Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Megane 60.000km service
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Megane 60.000km service
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    81
    820
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο Alonso κάλπασε στη νίκη στο GP της Γαλλίας (δεν είναι δική μου η έκφραση) αλλά το Megane της αδελφής μου χρειάζεται ένα εξωπραγματικό ποσό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού - έμαθα ότι το κιτ περιλαμβάνει τροχαλίες και αντλία νερού, είναι απαραίτητη η αλλαγή τους με τη 1η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο Renault;

      Μοντέλο 2001, 1,4 16V

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • L
        leonp last edited by

        Ο Alonso κάλπασε στη νίκη στο GP της Γαλλίας (δεν είναι δική μου η έκφραση) αλλά το Megane της αδελφής μου χρειάζεται ένα εξωπραγματικό ποσό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού - έμαθα ότι το κιτ περιλαμβάνει τροχαλίες και αντλία νερού, είναι απαραίτητη η αλλαγή τους με τη 1η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο Renault;

        Μοντέλο 2001, 1,4 16V

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Ο Alonso κάλπασε στη νίκη στο GP της Γαλλίας (δεν είναι δική μου η έκφραση) αλλά το Megane της αδελφής μου χρειάζεται ένα εξωπραγματικό ποσό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού - έμαθα ότι το κιτ περιλαμβάνει τροχαλίες και αντλία νερού, είναι απαραίτητη η αλλαγή τους με τη 1η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο Renault;

          Μοντέλο 2001, 1,4 16V

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • X
            xristos69 last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            Ο Alonso κάλπασε στη νίκη στο GP της Γαλλίας (δεν είναι δική μου η έκφραση) αλλά το Megane της αδελφής μου χρειάζεται ένα εξωπραγματικό ποσό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού - έμαθα ότι το κιτ περιλαμβάνει τροχαλίες και αντλία νερού, είναι απαραίτητη η αλλαγή τους με τη 1η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο Renault;

            αν ειναι γυρω στα 1000 ευρω ειναι λογικο ποσο

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • M
              megane98hp last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Ο Alonso κάλπασε στη νίκη στο GP της Γαλλίας (δεν είναι δική μου η έκφραση) αλλά το Megane της αδελφής μου χρειάζεται ένα εξωπραγματικό ποσό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού - έμαθα ότι το κιτ περιλαμβάνει τροχαλίες και αντλία νερού, είναι απαραίτητη η αλλαγή τους με τη 1η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο Renault;

              Στο Megane face lift στο σερβις των 60000χλμ ειχα δωσει, μαζι με τον ιμαντα, 490 ευρα.
              Τωρα για το αν ειναι απαραιτητο, ειχα ακουσει οτι το αμαξι, δηλαδη ο ιμαντας μπορει να αντεξει καπου 5000 χλμ. Αν σου σπασει ομως...την ηπιες την πορτοκαλαδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • M
                mousatos last edited by

                Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
                αν ειναι γυρω στα 1000 ευρω ειναι λογικο ποσο

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • C
                  cliff last edited by

                  Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                  αν ειναι γυρω στα 1000 ευρω ειναι λογικο ποσο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                    Ο Alonso κάλπασε στη νίκη στο GP της Γαλλίας (δεν είναι δική μου η έκφραση) αλλά το Megane της αδελφής μου χρειάζεται ένα εξωπραγματικό ποσό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού - έμαθα ότι το κιτ περιλαμβάνει τροχαλίες και αντλία νερού, είναι απαραίτητη η αλλαγή τους με τη 1η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο Renault;

                    αν ειναι γυρω στα 1000 ευρω ειναι λογικο ποσο

                    Στο Megane face lift στο σερβις των 60000χλμ ειχα δωσει, μαζι με τον ιμαντα, 490 ευρα.
                    Τωρα για το αν ειναι απαραιτητο, ειχα ακουσει οτι το αμαξι, δηλαδη ο ιμαντας μπορει να αντεξει καπου 5000 χλμ. Αν σου σπασει ομως...την ηπιες την πορτοκαλαδα.

                    δεν έχω παρά να συμπληρώσω:

                    τι νούμερα είναι αυτά ρε παιδιά???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • L
                      leonp last edited by

                      Νούμερα μεγάλα για σέρβις στα 60.000 χλμ. Εγώ άκουσα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • T
                        takisb last edited by

                        Μην τρελλαθούμε ρε παιδιά! 600

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • G
                          gianniskid last edited by

                          500 eyro εχω δωσει εγω για το σερβισ των 60,000 οπως και των 120,000 στο megane coupe. μην πας αντιπροσωπια, πανε σε κανα καλο συνεργειο renault. θα σου παρουν σαφως λιγοτερα

                          το συγκεκριμενο σερβις ειναι το μεγαλο και είναι το ακριβό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            takisb last edited by

                            Λεωνίδα, δεν παίρνεις εσύ το Megane να πας μια βόλτα από κει να σου εξηγήσουν λεπτομερώς τα γιατί και πώς και πόσο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • A
                              anemos231 last edited by

                              Μέχρι πριν λίγο καιρό ήμουν κάτοχος Megane Coupe 1.4. Το κόστος για το Service των 60.000, των 120.000 κλπ (με ιμάντες, αντλία κλπ) ήταν γύρω στα 800 Ευρώ. Το εξωφρενικό αυτό ποσό δεν έχει να κάνει τόσο με την τιμή των ανταλλακτικών όσο με την εργασία (κάθε εργατοώρα = 40 Ευρώ + ΦΠΑ) και ειδικότερα με το πλήθος των ωρών εργασίας που η αντιπροσωπεία χρεώνει..
                              Στο σέρβις των 120.000 που θυμάμαι μου χρέωσαν 7 ώρες εργασία , ενώ μου κράτησαν το αυτοκίνητο κάτι λιγότερο από 4 ώρες!
                              Το αστείο επιχείρημά τους ήταν ότι για αλλαγή ιμάντα χρειάζονται 4 ώρες και για αλλαγή αντλίας νερού 2 ώρες, και για τα υπόλοιπα 1 ώρα..
                              Για αντλία νερού λοιπόν υπολογίζουν 2 ώρες, ενώ όταν έχεις λύσει ήδη ιμάντα είναι ζήτημα 10 λεπτών...
                              Τέλος πάντων, είναι απλά απαράδεκτοι.. Από το αυτοκίνητο δεν είχα κανένα παράπονο, 5 χρόνια κανένα πρόβλημα, από τα εξουσιοδοτημένα όμως άπειρα παράπονα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • X
                                xristos69 last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                Ο Alonso κάλπασε στη νίκη στο GP της Γαλλίας (δεν είναι δική μου η έκφραση) αλλά το Megane της αδελφής μου χρειάζεται ένα εξωπραγματικό ποσό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού - έμαθα ότι το κιτ περιλαμβάνει τροχαλίες και αντλία νερού, είναι απαραίτητη η αλλαγή τους με τη 1η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο Renault;

                                αν ειναι γυρω στα 1000 ευρω ειναι λογικο ποσο

                                Στο Megane face lift στο σερβις των 60000χλμ ειχα δωσει, μαζι με τον ιμαντα, 490 ευρα.
                                Τωρα για το αν ειναι απαραιτητο, ειχα ακουσει οτι το αμαξι, δηλαδη ο ιμαντας μπορει να αντεξει καπου 5000 χλμ. Αν σου σπασει ομως...την ηπιες την πορτοκαλαδα.

                                δεν έχω παρά να συμπληρώσω:

                                τι νούμερα είναι αυτά ρε παιδιά???

                                σε ιμαντες τρομπες και δισκους συμπλεκτη τα εργατικα ειναι που κοστιζουν.Ειδικα στα εξουσιοδοτημενα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • J
                                  jd last edited by

                                  Φίλος μου με Scenic 1.4 στο σέρβις των 60000 χλμ πλήρωσε συνολικά 650 Ευρώ. Οι άνθρωποι στη Renault είναι απατ...ες. Γι' αυτ'ο και δε πουλάνε στην Ελλάδα. Περιτό να σας πω ότι ο φίλος μου δήλωσε ότι δε ξαναπάιρνει Renault στη ζωή του. Άδικο έχει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                                    Ο Alonso κάλπασε στη νίκη στο GP της Γαλλίας (δεν είναι δική μου η έκφραση) αλλά το Megane της αδελφής μου χρειάζεται ένα εξωπραγματικό ποσό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού - έμαθα ότι το κιτ περιλαμβάνει τροχαλίες και αντλία νερού, είναι απαραίτητη η αλλαγή τους με τη 1η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο Renault;

                                    αν ειναι γυρω στα 1000 ευρω ειναι λογικο ποσο

                                    Στο Megane face lift στο σερβις των 60000χλμ ειχα δωσει, μαζι με τον ιμαντα, 490 ευρα.
                                    Τωρα για το αν ειναι απαραιτητο, ειχα ακουσει οτι το αμαξι, δηλαδη ο ιμαντας μπορει να αντεξει καπου 5000 χλμ. Αν σου σπασει ομως...την ηπιες την πορτοκαλαδα.

                                    δεν έχω παρά να συμπληρώσω:

                                    τι νούμερα είναι αυτά ρε παιδιά???

                                    σε ιμαντες τρομπες και δισκους συμπλεκτη τα εργατικα ειναι που κοστιζουν.Ειδικα στα εξουσιοδοτημενα.

                                    Έτσι ε? Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί αγοράζει ο κόσμος Τογιότα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • T
                                      thvarveris last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Ο Alonso κάλπασε στη νίκη στο GP της Γαλλίας (δεν είναι δική μου η έκφραση) αλλά το Megane της αδελφής μου χρειάζεται ένα εξωπραγματικό ποσό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού - έμαθα ότι το κιτ περιλαμβάνει τροχαλίες και αντλία νερού, είναι απαραίτητη η αλλαγή τους με τη 1η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο Renault;

                                      Μοντέλο 2001, 1,4 16V

                                      Τα Megane μετά από τον Μάρτιο του 2001 δεν χρειάζονται αλλαγή ιμάντα εκεντροφόρου στις 60000 Km αλλά στις 90000 Km ή στα 5 χρόνια ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.Να το προσέξεις αυτό.
                                      Το κιτ δεν περιλαμβάνει αντλία νερού.Την αλλάζουν προληπτικά, μερικά συνεγεία και όχι όλα.
                                      Στο δικό μας συνεργείο στο Άργος αυτό το service το χρεώνουμε λίγο παραπάνω από 400 ευρώ.Δηλαδή περίπου 180 για το service και άλλα 220 για το ιμάντα εκεντροφόρου.Φυσικά με την εργασία μέσα.
                                      Αντλία νερού δεν αλλαζουμε.
                                      Φυσικά μιλάω για επίσημο service.
                                      Αυτά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • J
                                        jap-power last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                        Ο Alonso κάλπασε στη νίκη στο GP της Γαλλίας (δεν είναι δική μου η έκφραση) αλλά το Megane της αδελφής μου χρειάζεται ένα εξωπραγματικό ποσό για αλλαγή ιμάντα χρονισμού - έμαθα ότι το κιτ περιλαμβάνει τροχαλίες και αντλία νερού, είναι απαραίτητη η αλλαγή τους με τη 1η αλλαγή ιμάντα χρονισμού στο Renault;

                                        αν ειναι γυρω στα 1000 ευρω ειναι λογικο ποσο

                                        Στο Megane face lift στο σερβις των 60000χλμ ειχα δωσει, μαζι με τον ιμαντα, 490 ευρα.
                                        Τωρα για το αν ειναι απαραιτητο, ειχα ακουσει οτι το αμαξι, δηλαδη ο ιμαντας μπορει να αντεξει καπου 5000 χλμ. Αν σου σπασει ομως...την ηπιες την πορτοκαλαδα.

                                        δεν έχω παρά να συμπληρώσω:

                                        τι νούμερα είναι αυτά ρε παιδιά???

                                        σε ιμαντες τρομπες και δισκους συμπλεκτη τα εργατικα ειναι που κοστιζουν.Ειδικα στα εξουσιοδοτημενα.

                                        Έτσι ε? Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί αγοράζει ο κόσμος Τογιότα...

                                        ακομα με ιμαντες εχετε να κανετε?και τα opel τα ecotec (astra g) καθε 60.000 χλμ αλλαζουν τροχαλιες,ιμαντες,ρουλεμαν τεντωτηρα βγαινει γυρω στα 600 ευρωπουλα ολο το service.το ιδιο νομιζω και τα μοτερ της alfa romeo στην αρχη τα αλλαζαν καθε 80.000 χλμ .αφου σπασανε καποια μοτερ το κατεβασαν στα 40.000 η 50.000 χλμ και πληρωνεις και γυρω στα 400 ευρω παλι καλα....αλλα και τα peugeot το γραφει στο βιβλιο συντηρησης οτι καθε 60.000 μαζι με τροχαλιες κλπ,ευτυχως που ειναι σχετικα φθηνα.υπαρχει διαφορα τιμης στα service μεταξυ citroen -peugeot με αυτα της citroen πιο ακριβα η κανω λαθως?οταν καποτε τα honda ειχαν ιμαντες χρονισμου γινοταν αλλαγη καθε 100.000 συμφωνα με τον κατασκευαστη.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Viva la cadena!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • A
                                            antdel last edited by

                                            Ο χρήστης jap-power έγραψε:

                                            ακομα με ιμαντες εχετε να κανετε?και τα opel τα ecotec (astra g) καθε 60.000 χλμ αλλαζουν τροχαλιες,ιμαντες,ρουλεμαν τεντωτηρα βγαινει γυρω στα 600 ευρωπουλα ολο το service.το ιδιο νομιζω και τα μοτερ της alfa romeo στην αρχη τα αλλαζαν καθε 80.000 χλμ .αφου σπασανε καποια μοτερ το κατεβασαν στα 40.000 η 50.000 χλμ και πληρωνεις και γυρω στα 400 ευρω παλι καλα....αλλα και τα peugeot το γραφει στο βιβλιο συντηρησης οτι καθε 60.000 μαζι με τροχαλιες κλπ,ευτυχως που ειναι σχετικα φθηνα.υπαρχει διαφορα τιμης στα service μεταξυ citroen -peugeot με αυτα της citroen πιο ακριβα η κανω λαθως?οταν καποτε τα honda ειχαν ιμαντες χρονισμου γινοταν αλλαγη καθε 100.000 συμφωνα με τον κατασκευαστη.....

                                            Νομίζω ότι τα 600 ευρώ που αναφέρεις είναι υπερβολικό ποσό για αλλαγή ιμάντα σε αστρα g...τον έχω αλλάξει 3 φορές στο δικό μου μέχρι τώρα και δεν πλήρωσα ποτέ πάνω από 270 ευρώ (μαζί με αλλάγη λαδιών 5-30 που είναι και ακριβούτσικα και με κάτι μικροδουλειές ακόμα). Πάντως οι τιμές έχουν ακριβύνει από τότε που το πήρα (2000). Την πρώτη φορά που τον άλλαξα (2001) θυμάμαι ότι είχα δώσει γύρω στις 45 χιλ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr