-
Για να μην πούμε για κάτι F1/CambioCorsa στα οποία έχει επενδυθεί πακτωλός χρημάτων και έχει μεταφερθεί τεχνογνωσία κατευθείαν από τη Φόρμουλα Ένα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
αυτο το εχω ακουσει πολλες φορες, εννοω το ανεβασμα σχεσης οταν φθασεις στον κοφτη. Γιατι ειναι αρνητικο βρε παιδια? Δηλαδη τι να κανει, να μενεις με τερμα γκαζι και το μοτερ να ειναι συνεχως στο κοφτη??? Τι εξυπηρετει αυτο??
Γιατί πολλές στροφές παίρνονται με τον κινητήρα λίγο πριν τον κόφτη. Εκεί το DSG θα σου ανεβάσει σχέση και θα σε καθυστερήσει αρκετά στην έξοδο...
δεν το καταλαβαινω αυτο που λες. Εστω οτι εισαι σε στροφη και εχεις 6400 σαλ (κοφτης πχ στις 6500). Πατωντας γκαζι στην εξοδο, το κιβωτιο μολις πιασεις 6480σαλ πχ, θα ανεβασει σχεση οκ? Που ειναι η καθυστερηση? Και εσυ δε θα ανεβαζες σχεση ετσι και αλλιως??
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Πάντως από εμφάνιση αυτό το σιβικ είναι χάλι, περισσότερο στο εσωτερικό..
**δεν ξέρω κατά πόσο βολεύει ο λεβιές αν τον συνηθίσεις, πάντως στην αρχή δε βολεύει..**όπως και να το κάνουμε πιστεύω ότι στο look το golf έχει αυτό το κάτι παραπάνω.. κυρίως στο εσωτερικό.. αλλά αυτό θα βλέπεις όσο το οδηγείςΌχι μόνο βολεύει, αλλά μετά δεν μπορείς να σκεφτείς την οδήγηση με το λεβιέ στην 'κανονική' του θέση. Πώρωση
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Βάλε μηχανικό κιβώτιο, το αυτόματο συμφέρει το τάπερ.
Mονο που αυτο το αυτοματο (DSG) ειναι πιο γρηγορο απο οποιοδηποτε μηχανικο και οποιοδηποτε αυτοματο ή ημιαυτοματο κυκλοφορει αυτη τη στιγμη.
Όσο ταχύτερα και εξυπνότερα και να γίνουν τα κιβώτια αυτά, ένα σωστό μηχανικό θα είναι πάντα πιο διασκεδαστικό και ευχάριστο. Σαν του Type-R για παράδειγμα
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Βάλε μηχανικό κιβώτιο, το αυτόματο συμφέρει το τάπερ.
Mονο που αυτο το αυτοματο (DSG) ειναι πιο γρηγορο απο οποιοδηποτε μηχανικο και οποιοδηποτε αυτοματο ή ημιαυτοματο κυκλοφορει αυτη τη στιγμη.
Όσο ταχύτερα και εξυπνότερα και να γίνουν τα κιβώτια αυτά, ένα σωστό μηχανικό θα είναι πάντα πιο διασκεδαστικό και ευχάριστο. Σαν του Type-R για παράδειγμα
'Διαφωνω', ξερεις γιατι?
Ποσα 'γρηγορα' χλμ κανεις καθε χρονο?
Αντιθετα σκεψουν ποσα κανεις μεσα στη πολη με 1η-2α και με κινηση. Σκεψουν ποσα κανεις σε πιο ανοιχτο δρομο οπου απλα 'μετακινεισαι'?Υπολογιζω οτι καποιος 'σχετικα ανησυχος' που κανει 15000χλμ το χρονο, ουτε στα 500 απο αυτα δεν χρησιμοποιει οριακα το αυτοκινητο του, επομενως και το κιβωτιο. Ολα τα αλλα 14500χλμ γινονται με ρυθμους που ενα καλο αυτοματο σασμαν δινει σημαντικες ευκολιες, σε σχεση με οποιοδηποτε αριστο χειροκινητο.
Εγω νομιζω οτι το DSG ισως να μην ειναι τελειο στη πιστα και μονο. Και παλι οχι τοσο λογω αποτελεσματικοτητας, αλλα κυριως λογω αισθησης οτι εχεις τον απολυτο ελεγχο.
Σε ολες τις υπολοιπες συνθηκες, για μενα, εχει προβαδισμα. -
Νέοι είμαστε ακόμα, και στην καμπούρα και στην ψυχή. Προσωπικά, θυσιάζω ευχαρίστως την ευκολία μου για τις **λίγες **φορές που θα αξίζει τον κόπο. Δεν είναι μόνο η πίστα, αλλά και ένας καλός επαρχιακός δρόμος όπου η αίσθηση του χειροκίνητου θα είναι μακράν. Όσο για την αναλογία 14500-500, προσωπικά η αναλογία τείνει πολύ περισσότερο στο ίσο. Άσε που λόγω πισωκίνητου, η έλλειψη χειροκίνητου ισοδυναμεί με αυτοκτονία. Δεν ξέρεις πόσο χρήσιμο είναι στην υπερστροφή το χειροκίνητο, να έχεις τον έλεγχο εσύ. Και μόνο για το συμπλεκτάρισμα...
Όλα αυτά βέβαια αν θες να οδηγείς πραγματικά. Αν αγοράζεις SLK για βολτίτσες στην παραλιακή και πουλ-μουρ, τότε αυτόματο με χίλια -
προσωπικη αποψη οτι δεν θα βρεις ποτε την αισθηση του καλου χειροκινητου κιβωτιου απο ενα αυτοματο η οτι αλλο θελετε..μπαινεις στις στροφουλες σου και νιωθεις οτι εχεις τον ελεγχο μπαινεις σε μια πιστα και νιωθεις οτι το αμαξι σε υπακουει οχι εσυ να υπακους το σασμαν σου...μπαινεις στην πολη και ναι τρως λιγο λουκι με 1η-2α αλλα σκεφτεσαι εναν επαρχιακο δρομακο που περασες πριν μια μερα και λες και το επομενιο αμαξι μου θα εχει χειροκινητο κιβωτιο..και του type-r ειναι κορυφαιο αυτη την στιγμη...και σε αισθηση και σε κλιμακωση..
-
Ή έχεις ένα καλό αυτόματο που δεν παίρνει 'πρωτοβουλίες' στη χειροκίνητη λειτουργία του (μα καλά, τόσο δύσκολο είναι πια; ) και έχεις και τα δύο.
-
Ε, εντάξει... Σε λίγο θα το συγκρίνουμε και με το κιβώτιο των μονοθεσίων της F1
Πηγές μιλάνε για ένα από τα γρηγορότερα κιβώτια που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
¹ Ý÷åéò Ýíá êáëü áõôüìáôï ðïõ äåí ðáßñíåé 'ðñùôïâïõëßåò' óôç ÷åéñïêßíçôç ëåéôïõñãßá ôïõ (ìá êáëÜ, ôüóï äýóêïëï åßíáé ðéá; ) êáé Ý÷åéò êáé ôá äýï.Íá óå Üêïõãå êáé êáíÝíáò êáé íá ôïðïèåôïýóå ôÝôïéá êáé óå áõôïêßíçôá êÜôù ôùí äßëôñùí êáëÜ èá Þôáíå .....
å ñå öñÝíï ìå ôï áñéóôåñü ðïõ èá Ýðåöôå êáé ðéï ãñÞãïñåò áíôéäñÜóåéò èá åß÷áìå êáé üôáí Ýöôáíå ç þñá ôïõ ðáéäéïý èá ôï êÜíáìå åëéêüðôåñï
æææææ íôïõð ãêáð ãêïýð .....þ÷÷÷ ðÜëé êïéìüìïõí .
-
spiros
Το θέμα είναι ότι στη στροφή θα μπείς με 6000σαλ και κάπου εκεί θα σου ανεβάσει σχέση. Δεν σε αφήνει να πολυπλησιάσεις τον κόφτη...Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ή έχεις ένα καλό αυτόματο που δεν παίρνει 'πρωτοβουλίες' στη χειροκίνητη λειτουργία του (μα καλά, τόσο δύσκολο είναι πια; ) και έχεις και τα δύο.Δεν είναι δύσκολο, ίσα ίσα που είναι και πιο έυκολο, αλλά τα κάνουν έτσι για την προστασία του κιβωτίου από λανθασμένο χιερισμό, ή στην περίπτωση που καθίσει να το οδηγήσει κάποιος τελείως άσχετος.
Ειδικά στην Αμερική έτσι και παρουσίαζαν ένα τέτοιο κιβώτιο όπως το περιγράφεις, θα γινόταν χαμός από τα σπασμένα κιβώτια και τις μηνύσεις στη VW... -
Πάντως, στο Top Gear είχαν πει πως είναι το καλύτερο ημιαυτόματο όλων (συμπεριλαμβανομένων BMW και Ferrari). O λόγος είναι ότι κάνει τις 'προαποφασισμένες' από τον διπλό συμπλέκτη αλλαγές σε χρόνο dt.
Το πρόβλημά του κυρίως είναι ότι σε συνεχόμενα 'πάτα-άσε' μπερδεύεται με την προεπιλογή σχέσης και θέλει στρωτή οδήγηση για να συμπεριφερθεί σωστά.Νομίζω ότι θα μπορούσε κάλιστα να κρατά τις σχέσεις στον κόφτη αρκεί να έχει προστασία στα κατεβάσματα ώστε να μην σε αφήνει να ρίχνεις σχέσεις μπαίνοντας στα κόκκινα.
Αϊντε, να βάλουν και τριπλόδισκο (αλήθεια υπάρχουν τέτοια σχέδια?) οπότε μετά τύφλα να έχουν τα κιβώτια της F1
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πάντως, στο Top Gear είχαν πει πως είναι το καλύτερο ημιαυτόματο όλων (συμπεριλαμβανομένων BMW και Ferrari). O λόγος είναι ότι κάνει τις 'προαποφασισμένες' από τον διπλό συμπλέκτη αλλαγές σε χρόνο dt.
Το πρόβλημά του κυρίως είναι ότι σε συνεχόμενα 'πάτα-άσε' μπερδεύεται με την προεπιλογή σχέσης και θέλει στρωτή οδήγηση για να συμπεριφερθεί σωστά.Νομίζω ότι θα μπορούσε κάλιστα να κρατά τις σχέσεις στον κόφτη αρκεί να έχει προστασία στα κατεβάσματα ώστε να μην σε αφήνει να ρίχνεις σχέσεις μπαίνοντας στα κόκκινα.
Αϊντε, να βάλουν και τριπλόδισκο (αλήθεια υπάρχουν τέτοια σχέδια?) οπότε μετά τύφλα να έχουν τα κιβώτια της F1
εκεί είναι το πρόβλημα, στο 'προαποφασίζει'. Εκεί που είναι γρήγορο είναι στο full throttle, όπου ετοιμάζει την επόμενη σχέση -μεγαλύτερη. Στο κατέβασμα αργεί, ενώ στο 'D' αργεί επίσης στο kickdown. Καλό είναι, αλλά όχι για γρήγορη οδήγηση.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Βάλε μηχανικό κιβώτιο, το αυτόματο συμφέρει το τάπερ.
Mονο που αυτο το αυτοματο (DSG) ειναι πιο γρηγορο απο οποιοδηποτε μηχανικο και οποιοδηποτε αυτοματο ή ημιαυτοματο κυκλοφορει αυτη τη στιγμη.
η υπερβολή στο μεγαλείο της ειδικά στο κατέβασμα το DSG είναι πολύ γρήγορο
σίγουρα έχεις οδηγήσει Jazz CVT, προηγούμενο Sirion Steershif και όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν και ξέρεις...
Kοιτα τους χρονους ολων των κιβωτιων σε ανεβασματα και κατεβασματα και θα δεις.Ειναι αναγκη να τα οδηγησω ολα?Δεν ειπα οτι ειναι το πιο καλο σε αισθηση,το πιο γρηγορο ειπα και απο τους χρονους φτανει να το καταλαβω.Μονο απο την αλλαγη 6ης σε 2α καθυστερει λιγο παραπανω(λογω φιλοσοφιας) αλλα ποσες φορες κανεις τετοια αλλαγη?
Παρολα αυτα προτιμω ακομα το μηχανικο στην ηλικια μου. -
Προτείνω να μαζέψουμε υπογραφές και να αναγκάσουμε τις εταιρίες να πετάξουν από τα μοντέλα τους όλα αυτά τα παλιοκιβώτια και τα κάθε είδους ηλεκτρονικά. Σημασία είχε βρε να είστε ταχύτεροι, σε αγώνες τρέχουμε ή να περνάτε καλά; Φανταστείτε ένα ΜΧ5 με αυτόματο και τα μισά παντιλίκια δε θα μπορούσαν να γίνουν...
ΜΧ και αυτόματο σασμάν υπάρχει από το Mk1 ακόμα -
Κι εκει που το αμαξακι μου δεν ειχε παρει ακομα ουτε βδομαδα παραγωγης, εγινε μια ακυρωση παραγγελιας και ετυχε να ειναι ολοιδιο με το δικο μου. Αρα την αλλη βδομαδα το τσιμπαω..!!!Ε,ρε τυχη...
-
Άντε με το καλό να το πάρεις. Περιμένουμε εντυπώσεις
-
Άντε καλοτάξιδο και με πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα
-
Ευχαριστω πολυ!Θα μεταφερω εντυπωσεις μετα τις πρωτες βολτες αν και θα ειναι χαλαρες λογω στρωσιματος.
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Ευχαριστω πολυ!Θα μεταφερω εντυπωσεις μετα τις πρωτες βολτες αν και θα ειναι χαλαρες λογω στρωσιματος.Άλλαξε και η υπογραφή σου, βλέπω
GOLF GTI vs CIVIC Type-R......