-
Εξαρτάται... Τι χρήση της επιφυλάσεις. Εϊναι καλή για entry level και πολύ αξιόπιστη. Προσωπικά θεωρώ πως κοστίζει πολλά για αυτό που μπορεί να προσφέρει (υπάρχουν πιο τίμιες εναλλακτικές λύσεις σε σκουτερόπαπα με πολύ χαμηλότερες τιμές), γι'αυτό ίσως δεν έχει πουλήσει και τόσο.
Βέβαια περι ορέξεως... -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Παιδιά σκέφτομαι να αγόρασω μια varadero 125,τι λέτε?ποιά η άποψη σας?Αξίζει?Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο?Γνωρίζω ελάχιστα σε ότι αφορά τις μηχανέςΕίναι πολύ ακριβό. Δικύλινδρο 125άρι (62cc αθε κύλινδρος) ??? Δες και άλλα μικρα Ον/Οφφ (Sherow, XR, DT) ή CBR125 etc
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Παιδιά σκέφτομαι να αγόρασω μια varadero 125,τι λέτε?ποιά η άποψη σας?Αξίζει?Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο?Γνωρίζω ελάχιστα σε ότι αφορά τις μηχανέςΘα σου συστησω να μην την αγορασεις. Το μηχανακι το εχω οδηγησει και σερνεται, ειναι πιο αργο και απο το παπι. Και δεν μου αρεσε κιολας. Σκεπτομουν και εγω περισυ να την αγορασω και μολις την καβαλησα αλλαξα κατευθειαν γνωμη.
-
DT125R Rulezzzz....
Δασκάλα για χώμα, τέλειο για νησάκια, ευέλικτο/ελαφρύ για πόλη......
Να μην έκαιγε και τόσο.... -
Nα επανφερω λιγο την αρχική ερώτηση ελαφρώς διαφοροποιημενη??
Αν μιλάμε για τα ίδια μηχανακια σε 125κε τι θα διαλέγατε ??ΥΓ Μα δεν είναι υπέροχη η Μojito???
-
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Nα επανφερω λιγο την αρχική ερώτηση ελαφρώς διαφοροποιημενη??
Αν μιλάμε για τα ίδια μηχανακια σε 125κε τι θα διαλέγατε ??ΥΓ Μα δεν είναι υπέροχη η Μojito???
Θα σου πω την προσωπική μου άποψη και τη μικρή μου εμπειρία:
Όπως οι περισσότεροι γνωρίζουν έχω ένα (μικρό) πάθος με τα σκουτεράκια απο τα 50ς και 60ς
Για τις καθημερινες μου μετακινησεις ηθελα ομως κατι πιο συγχρονο, αξιοπιστο και ασφαλες.
Πηγα λοιπόν στην Piaggio και μιας και δεν ειχα δίπλωμα για μηχανη, πηρα μια Vespa 4χρονη 50αρα
'Τι στο καλό' σκεφτηκα... 'Μου αρέσει, έχει στυλ και θα κάνω μια χαρά τις μετακινησεις μου'
Το εν λογω μηχανακι το κρατησα μονο για 2 μηνες και εκανα λιγοτερα απο 300χλμ!
Το μόνο ΣΥΝ ειναι ότι τέτοιου τύπου οχήματα είναι τρομερά ευέλικτα μέσα στη κίνηση
Τα ΜΕΙΟΝ τωρα:- Η μικρή ρόδα 10' είναι ό,τι χειρότερο για τους δρόμους της Αθήνας. ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!!!
- Ο μικρος κυβισμος των 50 κ.εκ (και ειδικά στα 4χρονα) είναι κι αυτός ένας παράγοντας που εγκυμονεί κινδύνους. Δεν μπορείς να κινείσαι στη Θηβών η στην Καλαμακίου για παράδειγμα στο μέσο του δρόμου, μιας και τα αυτοκίνητα κινούνται με ελαφρώς μεγαλύτερη ΜΩΤ απ οτι εσύ... Αναγκάζεσαι λοιπόν να κινείσαι δεξια Κινδυνεύεις τόσο από τα οχήματα που σε προσπερνούν, όσο και απο αυτά που έρχονται να μπουν από άλλες κάθετες οδούς, στο δρόμο τον οποίο κινείσαι εσύ
Έδωσα λοιπόν τη Vespa, μιας και κινδύνευα συνεχώς για να πάρω κάτι πιο βολικό και ασφαλές
Επιλογή μου το SPORTCITY 125 της APRILIA.
Με 15(!) άλογα στα 125κ.εκ, με κορυφαία φρένα, 15' τροχούς, καλό κράτημα και όμορφο design, νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή στη κατηγορία του, ειδικά τώρα που η τιμή του μειώθηκε στα 2.500€Συγκρινέ το με τα άλλα σκουτερο-παπια που ειναι στα ιδια λεφτα, και θα καταλάβεις την υπεροχή του
-
Γεια χαρα σε ολους,
σκεφτομαι να παρω ενα παλιο 400αρι για εντος βολτουλες, μιας και γινεται χαμος και για να παω μια διαδρομη 5χλμ θελω 20'!
Η λογικη επιλεγει bros, η καρδια bandit και η τσεπη δεν φτανει για sf!
Για πειτε καμμια γνωμη.....
(παπια κλπ αποκλειονται)
-
Έβγαζε και η Kawasaki ένα στο style αυτών που ανέφερες,αλλά δε θυμάμαι πώς λεγόταν.Ήταν σαφώς καλύτερο.Επίσης αν βρεις σε καλή κατάσταση δες και το RF400 της Suzuki και το ZZR 400 της kawasaki.Για τους 'ληστές' διάβασα ότι έχουν κάποιο πρόβλημα στα καρμπυρατέρ.ΟΛΑ.Δες περισότερες πληροφορίες στο http://www.moto.gr
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Έβγαζε και η Kawasaki ένα στο style αυτών που ανέφερες,αλλά δε θυμάμαι πώς λεγόταν.Ήταν σαφώς καλύτεροΝομιζω οτι μιλας για την Estrella
δεν ειναι πολυ ευκολο να βρεις μια καλη μεταχειρισμενη, μιας και απο καινουρια δεν ειχαν πουληθει πολλα στην Ελλαδα. -
Όχι καμιά σχέση.Άλλο ήταν.Θα ψάξω και θα το βρω.
Το θυμήθηκα:kawasaki er5
-
Λοιπόν...
Bros.
Καλό, ήταν... Δύσκολα θα βρεις πλέον κάποιο με λίγα χιλιόμετρα και κυρίως δύσκολα θα βρεις κάποιο που να μην είναι χτυπημένο. Βασικό πρόβλημα το πίσω 'μονόμπρατσο' που θέλει γατζόκλειδο για τη ρύθμιση της αλυσίδας που, αφενός μεν συνήθως ρυθμίζονταν 'αλα ελληνικά' (λέγε με καλέμι-σφυρί) αφετέρου είναι πολύ ευπαθές στα χτυπήματα. Α, είναι και σχετικά αδύναμο σε σχέση με τα άλλα τετρακοσάρια.
Σουζουκηδες bandit, RF.
Το ληστή δεν τον πολυσυμπάθησα αλλά είναι καλό μηχανάκι. Δύσκολη η ρύθμιση βαλβίδων αλλά ένας καλός μάστορας δε θα έχει πρόβλημα. Εκεί που πάσχουν είναι στα καρμπυρατέρ (εξόσων γνωρίζω και το 600ρι αλλά λιγότερο) που είναι πολύ δύσκολο να 'συντονιστούν' με αποτέλεσμα...τρύπες στην καμπύλη ροπής! Από τα πιο γρήγορα 400 ο ληστής (και το rf απο τα πιο εντυπωσιακά).
Αν θέλεις σπορ ΙΜΗΟ πήγαινε σε CBR400 NC23 (tri-arm -κάτω από 1500ευρώ ακόμα και για ένα καλό) ή NC29 (gull-arm -κάτω από 2500ευρώ). Φοβερά αξιόπιστα, ευκολοοδήγητα και με αρκετές δυνατότητες για ένα ταξιδάκι ή μια βολτούλα στην πίστα. Με τα γραναζάκια για τους εκκεντροφόρους δε, είναι και απροβλημάτιστα στις ψηλές στροφές!
Αν θέλεις street τότε μονόδρομος το sf. Αν δε βγαίνεις τότε ένα cb500 ίσως αλλά δυστυχώς δεν είναι το ίδιο αξιόπιστα (ιταλικά). Είναι σημαντικά φτηνότερα στη συντήρηση ωστόσο.
Από τις αγαπημένες μου τετρακοσάρες η Diversion της Yamaha που είναι πιο σπορτιφ σαν χαρακτήρας από την 600 και το ίδιο ξεκούραστη. Πρέπει να είναι πολύ φτηνή πλέον αλλά αμφιβάλλω ότι θα βρεις κάποια της προκοπής (κυρίως ψήνουν τις φλατζούλες τους καθότι αερόψυκτα... δυστυχώς μια επισκευή μπορεί να χειροτερέψει την κατάσταση και να καίνε πολύ λάδι μετά...). Ελπίζω να βοήθησα. -
downhill
δεν του φτανουν για cb sf και θα του φτανουν για την καβα;xenos
βασικα αν δε σου τη σπανε τα διχρονα, μπορεις να δεις και κανα aprilia rs.
εχει καλυτερη κοψια για την πολη, ειναι πιο συγχρονο και πιο δυνατο.
αν δεν εχεις εμπειρια δεν το πολυ-προτεινω βεβαια..
αλλα και τα αλλα δεν ειναι παιχνιδακια.
δηλαδη αν ανοιγεις γκαζι με sf ή bandit θα φευγει..
θελουν προσοχη, αυτοσυγκρατηση, και ειναι 150κιλα+ μηχανες..
επισης στην πολη δεν ειναι και οι πιο ευχρηστες.
ισως να κοιταγες για αλλη κατηγορια (on off ξερω'γω) ?
ή θες street οπωσδηποτε; -
Αρχικα να πω οτι ΔΕΝ θελω street!
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Όχι καμιά σχέση.Άλλο ήταν.Θα ψάξω και θα το βρω.Το θυμήθηκα:kawasaki er5
To ξερω το μηχανακι γιατι με αυτο εκανα μαθηματα και πραγματι ειναι πολυ ωραιο, αλλα:
-δεν βρισκω πολλα σε αγγελιες
-ειναι λιγο ακριβο! (για μενα) -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Λοιπόν...
Bros.
Καλό, ήταν... Δύσκολα θα βρεις πλέον κάποιο με λίγα χιλιόμετρα και κυρίως δύσκολα θα βρεις κάποιο που να μην είναι χτυπημένο. Βασικό πρόβλημα το πίσω 'μονόμπρατσο' που θέλει γατζόκλειδο για τη ρύθμιση της αλυσίδας που, αφενός μεν συνήθως ρυθμίζονταν 'αλα ελληνικά' (λέγε με καλέμι-σφυρί) αφετέρου είναι πολύ ευπαθές στα χτυπήματα. Α, είναι και σχετικά αδύναμο σε σχέση με τα άλλα τετρακοσάρια.
Σουζουκηδες bandit, RF.
Το ληστή δεν τον πολυσυμπάθησα αλλά είναι καλό μηχανάκι. Δύσκολη η ρύθμιση βαλβίδων αλλά ένας καλός μάστορας δε θα έχει πρόβλημα. Εκεί που πάσχουν είναι στα καρμπυρατέρ (εξόσων γνωρίζω και το 600ρι αλλά λιγότερο) που είναι πολύ δύσκολο να 'συντονιστούν' με αποτέλεσμα...τρύπες στην καμπύλη ροπής! Από τα πιο γρήγορα 400 ο ληστής (και το rf απο τα πιο εντυπωσιακά).
Αν θέλεις σπορ ΙΜΗΟ πήγαινε σε CBR400 NC23 (tri-arm -κάτω από 1500ευρώ ακόμα και για ένα καλό) ή NC29 (gull-arm -κάτω από 2500ευρώ). Φοβερά αξιόπιστα, ευκολοοδήγητα και με αρκετές δυνατότητες για ένα ταξιδάκι ή μια βολτούλα στην πίστα. Με τα γραναζάκια για τους εκκεντροφόρους δε, είναι και απροβλημάτιστα στις ψηλές στροφές!
Αν θέλεις street τότε μονόδρομος το sf. Αν δε βγαίνεις τότε ένα cb500 ίσως αλλά δυστυχώς δεν είναι το ίδιο αξιόπιστα (ιταλικά). Είναι σημαντικά φτηνότερα στη συντήρηση ωστόσο.
Από τις αγαπημένες μου τετρακοσάρες η Diversion της Yamaha που είναι πιο σπορτιφ σαν χαρακτήρας από την 600 και το ίδιο ξεκούραστη. Πρέπει να είναι πολύ φτηνή πλέον αλλά αμφιβάλλω ότι θα βρεις κάποια της προκοπής (κυρίως ψήνουν τις φλατζούλες τους καθότι αερόψυκτα... δυστυχώς μια επισκευή μπορεί να χειροτερέψει την κατάσταση και να καίνε πολύ λάδι μετά...). Ελπίζω να βοήθησα.Και εγω εχω ακουσει τα διαφορα για το bandit, οπως προβλημα στα καρμπυρατερ, τους ανορθωτες κλπ.
Το cb500 ειναι πιο φθηνο? Εγω πιο ακριβο το βλεπω με μια προχειρη ματια...
Το diversion δεν μου πολυαρεσει να σου πω την αληθεια.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
xenos
βασικα αν δε σου τη σπανε τα διχρονα, μπορεις να δεις και κανα aprilia rs.
εχει καλυτερη κοψια για την πολη, ειναι πιο συγχρονο και πιο δυνατο.
αν δεν εχεις εμπειρια δεν το πολυ-προτεινω βεβαια..
αλλα και τα αλλα δεν ειναι παιχνιδακια.
δηλαδη αν ανοιγεις γκαζι με sf ή bandit θα φευγει..
θελουν προσοχη, αυτοσυγκρατηση, και ειναι 150κιλα+ μηχανες..
επισης στην πολη δεν ειναι και οι πιο ευχρηστες.
ισως να κοιταγες για αλλη κατηγορια (on off ξερω'γω) ?
ή θες street οπωσδηποτε;Δεν πολυθελω 2χρονο και οπως ειπα οχι street.
on off σε τι? (μην μου πεις κανα ΑΧ250)
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
xenos
βασικα αν δε σου τη σπανε τα διχρονα, μπορεις να δεις και κανα aprilia rs.
εχει καλυτερη κοψια για την πολη, ειναι πιο συγχρονο και πιο δυνατο.
αν δεν εχεις εμπειρια δεν το πολυ-προτεινω βεβαια..
αλλα και τα αλλα δεν ειναι παιχνιδακια.
δηλαδη αν ανοιγεις γκαζι με sf ή bandit θα φευγει..
θελουν προσοχη, αυτοσυγκρατηση, και ειναι 150κιλα+ μηχανες..
επισης στην πολη δεν ειναι και οι πιο ευχρηστες.
ισως να κοιταγες για αλλη κατηγορια (on off ξερω'γω) ?
ή θες street οπωσδηποτε;Δεν πολυθελω 2χρονο και οπως ειπα οχι street.
on off σε τι? (μην μου πεις κανα ΑΧ250)
κανα ΧΤ (κλασσικα).
οπου εχει και τα γνωστα πλεονεκτηματα ανταλλακτικων μεχρι και στο περιπτερο.
οχι απαραιτητα 600. μπορεις να δεις και παλαιοτερα ή 500αρια κλπή
κατα ΤΤ
νομιζω οτι αφου θες κυριως για πολη ισως σε βολεψουν..
επισης μπορεις στα λεφτα σου να παρεις freewind που μου αρεσει πολυ προσωπικα αλλα δεν ξερω τι λεει απο αξιοπιστια κλπ οπως και pegaso (το αυτο)
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Αρχικα να πω οτι ΔΕΝ θελω street!Η λογικη επιλεγει bros, η καρδια bandit και η τσεπη δεν φτανει για sf!
Κάτσε γιατί σε έχασα... και τα τρια μηχανάκια που αναφέρεις είναι καθαρά...street! Μάλλον δεν θέλεις sport ή supersport αν κατάλαβα καλά...
κοίτα και το CB-1 400, με το μοτεράκι του cbr400 που είναι πολύ πιο φτηνό από το sf και αρκετά αξιόπιστο.
Το μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι ότι επειδή είναι μηχανές αρκετών ετών, αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα μπορεί να στοιχίζει περισσότερο από την ίδια τη μηχανή. Ακόμα, δε θα δεχτούν και πολλοί μάστορες να ασχοληθούν εφόσον και εσύ δε θα είσαι διαθετιμένος να πληρώσεις πολλά χρήματα ενώ τέλος σκέψου ότι ό,τι έχει να κάνει με φλατζούλες, διαφραγματάκια σε καρμπυρατέρ, σωληνάκια κλπ κλπ θα είναι ψόφιο εδώ και χρόνια...κατά συνέπεια μια απλή επισκευή θα συνοδεύεται από έξτρα κόστος για την αντικατάσταση αυτών.
Τέλος, έχε υπόψη σου ότι ενώ είναι φτηνά να τα αγοράσεις δεν παύουν να είναι τετρακύλινδρα (και το Bros...Honda) οπότε και είναι αρκετά ακριβά στη συντήρηση (βαλβίδες με καπελότα π.χ. δεν είναι και ότι φτηνότερο στη ρύθμιση).
Αν θέλεις κάτι φτηνό και οικονομικό και με κάποιες δυνατότητες για μια μικρή εκδρομούλα πάρε ένα all-times-classic sherow να ησυχάσεις. Αν 'πιάνουν' τα χέρια σου δε θα δεις ποτέ σου συνεργείο από μέσα! -
Ο χρήστης skye έγραψε:
κανα ΧΤ (κλασσικα).
οπου εχει και τα γνωστα πλεονεκτηματα ανταλλακτικων μεχρι και στο περιπτερο.
οχι απαραιτητα 600. μπορεις να δεις και παλαιοτερα ή 500αρια κλπή
κατα ΤΤ
νομιζω οτι αφου θες κυριως για πολη ισως σε βολεψουν..
επισης μπορεις στα λεφτα σου να παρεις freewind που μου αρεσει πολυ προσωπικα αλλα δεν ξερω τι λεει απο αξιοπιστια κλπ οπως και pegaso (το αυτο)
Nομιζω οτι ολα αυτα που λες ξεφευγουν απο το budget...
(κανα XTακι καλα θα ταν...) -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Κάτσε γιατί σε έχασα... και τα τρια μηχανάκια που αναφέρεις είναι καθαρά...street! Μάλλον δεν θέλεις sport ή supersport αν κατάλαβα καλά...
κοίτα και το CB-1 400, με το μοτεράκι του cbr400 που είναι πολύ πιο φτηνό από το sf και αρκετά αξιόπιστο.
Το μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι ότι επειδή είναι μηχανές αρκετών ετών, αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα μπορεί να στοιχίζει περισσότερο από την ίδια τη μηχανή. Ακόμα, δε θα δεχτούν και πολλοί μάστορες να ασχοληθούν εφόσον και εσύ δε θα είσαι διαθετιμένος να πληρώσεις πολλά χρήματα ενώ τέλος σκέψου ότι ό,τι έχει να κάνει με φλατζούλες, διαφραγματάκια σε καρμπυρατέρ, σωληνάκια κλπ κλπ θα είναι ψόφιο εδώ και χρόνια...κατά συνέπεια μια απλή επισκευή θα συνοδεύεται από έξτρα κόστος για την αντικατάσταση αυτών.
Τέλος, έχε υπόψη σου ότι ενώ είναι φτηνά να τα αγοράσεις δεν παύουν να είναι τετρακύλινδρα (και το Bros...Honda) οπότε και είναι αρκετά ακριβά στη συντήρηση
(βαλβίδες με καπελότα π.χ. δεν είναι και ότι φτηνότερο στη ρύθμιση).
Αν θέλεις κάτι φτηνό και οικονομικό και με κάποιες δυνατότητες για μια μικρή εκδρομούλα πάρε ένα all-times-classic sherow να ησυχάσεις. Αν 'πιάνουν' τα χέρια σου δε θα δεις ποτέ σου συνεργείο από μέσα!Ισως δεν το ειπα καλα. Εννοω δεν θελω πολυ σπορ, φερινγκ κλπ.
Το cb1 και αυτο δεν μου πολυαρεσει δυτυχως...
Κατι περiσσοτερο για το sherow?
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
downhill
δεν του φτανουν για cb sf και θα του φτανουν για την καβα;Δεν έκανα έρευνα αγοράς για να ξέρω πόσο κοστίζουν οι μηχανές που ανέφερες και πόσο το ER5.
τι προτείνετε ?