Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MR2
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MR2
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    80
    286
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karalisd last edited by

      Το mr2 το έχω οδηγήσει μόνο μία φορά σε μία σχετικά γρήγορα βόλτα.
      Κοντά στον μαραθώνα είναι μια στροφή με μέτρια άσφαλτο με ανωμαλία κοντά στην κορυφή της... Με το μιατα της οικογενείας περνάω συχνά απο εκεί για να παίξω... To mr2 δεν φάνηκε να θέλει να παίξουμε και στο δεύτερο πέρασμα το ζόρισα λίγο παραπάνω και κυριολεκτικά χέστηκα πάνω μου! Σφαλιάρα!!!! Βέβαια πολύ εύκολο μάζεμα (πήγαινα με 50-60 χλμ) αλλα κώλος χωρίς καμία προειδοποίηση!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • Y
        yiannis2002s last edited by

        Ο χρήστης Julianus έγραψε:

        Αν όμως τα αντανακλαστικά σου δεν ήταν σε ετοιμότητα ή για οποιονδήποτε λόγο δεν αρκούσε η κίνηση των καρπών,

        Ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ ότι δεν θα έφτανε το τιμόνι-διαβήτης και τα αντανακλάστικά του οδηγού, είναι η υψηλή ταχύτητα σε κακό δρόμο- με άλλα λόγια όταν το αυτοκίνητο σε πάει αντί να το πάς εσύ.

        Αλλά σε αυτή τη περίπτωση κινδυνεύεις και με το Μιάτα, έτσι δεν είναι;

        Τώρα, ότι το MR θέλει περισσότερη προσοχή από ό,τι ένα συμβατικό οικογενειακό εννοείται. Ίσως και γι αυτό να είναι πιο ασφαλές, μου έλεγε ένας βετεράνος οδηγός, επειδή δηλ. θα τπ σέβεσαι περισσότερο και θα έχεις τα μάτια σου ανοικτά.

        Αν κάποιος δεν κάνει κόντρες και μ@@κιες μέσα στην πόλη, δεν ρισκάρει και δεν το ωθεί στα όρια εκτός πίστας, αναρωτιέμαι πόσο πιο tricky μπορεί να είναι από το Μιάτα. Θα εκτιμούσα τη γνώμη όσων το έχουν οδηγήσει, ίσως εγώ να σχημάτισα λάθος εντύπωση.

        Εγραψες στο φορουμ του MR2CLUB με θεμα ''Πόσο tricky είναι το MR;''
        Αν ναι σου εχω μια απαντηση....
        Αλλιως αντιγραφω.....

        ''Kαταρχας δεν ειναι καθολου επικινδυνο αμαξι!
        Ειναι απο τα πιο ασφαλη αμαξια σε ενεργητικη ασφαλεια που κυκλοφορουν!
        Αψογα φρενα και στησιμο (αναρτηση+μπλοκε), που αν δεν μπεις στην διαδικασια να το ''πειραξεις'' θα σε καλυπτουν πληρως.

        Οσο για το αν προδιδει, ειναι κατι που δεν ισχυει. Βεβαια αν ξεπερασεις τα ορια του (που ειναι αρκετα ψηλα) θα συμπεριφερθει οπως ποιοδηποτε αμαξι που του ξεπερνας τα ορια του! Αν ξεκινησεις και το μαθαινεις σιγα σιγα, και ανεβαζεις τα δικα σου ορια γνωσης σταδιακα τοτε δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

        Προσωπικα αν και οδηγουσα σχεδον 10 χρονια με προσθιοκινητα, με το MR2 μπηκα στην διαδικασια στο να μαθαινω νεα πραγματα.... Πλεον μετα απο 2 χρονια εχω ανεβει αρκετα και εχω δρομο και για περισσοτερη βελτιωση.... Βεβαια πλεον ξενερωνω οποτε οδηγω οτιδηποτε αλλο και χαιρομαι που δεν διαλεξα αμαξια σαν το ΤΤ roadster, που αρχικα μου αρεσε..... Γιατι η πισω κινηση εχει την δικη της μαγεια!!!!
        Eιμαι πληρως ικανοποιημενος με την επιλογη μου!

        Θελει σιγουρα σεβασμο... Αν το προσεξεις αυτο δεν θα εχεις κανενα προβλημα.. Γιατι και πειρα εχεις γενικοτερη(δεν θα ειναι το πρωτο σου αμαξι) και ατομο λογικο φαινεσαι με αυτα που γραφεις!

        Οποτε go for it!!!!!

        ΥΓ.Να ερθεις σε μια συναντηση μας, εκει θα δεις και θα μαθεις ακομα πιο πολλα! ''

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • J
          julianus last edited by

          Yannis ναι, ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            silvertommy last edited by

            Πόσο tricky είναι το Mr2.???
            Bασικά τόσο όσο ο οδηγός του.

            Ενα αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο για να στρίβει γλιστρώντας.
            Οταν άλλα γλυστράνε και φεύγουν αυτό γλυστράει και στρίβει.
            Φτιαγμένο για να ακούει τον οδηγό του. Τώρα αν αυτός δε ξέρει αυτό είναι άλλο θέμα.

            Την αίσθηση του να στρίβεις με το μπλοκέ χωρίς συγχρόνως να κάνεις τεράστιες υπερστροφές δεν την αλλάζω με τίποτα. Το βάρος στο κέντρο είναι αυτό που θα σε βοηθήσει να το ξεκολλήσεις αλλά και να το μαζέψεις πολύ εύκολα.

            Μετα απο 65.000 χλμ διαπιστώνω οτι με αυτό το αμάξι δεν έχω χάσει ποτέ τον έλεγχο, πράγμα που έχει συμβεί με ότι άλλο έχω οδηγήσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dimsabas last edited by

              Ότι το MR2 σε αναβαθμίζει σαν οδηγό, αυτό είναι δεδομένο. Η κουβέντα ότι πρέπει να ξεχάσεις ό,τι ξέρεις και να κάτσεις από την αρχή στα θρανία, είναι ολότελα σωστή. Τώρα, το αν είναι επικίνδυνο ή όχι, είναι όσο είναι και ένα Rallye. Όταν λέτε ενεργητική ασφάλεια και τη βγάζετε κορυφαία, μη συγκρίνετε χρόνους σε σλάλομ πίστας και μέγιστο πλευρικό G. Σκεφτείτε τι γίνεται όταν παρασυρθείς και στρίψεις με πολλά σε μια παρατεταμένη και ξαφνικά δεις ότι κλείνει κι άλλο/δεις ένα κουρέλι που σέρνεται και θα σκάσεις πάνω του/ένα τρακτέρ/ένα μηχανάκι. Εκεί θα προτιμούσα να βρίσκομαι πίσω από το τιμόνι ενός Miata και όχι ενός MR2. Αυτή είναι η πραγματική ενεργητική ασφάλεια, να συγκαλείπτει το αυτοκίνητο τα οδηγικά σου λάθη ή τους άλλους απρόβλεπτους παράγοντες. Το MR2 παραείναι τίμιο, δηλαδή κάνει ακριβώς ό,τι του λες. Αν ήταν ένα αυτοκίνητο αποκλειστικά για πίστα, τότε αυτό θα ήταν ιδανικό. Στο δρόμο όμως, αυτό το set-up περισσότερο αγχώνει παρά διασκεδάζει.
              Τέλος πάντων, μου φαίνεται ότι παρασύρθηκα και θα καταντήσει το topic MR2 vs Miata, όπως και μερικά ακόμα στο παρελθόν.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                tm last edited by

                Πολυ καλες πληροφοριες απο τους ιδιοκτητες MR2!!!
                Ειναι ενα αμαξι που μου κλεινει πολυ ασχημα το ματι (καπου εκει στο βαθος)...
                Αλλα επειδη δεν εχω καταλαβει κατι.... Οταν λεμε δεν εχει χωρο αποσκευων, εννοουμε πως δεν εχει χωρο αποσκευων ή ειναι απιστευτα μικρος ???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Είναι απίστευτα μικρός

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    silvertommy last edited by

                    Χωρος υπάρχει. Απλά δεν είναι όλος μαζί, όπως ένα πορτ μπαγκάζ.
                    Πράγματα χωράνε πολλά. Απλά πρέπει να τα τακτοποιήσεις λίγο καλύτερα. Λίγα απο εδώ, λίγα απο εκεί. Ξέχνα όμως τη βαλίτσα.
                    Είναι απίστευτο το πού μπορείς να βάλεις ένα dvd και που να κρεμάσεις το κουστούμι σου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      silvertommy last edited by

                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                      Σκεφτείτε τι γίνεται όταν παρασυρθείς και στρίψεις με πολλά σε μια παρατεταμένη και ξαφνικά δεις ότι κλείνει κι άλλο/δεις ένα κουρέλι που σέρνεται και θα σκάσεις πάνω του/ένα τρακτέρ/ένα μηχανάκι.

                      Εχεις και την επιλογή να φρενάρεις μέσα στη στροφή. Αν δεν το παρακάνεις σου δίνει τη δυνατότητα να το κάνεις χωρίς κίνδυνο, λόγω του κεντρομήχανου. Η υπερστροφή δεν είναι τόσο έντονη στο φρενάρισμα κατά την είσοδο σε στροφή.
                      Αν το κρατήσεις με ουδέτερο γκάζι θα πάει ελαφρά υποστροφικά(εκεί φρενάρεις κιόλας), αν πατήσεις γκάζι και κόψεις και λίγο ακόμα τιμόνι τότε αρχίζεις και γελάς υπερστρέφοντας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Ο χρήστης karalisd έγραψε:
                        Το mr2 το έχω οδηγήσει μόνο μία φορά σε μία σχετικά γρήγορα βόλτα.
                        Κοντά στον μαραθώνα είναι μια στροφή με μέτρια άσφαλτο με ανωμαλία κοντά στην κορυφή της... Με το μιατα της οικογενείας περνάω συχνά απο εκεί για να παίξω... To mr2 δεν φάνηκε να θέλει να παίξουμε και στο δεύτερο πέρασμα το ζόρισα λίγο παραπάνω και κυριολεκτικά χέστηκα πάνω μου! Σφαλιάρα!!!! Βέβαια πολύ εύκολο μάζεμα (πήγαινα με 50-60 χλμ) αλλα κώλος χωρίς καμία προειδοποίηση!

                        Μακάρι να χαμογελάς γιατί εγώ, από ότι θυμάμαι από την οδήγησή του, είχα πάθει ότι και ο συνάδελφος από πάνω...

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 0
                          037 last edited by

                          Να πουμε 2 αληθειες,

                          Δεν με ενδιαφερει η εμφανιση, υποκειμενικο θεμα.

                          Το ΜR, θελει καλη ασφαλτο γι ανα δουλεψει οπως θα επρεπε. Εαν εχουμε, και που εχουμε τετοια κομματια στην Ελλαδα ειναι παλι αλλο θεμα.

                          Το ιδιο σε αλλο βαθμο μπορει να πει κανεις και για μια Ελιζ, αν και επειδη εχω οδηγησει και τα 3, η Ελιζ εχει αλλη συμπεριφορα.

                          Το ΜΧ5, περαν τον χώρων που εχει, ειναι σιγουρα πιο 'ευκολο' ιδιως για τον αδαη.

                          Και τα 2 ομως μαθαινονται και ειναι θεμα προτεραιοτητων πια, για την επιλογη.

                          Το ΜΡ2 ΠΑΣΧΕΙ απο χωρους ομως. Οδηγηστε τα πρωτου τα αγορασετε και δειτε τι σας ταιριαζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Ο χρήστης 037 έγραψε:
                            Οδηγηστε τα πρωτου τα αγορασετε και δειτε τι σας ταιριαζει.

                            Το θέμα είναι ότι δε θα μπορέσεις να καταλάβεις και πολλά από μία βόλτα. Ειδικά το MR2 που οδηγείται τελείως διαφορετικά από τα αυτοκίνητα με τον κινητήρα εμπρός

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Y
                              yiannis2002s last edited by

                              Ο χρήστης 037 έγραψε:
                              Το ΜΡ2 ΠΑΣΧΕΙ απο χωρους ομως. Οδηγηστε τα πρωτου τα αγορασετε και δειτε τι σας ταιριαζει.

                              Πασχει απο χωρους???
                              Για τους επιβατες ειναι πολυ πιο ανετο απο το ΜΧ5, MGTF.... Βολεονται ανετα ατομα εως 1,92 στη θεση οδηγησης......

                              ...Για τις αποσκευες υπαρχει το option των 2 ντουλαπιων μεσα στην καμπινα και τον χωρο μπροστα οπου ειναι και η ρεζερβα.
                              Στα δυο ντουλαπακια χωραν 2 μεσαιου μεγεθους σακουβαγιαζ... Μπροστα οτι περισσευει πχ παπουτσια και μικροτσαντες ή αν υπαρχει η αναγκη για ακομα πιο πολλα χωρις την ρεζερβα αλλα 2 σακουβαγιαζ.......

                              ...Γενικοτερα καλυπτονται οι αναγκες ενος ζευγαριου για 7ημερο το καλοκαιρι ή για 3ημερο τον χειμωνα....
                              Τωρα αν θες να κουβαλας πεδιλα του σκι, ποδηλατα, καροτσακια μωρου κλπ κλπ νομιζω σε λαθος κατηγορια αμαξιων αναφερεσαι..........

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • 0
                                037 last edited by

                                Κοιτα, επειδη τα εχω σχεδον γδυσει και τα 4, το MR2 οχι μονο ειναι το τελευταιο απο τα 4, αλλά παρα ειναι και μικρος ο χωρος αποσκευων.

                                Πρωτα απο ολα, ΔΕΝ εχει πορτ μπαγκαζ, με την εννοια την γνωστη. Δηλαδη ξεχωριστο χωρο για αποσκευες.

                                Συνεπως ΠΑΣΧΕΙ κανονικοτατα. Τωρα εαν καποιος ιδιοκτητης ΒΡΕΙ χωρους απο εδω και απο εκει, αυτο ειναι αλλο θεμα. Παντως χωρους ΔΕΝ εχει.

                                Καποιος μπορει να τους θεωρησει αμελητεους, μαλιστα.

                                Το καλο βεβαια ειναι οτι κουβαλαει ρεζερβα, κατι που μονο η Ελιζ δεν κανει.

                                Για τα υπολοιπα χαρακτηριστικα δεν εχω να προσθεσω κατι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των εταιρειών το MX-5 έχει 144λίτρα χώρο αποσκευών, το MR2 175 και η Elise 115.
                                  Το θέμα με το MR2 είναι ότι ουσιαστικά έχει 2 ντουλάπια και όχι κάποιο κλασσικό ενιαίο χώρο αποσκευών. Εάν εφοδιαστείς με τα κατάλληλα σακβουαγιάζ όμως νομίζω πως αυτό αντιμετωπίζεται εύκολα

                                  Μην ξεχνάμε πως η θέση οδήγησης στο toyota είναι πλήρως ρυθμίσιμη (κάθισμα και τιμόνι) ενώ στο MX5 ρυθμίζεται μόνο το κάθισμα, στην Elise δε τίποτα! (αν ισχύουν όσα διάβασα στο forum).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 0
                                    037 last edited by

                                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                    Μην ξεχνάμε πως η θέση οδήγησης στο toyota είναι πλήρως ρυθμίσιμη (κάθισμα και τιμόνι) ενώ στο MX5 ρυθμίζεται μόνο το κάθισμα, στην Elise δε τίποτα! (αν ισχύουν όσα διάβασα στο forum).

                                    Το καθισμα του οδηγου ρυθμιζεται στην Ελιζ, οχι ομως του συνοδηγου.

                                    Κανενα προβλημα ομως.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Y
                                      yiannis2002s last edited by

                                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                      Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των εταιρειών το MX-5 έχει 144λίτρα χώρο αποσκευών, το MR2 175 και η Elise 115.
                                      Το θέμα με το MR2 είναι ότι ουσιαστικά έχει 2 ντουλάπια και όχι κάποιο κλασσικό ενιαίο χώρο αποσκευών. Εάν εφοδιαστείς με τα κατάλληλα σακβουαγιάζ όμως νομίζω πως αυτό αντιμετωπίζεται εύκολα

                                      Μην ξεχνάμε πως η θέση οδήγησης στο toyota είναι πλήρως ρυθμίσιμη (κάθισμα και τιμόνι) ενώ στο MX5 ρυθμίζεται μόνο το κάθισμα, στην Elise δε τίποτα! (αν ισχύουν όσα διάβασα στο forum).

                                      Eτσι ακριβως ειναι για τους χωρους.....

                                      Αλλα ελεος!!!!!!! Ποιος θα παρει MR2 ή Elise για τους χωρους αποσκευων?!!!?!!?
                                      Δεν αγοραζεις τετοια αμαξια για την πρακτικοτητα τους!

                                      Σημασια εχουν ολα τα υπολοιπα!Και η θεση οδηγησης του ειναι εξαιρετικη πολυ πιο πανω απο MX5, S2000, MG ...Πιθανοτατα της Elise να ειναι μονο καλυτερη μια και ειναι ακομα πιο καρτ στο ολο της στησιμο.........

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skye last edited by

                                        Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:

                                        Σημασια εχουν ολα τα υπολοιπα!Και η θεση οδηγησης του ειναι εξαιρετικη πολυ πιο πανω απο MX5, S2000, MG ...Πιθανοτατα της Elise να ειναι μονο καλυτερη μια και ειναι ακομα πιο καρτ στο ολο της στησιμο.........

                                        Από S2k ΔΕΝ έχει καλύτερη θέση οδήγησης.. Από MG κ ΜΧ5 ναι..
                                        Πάντως δε συγκρίνονται τα αυτοκίνητα, ούτε στην τιμή, ούτε στη συμπεριφορά...
                                        το MG είναι 'βολτάδικο'..
                                        το Μιατα είναι παιχνίδι που ταυτόχρονα τα κάνει όλα και συμφέρει. Είναι και το ροντστερ με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως.
                                        Το ΜR2 πιο απόλυτο, πιο ακριβό, και πιο δυνατό (τουλάχιστον μέχρι να έρθει το nc, το καινούργιο MX5), με καλύτερο στήσιμο για πίστα άλλα όχι και για δρόμο ή για έναν όχι και τόσο έμπειρο οδηγό.
                                        Και το S2K είναι κάμποσες κλάσσεις παραπάνω από το ΜR2. Mόνο στις χαμηλές σε 'ξενερώνει' λίγο, αλλά και πάλι είναι πολύ ανώτερο από το MR2, παρ'όλο που το mr2 μαζί με το yaris είναι τα μόνα toyota που παραδέχομαι.. εκτός φυσικά από τη σχεδίαση (υποκειμενικό; ίσως όχι και τόσο)
                                        Η Λίζα είναι απλά άλλη φάση..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Y
                                          yiannis2002s last edited by

                                          Ο χρήστης skye έγραψε:
                                          Και το S2K είναι κάμποσες κλάσσεις παραπάνω από το ΜR2. Mόνο στις χαμηλές σε 'ξενερώνει' λίγο, αλλά και πάλι είναι πολύ ανώτερο από το MR2.......

                                          Kλασεις παραπανω?χμμμ......
                                          Μηπως ειναι ενα πιο γρηγορο ''MR2''??? Εγω ετσι το βλεπω και ειναι απο τα αμαξια που παραδεχομαι....Αλλα μεχρι εκει.
                                          Γιατι κατα τ'αλλα δυσκολευομαι να βρω που ειναι οι κλασεις που λες που διαφορα.........
                                          Η διαφορα τιμης τους δεν δικαιολογειται με βαση την σχεση στο τι παιρνεις και τι πληρωνεις.........
                                          .....Επιπλεον ο κιντηρας του MR2 (στοχος η ροπη παντου, και οχι η απολυτη ισχυ) με το αρκετα χαμηλοτερο βαρος, το κανουν να φαινεται απο τις 2000 εως τις 5000, αρκετα πιο ''γεματος''......
                                          Αν τα εχεις οδηγησει και τα 2 θα το εχεις δει και στην πραξη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skye last edited by

                                            Όχι απλώς τα έχω οδηγήσει, τα έχω ζήσει για αρκετά χιλιόμετρα.
                                            Η άποψή μου είναι όπως είπα ότι το s2k είναι ανώτερο ΠΑΝΤΟΥ. Η αίσθηση που σου δίνει και μόνο σε εμπνέει περισσότερο να κινηθείς καλύτερα παντού.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr