Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιστορία Parking και τύχη "βουνό"...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ιστορία Parking και τύχη "βουνό"...
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    21
    32
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      droemmen last edited by

      Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
      ΣΕ 147 ΑΝ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ/....ΕΜΕΙΝΕς ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΚΑΛΩΔΙΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΒΗΝΕΙ ΑΜΕΣΩς....

      Αυτό δεν είναι σωστό... παίρνει κανονικά και μένει αναμένο μέχρι να το σβήσεις εσύ.
      Όταν είχα μείνει εγώ πήγα από Ιλίσσια - Ηλιούπολη (με κίνηση) χωρίς πρόβλημα και μετά άλλαξα μπαταρία. Γενικότερα απ΄ότι ξέρω από γνωστούς όλοι το ίδιο έχουν κάνει, δεν έχει παραπονεθεί κανένας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        melos86 last edited by

        Εγω ξερω παντως οτι στο manual της 147 λεει ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι απαγορευεται να παρει μπρος το αμαξι με καλωδια και οτι χρειαζεται να φωναξεις την οδικη!! Ειδαλως κινδυνευεις να καψεις τους εγγεφαλους του αμαξιου!! 😉

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dpolal last edited by

          Ο χρήστης droemmen έγραψε:

          ΣΕ 147 ΑΝ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ/....ΕΜΕΙΝΕς ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΚΑΛΩΔΙΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΒΗΝΕΙ ΑΜΕΣΩς....

          Αυτό δεν είναι σωστό... παίρνει κανονικά και μένει αναμένο μέχρι να το σβήσεις εσύ.
          Όταν είχα μείνει εγώ πήγα από Ιλίσσια - Ηλιούπολη (με κίνηση) χωρίς πρόβλημα και μετά άλλαξα μπαταρία. Γενικότερα απ΄ότι ξέρω από γνωστούς όλοι το ίδιο έχουν κάνει, δεν έχει παραπονεθεί κανένας.

          Από όσο θυμάμαι αυτοκίνητα με πεθαμένη μπαταρία μπορούν να κινηθούν χωρίς πρόβλημα αν καταφέρεις να τα βάλεις μπροστά με καλώδια κλπ...
          Το θέμα είναι να μην σου σβήσει στην διαδρομή όμως γιατί, πάπαλα.

          Αν βέβαια θελήσεις να ανοίξεις κλιμά, ηχοσυστήματα, φώτα κλπ τότε πιθανότατα να μην αντέξει το δυναμό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            droemmen last edited by

            Ο χρήστης melos86 έγραψε:
            Εγω ξερω παντως οτι στο manual της 147 λεει ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι απαγορευεται να παρει μπρος το αμαξι με καλωδια

            Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο πάντως θυμάμαι ότι αναφέρει με κάθε λεπτομέρεια, πώς βάζουμε μπρος τη μηχανή με καλώδια! (εκτός κι αν στην facelift έχει αλλάξει κάτι...)

            @dpolal: Αν σου σβήσει από δική σου υπαιτιότητα ΟΚ, όμως το αυτοκίνητο δεν σβήνει μόνο του άσχετα αν το έχουμε βάλει μπρος με καλώδια...Αν ανάψεις φώτα κλιματισμούς κλπ δεν ξέρω τι γίνεται πάντως υπό νορμαλ συνθήκες δεν έχει πρόβλημα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wantone last edited by

              περαστικά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alfista last edited by

                Ο χρήστης gmak έγραψε:
                Να σημειώσω πως στα Γρεβενά έχουν νοσοκομείο με καταπληκτική νοσηλεία και σίγουρα καλό χειρούργο ορθοπεδικό

                Για τυπικούς λόγους, ξέχασες να αναφέρεις ότι το νοσοκομείο είναι καινούργιο χρώματος μπλε-κίτρινο!

                droemmen μην το ψάχνεις. Από προσωπική εμπειρία, η 147 ύστερα από την 1η φόρτιση έσβησε μετά από 2-3 km σε ευθεία και στη συνέχεια μετά από 15km άναψαν όλα τα λαμπάκια (προφανώς από κάποια νέα πτώση της τάσης). Όχι τίποτα άλλο, αλλά ακολουθούσε τρελό στροφιλίκι και έμεινα με την όρεξη! Γενικά πολλές 147 είχαν πρόβλημα με την μπαταρία. Είναι λίγο μικρή η μαμά για τα ρουφηχτήρια ηλεκτρονικά μαραφέτια. Ευτυχώς εγώ είχα κάτι μέρες εγγύηση ακόμα οπότε μου αλλάχτηκε δωρεάν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Παραυτα και μενα μου εκανε εντυπωση που εσβησε ξανα το αμαξι... Αυτο το εχω συναντησει... αλλα λογω καμμενου δυναμο...

                  Και εγω εχει τυχει να εξαντλησω μπαταρια, αλλα αφου το καλωδιωσα και του εβαλα μπροστα δεν ειχα κανενα προβλημα σβησιματος. Μα τι διαολο τραβαει αυτη η 147? Αντιδραστηρα θελει?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sakinen last edited by

                    Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                    ...το ξέρω. Με περίπου 50χλμ έπεσα κάνοντας carving σε πυλώνα λιφτ. ..

                    Ξέρω κάποιον που σκοτώθηκε έτσι... . ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΧΕ ΛΙΓΟ!

                    και μάλιστα σε πυλώνα στο χιονοδρομικό της Βασιλίτσας....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      droemmen last edited by

                      Εγώ νομίζω ότι κάποιο πρόβλημα είχατε με το δυναμό ή δεν περιμένατε λίγο να φορτίσει, δεν είναι δυνατό να σβήνει το αυτοκίνητο εν κινήσει. Σιγά το ρευμα που χρειάζεται όταν ήδη έχει πάρει μπρος...
                      Τέλος πάντων, όπως και να 'χει περαστικά φίλε η μπαταρία ήταν το λιγότερο ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        caliostro last edited by

                        Δεν ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα το ότι εάν μείνεις από μπαταρία δεν κάνει να το βάλεις μπρος με καλώδια. Στην Xsara που έχω δίνουν και οδηγίες (στο manual) για το πώς να πάρεις ρεύμα με καλώδια.
                        Όσο το ότι έσβησε νομίζω ότι υπάρχουν 2 αιτίες. Είτε στο άφησαν (στο πάρκινγκ) με αναμμένα τα ηλεκτρικά , οπότε είναι λίγο καραγκιόζηδες , είτε το δυναμό δεν φορτίζει καλά (για οποιαδήποτε αιτία) , αν και κανονικά θα έπρεπε να σου δώσει ένδειξη στο ταμπλώ. Πάντως εάν ξεκινήσει το αμάξι με καλώδια και φυσικά αφόρτιστη μπαταρία , κάποια στιγμή θα σου σβήσει εάν έχεις αναμμένες πολλές καταναλώσεις ρεύματος (πχ aircondition κλπ) γιατί το ρέυμα του δυναμό δεν επαρκεί για να λειτουργήσει ταυτόχρονα τον εγκέφαλο , την ανάφλεξη , τους αισθητήρες, ραδιόφωνα , κλιματισμούς , φώτα κλπ). Αυτός είναι και ο ρολος της μπαταρίας εκτός από το να δίνει το αρχικό ρεύμα για την εκκίνηση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          michaliss last edited by

                          [quote='caliostro'Πάντως εάν ξεκινήσει το αμάξι με καλώδια και φυσικά αφόρτιστη μπαταρία , κάποια στιγμή θα σου σβήσει εάν έχεις αναμμένες πολλές καταναλώσεις ρεύματος (πχ aircondition κλπ) γιατί το ρέυμα του δυναμό δεν επαρκεί για να λειτουργήσει ταυτόχρονα τον εγκέφαλο , την ανάφλεξη , τους αισθητήρες, ραδιόφωνα , κλιματισμούς , φώτα κλπ). Αυτός είναι και ο ρολος της μπαταρίας εκτός από το να δίνει το αρχικό ρεύμα για την εκκίνηση[/quote]

                          Και δηλαδή αν πηγαίνεις συνεχώς με ραδιόφωνα, κλιματισμούς, αισθητήρες και εγκέφαλο (που δεν απενεργοποιούνται), τραβάς κάποια ποσότητα από τη μπαταρία; Τότε τουλάχιστον στο αυτοκίνητο του πατέρα μου έπρεπε να του έχει ψοφήσει η μπαταρία προ πολλού... Τελικά κράτησε 4 χρόνια.
                          Δεν ξέρω τι ισχύει, αλλά λογικά οφείλουν να το έχουν προβλέψει. Δε μιλάω να λειτουργούν όλες οι καταναλώσεις ταυτόχρονα, αλλά οι αισθητήρες, ο εγκέφαλος, οι υποβοηθήσεις και κάποια έξτρα για κλιματισμό (το ραδιόφωνο δεν τραβάει πολύ, εκτός και αν έχεις κανένα ενισχυτή 1000W με 35 ηχεία)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            caliostro last edited by

                            Είμαι σίγουρος για ότι σου έγραψα γιατί το έχω συζητήσει με ηλεκτρολόγο αλλά έχω διαβάσει και σχετικό άρθρο (δεν θυμάμαι εάν ήταν στους 4Τ ή σε κάποιο άλλο περιοδικό). Ήταν ξεκάθαροι ότι σε περίπτωση υψηλής κατανάλωσης (ανέφερε μεγάλα φώτα , πίσω αντίσταση , air condition , υαλοκαθαριστήρες κλπ) συνεισφέρει και η μπαταρία (είχε και σχετικό διάγραμμα). Αφού διάβασα το άρθρο πήγα στο παλιό μου αμάξι , τα άναψα σχεδόν όλα (δεν είχε air condition) και παρακολουθούσα το οργανάκι που είχα συνδέσει στον αναπτήρα και μου έδειχνε είτε την κατάσταση της μπαταρίας όταν ήταν σβηστή ή μηχανή είτε την λειτουργία του δυναμό όταν η μηχανή λειτουργούσε. Όντως η κατάσταση ήταν οριακή , αλλα μόλις φρενάριζα και άναβαν τα stop έσβηναν 2 απο τα 3 λαμπάκια που έδειχνε ότι τραβούσε αρκετό ρεύμα από την μπαταρία. Θα πρέπει να πω ότι και η μπαταρία και το δυναμό ήταν καινουργια στο αμάξι και το κύκλωμά του είχε ελεγχθεί (με την αλλαγή των 2 παραπάνω) για διαρροές και ήταν ΟΚ.
                            Παρεπιπτώντος θα πρέπει να πω ότι τον Μάρτιο του 2002 ταξίδευα με την ALFA 33 φίλου μου για Θεσσαλονίκη, με προβληματικό δυναμό (φόρτιζε με διακοπές , άλλά η μπαταρία ήταν λίγων μηνών). Καταφέραμε να φτάσουμε μέχρι την Λάρισα, οπότε και μείναμε και φυσικά δεν ξαναπήρε εμπρός μέχρι που ήρθε γερανός. Οι μόνες καταναλώσεις που δούλευαν ήταν τα μεσαία φώτα , καλοριφέρ (όχι κλιματισμός) και το κασσετόφωνο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gmak last edited by

                              πλάκα είχε πάλι σήμερα. Πήρε εμπρος με καλώδια και ξεκίνησα με συνοδεία τον αδερφό μου από πίσω για την αντιπροσωπεία. Έμεινε στα μισά της μικρής διαδρομής και δεν ξανάπαιρνε. Η ΕΛΠΑ ήρθε σφαίρα και το πήγαμε. Συνέβη κι ένα αστείο περιστατικό καθώς κόλωνε ο γερανός, κάποιος με μηχανή τρόμαξε [εχόταν απ τη διαχωριστική], έπεσε και τον κατηγορούσε πως έφταιγε Για τι ακριβώς δεν ξέρω, σύγκρουση δεν υπήρξε, ούτε ζημιά στη μηχανή... Μάλλον δικομανής, περιμέναμε μισή ώρα την τροχαία για κατάθεση. Θα ξέρω το αργότερο αύριο τι έχει. Παρεμπιπτόντως, αποκαλώ το ή την 147 ανάλογα τα κέφια... και τη Δευτέρα δεν είχα και πολλά.

                              alfista, το [ολοκαίνουργιο] νοσοκομείο Γρεβενών το είδα φευγαλέα απ' έξω όταν έφευγα και δεν μου έμεινε το χρώμα [από εντατική μπήκα και βγήκα...]. Για το εσωτερικό ή το προσωπικό όμως σας λέω ότι θέλετε

                              Βασιλίτσα έμαθα μια κοπέλα είχε σκοτωθεί πέφτοντας σε κοντινό/τον ίδιο πυλώνα πριν 2-3 χρόνια. Η πίστα του πιάτου μαζεύει πολλά χιλιόμετρα και οι πυλώνες την χωρίζουν στη μέση.

                              EDIT: τελικά ήταν μόνο η μπαταρία, αλλάχτηκε στην εγγύηση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 2 / 2
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr