Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιό αυτοκίνητο με αυτά τα κριτήρια ;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιό αυτοκίνητο με αυτά τα κριτήρια ;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    23
    35
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jacob last edited by

      Το δίλημμα δεν είναι άμεσο και πιεστικό με την έννοια ότι θα αποφασίσω τώρα, αλλά το σκέφτομαι σε λίγο καιρό.
      Λοιπόν...Ζητείται αυτοκίνητο καινούργιο για αγορά με τα εξής χαρακτηριστικά:

      • Τιμή μέχρι 25.000 ευρώ στη βασική έκδοση και μέχρι 2.000 κυβικά.
      • Οποιασδήποτε κατηγορίας (sedan, hatchback, SUV κλπ.), αρκεί να πληροί τα κριτήρια που γράφω παρακάτω. Χώρα προέλευσης, πρεστίζ μάρκας δεν είναι κριτήρια. Δεν μας απασχολεί ομορφιά ή η αισθητική αυτοκινήτου, αφού είναι υποκειμενικά σε μεγάλο βαθμό. Τούρμπο, ατμόσφαιρα, βενζίνη, πετρέλαιο, κίνηση μπροστά, πίσω 4Χ4, δεν έχουμε περιορισμό.
      • Θα οδηγείται από οδηγό έμπειρο, που το «ψάχνει» οδηγικά στα πλαίσια συνηθισμένων οδηγών, χωρίς γνώσεις αγωνιστικές ή ιδιαίτερες τεχνικές γρήγορης οδήγησης βέβαια κλπ. 33 ετών, αν παίζει ρόλο.
      • Είδος διαδρομών: Λίγο σχετικά μέσα στην πόλη και περιαστικά (25% των χιλιομέτρων), επαρχιακοί δρόμοι του στυλ Αντίρριο-Γιάννενα (60%), εθνικοί δρόμοι (15%). Χιόνια και χώμα ελάχιστα, εκτός δρόμου καθόλου, μόνο καλοί χωματόδρομοι πολύ λίγες φορές (π.χ. για να πάω σε κάποια παραλία το καλοκαίρι.

      • Προτεραιότητες, με σειρά προτίμησης:
      o Ασφάλεια ενεργητική και παθητική.
      o Οδική συμπεριφορά (να στρίβει, να έχει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, καλά φρένα κλπ.). Να έχει κάποια σπορ χαρακτηριστικά και να σου δίνει ευχαρίστηση στην οδήγηση.
      o Καλή αίσθηση χειριστηρίων (τιμόνι, κιβώτιο κλπ). Επίσης ευκολία οδήγησης (ορατότητα, θέση οδήγησης κλπ).
      o Επιδόσεις, κυρίως επιταχύνσεις εν κινήσει. Δε μας ενδιαφέρουν 0-100 και τελική. Επίσης οι επιδόσεις να βγαίνουν άνετα, χωρίς να πιέζεται πολύ το αυτοκίνητο. Να μην χρειάζεται να «μαστιγώνω τα άλογα».
      o Ικανότητα να ταξιδεύει σβέλτα, αλλά και άνετα. Ποιότητα κύλισης. Μετά από 3-4 ώρες συνεχούς οδήγησης (θα γίνεται αρκετά συχνά) να είσαι άνετος στον προορισμό σου, χωρίς πονοκέφαλο από θορύβους κάθε είδους ή πόνους στη μέση. Αυτό είναι σημαντικό, γιατί θα μετακινείται και νήπιο αρκετές φορές.
      o Λειτουργικό εσωτερικό, θέσεις για μικροαντικείμενα, να μην τρίζει, απτή ποιότητα κατασκευής.
      o Κατανάλωση. Δεν είναι στις απολύτως βασικές προτεραιότητες, αρκεί να μην καίει πάρα πολύ.
      o Εξοπλισμός. Εφόσον δε λείπει κάτι πολύ σημαντικό ή κοστίζει πάρα πολύ.

      Περνάμε στα δευτερεύοντα:
      o Χώροι. Να χωράει δύο άτομα και ένα νήπιο με αποσκευές για Σαββατοκύριακο. Άτομα που δεν ταξιδεύουν με πολλά πράγματα. Δεν είναι βασική προτεραιότητα οι χώροι πάντως.
      o Χιλιόμετρα για σέρβις, τιμή σέρβις, λάδια, ανταλλακτικά κλπ.
      o Χρηματοδότηση (άτοκες δόσεις κλπ).

      Ούτε κρύο- ούτε ζέστη: Ηλεκτρονικά βοηθήματα, αρκεί να μην καταστρέφουν την οδήγηση αντί να την βοηθουν.

      Δεν μας ενδιαφέρουν καθόλου, τουλάχιστον για αυτή τη συζήτηση: αξιοπιστία, εγγύηση, ποιότητα αντιπροσωπίας, «μούρη» - όνομα κατασκευαστή.

      Επίσης θα ήθελα να μιλήσουμε και να ακούσω απόψεις, εμπειρίες και τοποθετήσεις για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά ή θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στο 2005, κι όχι αυτά που θα κυκλοφορήσουν αργότερα.

      Ούτε και να βγάλουμε Το καλύτερο / ιδανικότερο , αλλά μια μικρή ομάδα αυτοκινήτων που σε μεγάλο βαθμό καλύπτουν τα κριτήρια για να το ψάξω από εκεί και πέρα περισσότερο.

      Τελευταίο: Δεν θα ήθελα να αναφερθούμε σε ή να προτείνετε BMW ή Άλφα Ρομέο για να αποφύγουμε ανούσιες αντιπαραθέσεις.

      Jacob - Deja Vu

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jacob last edited by

        Το δίλημμα δεν είναι άμεσο και πιεστικό με την έννοια ότι θα αποφασίσω τώρα, αλλά το σκέφτομαι σε λίγο καιρό.
        Λοιπόν...Ζητείται αυτοκίνητο καινούργιο για αγορά με τα εξής χαρακτηριστικά:

        • Τιμή μέχρι 25.000 ευρώ στη βασική έκδοση και μέχρι 2.000 κυβικά.
        • Οποιασδήποτε κατηγορίας (sedan, hatchback, SUV κλπ.), αρκεί να πληροί τα κριτήρια που γράφω παρακάτω. Χώρα προέλευσης, πρεστίζ μάρκας δεν είναι κριτήρια. Δεν μας απασχολεί ομορφιά ή η αισθητική αυτοκινήτου, αφού είναι υποκειμενικά σε μεγάλο βαθμό. Τούρμπο, ατμόσφαιρα, βενζίνη, πετρέλαιο, κίνηση μπροστά, πίσω 4Χ4, δεν έχουμε περιορισμό.
        • Θα οδηγείται από οδηγό έμπειρο, που το «ψάχνει» οδηγικά στα πλαίσια συνηθισμένων οδηγών, χωρίς γνώσεις αγωνιστικές ή ιδιαίτερες τεχνικές γρήγορης οδήγησης βέβαια κλπ. 33 ετών, αν παίζει ρόλο.
        • Είδος διαδρομών: Λίγο σχετικά μέσα στην πόλη και περιαστικά (25% των χιλιομέτρων), επαρχιακοί δρόμοι του στυλ Αντίρριο-Γιάννενα (60%), εθνικοί δρόμοι (15%). Χιόνια και χώμα ελάχιστα, εκτός δρόμου καθόλου, μόνο καλοί χωματόδρομοι πολύ λίγες φορές (π.χ. για να πάω σε κάποια παραλία το καλοκαίρι.

        • Προτεραιότητες, με σειρά προτίμησης:
        o Ασφάλεια ενεργητική και παθητική.
        o Οδική συμπεριφορά (να στρίβει, να έχει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, καλά φρένα κλπ.). Να έχει κάποια σπορ χαρακτηριστικά και να σου δίνει ευχαρίστηση στην οδήγηση.
        o Καλή αίσθηση χειριστηρίων (τιμόνι, κιβώτιο κλπ). Επίσης ευκολία οδήγησης (ορατότητα, θέση οδήγησης κλπ).
        o Επιδόσεις, κυρίως επιταχύνσεις εν κινήσει. Δε μας ενδιαφέρουν 0-100 και τελική. Επίσης οι επιδόσεις να βγαίνουν άνετα, χωρίς να πιέζεται πολύ το αυτοκίνητο. Να μην χρειάζεται να «μαστιγώνω τα άλογα».
        o Ικανότητα να ταξιδεύει σβέλτα, αλλά και άνετα. Ποιότητα κύλισης. Μετά από 3-4 ώρες συνεχούς οδήγησης (θα γίνεται αρκετά συχνά) να είσαι άνετος στον προορισμό σου, χωρίς πονοκέφαλο από θορύβους κάθε είδους ή πόνους στη μέση. Αυτό είναι σημαντικό, γιατί θα μετακινείται και νήπιο αρκετές φορές.
        o Λειτουργικό εσωτερικό, θέσεις για μικροαντικείμενα, να μην τρίζει, απτή ποιότητα κατασκευής.
        o Κατανάλωση. Δεν είναι στις απολύτως βασικές προτεραιότητες, αρκεί να μην καίει πάρα πολύ.
        o Εξοπλισμός. Εφόσον δε λείπει κάτι πολύ σημαντικό ή κοστίζει πάρα πολύ.

        Περνάμε στα δευτερεύοντα:
        o Χώροι. Να χωράει δύο άτομα και ένα νήπιο με αποσκευές για Σαββατοκύριακο. Άτομα που δεν ταξιδεύουν με πολλά πράγματα. Δεν είναι βασική προτεραιότητα οι χώροι πάντως.
        o Χιλιόμετρα για σέρβις, τιμή σέρβις, λάδια, ανταλλακτικά κλπ.
        o Χρηματοδότηση (άτοκες δόσεις κλπ).

        Ούτε κρύο- ούτε ζέστη: Ηλεκτρονικά βοηθήματα, αρκεί να μην καταστρέφουν την οδήγηση αντί να την βοηθουν.

        Δεν μας ενδιαφέρουν καθόλου, τουλάχιστον για αυτή τη συζήτηση: αξιοπιστία, εγγύηση, ποιότητα αντιπροσωπίας, «μούρη» - όνομα κατασκευαστή.

        Επίσης θα ήθελα να μιλήσουμε και να ακούσω απόψεις, εμπειρίες και τοποθετήσεις για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά ή θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στο 2005, κι όχι αυτά που θα κυκλοφορήσουν αργότερα.

        Ούτε και να βγάλουμε Το καλύτερο / ιδανικότερο , αλλά μια μικρή ομάδα αυτοκινήτων που σε μεγάλο βαθμό καλύπτουν τα κριτήρια για να το ψάξω από εκεί και πέρα περισσότερο.

        Τελευταίο: Δεν θα ήθελα να αναφερθούμε σε ή να προτείνετε BMW ή Άλφα Ρομέο για να αποφύγουμε ανούσιες αντιπαραθέσεις.

        Jacob - Deja Vu

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jacob last edited by

          Το δίλημμα δεν είναι άμεσο και πιεστικό με την έννοια ότι θα αποφασίσω τώρα, αλλά το σκέφτομαι σε λίγο καιρό.
          Λοιπόν...Ζητείται αυτοκίνητο καινούργιο για αγορά με τα εξής χαρακτηριστικά:

          • Τιμή μέχρι 25.000 ευρώ στη βασική έκδοση και μέχρι 2.000 κυβικά.
          • Οποιασδήποτε κατηγορίας (sedan, hatchback, SUV κλπ.), αρκεί να πληροί τα κριτήρια που γράφω παρακάτω. Χώρα προέλευσης, πρεστίζ μάρκας δεν είναι κριτήρια. Δεν μας απασχολεί ομορφιά ή η αισθητική αυτοκινήτου, αφού είναι υποκειμενικά σε μεγάλο βαθμό. Τούρμπο, ατμόσφαιρα, βενζίνη, πετρέλαιο, κίνηση μπροστά, πίσω 4Χ4, δεν έχουμε περιορισμό.
          • Θα οδηγείται από οδηγό έμπειρο, που το «ψάχνει» οδηγικά στα πλαίσια συνηθισμένων οδηγών, χωρίς γνώσεις αγωνιστικές ή ιδιαίτερες τεχνικές γρήγορης οδήγησης βέβαια κλπ. 33 ετών, αν παίζει ρόλο.
          • Είδος διαδρομών: Λίγο σχετικά μέσα στην πόλη και περιαστικά (25% των χιλιομέτρων), επαρχιακοί δρόμοι του στυλ Αντίρριο-Γιάννενα (60%), εθνικοί δρόμοι (15%). Χιόνια και χώμα ελάχιστα, εκτός δρόμου καθόλου, μόνο καλοί χωματόδρομοι πολύ λίγες φορές (π.χ. για να πάω σε κάποια παραλία το καλοκαίρι.

          • Προτεραιότητες, με σειρά προτίμησης:
          o Ασφάλεια ενεργητική και παθητική.
          o Οδική συμπεριφορά (να στρίβει, να έχει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, καλά φρένα κλπ.). Να έχει κάποια σπορ χαρακτηριστικά και να σου δίνει ευχαρίστηση στην οδήγηση.
          o Καλή αίσθηση χειριστηρίων (τιμόνι, κιβώτιο κλπ). Επίσης ευκολία οδήγησης (ορατότητα, θέση οδήγησης κλπ).
          o Επιδόσεις, κυρίως επιταχύνσεις εν κινήσει. Δε μας ενδιαφέρουν 0-100 και τελική. Επίσης οι επιδόσεις να βγαίνουν άνετα, χωρίς να πιέζεται πολύ το αυτοκίνητο. Να μην χρειάζεται να «μαστιγώνω τα άλογα».
          o Ικανότητα να ταξιδεύει σβέλτα, αλλά και άνετα. Ποιότητα κύλισης. Μετά από 3-4 ώρες συνεχούς οδήγησης (θα γίνεται αρκετά συχνά) να είσαι άνετος στον προορισμό σου, χωρίς πονοκέφαλο από θορύβους κάθε είδους ή πόνους στη μέση. Αυτό είναι σημαντικό, γιατί θα μετακινείται και νήπιο αρκετές φορές.
          o Λειτουργικό εσωτερικό, θέσεις για μικροαντικείμενα, να μην τρίζει, απτή ποιότητα κατασκευής.
          o Κατανάλωση. Δεν είναι στις απολύτως βασικές προτεραιότητες, αρκεί να μην καίει πάρα πολύ.
          o Εξοπλισμός. Εφόσον δε λείπει κάτι πολύ σημαντικό ή κοστίζει πάρα πολύ.

          Περνάμε στα δευτερεύοντα:
          o Χώροι. Να χωράει δύο άτομα και ένα νήπιο με αποσκευές για Σαββατοκύριακο. Άτομα που δεν ταξιδεύουν με πολλά πράγματα. Δεν είναι βασική προτεραιότητα οι χώροι πάντως.
          o Χιλιόμετρα για σέρβις, τιμή σέρβις, λάδια, ανταλλακτικά κλπ.
          o Χρηματοδότηση (άτοκες δόσεις κλπ).

          Ούτε κρύο- ούτε ζέστη: Ηλεκτρονικά βοηθήματα, αρκεί να μην καταστρέφουν την οδήγηση αντί να την βοηθουν.

          Δεν μας ενδιαφέρουν καθόλου, τουλάχιστον για αυτή τη συζήτηση: αξιοπιστία, εγγύηση, ποιότητα αντιπροσωπίας, «μούρη» - όνομα κατασκευαστή.

          Επίσης θα ήθελα να μιλήσουμε και να ακούσω απόψεις, εμπειρίες και τοποθετήσεις για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά ή θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στο 2005, κι όχι αυτά που θα κυκλοφορήσουν αργότερα.

          Ούτε και να βγάλουμε Το καλύτερο / ιδανικότερο , αλλά μια μικρή ομάδα αυτοκινήτων που σε μεγάλο βαθμό καλύπτουν τα κριτήρια για να το ψάξω από εκεί και πέρα περισσότερο.

          Τελευταίο: Δεν θα ήθελα να αναφερθούμε σε ή να προτείνετε BMW ή Άλφα Ρομέο για να αποφύγουμε ανούσιες αντιπαραθέσεις.

          Jacob - Deja Vu

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            perimene thn 159! ti allo?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
              perimene thn 159! ti allo?

              Μάλλον ξεφεύγει σε τιμή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                oups!!!!!!! sorry! den diabasa to auto sto telos! to pairnw pisw!! telos..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gfon last edited by

                  Λογο οτι θα κανεις ταξιδια και δεν θες να κουραζεσε λογικα πας στην μεσαια κατηγορία.

                  Εκει εχεις αρκετες επιλογες και οχι μικροτερο απο 1800.

                  Διαλεγεις μεταξύ laguna, avensis,6,407,156.
                  Oλα αυτα εχουνθετικα και αρνητικα αλλα στα κριτηρια που βαζεις ολα τα καταφερνουν ανετα και

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Έχεις σκεφτεί το C4 VTS; Εχει γκάζι, έχει οδική συμπεριφορά, έχει εξοπλισμό, σχετικά καλούς χώρους και πολύ καλή τιμή. Το μόνο αρνητικό ίσως (για μένα όχι) ότι είναι 3θυρο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      inimic last edited by

                      Δηλαδή μπορείς να πάρεις και πετρέλαιο;
                      Είσαι σίγουρος;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        enginekiller last edited by

                        Πιστευω πως ενα focus II 2.0 +πισω δεισκοφρενα και esp ειναι οτι πρεπει! Ψαξτο και δες το. Αρκετο γκαζι, πολυ καλη αναρτηση, πολυ καλα φρενα, πολλοι καλοι χωροι αλλα οχι πολυ ογκωδεις οπως τα μεσαια για ευκολια στην πολη. Πολυ καλος εξοπλισμος και χαμηλη(σχετικα) καταναλωση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Χμμ, κατά σειρά μεγέθους:
                          Laguna, Octavia V FSI, S40, Focus II.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Seat Altea 2000FSI.
                            VW Golf 2000FSI.
                            Οctavia V 200FSI
                            Passat 2000FSI
                            Mazda 3 2000
                            Mazda 6 2000
                            Toyota Avensis 1800
                            Το πρώτο έχει και άτοκες δόσεις και είναι εξίσου καλό με το δεύτερο...
                            H σειρά είναι τυχαία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              karalisd last edited by

                              xtrail με 26.000 ????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antaran last edited by

                                Vectra...?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gfon last edited by

                                  Και επισης, λογο οτι αναφερεσαι σε σταθεροτητα σε υψηλες ταχυτητες και ενεργητικη ασφαλεια θα σου προτεινα την κατηγορία SUV να την αποκλεισεις, μιας και δεν φημιζονται καθολου γι'αυτα, και στα κριτηρια που θετεις το μονο που καλυπτουν ειναι η υψηλη θεση οδηγησεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    karalisd last edited by

                                    καλά μη βαράς!
                                    απλα στα 26.000 είναι ευκαιρία!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gfon last edited by

                                      Ο χρήστης karalisd έγραψε:

                                      απλα στα 26.000 είναι ευκαιρία!

                                      Σε αυτο θα συμφωνησω αλλα ...αρκει αυτό???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης antaran έγραψε:
                                        Vectra...?

                                        ελεος..........
                                        να στριβει ειπε ο ανθρωπος...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          markvag last edited by

                                          Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                          Πιστευω πως ενα focus II 2.0 +πισω δεισκοφρενα και esp ειναι οτι πρεπει! Ψαξτο και δες το. Αρκετο γκαζι, πολυ καλη αναρτηση, πολυ καλα φρενα, πολλοι καλοι χωροι αλλα οχι πολυ ογκωδεις οπως τα μεσαια για ευκολια στην πολη. Πολυ καλος εξοπλισμος και χαμηλη(σχετικα) καταναλωση.

                                          Δεύτερη ψήφος στο Focus!!!

                                          Υπάρχει και σε έκδοση Mazda ως γνωστόν... ή Volvo (με μία υποχώρηση στις επιδόσεις)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            μαζντα 3 , 6 στα 2,000 κυβικα.
                                            μοντεο 1,800 , 2,000 κυβικα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr