελος μιας κατηφορας, οσο ελαφρυα και εαν ειναι αυτη και πανω σε γεφυρες.

                      Το δευτερο μαθημα και το πιο σημαντικο ειναι: ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΟΡΑΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ δεν παν'αχεις 8κινηση, εαν δεν υπαρχει τριβη, δεν υπαρχει τριβη. Αρα ακομη και με τετρακινηση τα παντα αρχιζουν απο το σωστο λαστιχο που στην προκειμενη ηταν το χειμερινο ή τουλαχιστον ενα 'ολων των εποχων' λαστιχο. Διοτι οταν ειδα τα περισσοτερα αυτοκινητα να σταματουν χωρις προβλημα στο ιδιο σημειο που εγω εχασα καθε ελενχο....φαντασου πως ενιωσα.

                      Καλά όλα αυτά Γαβριήλ,αλλά μια μικρή παρατήρηση:είπες ότι κατά το φρενάρισμα είχες απώλεια πρόσφυσης και έχασες τον έλεγχο.Άρα,σίγουρα έφταιγαν τα λάστιχα κι ο πάγος,αλλά δεν μπορούσες έτσι κι αλλιώς να βασιστείς στην τετρακίνηση αφού δεν βοηθάει κατά την επιβράδυνση σε κατηφόρα και μάλιστα με τα φρένα και όχι με κατέβασμα ταχύτητας (δηλαδή με τον κινητήρα)Οπότε,η οποιαδήποτε τετρακίνηση δεν έιναι πανάκεια στις κατηφόρες το χειμώνα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        j-marr last edited by

                        Διαβαζοντας τα παραπανω επισημενω οτι στον παγο δεν 'πιανουν' τα χειμερινα λαστιχα.
                        Ανεβοκατεβαινω συχνα τα βουνα τησ Β Ελλαδος (χιονοδρομικα) και πιστευω οτι χειμερινα λαστιχα ειαναι μια μαλλον ασκοπη αγορα για τισ συνθηκες της Ελλαδας (εκτος αν μενεις φλορινα καστορια κτλ)
                        Με αλθσιδεσ την εχω βγαλει καθαρη μεχρι τωρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          paris-2 last edited by

                          Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                          Διαβαζοντας τα παραπανω επισημενω οτι στον παγο δεν 'πιανουν' τα χειμερινα λαστιχα.
                          Ανεβοκατεβαινω συχνα τα βουνα τησ Β Ελλαδος (χιονοδρομικα) και πιστευω οτι χειμερινα λαστιχα ειαναι μια μαλλον ασκοπη αγορα για τισ συνθηκες της Ελλαδας (εκτος αν μενεις φλορινα καστορια κτλ)
                          Με αλθσιδεσ την εχω βγαλει καθαρη μεχρι τωρα.

                          Καλε μου φιλε,ας μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το αν χρειαζονται τα χειμωνιατικα,γιατι αν κυκλοφορεις σε μερη οπου το λιγο χιονακι σε αναγκαζει να βαζεις αλυσιδες και φανταζομαι οτι αντιλαμβανεσαι ποσο σπαστικο ειναι το βαλε-βγαλε.Τετοια μερη δεν συνανταμε μονο στα βουνα,αλλα και πολυ κοντα στις πολεις μας.Βαζω ομως και την περιπτωση μιας εκδρομης.Θα μου πεις βαλε αλυσιδες.Δεκτο.Αλλα παλι εχεις τη διδικασια.Και αν δεχτουμε οτι και τα χειμωνιατικα λαστιχα δεν ειναι και η απολυτη λυση,εστω και με +αλυσιδες μαλλον καλυτερα θα πηγαινεις.
                          Θεωρω οτι μιλαμε για ενα ζευγαρι αλυσιδες,οποτε ο πισω αξονας ειναι 'ξεβρακωτος' στα φρενα.Αν παμε στα δυο,τοτε μιλαμε για αλλη ιστορια,χρονοβορα νομιζω.Αναφερω οτι το αυτοκινητο εχει και μια μορφη καλης,πιστευω,τετρακινησης,πραγμα που σε προκαλει να πας και λιγο πιο περα.
                          Ασε που στα ξερα οι αλυσιδες το 'σκιζουν' ο λ ο το αυτοκινητο(θα τοχεις νειωσει μαλλον).
                          Και απο αποψη οικονομιας ερχεται κατα τι ακριβοτερα,οχι παραλογα ομως,αφου κανεις οικονομια στα normal λαστιχα σου.Και στην ψυχικη σου γαληνη.......


                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            j-marr last edited by

                            συγκεκριμενα περισινη χειμερινη σεζον αναγκαστικα να βαλω αλυσιδες
                            το πολυ 3-4 φορες.
                            Για το θεμα της διαδικασιας εχεις δικιο αλλα να δωσω περι τα 300 euro για 3-4 φορες το χρονο δεν νομιζω οτι συμφερει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              a4-turbo last edited by

                              Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                              συγκεκριμενα περισινη χειμερινη σεζον αναγκαστικα να βαλω αλυσιδες
                              το πολυ 3-4 φορες.
                              Για το θεμα της διαδικασιας εχεις δικιο αλλα να δωσω περι τα 300 euro για 3-4 φορες το χρονο δεν νομιζω οτι συμφερει

                              An den symbei tipota ontos...de symferei

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gavriil1 last edited by

                                Ο χρήστης agisd έγραψε:

                                🙂
                                ....και φυσικα να ακουστουν και αλλες αποψεις,αλλα και καποιες εμπειριες που εχει καποιος.

                                Προσωπικη εμπειρια:

                                1999 Ιανουαριος. Πρωινο σηκωνωμε να παω στην δουλεια. Οδηγαω ενα 1996 Eagla Talon TSi AWD (τον κινητηρα του τοτε Εβο με 240 αλογα και την τετρακινηση του τοτε Εβο κατα 90% ιδια).

                                Λαστιχα Dunlop καλοκαιρινα. Και μαλιστα αρκετα 'φαγωμενα'.

                                Το εχει στρωσει εξω, περιπου ενα γονατο. Αλλα τα καθαριζουν εδω και ετσι οι δρομοι ειναι ΟΚ. Επισης επηδει εχω τετρακινηση νομιζω οτι ειμαι ΟΚ. Το αυτοκινητο στο στεγνο ειναι σχεδον αδυνατον να το κανεις να γλυστρισει οπως και στο βρεγμενο και ετσι εχω ξεχασει τι σημενει 'μπαντια'.

                                Ειμαι στην αριστερη λωριδα σε αυτοκινητοδρομο με 3 λωριδες. Στα αριστερα μου διαχωριστικος τοιχος υψους μισου μετρου+ Ενω στον αυτοκινητοδρομο και πηγαινοντας με πειρπου 50 χ/ω και ενω υπαρχει κινηση φουλ (δεν υπαρχει χωρος για να αλλαξεις πορεια ή λωριδα πουθενα), υπρχει μια ελαφρυα κατηφορα. Στο τελος αυτης ΑΚΟΥΜΠΑΩ τα φρενα.

                                Το αυτοκινητο κανει 3 στροφες (360 μοιρων). Αρχιζει το κλασσικο slow motion στον μυαλαο. Ορικιζομαι ακομη και σημερα οτι τα τετακε κρατησαν λεπτα αντι για δευτερολεπτα. Θυμαμε να σκεφτομου 'δεν μπορω να πιστεψω οτι ειμαι σε εμπλοκη ατυχημτος αυτην την στιγμη, να που ετυχε ΚΑΙ σε μενα, αυτα που διαβαζουμε για αλλους στα ΜΜΕ γινοντε και σε μενα'

                                Για καποιο λογο το αυτοκινητο ενω σε τετακε ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΩΡΙΔΑ κατα 90%. Εβγαλα 'ουρα' στην διπλανη λωριδα για μια στιγμη και ενα αλλο αυτοκινητο με χτυπαει στον πισω προφυλακτηρα ενω ομως ακομη στρυφογιριζω, αλλα τιποτε σοβαρο. Πρωτον επηδει με χτυπησε ΠΡΟΣ την μερια που γυρνουσε το αυτοκινητο και δευτερον επηδει και αυτη (κοπελα ηταν) πηγενε αργα σχετικα (30χ/ω ισως).

                                Βγενω εξω και σχεδον πεφτω στην ασφαλτο. Παγος παντου. Γυρνω προς τα δεξια μου και βλεπω χιλιαδες αυτοκινητα σταματημενα. Και οι 3 λωριδες σταματησαν. Αυτοκινητα μεχρι εικει που δεν περνει το ματι Το πρωτο αισθημα= εξω φρενων με το αυτοκινητο. Πως ειναι δυνατον αυτο το αυτοκινητο που οταν προσπαθουσα να το βγαλω απο τον δρομο δεν εβγενε? Και τι εγινε με τα παλιο-ABS? Διοτι ABS δεν ενιωσα.

                                Το πρωτο μαθημα ειναι οτι ο παγος μαζευετε πρωρα σε 2 μερη. Στο τελος μιας κατηφορας, οσο ελαφρυα και εαν ειναι αυτη και πανω σε γεφυρες.

                                Το δευτερο μαθημα και το πιο σημαντικο ειναι: ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΟΡΑΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ δεν παν'αχεις 8κινηση, εαν δεν υπαρχει τριβη, δεν υπαρχει τριβη. Αρα ακομη και με τετρακινηση τα παντα αρχιζουν απο το σωστο λαστιχο που στην προκειμενη ηταν το χειμερινο ή τουλαχιστον ενα 'ολων των εποχων' λαστιχο. Διοτι οταν ειδα τα περισσοτερα αυτοκινητα να σταματουν χωρις προβλημα στο ιδιο σημειο που εγω εχασα καθε ελενχο....φαντασου πως ενιωσα.

                                Δηλ. με all-weather ή με χειμερινα λάστιχα δεν θα είχες πρόβλημα πάνω στον πάγο; Σίγουρα;

                                Σιγουρα θα ειχα ΛΙΓΟΤΕΡΟ προβλημα. Ισως και να μην εκανα τετακε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gavriil1 last edited by

                                  Ο χρήστης makinen έγραψε:

                                  🙂
                                  ....και φυσικα να ακουστουν και αλλες αποψεις,αλλα και καποιες εμπειριες που εχει καποιος.

                                  Προσωπικη εμπειρια:

                                  1999 Ιανουαριος. Πρωινο σηκωνωμε να παω στην δουλεια. Οδηγαω ενα 1996 Eagla Talon TSi AWD (τον κινητηρα του τοτε Εβο με 240 αλογα και την τετρακινηση του τοτε Εβο κατα 90% ιδια).

                                  Λαστιχα Dunlop καλοκαιρινα. Και μαλιστα αρκετα 'φαγωμενα'.

                                  Το εχει στρωσει εξω, περιπου ενα γονατο. Αλλα τα καθαριζουν εδω και ετσι οι δρομοι ειναι ΟΚ. Επισης επηδει εχω τετρακινηση νομιζω οτι ειμαι ΟΚ. Το αυτοκινητο στο στεγνο ειναι σχεδον αδυνατον να το κανεις να γλυστρισει οπως και στο βρεγμενο και ετσι εχω ξεχασει τι σημενει 'μπαντια'.

                                  Ειμαι στην αριστερη λωριδα σε αυτοκινητοδρομο με 3 λωριδες. Στα αριστερα μου διαχωριστικος τοιχος υψους μισου μετρου+ Ενω στον αυτοκινητοδρομο και πηγαινοντας με πειρπου 50 χ/ω και ενω υπαρχει κινηση φουλ (δεν υπαρχει χωρος για να αλλαξεις πορεια ή λωριδα πουθενα), υπρχει μια ελαφρυα κατηφορα. Στο τελος αυτης ΑΚΟΥΜΠΑΩ τα φρενα.

                                  Το αυτοκινητο κανει 3 στροφες (360 μοιρων). Αρχιζει το κλασσικο slow motion στον μυαλαο. Ορικιζομαι ακομη και σημερα οτι τα τετακε κρατησαν λεπτα αντι για δευτερολεπτα. Θυμαμε να σκεφτομου 'δεν μπορω να πιστεψω οτι ειμαι σε εμπλοκη ατυχημτος αυτην την στιγμη, να που ετυχε ΚΑΙ σε μενα, αυτα που διαβαζουμε για αλλους στα ΜΜΕ γινοντε και σε μενα'

                                  Για καποιο λογο το αυτοκινητο ενω σε τετακε ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΩΡΙΔΑ κατα 90%. Εβγαλα 'ουρα' στην διπλανη λωριδα για μια στιγμη και ενα αλλο αυτοκινητο με χτυπαει στον πισω προφυλακτηρα ενω ομως ακομη στρυφογιριζω, αλλα τιποτε σοβαρο. Πρωτον επηδει με χτυπησε ΠΡΟΣ την μερια που γυρνουσε το αυτοκινητο και δευτερον επηδει και αυτη (κοπελα ηταν) πηγενε αργα σχετικα (30χ/ω ισως).

                                  Βγενω εξω και σχεδον πεφτω στην ασφαλτο. Παγος παντου. Γυρνω προς τα δεξια μου και βλεπω χιλιαδες αυτοκινητα σταματημενα. Και οι 3 λωριδες σταματησαν. Αυτοκινητα μεχρι εικει που δεν περνει το ματι Το πρωτο αισθημα= εξω φρενων με το αυτοκινητο. Πως ειναι δυνατον αυτο το αυτοκινητο που οταν προσπαθουσα να το βγαλω απο τον δρομο δεν εβγενε? Και τι εγινε με τα παλιο-ABS? Διοτι ABS δεν ενιωσα.

                                  Το πρωτο μαθημα ειναι οτι ο παγος μαζευετε πρωρα σε 2 μερη. Στο τελος μιας κατηφορας, οσο ελαφρυα και εαν ειναι αυτη και πανω σε γεφυρες.

                                  Το δευτερο μαθημα και το πιο σημαντικο ειναι: ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΟΡΑΣ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ δεν παν'αχεις 8κινηση, εαν δεν υπαρχει τριβη, δεν υπαρχει τριβη. Αρα ακομη και με τετρακινηση τα παντα αρχιζουν απο το σωστο λαστιχο που στην προκειμενη ηταν το χειμερινο ή τουλαχιστον ενα 'ολων των εποχων' λαστιχο. Διοτι οταν ειδα τα περισσοτερα αυτοκινητα να σταματουν χωρις προβλημα στο ιδιο σημειο που εγω εχασα καθε ελενχο....φαντασου πως ενιωσα.

                                  Καλά όλα αυτά Γαβριήλ,αλλά μια μικρή παρατήρηση:είπες ότι κατά το φρενάρισμα είχες απώλεια πρόσφυσης και έχασες τον έλεγχο.Άρα,σίγουρα έφταιγαν τα λάστιχα κι ο πάγος,αλλά δεν μπορούσες έτσι κι αλλιώς να βασιστείς στην τετρακίνηση αφού δεν βοηθάει κατά την επιβράδυνση σε κατηφόρα και μάλιστα με τα φρένα και όχι με κατέβασμα ταχύτητας (δηλαδή με τον κινητήρα)Οπότε,η οποιαδήποτε τετρακίνηση δεν έιναι πανάκεια στις κατηφόρες το χειμώνα.

                                  Σωστοτατα. Πολλοι εχουν 4κινηση και δεν καταλαβαινουν οτι κατι τετοιο σε βοηθαει με τα σωστα λαστιχα μονο οταν 'πηγενεις' οχι οταν σταματας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gavriil1 last edited by

                                    Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                    Διαβαζοντας τα παραπανω επισημενω οτι στον παγο δεν 'πιανουν' τα χειμερινα λαστιχα.
                                    Ανεβοκατεβαινω συχνα τα βουνα τησ Β Ελλαδος (χιονοδρομικα) και πιστευω οτι χειμερινα λαστιχα ειαναι μια μαλλον ασκοπη αγορα για τισ συνθηκες της Ελλαδας (εκτος αν μενεις φλορινα καστορια κτλ)
                                    Με αλθσιδεσ την εχω βγαλει καθαρη μεχρι τωρα.

                                    Το σιγουρο ειναι ομως οτι τα χειμερινα εχουν πολυ καλυτερες πιθανοτητες να βρουν περισσοτερη τριβη στον παγο απο οτι τα χειμερινα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      odiki_asfaleia last edited by

                                      Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                                      Το σιγουρο ειναι ομως οτι τα χειμερινα εχουν πολυ καλυτερες πιθανοτητες να βρουν περισσοτερη τριβη στον παγο απο οτι τα χειμερινα.

                                      ???Μηπως Γαβριηλ εννοεις καλοκαιρινα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        paris-2 last edited by

                                        Κανενα νεο??

                                        Μηπως κανενας μας θυμαται καποια δοκιμη σχετικα προσφατη για λαστιχα χειμωνα σε οποιοδηποτε περιοδικο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Μόνο από έντυπα του εξωτερικού.Δες στο http://www.adac.de εκεί σίγουρα θα βρέις κάτι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            titsataki last edited by

                                            Επισης:

                                            http://www.tirerack.com/winter/wintertesting.html

                                            Εχουν τεστ καθε χρονο.

                                            Νικος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr