-
Απόλυτα σεβαστή η άποψή σου, αλλά το συγκεκριμένο θέμα έχει να κάνει με τη σπορ οδήγηση και όσους την ασπάζονται και όχι για την πιο εύκολη, άνετη και ασφαλή οδήγηση στη ζούγκλα της καθημερινότητας.Επίσης, προσωπικά οι αερόσακοι, το ABS και τα ηλεκτρικά τιμόνια ουδέποτε με έκαναν να νιώσω ασφαλής, κάθε άλλο μάλιστα(σκέψου μόνο το ποσοστό των Ελλήνων οδηγών που φορά ζώνη τη στιγμή που τον περιβάλλουν τόσοι αερόσακοι και πόσοι αντιλαμβάνονται τη λειτουργία του ABS και των υπόλοιπων ηλεκτρονικών συστημάτων ).
Σου απαντησα γιατι δεν βγαινουν αμαξια οπως θα τα επιθυμουσε ενας ραλλακιας...
Τωρα στα υπολοιπα, με καλυψε ο Aristotelis. -
να μην ξεχνιόμαστε παρακαλώ:
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Επίσης, προσωπικά οι αερόσακοι, το ABS και τα ηλεκτρικά τιμόνια ουδέποτε με έκαναν να νιώσω ασφαλής, κάθε άλλο μάλιστα(σκέψου μόνο το ποσοστό των Ελλήνων οδηγών που φορά ζώνη τη στιγμή που τον περιβάλλουν τόσοι αερόσακοι και πόσοι αντιλαμβάνονται τη λειτουργία του ABS και των υπόλοιπων ηλεκτρονικών συστημάτων ).
Τι σχεση εχει τι κανει ο μεσος ελληνας (κακως) με το τι ασφαλεια νιωθεις εσυ. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα, το σωστα ρυθμισμενο ABS και ο αεροσακος (οπως και οι ζωνες) σωζουν ζωες, μην λεμε οτι θελουμε.
Θα ηθελα ομως για να επιστρεψω ον τοπικ να σου κανω μια αλλη ερωτηση... Εσυ χαρακτηριζεις το TypeR και Clio RS ως μη καθαροαιμα σπορ. Αν ρωταγαμε εναν κατοχο Fiat X1/9 να χαρακτηρισει το Rallye τι νομιζεις οτι θα ελεγε?
Ειδικη περιπτωση? αλλη κατηγορια?
Οκ ας παρουμε τοτε εναν κατοχο talbot sunbeam lotus. Πολυ εξειδικευμενο οχημα?
οκ τοτε κατι πιο απλο και προσιτο... μια Julia 1300...δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. ναι υπαρχουν και σημερα σπορ αυτοκινητα, μερικα αφηνουν σημαδι, αλλα λιγοτερο. Το ραλλυ αφησε το σημαδι του...αλλα δεν ειναι το μονο, ουτε και το τελευταιο βεβαια.
sumfonw mazi sou!mia akoma teoria leei:'prosta kinhsh? den einai spor!' einai omws etsi?
-
Για να έχει νόημα η συζήτησή μας, θα πρέπει πριν από όλα να ορίσουμε τις έννοιες.
Συμφωνώντας με τον ορισμό των εννοιών, προχωράμε παρακάτω βαδίζοντας σε στέρεο έδαφος.Τι σημαίνει σπορ;Τι σημαίνει οδηγική συγκίνηση; Είναι μάλλον υποκειμενικό αλλά θα έλεγα ότι aπόκριση, ρυθμισιμότητα και δύναμη, σε δόσεις που να κάνουν το αυτοκίνητο ιδανικό για χρήση δρόμου και αξιοποιήσιμο από έναν πολύ καλό οδηγό, είναι οι έννοιες που την συναποτελούν.
Η επικοινωνία με τον οδηγό, η αίσθηση, έχει ίσως τη μεγαλύτερη αξία κι ας είναι κάτι μη μετρήσιμο.
Αν υπάρχει συμφωνία σε αυτά, το επόμενο σημαντικό στάδιο είναι να συγκρίνουμε ομοειδή αυτοκίνητα του χθες και του σήμερα για να δούμε την απόκλιση ή τη σύγκλισή τους προς το πρότυπο αυτό.Είναι άραγε ένα Vti του ‘90 πιο διασκεδαστικό από ένα Type-R; Είναι το τελευταίο μία οπισθοδρόμηση σε ενεργητική ασφάλεια;
Από το πρώτο γνήσιο μικρό Gti του 1980, το Golf μέχρι το τελευταίο του 1998, το 106 Rallye, προοδεύσαμε ή όχι σε αίσθηση (με βάση τα πιο πάνω κριτήρια), ενεργητική ασφάλεια και αριθμούς;
Το Evo IX είναι λιγότερο απολαυστικό από το Audi Ur-quattro;
Ένα απλό Focus σε σύγκριση με ένα απλό Escort S2;
Ένα Focus RS versus Fiat Coupe 20V Turbo;
Το 350Ζ σε σχέση με το 240Ζ;
911 RS του 2003 εναντίον 911 RS του ‘72; Θέλει λιγότερα χέρια η νέα από την παλιά για να πάει (αναλογικά) πιο γρήγορα;
Νομίζω ότι οι διάδοχοι, είναι εξίσου απαιτητικοί σε ικανότητες, απλά γιατί τα όρια τους είναι μετατοπισμένα, κι εξάλλου η απόλαυση από την οδήγηση είναι κάτι που θα πρέπει να το νιώθεις από τα 30km/h μέχρι τα όσο πάει...
Όσο για τα περισσότερα 'οικογενειακά' αυτοκίνητα σήμερα, που τείνουν προς το βαρετό και το Foolproof θα σκεφτόμουν, μήπως αυτός ήταν πάντα ο προορισμός της εξέλιξής τους; Δεν θα πρέπει να μας ενοχλεί ούτε να στιλιτεύουμε το γεγονός, ότι έχουν αναίσθητο τιμόνι, ή έλλειψη απόκρισης, γιατί κυρίως δεν ενοχλεί το εν δυνάμει αγοραστικό κοινό τους. Ίσα-ίσα, έτσι ακριβώς θέλουν το αυτοκίνητο τους, ασφαλές και ευκολοοδήγητο.
Η εξέλιξη έχει μυστήρια δυναμική. Τα χρόνια περνούν κι αλλού υπάρχει πρόοδος, αλλού στασιμότητα κι αλλού πισωγύρισμα. Συχνά και κλείσιμο μιας περιόδου και πέρασμα σε μια άλλη.
Αυτό, που με στενοχωρεί είναι η οπισθοδρόμηση στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης, στα μικρά προσιτά σπορ αυτοκίνητα, στα μικρά GTi
Αλλοί θα το θεωρήσουν απλώς αλλαγή κατεύθυνσης.
Όμως με βάση τα κριτήρια αυτά που ανέφερα σίγουρα κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για πρόοδο. Κάθε άλλο. -
Όμως με βάση τα κριτήρια αυτά που ανέφερα σίγουρα κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για πρόοδο. Κάθε άλλο.
Συγγνωμη αλλα αυτο δεν το καταλαβαινω. Δηλαδη πραγματικα πιστευεις οτι η 911 RS του 2003 εναντίον 911 RS του ‘72 ειναι χειροτερη? αν ειναι δυνατον... ειναι καλυτερη σε ΚΑΘΕ τομεα. Το ιδιο συμβαινει και με πολλους παλαιους θρυλους που λογω φημης θεωρουνται υπερανω οποιασδηποτε κριτικης... Υπαρχουν πολλα παραδειγματα, απο την λαντσια στρατος (εκδοση δρομου) που ειχε ψαλιδια ιδιαιτερα...ευκαμπτα, και την δελτονα με την ενοχλητικη υποστροφη παντου, τις τραγικες και υπερογκα νευρικες πορσε 911, τις αλφα gta που εστριβαν με τον τροχο στον αερα για να μειωσουν το μπροστινο γκριπ και να αποφυγουν το σπιν (αλη8εια γιατι δεν το κανουν πια στους ιστορικους αγωνες? μηπως καποιοι βαλανε το χερακι τους στις γεωμετριες?) κλπ κλπ κλπ Υπαρχουν πραγματικα απειρα παραδειγματα.
Δεν λεω οτι αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι θρυλοι, καθε αλλο... τα σεβομαι απεριοριστα, ομως υπαρχουν τουλαχιστον εφαμιλα αυτοκινητα σε διαφορες εποχες, και καλυτερα στην εποχη μας.
Θα φερω ενα απλο παραδειγμα. Στην κατηγορεια των καυτων σουπερμινι, υπαρχει το σπορτΚα... Ενα πραγματικα αξιολογο μικρο σπορ προσθιοκινητο με ζηλευτες χαρες. Παρ'ολα αυτα κανεις δεν το υπολογιζει, και ξερετε γιατι? απλα γιατι οι 90κατι ιπποι του δεν ειναι αρκετοι... Και μην ακουσω παλι τα ιδια περι βαρους κλπ κλπ. Τα mini couper και τα autobianchi abarth ηταν παναλαφρα αλλα οι επιδοσεις τους ηταν παρομοιες με του σπορτκα σε 0-100 και κατωτερες οσο ανεβαινει η ταχυτητα...
Υπαρχουν ακομη σπορ αυτοκινητα, μικρα και μεγαλα, και ισως καλυτερα απο παλια... Αυτο που βλεπω να χανεται ειναι οι σπορ οδηγοι...
-
Σχετικά με την πρόοδο,θα ήθελα να σημειώσω, ότι όλες οι λύσεις που εφαρμόζωνται στα αυτοκίνητά μας, έχουν εφευρεθεί στις αρχές του προηγούμενου αιώνα!!!
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Υπαρχουν ακομη σπορ αυτοκινητα, μικρα και μεγαλα, και ισως καλυτερα απο παλια... Αυτο που βλεπω να χανεται ειναι οι σπορ οδηγοι...Τα φανάρια και η Βούτα νά'ναι καλά...
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Θα φερω ενα απλο παραδειγμα. Στην κατηγορεια των καυτων σουπερμινι, υπαρχει το σπορτΚα... Ενα πραγματικα αξιολογο μικρο σπορ προσθιοκινητο με ζηλευτες χαρες. Παρ'ολα αυτα κανεις δεν το υπολογιζει, και ξερετε γιατι? απλα γιατι οι 90κατι ιπποι του δεν ειναι αρκετοι...
Υπαρχουν ακομη σπορ αυτοκινητα, μικρα και μεγαλα, και ισως καλυτερα απο παλια... Αυτο που βλεπω να χανεται ειναι οι σπορ οδηγοι...Οσες φορες οδηγησα Κα, εντυπωσιαστικα απο την καταπληκτικη του συμπεριφορα. Απο εναν ανθρωπο που δεν θελει να εχει καμια σχεση με τα Ford.
Δεν μου αρεσει σαν σχεδιο, αλλα πισω απο το τιμονι του, ειναι φανταστικο.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Σχετικά με την πρόοδο,θα ήθελα να σημειώσω, ότι όλες οι λύσεις που εφαρμόζωνται στα αυτοκίνητά μας, έχουν εφευρεθεί στις αρχές του προηγούμενου αιώνα!!!...και ο τροχος πριν χιλιαδες χρονια
Η εξελιξη συνεχιζεται ομως
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Όμως με βάση τα κριτήρια αυτά που ανέφερα σίγουρα κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για πρόοδο. Κάθε άλλο.
Συγγνωμη αλλα αυτο δεν το καταλαβαινω. Δηλαδη πραγματικα πιστευεις οτι η 911 RS του 2003 εναντίον 911 RS του ‘72 ειναι χειροτερη? αν ειναι δυνατον... ειναι καλυτερη σε ΚΑΘΕ τομεα. Το ιδιο συμβαινει και με πολλους παλαιους θρυλους που λογω φημης θεωρουνται υπερανω οποιασδηποτε κριτικης... Υπαρχουν πολλα παραδειγματα, απο την λαντσια στρατος (εκδοση δρομου) που ειχε ψαλιδια ιδιαιτερα...ευκαμπτα, και την δελτονα με την ενοχλητικη υποστροφη παντου, τις τραγικες και υπερογκα νευρικες πορσε 911, τις αλφα gta που εστριβαν με τον τροχο στον αερα για να μειωσουν το μπροστινο γκριπ και να αποφυγουν το σπιν (αλη8εια γιατι δεν το κανουν πια στους ιστορικους αγωνες? μηπως καποιοι βαλανε το χερακι τους στις γεωμετριες?) κλπ κλπ κλπ Υπαρχουν πραγματικα απειρα παραδειγματα.
Δεν λεω οτι αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι θρυλοι, καθε αλλο... τα σεβομαι απεριοριστα, ομως υπαρχουν τουλαχιστον εφαμιλα αυτοκινητα σε διαφορες εποχες, και καλυτερα στην εποχη μας.
Θα φερω ενα απλο παραδειγμα. Στην κατηγορεια των καυτων σουπερμινι, υπαρχει το σπορτΚα... Ενα πραγματικα αξιολογο μικρο σπορ προσθιοκινητο με ζηλευτες χαρες. Παρ'ολα αυτα κανεις δεν το υπολογιζει, και ξερετε γιατι? απλα γιατι οι 90κατι ιπποι του δεν ειναι αρκετοι... Και μην ακουσω παλι τα ιδια περι βαρους κλπ κλπ. Τα mini couper και τα autobianchi abarth ηταν παναλαφρα αλλα οι επιδοσεις τους ηταν παρομοιες με του σπορτκα σε 0-100 και κατωτερες οσο ανεβαινει η ταχυτητα...
Υπαρχουν ακομη σπορ αυτοκινητα, μικρα και μεγαλα, και ισως καλυτερα απο παλια... Αυτο που βλεπω να χανεται ειναι οι σπορ οδηγοι...
Aristoteli παρανόησες!!
Η τελευταία μου πρόταση αφορούσε αποκλειστικά τα μικρά GTi!!Αυτό, που με στενοχωρεί είναι η οπισθοδρόμηση στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης, στα μικρά προσιτά σπορ αυτοκίνητα, στα μικρά GTi
Αλλοί θα το θεωρήσουν απλώς αλλαγή κατεύθυνσης.
Όμως με βάση τα κριτήρια αυτά που ανέφερα σίγουρα κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για πρόοδο. Κάθε άλλο.Στα παραπάνω ζεύγη οι ερωτήσεις είναι καθαρά ρητορικές!
Αν τις ξαναδιαβάσεις θα δεις ότι προφανώς και πιστεύω ότι έχει σημειωθεί πρόοδος στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης. -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Θα φερω ενα απλο παραδειγμα. Στην κατηγορεια των καυτων σουπερμινι, υπαρχει το σπορτΚα... Ενα πραγματικα αξιολογο μικρο σπορ προσθιοκινητο με ζηλευτες χαρες. Παρ'ολα αυτα κανεις δεν το υπολογιζει, και ξερετε γιατι? απλα γιατι οι 90κατι ιπποι του δεν ειναι αρκετοι...
Υπαρχουν ακομη σπορ αυτοκινητα, μικρα και μεγαλα, και ισως καλυτερα απο παλια... Αυτο που βλεπω να χανεται ειναι οι σπορ οδηγοι...Οσες φορες οδηγησα Κα, εντυπωσιαστικα απο την καταπληκτικη του συμπεριφορα. Απο εναν ανθρωπο που δεν θελει να εχει καμια σχεση με τα Ford.
Δεν μου αρεσει σαν σχεδιο, αλλα πισω απο το τιμονι του, ειναι φανταστικο.
Κι εγώ έχω οδηγήσει SportKa. Πόσο δίκιο έχετε! Μου θύμισε τη Σουντ στο πιο 'σκληρό'!
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Σχετικά με την πρόοδο,θα ήθελα να σημειώσω, ότι όλες οι λύσεις που εφαρμόζωνται στα αυτοκίνητά μας, έχουν εφευρεθεί στις αρχές του προηγούμενου αιώνα!!!
...και ο τροχος πριν χιλιαδες χρονια
Η εξελιξη συνεχιζεται ομως
Οντως!
Αλλά μόνο στα λάστιχα και τα υλικά!Η βασική αρχή είναι μία!!!Οπως και σε αναρτήσεις,φρένα και κινητήρες!
Τα υλικά νομίζω ότι αλλάζουν και επιτρέπουν αποδοτικές παραγωγές!Αλλά μάλλον είμαι off-topic!!
-
Pai Mei ζηταω συγγνωμη, προφανως καταλαβα λαθος απο τα λεγομενα...
εγκω ινταλια, εγκω μαγκαροναντα, μπιτζα, μαντολινο, ουνα φατσα ουνα ρατσα... δεν γκαταλαβεινι ελληνικος γιοκ
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Θα φερω ενα απλο παραδειγμα. Στην κατηγορεια των καυτων σουπερμινι, υπαρχει το σπορτΚα... Ενα πραγματικα αξιολογο μικρο σπορ προσθιοκινητο με ζηλευτες χαρες. Παρ'ολα αυτα κανεις δεν το υπολογιζει, και ξερετε γιατι? απλα γιατι οι 90κατι ιπποι του δεν ειναι αρκετοι...
Υπαρχουν ακομη σπορ αυτοκινητα, μικρα και μεγαλα, και ισως καλυτερα απο παλια... Αυτο που βλεπω να χανεται ειναι οι σπορ οδηγοι...Οσες φορες οδηγησα Κα, εντυπωσιαστικα απο την καταπληκτικη του συμπεριφορα. Απο εναν ανθρωπο που δεν θελει να εχει καμια σχεση με τα Ford.
Δεν μου αρεσει σαν σχεδιο, αλλα πισω απο το τιμονι του, ειναι φανταστικο.
Κι εγώ έχω οδηγήσει SportKa. Πόσο δίκιο έχετε! Μου θύμισε τη Σουντ στο πιο 'σκληρό'!
Και πόσο με ενοχλεί που ο ειδικός τύπος το έχει στην κυριολεξία χεσμένο!
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Pai Mei ζηταω συγγνωμη, προφανως καταλαβα λαθος απο τα λεγομενα...εγκω ινταλια, εγκω μαγκαροναντα, μπιτζα, μαντολινο, ουνα φατσα ουνα ρατσα... δεν γκαταλαβεινι ελληνικος γιοκ
Εντάξει κι εγώ θα μπορούσα να το διατυπώσω καλύτερα.
Σημασία έχει ότι συμφωνούμε απολύτως.
Τα μικρά GTi, τα εξαίρεσα, γιατί με την εξαίρεση του Sport-Ka, έχουν γίνει πολύ μαλθακά, έχουν χάσει κάθε σπιρτάδα στην απόκρισή τους.
Το Ignis έχει πλάκα, αλλά τα προσόντα του σταματούν εκεί.
Με άκαμπτο άξονα πίσω δεν μπορεί να έχει κανείς ιδιαίτερες αξιώσεις. -
Ώρες ώρες και γω αναρωτιέμαι γι'αυτήν την προγονολατρεία ορισμένων μοντέλων, τα οποία έχουν καταλάβει τους βασιλικούς θώκους των αυτοκινήτων που θεωρούνται σπορ, κλπ κλπ., ενώ τα σύγχρονα αυτοκίνητα που καταφέρνουν και τα κάνουν όλα μαζί αλλά ταυτόχρονα με ασφάλεια ειναι λιγότερα αγνά, και διαβρωμένα από το μάρκετιγκ, και τους foolproof κανόνες ασφάλειας κλπ κλπ
Εκτιμώ λοιπόν πως αυτό γίνεται για τον μόνο λόγο ότι τα πρώτα αυτά αυτοκίνητα αναφοράς, το καθένα στην κατηγορία του, ήταν απλά ρηξικέλευθα, πολύ πρωτοποριακά, και καινοτόμα για την εποχή τους, όταν δεν υπήρχαν τόσες προδιαγραφές ποιότητας, ασφάλειας, ρύπων, και λοιποί άλλοι περιοριστικοί παράγοντες.
Από την άλλη αυτοί που εξυμνούν τα αμάξια αυτά δεν είναι οι 25ρηδες της εποχής μας αλλά της εποχής εκείνης, οι οποίοι έχοντας βιώσει όοοολη αυτήν την ανάπτυξη, εξέλιξη, πρόοδο ή πείτε το όπως θέλετε, αναπολούν αυτές τις παλιές βιωματικές καταστάσεις που τους έχουν αποτυπωθεί με κάθε αγνότητα (purity) στο μυαλό τους.
Κατ'επέκταση είναι απολύτως προφανές, για παράδειγμα, το Golf GTi I να φαντάζει σουπερ ντουπερ σπορ αυτοκίνητο απέναντι στο Golf V του οποίου έχουν αμβλυνθεί οι όποιες 'προεξέχουσες' ακμές της δυναμικής μεν, πρωτόγονης (πλέον) δε συμπεριφοράς του προγόνου του, και φορτωμένο με αρκετά κιλά παραπάνω, έρχεται το 2005 να πείσει το σύγχρονο καταναλωτικό κοινό το οποίο θέλει ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικά πράγματα από αυτά που προσέφερε το Golf I πως έτσι είναι τα GTi. Και το κάνει! Για τον απλούστατο λόγο ότι και οι βιομηχανίες φτιάχνουν αυτό που θέλει εν τέλει ο μέσος αγοραστής, με προδιαγραφές και κοστολόγια που επιτάσσουν το μάρκετιγνκ και τα τμημ. προμηθειών και όχι αυτό που θα επιθυμούσαν οι μηχανικοί της και η αγνή 'αγωνιστικά παλλόμενη' ψυχή κάποιων εναπομείναντων όπως εμείς και κάποιοι άλλοι ανά τον κόσμο...
Να πιάναμε τις Porsche με τήν παροιμιώδη τοποθέτηση του κινητήρα της; Νιώθω πως ο Ferdinand θα πρέπει να ένιωθε σαν τον Γαλιλαίο, όταν παρήγε την 911 και έβαλε όλα τα μηχανικά μέρη πίσω (και από τον άξονα)!!! Και όλοι οι υπόλοιποι που δεν το είχαν σκεφτεί, θα τελούσαν και θα εκφράζονταν ουσιαστικά ως Ιεροεξεταστές!
Αποτέλεσμα; 40 χρόνια μετά, αυτή η κολώνια που λέγεται 911 συνεχίζει να φοριέται και να μυρίζει ωραία δελεάζοντας πολλούς αγοραστές (σε αναλογία 12:1 με τις αντίστοιχες Φερράρι), συνεχίζει και εξελίσσεται, και κάθε φορά γίνεται και καλύτερη. Θα συγκριθεί ποτέ με την πρώτη; Όχι γιατί, αν το παρομοιάζαμε με μια γραμμ. εξίσωση η πρώτη έκδοση ενός μοντέλου είναι η σταθερή παράμετρος b στην εξίσωση Υ=ax + b. Θέτει δηλ. τον πήχυ σε κάποιο νέο επίπεδο, και από κει και πέρα, κάθε νέα έκδοση του αυτοκινήτου, προσφέρει κάτι παραπάνω σε σχέση με την αρχική. Αλλά η τομή με το αρχικό κατεστημένο κάθε εποχής έχει ήδη γίνει και το κάθε νεώτερο μοντέλο έρχεται απλά να αλλάξει-βελτιώσει κάποιο χαρακτηριστικό βάσει των εκάστοτε επιταγών (της αγοράς, της εταιρίας, κοκ)
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν από μένα, και αναμένω συνέχεια του εποικοδομητικού διαλόγου....
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Φχαριστώ για την πάσα Ικαρ!
- Ηyundai Atos
Υποτίθεται ότι κατασκευάστηκε για αστικές διαδρομές, οπότε δε θα είμαστε και τόσο αυστηροί με τις ικανότητες του στο στρίβειν ή το ταξιδεύειν.
Μέσα στην πόλη, σας υπογράφω ότι θα ήσασταν πολύ πιο ξεκούραστοι με ένα JCB, από ότι με ένα Ατος.
Το αυτοκίνητο είναι ελεεινό. Μετά από μισή ώρα οδήγησης θες τουλάχιστον 2 βδομάδες διακοπές με σπα και μασάζ για να συνέλθεις.
Είναι το πιο κουραστικό αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη, που έχω οδηγήσει, και είναι αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για μέσα στην πόλη!!!!Αν το Atos κοπανάει το Smart τι κάνει;;; τουλάχιστον το Atos κοστίζει σημαντικά λιγότερο και δεν το παίζει μούρη
Να μην πω τίποτα για την προηγούμενη -δεν στρίβω- A-Class ε; Πως γίνεται ένα αυτοκίνητο να κοπανάει, να μην στρίβει, να χει άθλιο τιμόνι και να κοστίζει όσο κόστιζε
Η Α Class, ήταν επιεικώς τρισάθλια! Πραγματικά δεν έκανε απολύτως ΤΙΠΟΤΑ
Βέβαια, η καινούρια φαίνεται αρκετά διορθωμένη και βελτιωμένη.
Σε σχέση με το παρελθόν, δεν υπάρχουν πλέον τόσο 'κακά' αυτοκίνητα.
Όλα βελτιώθηκαν, και αρκετά είναι στο όριο στο να χαρακτηριστούν 'κακά' -
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
Αν ρωταγαμε εναν κατοχο Fiat X1/9 να χαρακτηρισει το Rallye τι νομιζεις οτι θα ελεγε?Τι μου θύμησες τώρα...
Λίγο off topic...
Είχαμε ένα τέτοιο Χ1/9 στην οικογένεια μέχρι που το πουλήσαμε πριν από 4 χρόνια.. Τότε δεν το εκτιμούσα και πάρα πολύ, γιατί δεν το καταλάβαινα, έλεγα πως είναι παλιό αυτοκίνητο και δεν αξίζει (αυτά στην γ' γυμνασίου).
Τώρα όμως που άρχισα να οδηγώ κατάλαβα πόσο άξιζε... Και ειλικρινά θα προτιμούσα σήμερα να οδηγώ το Χ1/9 του '75, με το πολύ καλό σπορ στήσιμο, την πίσω κίνηση, το υψηλής ακρίβειας και μεστό σε πληροφορίες τιμόνι και φρένο (συμβιβαζόμενος με το τσοκ και την έλλειψη κλιματισμού), παρά το Fabia των 100 ίππων και των 4 αερόσακων που έχω τώρα, χωρίς να σημαίνει πως μπορώ να φτάσω το fabia ούτε καν στις μισές από τις δυνατότητές του.On topic...
Βέβαια η μόνη μου ένσταση είναι πως αν πάρει κανείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν καλά καλά δεν ξέρει ούτε πως να αλλάζει αποδοτικά ταχύτητες, μάλλον δεν θα έχει και την καλύτερη κατάληξη...
Όταν με το καλό μετά από λίγα χρόνια μάθω να οδηγώ καλύτερα και μπορώ να πάρω ένα τέτοιο καθαρόαιμο πάντως θα το κάνω. Πάντως πιστεύω πως και σήμερα βγαίνουν πολύ καλά σπορ αυτοκίνητα, σε γενικές γραμμές καλύτερα από παλαιότερα, απλά δεν είναι τόσο προσιτά όσο άλλοτε.
Δυστυχώς, τα περισσότερα προσιτά σπορ σήμερα έχουν κίνηση μπροστά, μιας και βασίζονται σε κανονικά αυτοκίνητα πόλεως. Έτσι προσωπικά τα χαρακτηρίζω ως αποστειρωμένα πλην γρήγορα αμάξια. Η εξέλιξη εξαρχής ενός καθαρόαιμου σπορ προσιτού αυτοκινήτου συνήθως δεν αξίζει (για τους κατασκευαστές).
Όμως, όταν μιλάμε για πάνω από 150-170-200 ίππους (ανάλογα με το βάρος και το στήσιμο), εκεί κάτι σπορ έχει ή πίσω κίνηση ή τετρακίνηση (αν ανεβούμε ακόμα ψηλότερα), μιας και το προσθιοκίνητο δεν έχει τόση ελκτική πρόσφυση στις επιταχύνσεις. Σε μια γρήγορη διαδρομή με δυνατό προσθιοκίνητο ή θα είσαι χωρίς γκάζι, αν δεν απενεργοποιείται το ESP, ή θα καταλήγεις χωρίς τιμόνι. (μιλάμε πάντα αν προσπαθείς να περάσεις μεγάλο μέρος της ισχύος του αυτοκινήτου στο δρόμο). Γι' αυτό και όλα τα δυνατά πραγματικά σπορ δεν είναι προσθιοκίνητα. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σε σχέση με το παρελθόν, δεν υπάρχουν πλέον τόσο 'κακά' αυτοκίνητα.
Όλα βελτιώθηκαν, και αρκετά είναι στο όριο στο να χαρακτηριστούν 'κακά'Μου διαφεύγει κάτι ή έγινε κάποιο λάθος στη 'μετάφραση';
Από τη μια δεν υπάρχουν πλέον **τόσο **κακά αυτοκίνητα, και από την άλλη **αρκετά **είναι στο όριο στο να χαρακτηριστούν κακά;;; -
Για το πως 'καταντήσαμε' έτσι φταίει και αυτό:
Πώς καταντήσαμε έτσι???