-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΖΩΝΗ ΓΕΝΙΚΩΣ!!! ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟ
να ρωτήσω κάτι μιας και πιάσαμε τα περι ασφαλείας...οι ζώνες τι ζωή έχουν...σας έχει τύχει να αλλάξετε ζώνες ασφαλείας σε συμβατικό αυτοκίνητο...ή μήπως να ανοίξω σχετικό θέμα??
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ένας πέλάτης μου περιέγραφε πώς του άνοιξε το αεροτσούβαλο και πραγματικά μου είπε πως δεν πρόλαβε να καταλάβει και πολλά πράγματα.Πιο πολύ θυμάται το αέριο που έμεινε μέχρι να βγεί έξω απ'το αυτοκίνητο.
Για πες μας για το αέριο...
Σε κάνει να έχεις δύσπνοια, είναι ορατός καπνός; Τι ακριβώς είναι;Να σου πω την αλήθεια δεν μου μίλησε για δύσπνοια ή κάτι τέτοιο.Ο καπνός ήταν ορατός για μερικά δευτερόλεπτα μετά το άνοιγμα.Τώρα το αέριο χωρίς να ξέρω ακριβώς πρέπει να είναι απ΄την εκτόνωση της 'κάψουλας-φύσιγγας'(ας με διορθώσει κάποιος αν θυμάται την κατάλληλη λέξη) προκειμένου να αναπτυχθεί ακαριαία ο αερόσακος.
Δεν έχω ψάξει το θέμα, αλλά είτε από εκτόνωση αερίου υπό πίεση σε κάψουλα είναι, είτε από έκρηξη αερίων. Στην πρώτη περίπτωση θα είναι παγωμένος ο αέρας, στην δεύτερη καυτός.
no idea!Τον ξαναρώτησα και μου είπε πως μύριζε σαν μπαρούτι μέχρι να βγεί απ΄το αυτ/το.Δεν πρόλαβε να καταλάβει και πολλά αφού η όλη διαδικασία διήρκησε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο(μέχρι να ξεφουσκώσει απ΄τις 4 τρύπες που είχε το Fiat Brava).
-
Ο χρήστης kamil έγραψε:
να ρωτήσω κάτι μιας και πιάσαμε τα περι ασφαλείας...οι ζώνες τι ζωή έχουν...σας έχει τύχει να αλλάξετε ζώνες ασφαλείας σε συμβατικό αυτοκίνητο...ή μήπως να ανοίξω σχετικό θέμα??
Απ'ότι γνωρίζω οι αερόσακοι θέλουν αντικατάσταση κάθε 10 χρόνια.
'Οσον αφορά τις ζώνες των νέων αυτοκινήτων που διαθέτουν πυροτεχνικούς προεντατήρες και σε περίπτωση δυνατής σύγκρουσης ενεργοποιηθούνε το πιθανότερο είναι να χρειαστούνε αλλαγή(ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα είναι σε θέση να γνωρίζει αφού δει το αυτ/το μετά τη σύγκρουση).Τώρα αν δεν γίνει κάτι τέτοιο έχω την εντύπωση(δεν είμαι σίγουρος) πως και αυτές πρέπει να αντικατασταθούν προληπτικά στη 10ετία! -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Απ'ότι γνωρίζω οι αερόσακοι θέλουν αντικατάσταση κάθε 10 χρόνια.
'Οσον αφορά τις ζώνες των νέων αυτοκινήτων που διαθέτουν πυροτεχνικούς προεντατήρες και σε περίπτωση δυνατής σύγκρουσης ενεργοποιηθούνε το πιθανότερο είναι να χρειαστούνε αλλαγή(ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα είναι σε θέση να γνωρίζει αφού δει το αυτ/το μετά τη σύγκρουση).Τώρα αν δεν γίνει κάτι τέτοιο έχω την εντύπωση(δεν είμαι σίγουρος) πως και αυτές πρέπει να αντικατασταθούν προληπτικά στη 10ετία!κι αν δεν έχω το ίδιο αμάξι σε 10 χρόνια ???
-
Ο χρήστης kamil έγραψε:
ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΖΩΝΗ ΓΕΝΙΚΩΣ!!! ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟ
να ρωτήσω κάτι μιας και πιάσαμε τα περι ασφαλείας...οι ζώνες τι ζωή έχουν...σας έχει τύχει να αλλάξετε ζώνες ασφαλείας σε συμβατικό αυτοκίνητο...ή μήπως να ανοίξω σχετικό θέμα??
Οι αερόσακοι έχουν ημερομηνία λήξης. Στο Τίπο που είχαμε παλιά (αγορασμένο το 1994) είχε αυτοκόλλητο στο ντουλαπάκι που έλεγε πότε πρέπει να αντικατασταθεί. Ήταν αρκετά χρόνια, θεν θυμάμαι πλέον, αλλά νομίζω 2005-2008... (είχε συγκεκριμένη ημερομηνία, όχι εύρος 3 ετών, αλλά δεν θυμάμαι )
Οι ζώνες στα αγωνιστικά έχουν ημερομηνία λήξης (2005 οι δικές μας, κατασκευης του 1999 νομίζω). Στα Ι.Χ. δεν νομίζω να θέλουν αντικατάσταση, εκτός αν είναι επιβεβλημένο λόγω πυροτεχνικού προεντατήρα. Τα μοντέλα που πλέον βγαίνουν με ηλεκτρικό προεντατήρα δεν πρέπει να έχουν αυτό το πρόβλημα.
Μάλλον (επειδή δεν είδα ποτέ πλέον αυτοκόλλητο ανάλογο του Τίπο) τώρα πιά ελέγχει αποκλειστικά ο υπολογιστής του αυτοκινήτου το πότε και αν πρέπει να αλλαχτεί ο αερόσακος.
Πάντως στο Τολέδο που είχαμε παλιά, κάτι του έκαναν στο σέρβις και έσκασε μόνος του ο προεντατήρας της ζώνης του συνοδηγού, ενώ η ζώνη ήταν λυτή. Η περίπτωση ήταν ΠΟΛΥ περίεργη για το πως έγινε (δεν θα το αναλύσω εδώ), αλλά με έβαλαν τελικά να την πληρώσω
Κόστισε 70.000 δραχμές τότε (καλοκαίρι 2000) και αλλάχτηκαν τα πάντα, μέχρι και ο ιμάντας (το ξέρω, γιατί τον παλιό τον κράτησα μπας και χρειαστεί να δέσω κάποιο δέντρο στο εξοχικό μου). Το κακό ήταν πως άργησαν 1 μήνα να το αλλάξουν, οπότε έβαζα τους συνοδηγούς μου πίσω για να δένονται, και όπως ήταν Τολέδο ήμουν ταρίφας κανονικός... Πάλι καλά που δεν ήταν του οδηγού, αλλιώς ή που θα το είχα 1 μήνα άχρηστο, ή που θα ριψοκινδύνευα... (προσωπικά δεν θα το οδηγούσα, ενώ οι 'ξύπνιοι' γονείς μου φορούν ζώνη μόνο ως συνοδηγοί... )
-
Οι αερόσακοι και οι προεντατήρες πρέπει να ελέγχονται και να αντικαθίστανται με βάση τα όσα αναγράφει ο κατασκευαστής στο βιβλίαράκι του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί φθορά στις ζώνες (ξέφτισμα) ή μπλοκαρίσματα στον μηχανισμό αυτόματης επαναφοράς του πρέπει να ελέγχεταικαι να επισκευάζεται άμεσσα το πρόβλημα ή να αντικαθίσταται τα φθαρμένα τμήματα. Όχι τσιγκουνιές με τις ζώνες και τους αερόσακους καθώς σε μια σφοδρή σύγκρουση ( μακριά από μας τέτοια πράγματα , μακάρι να είναι αχρείαστα τα στοιχεία παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου) μπορεί να τις πληρώσουμε με σοβαρούς τραυματισμούς ή και την ίδια την ζωή μας.
Σημειωτέον οτι τα αέρια του αερόσακου είναι αρχικά ψυχρά και στην συνέχεια πολύ ζεστά (όπως πολύ σωστά ανέφερε παραπάνω ο Γιώργος) μάλιστα η Volvo αναγκάστηκε να ανκαλέσει τα S60 στις ΗΠΑ αφού λόγω κακού σχεδιασμού μια από τις οπές εκτόνωσης των αερίων τα έστελνε πάνω στο χερί του οδηγού με αμέσο κίνδυνο για εγκαύματα στα χέρια του.
Πάντα ζώνες με αερόσακο ή όχι ακόμα και για 1 μέτρο. Ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσει η τύχη. -
Ο χρήστης kamil έγραψε:
ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΖΩΝΗ ΓΕΝΙΚΩΣ!!! ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟ
να ρωτήσω κάτι μιας και πιάσαμε τα περι ασφαλείας...οι ζώνες τι ζωή έχουν...σας έχει τύχει να αλλάξετε ζώνες ασφαλείας σε συμβατικό αυτοκίνητο...ή μήπως να ανοίξω σχετικό θέμα??
E, όχι και o GeorgeTabs έγραψε
Είπαμε έχει κάνει 1230 δημοσιεύσεις αλλά μην του χρεώνετε και τις δικές μας -
Ο χρήστης syele έγραψε:
ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΖΩΝΗ ΓΕΝΙΚΩΣ!!! ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟ
να ρωτήσω κάτι μιας και πιάσαμε τα περι ασφαλείας...οι ζώνες τι ζωή έχουν...σας έχει τύχει να αλλάξετε ζώνες ασφαλείας σε συμβατικό αυτοκίνητο...ή μήπως να ανοίξω σχετικό θέμα??
E, όχι και o GeorgeTabs έγραψε
Είπαμε έχει κάνει 1230 δημοσιεύσεις αλλά μην του χρεώνετε και τις δικές μαςΚαλύτερα εδώ;
Διορθώθηκαν τα quotesΜε αυτά τα quotes μπορεί να κάνεις χοντρό παιχνίδι. Για παράγειγμα ας 'βάλουμε λόγια' σε ένα ανύπαρκτο πρόσωπο:
Τελικά υπάρχω και δεν το ήξερα;
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΖΩΝΗ ΓΕΝΙΚΩΣ!!! ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟ
να ρωτήσω κάτι μιας και πιάσαμε τα περι ασφαλείας...οι ζώνες τι ζωή έχουν...σας έχει τύχει να αλλάξετε ζώνες ασφαλείας σε συμβατικό αυτοκίνητο...ή μήπως να ανοίξω σχετικό θέμα??
E, όχι και o GeorgeTabs έγραψε
Είπαμε έχει κάνει 1230 δημοσιεύσεις αλλά μην του χρεώνετε και τις δικές μαςσυγνώμη syele δεν το ήθελα...αλλά όντως τα quotes είναι μπέρδεμα...ελπίζω να μην σε έθιξα
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Με αυτά τα quotes μπορεί να κάνεις χοντρό παιχνίδι. Για παράγειγμα ας 'βάλουμε λόγια' σε ένα ανύπαρκτο πρόσωπο:
ή να βάλεις λόγια σε υπαρκτό πρόσωπο:
Είστε όλοι μ@#$%ς, θα σας γ$%$#* κλπ κλπ
ΥΓ Γιώργο έφερα εσένα παράδειγμα επειδή ξέρω πως δεν παρεξηγείς.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δεν έχω ψάξει το θέμα, αλλά είτε από εκτόνωση αερίου υπό πίεση σε κάψουλα είναι, είτε από έκρηξη αερίων.Έχω την εντύπωση πως ο αερόσακος φουσκώνει με τα αέρια προϊόντα χημικής αντίδρασης και όχι από εκτόνωση αερίου υπό πίεση. Η μέθοδος έχει επιλεγεί με στόχο την ακαριαία ενεργοποίηση του αερόσακου.
-
Ο χρήστης kamil έγραψε:
ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΖΩΝΗ ΓΕΝΙΚΩΣ!!! ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟ
να ρωτήσω κάτι μιας και πιάσαμε τα περι ασφαλείας...οι ζώνες τι ζωή έχουν...σας έχει τύχει να αλλάξετε ζώνες ασφαλείας σε συμβατικό αυτοκίνητο...ή μήπως να ανοίξω σχετικό θέμα??
E, όχι και o GeorgeTabs έγραψε
Είπαμε έχει κάνει 1230 δημοσιεύσεις αλλά μην του χρεώνετε και τις δικές μαςσυγνώμη syele δεν το ήθελα...αλλά όντως τα quotes είναι μπέρδεμα...ελπίζω να μην σε έθιξα
Όχι δεν με έθιξες (άλλωστε τα emoticons το δείχνουν) αλλά όχι και στο όνομα της κατάκτησης του δεξιού bucket να τα ισοπεδώνουμε όλα
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Όχι δεν με έθιξες (άλλωστε τα emoticons το δείχνουν) αλλά όχι και στο όνομα της κατάκτησης του δεξιού bucket να τα ισοπεδώνουμε όλα
ααααα...τώρα με έθιξες εσύ όμως...[καμιλ=>με τα χέρια στη μέση και το ψιλοτακουνο να χτυπα επίμονα το πάτωμα ] για ποια με πέρασες??? αγαπητέ μου το δεξί bucket έχω σκοπό να το κερδίσω με την αξία μου και το ψιλοτακουνο μου!!!!
λες να ανοίξει καμια τρύπα στο πάτωμα του αγωνιστικού αν το φοράω σε ώρα αγώνα -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
- Δεν θα ξαναβάλω λόγια στον GeorgeTabs.
- Δεν θα ξαναβάλω λόγια στον GeorgeTabs.
- Δεν θα ξαναβάλω λόγια στον GeorgeTabs.
- Δεν θα ξαναβάλω λόγια στον GeorgeTabs.
- Δεν θα ξαναβάλω λόγια στον GeorgeTabs.
- Δεν θα ξαναβάλω λόγια στον GeorgeTabs.
- Δεν θα ξαναβάλω λόγια στον GeorgeTabs.
Δεν θα ξαναβάλω λόγια στον GeorgeTabs. - Δεν θα ξαναβάλω λόγια στον GeorgeTabs.
- Δεν θα ξαναβάλω λόγια στον GeorgeTabs.
Έτσι μπράβο! Τώρα είσαι καλό παιδί! Την άλλη φορά θα σε βάλω να γράψεις την τιμωρία 100 φορές!
Ωραίο κόλπο, ε;
-
Ο χρήστης kamil έγραψε:
ααααα...τώρα με έθιξες εσύ όμως...[καμιλ=>με τα χέρια στη μέση και το ψιλοτακουνο να χτυπα επίμονα το πάτωμα ] για ποια με πέρασες??? αγαπητέ μου το δεξί bucket έχω σκοπό να το κερδίσω με την αξία μου και το ψιλοτακουνο μου!!!!
λες να ανοίξει καμια τρύπα στο πάτωμα του αγωνιστικού αν το φοράω σε ώρα αγώναΑν το ψηλοτάκουνο συνδυαστεί με ομολογκέ μίνι με βλέπω να χάνω το μπάκετ μου άμεσα!!
Στο φούτρέστ μου έχει και κάτι τρύπες, οπότε το τακούνι θα σφηνώνει καλά δίνοντας καλύτερη στήριξη στα πόδια. Μόμο είναι ή Σπάρκο; -
Ο χρήστης tt έγραψε:
Δεν έχω ψάξει το θέμα, αλλά είτε από εκτόνωση αερίου υπό πίεση σε κάψουλα είναι, είτε από έκρηξη αερίων.
Έχω την εντύπωση πως ο αερόσακος φουσκώνει με τα αέρια προϊόντα χημικής αντίδρασης και όχι από εκτόνωση αερίου υπό πίεση. Η μέθοδος έχει επιλεγεί με στόχο την ακαριαία ενεργοποίηση του αερόσακου.
Οπότε η λογική λέει πως θα είναι μια μικρή έκρηξη, οπότε θα είναι κάποια ταχεία καύση, άρα θα παράγεται θερμότητα και θα είναι καυτός ο αέρας.
Εκτός αν βρέθηκε κάποια ενδόθερμη γρήγορη αντίδραση, αλλά λογικά αποκλείεται.
Αλλά το πρόσωπο δεν θα καεί, αφού θα ακουμπήσει για τόσο λίγο χρόνο (σαν να περνάμε γρήγορα το χέρι μας από την φλόγα κεριού. Δεν καιγόμαστε). Το πρόβλημα θα είναι πως θα αδειάσει ο αερόσακος χωρίς να καούμε, που είπε και ο mirage με το παράδειγμα του Volvo S60.
-
Η 'λογική' λειτουργίας των αερόσακων ειναι σαν αυτή των όλμων (δεν κάνω πλάκα,μην βαράτε).
Υπάρχει φυσίγγιο το οποίο πυροδοτεί ποσότητα εύφλεκτης υλης που παράγει αέρια και καίγεται ακαριαία!Το φυσίγγιο ενεργοποιείται απο τους ειδικούς αισθητήρες.
Για αυτο και η μυρωδιά πυρίτιδας και οι καπνοί.Το μπαλόνι ξεφουσκώνει τόσο απο την πίεση που δέχεται απο το -ατυχο- ανθρώπινο σώμα οσο και απο ειδικά ανοίγματα που δημιουργούνται απο την αυξημένη πίεση. -
Αντιγράφω από παλιό τεύχος των 4Τ:
'Σε περίπτωση σύγκρουσης η λειτουργία των αερόσακων δεν είναι... απαλή σαν χάδι για τον οδηγό και τους επιβάτες. Ο θόρυβος που κάνουν όταν ανοίγουν οι αερόσακοι είναι εκκωφαντικός (πάνω από 120 Ντεσιμπέλ). Τα αέρια που κατακλύζουν την καμπίνα των επιβατών μπορεί να προκαλέσουν δυσφορία, δεν είναι όμως τοξικά. Η θερμοκρασία καύσης του προωθητικού υλικού για την παραγωγή των αερίων είναι υψηλή. Επίσης το συνθετικό υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένος ο αερόσακος μπορεί να δημιουργήσει μικροσπινθήρες λόγω στατικού ηλεκτρισμού όταν τριφτεί στα ρούχα. Δεν αποκλείεται λοιπόν οι επιβάτες να δουν μικροκαψίματα στα ρούχα τους ή να πάθουν μικροεγκαύματα στο στήθος (από κάψιμο ρούχων) ή στο πρόσωπο (από αέρια). Θα έχει όμως σωθεί η ζωή τους ή τουλάχιστον η σωματική τους ακεραιότητα. Πρέπει επίσης να γνωρίζουμε ότι οι κάθε είδους αερόσακοι και οι προεντατήρες των ζωνών δε λειτουργούν σε κάθε σύγκρουση, αλλά μόνο όταν η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου κρίνει ότι είναι απαραίτητο. Και το λέμε αυτό επειδή υπάρχουν περιπτώσεις ατυχημάτων στις οποίες οι ζημιές είναι μεγάλες, αλλά οι επιβάτες μένουν σώοι και αβλαβείς, χωρίς να ανοίξουν οι αερόσακοι. Σε αυτές τις περιπτώσεις ορισμένοι αναζητούν αποζημιώσεις από τους κατασκευαστές, λες και για το ατύχημά τους (δηλαδή τις υλικές ζημιές) φταίει το ότι δεν άνοιξε ο αερόσακος. Τέλος, μη φανταστείτε ποτέ ότι είσαστε άτρωτοι μέσα σε ένα αυτοκίνητο εφοδιασμένο με όλα τα παραπάνω συστήματα. Όσα συστήματα και να επινοήσει ο άνθρωπος δεν μπορεί να αναιρέσει τους φυσικούς νόμους....'
-
Ο χρήστης maverick έγραψε:
'Τέλος, μη φανταστείτε ποτέ ότι είσαστε άτρωτοι μέσα σε ένα αυτοκίνητο εφοδιασμένο με όλα τα παραπάνω συστήματα. Όσα συστήματα και να επινοήσει ο άνθρωπος δεν μπορεί να αναιρέσει τους φυσικούς νόμους....'Αυτό πρέπει να το έχουμε πάντα στο μυαλό μας. Εξάλλου, τα συστήματα ασφαλείας που υπάρχουν μέχρι στιγμής είναι αποτελεσματικά, όταν τα αυτοκίνητα κινούνται με σχετικά μικρές ταχύτητες, όπως συμβαίνει μέσα στην πόλη. Στα τεστ της EURONCAP η μετωπική σύγκρουση πραγματοποιείται με 64 km/h και η πλάγια με 50 km/h.
-
ακουστε ενα καλο
ο αεροσακος συνοδηγου ειναι αχρηστος οταν- φορατε σωστα τη ζωνη
- ζυγιζετε κατω απο καποιους τονους (οσο δηλαδη ειναι η αντοχη της ζωνης για να μην σπασει)
- εχετε το καθισμα σας τερμα πισω (ειτε διοτι ειστε ψηλοι ειτε διοτι ετσι γουσταρετε)
απλουστατα διοτι ειναι αδυνατο να κτυπησετε στο ταμπλο (αυτο ειναι ο σκοπος υπαρξης του αεροσακου)
και φυσικα σας συμφερει να φτασει το σωμα οσο ποιο μπροστα γινετε (χωρις να κτυπησει) ωστε η κινητικη ενεργεια να απορροφιθει ποιο προοδευτικα
και για να μην απορειτε -γιατι υπαρχουν τοτε ?-
διοτι απλουστατα αντιγραφουμε τους ηλιθιους αμερικανους οι οποιοι ως γνωστο εχουν αεροσακους για χρηση χωρις το συνδυασμο με τη ζωνη
Περι Αεροσακων ο λογος.....