-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
ΣΕ 147 ΑΝ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ/....ΕΜΕΙΝΕς ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΚΑΛΩΔΙΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΒΗΝΕΙ ΑΜΕΣΩς....Αυτό δεν είναι σωστό... παίρνει κανονικά και μένει αναμένο μέχρι να το σβήσεις εσύ.
Όταν είχα μείνει εγώ πήγα από Ιλίσσια - Ηλιούπολη (με κίνηση) χωρίς πρόβλημα και μετά άλλαξα μπαταρία. Γενικότερα απ΄ότι ξέρω από γνωστούς όλοι το ίδιο έχουν κάνει, δεν έχει παραπονεθεί κανένας. -
Εγω ξερω παντως οτι στο manual της 147 λεει ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι απαγορευεται να παρει μπρος το αμαξι με καλωδια και οτι χρειαζεται να φωναξεις την οδικη!! Ειδαλως κινδυνευεις να καψεις τους εγγεφαλους του αμαξιου!!
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
ΣΕ 147 ΑΝ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ/....ΕΜΕΙΝΕς ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΚΑΛΩΔΙΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΒΗΝΕΙ ΑΜΕΣΩς....
Αυτό δεν είναι σωστό... παίρνει κανονικά και μένει αναμένο μέχρι να το σβήσεις εσύ.
Όταν είχα μείνει εγώ πήγα από Ιλίσσια - Ηλιούπολη (με κίνηση) χωρίς πρόβλημα και μετά άλλαξα μπαταρία. Γενικότερα απ΄ότι ξέρω από γνωστούς όλοι το ίδιο έχουν κάνει, δεν έχει παραπονεθεί κανένας.Από όσο θυμάμαι αυτοκίνητα με πεθαμένη μπαταρία μπορούν να κινηθούν χωρίς πρόβλημα αν καταφέρεις να τα βάλεις μπροστά με καλώδια κλπ...
Το θέμα είναι να μην σου σβήσει στην διαδρομή όμως γιατί, πάπαλα.Αν βέβαια θελήσεις να ανοίξεις κλιμά, ηχοσυστήματα, φώτα κλπ τότε πιθανότατα να μην αντέξει το δυναμό.
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Εγω ξερω παντως οτι στο manual της 147 λεει ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι απαγορευεται να παρει μπρος το αμαξι με καλωδιαΔεν θυμάμαι κάτι τέτοιο πάντως θυμάμαι ότι αναφέρει με κάθε λεπτομέρεια, πώς βάζουμε μπρος τη μηχανή με καλώδια! (εκτός κι αν στην facelift έχει αλλάξει κάτι...)
@dpolal: Αν σου σβήσει από δική σου υπαιτιότητα ΟΚ, όμως το αυτοκίνητο δεν σβήνει μόνο του άσχετα αν το έχουμε βάλει μπρος με καλώδια...Αν ανάψεις φώτα κλιματισμούς κλπ δεν ξέρω τι γίνεται πάντως υπό νορμαλ συνθήκες δεν έχει πρόβλημα...
-
περαστικά
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
Να σημειώσω πως στα Γρεβενά έχουν νοσοκομείο με καταπληκτική νοσηλεία και σίγουρα καλό χειρούργο ορθοπεδικόΓια τυπικούς λόγους, ξέχασες να αναφέρεις ότι το νοσοκομείο είναι καινούργιο χρώματος μπλε-κίτρινο!
droemmen μην το ψάχνεις. Από προσωπική εμπειρία, η 147 ύστερα από την 1η φόρτιση έσβησε μετά από 2-3 km σε ευθεία και στη συνέχεια μετά από 15km άναψαν όλα τα λαμπάκια (προφανώς από κάποια νέα πτώση της τάσης). Όχι τίποτα άλλο, αλλά ακολουθούσε τρελό στροφιλίκι και έμεινα με την όρεξη! Γενικά πολλές 147 είχαν πρόβλημα με την μπαταρία. Είναι λίγο μικρή η μαμά για τα ρουφηχτήρια ηλεκτρονικά μαραφέτια. Ευτυχώς εγώ είχα κάτι μέρες εγγύηση ακόμα οπότε μου αλλάχτηκε δωρεάν.
-
Παραυτα και μενα μου εκανε εντυπωση που εσβησε ξανα το αμαξι... Αυτο το εχω συναντησει... αλλα λογω καμμενου δυναμο...
Και εγω εχει τυχει να εξαντλησω μπαταρια, αλλα αφου το καλωδιωσα και του εβαλα μπροστα δεν ειχα κανενα προβλημα σβησιματος. Μα τι διαολο τραβαει αυτη η 147? Αντιδραστηρα θελει?
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
...το ξέρω. Με περίπου 50χλμ έπεσα κάνοντας carving σε πυλώνα λιφτ. ..
Ξέρω κάποιον που σκοτώθηκε έτσι... . ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΧΕ ΛΙΓΟ!
και μάλιστα σε πυλώνα στο χιονοδρομικό της Βασιλίτσας....
-
Εγώ νομίζω ότι κάποιο πρόβλημα είχατε με το δυναμό ή δεν περιμένατε λίγο να φορτίσει, δεν είναι δυνατό να σβήνει το αυτοκίνητο εν κινήσει. Σιγά το ρευμα που χρειάζεται όταν ήδη έχει πάρει μπρος...
Τέλος πάντων, όπως και να 'χει περαστικά φίλε η μπαταρία ήταν το λιγότερο ... -
Δεν ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα το ότι εάν μείνεις από μπαταρία δεν κάνει να το βάλεις μπρος με καλώδια. Στην Xsara που έχω δίνουν και οδηγίες (στο manual) για το πώς να πάρεις ρεύμα με καλώδια.
Όσο το ότι έσβησε νομίζω ότι υπάρχουν 2 αιτίες. Είτε στο άφησαν (στο πάρκινγκ) με αναμμένα τα ηλεκτρικά , οπότε είναι λίγο καραγκιόζηδες , είτε το δυναμό δεν φορτίζει καλά (για οποιαδήποτε αιτία) , αν και κανονικά θα έπρεπε να σου δώσει ένδειξη στο ταμπλώ. Πάντως εάν ξεκινήσει το αμάξι με καλώδια και φυσικά αφόρτιστη μπαταρία , κάποια στιγμή θα σου σβήσει εάν έχεις αναμμένες πολλές καταναλώσεις ρεύματος (πχ aircondition κλπ) γιατί το ρέυμα του δυναμό δεν επαρκεί για να λειτουργήσει ταυτόχρονα τον εγκέφαλο , την ανάφλεξη , τους αισθητήρες, ραδιόφωνα , κλιματισμούς , φώτα κλπ). Αυτός είναι και ο ρολος της μπαταρίας εκτός από το να δίνει το αρχικό ρεύμα για την εκκίνηση -
[quote='caliostro'Πάντως εάν ξεκινήσει το αμάξι με καλώδια και φυσικά αφόρτιστη μπαταρία , κάποια στιγμή θα σου σβήσει εάν έχεις αναμμένες πολλές καταναλώσεις ρεύματος (πχ aircondition κλπ) γιατί το ρέυμα του δυναμό δεν επαρκεί για να λειτουργήσει ταυτόχρονα τον εγκέφαλο , την ανάφλεξη , τους αισθητήρες, ραδιόφωνα , κλιματισμούς , φώτα κλπ). Αυτός είναι και ο ρολος της μπαταρίας εκτός από το να δίνει το αρχικό ρεύμα για την εκκίνηση[/quote]
Και δηλαδή αν πηγαίνεις συνεχώς με ραδιόφωνα, κλιματισμούς, αισθητήρες και εγκέφαλο (που δεν απενεργοποιούνται), τραβάς κάποια ποσότητα από τη μπαταρία; Τότε τουλάχιστον στο αυτοκίνητο του πατέρα μου έπρεπε να του έχει ψοφήσει η μπαταρία προ πολλού... Τελικά κράτησε 4 χρόνια.
Δεν ξέρω τι ισχύει, αλλά λογικά οφείλουν να το έχουν προβλέψει. Δε μιλάω να λειτουργούν όλες οι καταναλώσεις ταυτόχρονα, αλλά οι αισθητήρες, ο εγκέφαλος, οι υποβοηθήσεις και κάποια έξτρα για κλιματισμό (το ραδιόφωνο δεν τραβάει πολύ, εκτός και αν έχεις κανένα ενισχυτή 1000W με 35 ηχεία) -
Είμαι σίγουρος για ότι σου έγραψα γιατί το έχω συζητήσει με ηλεκτρολόγο αλλά έχω διαβάσει και σχετικό άρθρο (δεν θυμάμαι εάν ήταν στους 4Τ ή σε κάποιο άλλο περιοδικό). Ήταν ξεκάθαροι ότι σε περίπτωση υψηλής κατανάλωσης (ανέφερε μεγάλα φώτα , πίσω αντίσταση , air condition , υαλοκαθαριστήρες κλπ) συνεισφέρει και η μπαταρία (είχε και σχετικό διάγραμμα). Αφού διάβασα το άρθρο πήγα στο παλιό μου αμάξι , τα άναψα σχεδόν όλα (δεν είχε air condition) και παρακολουθούσα το οργανάκι που είχα συνδέσει στον αναπτήρα και μου έδειχνε είτε την κατάσταση της μπαταρίας όταν ήταν σβηστή ή μηχανή είτε την λειτουργία του δυναμό όταν η μηχανή λειτουργούσε. Όντως η κατάσταση ήταν οριακή , αλλα μόλις φρενάριζα και άναβαν τα stop έσβηναν 2 απο τα 3 λαμπάκια που έδειχνε ότι τραβούσε αρκετό ρεύμα από την μπαταρία. Θα πρέπει να πω ότι και η μπαταρία και το δυναμό ήταν καινουργια στο αμάξι και το κύκλωμά του είχε ελεγχθεί (με την αλλαγή των 2 παραπάνω) για διαρροές και ήταν ΟΚ.
Παρεπιπτώντος θα πρέπει να πω ότι τον Μάρτιο του 2002 ταξίδευα με την ALFA 33 φίλου μου για Θεσσαλονίκη, με προβληματικό δυναμό (φόρτιζε με διακοπές , άλλά η μπαταρία ήταν λίγων μηνών). Καταφέραμε να φτάσουμε μέχρι την Λάρισα, οπότε και μείναμε και φυσικά δεν ξαναπήρε εμπρός μέχρι που ήρθε γερανός. Οι μόνες καταναλώσεις που δούλευαν ήταν τα μεσαία φώτα , καλοριφέρ (όχι κλιματισμός) και το κασσετόφωνο. -
πλάκα είχε πάλι σήμερα. Πήρε εμπρος με καλώδια και ξεκίνησα με συνοδεία τον αδερφό μου από πίσω για την αντιπροσωπεία. Έμεινε στα μισά της μικρής διαδρομής και δεν ξανάπαιρνε. Η ΕΛΠΑ ήρθε σφαίρα και το πήγαμε. Συνέβη κι ένα αστείο περιστατικό καθώς κόλωνε ο γερανός, κάποιος με μηχανή τρόμαξε [εχόταν απ τη διαχωριστική], έπεσε και τον κατηγορούσε πως έφταιγε Για τι ακριβώς δεν ξέρω, σύγκρουση δεν υπήρξε, ούτε ζημιά στη μηχανή... Μάλλον δικομανής, περιμέναμε μισή ώρα την τροχαία για κατάθεση. Θα ξέρω το αργότερο αύριο τι έχει. Παρεμπιπτόντως, αποκαλώ το ή την 147 ανάλογα τα κέφια... και τη Δευτέρα δεν είχα και πολλά.
alfista, το [ολοκαίνουργιο] νοσοκομείο Γρεβενών το είδα φευγαλέα απ' έξω όταν έφευγα και δεν μου έμεινε το χρώμα [από εντατική μπήκα και βγήκα...]. Για το εσωτερικό ή το προσωπικό όμως σας λέω ότι θέλετε
Βασιλίτσα έμαθα μια κοπέλα είχε σκοτωθεί πέφτοντας σε κοντινό/τον ίδιο πυλώνα πριν 2-3 χρόνια. Η πίστα του πιάτου μαζεύει πολλά χιλιόμετρα και οι πυλώνες την χωρίζουν στη μέση.
EDIT: τελικά ήταν μόνο η μπαταρία, αλλάχτηκε στην εγγύηση
Ιστορία Parking και τύχη "βουνό"...