-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Σύντομη εκδοχή : το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά όποτε θυμάται. Όταν δεν παίρνει, η μπαταρία δίνει κανονικά, το ίδιο και η μίζα, οπότε ψαχνόμαστε 10 άτομα μέρες τώρα για το τί μπορεί να ευθύνεται.
Όχημα : Polo 9n (2002) με μόνιμο θέμα Αισθητήρα Λάμδα, ο οποίος εκτός από την μόνιμα αναμμένη λυχνία (πορτοκαλί) και μία πιθανή αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, δεν έχει επηρεάσει κάπου αλλού, εδώ και χρόνια, οπότε λογικά δεν ευθύνεται για το πρόβλημα.
Αναλυτική :
Το όχημα έπαιρνε πάντα με την πρώτη χωρίς δυσκολίες, ωστόσο κάποιες φορές μπορεί να χρειαζόταν κανά δευτερόλεπτο επιμονής παραπάνω, πράγμα ύποπτο. Πράγματι σε κάποια φάση με άφησε (το είχα κινήσει 15 λεπτά πριν). Αναμμένη η λυχνία για μπαταρία, η οποία ωστόσο 'έδινε' στην προσπάθεια να πάρει. Οπότε, πήγε συνεργείο, όπου μου λένε η μπαταρία τα' φτυσε (είχε και 5 χρόνια), λέω οκ, την αλλάζουμε (αν και δεν έπρεπε εν τέλει).Μία εβδομάδα μετά με ξανα-αφήνει (το αμάξι είχε πάρει κανονικά μία ώρα πριν). Δίνω με καλώδια (πάλι) και παίρνει με την μία, οπότε πάλι στο συνεργείο : Το αμάξι έπαιρνε συνέχεια μπροστά, οπότε δεν μπορούσαν να δουν το πρόβλημα, μου το επέστρεψαν λέγοντας, όταν σου μείνει, μην το βάλεις μπροστά, φόρτωσέ το και φέρτο 'νεκρό'. Το έβαλα μπροστά κανονικά, έκανα 2-3 χιλιόμετρα, δύο ώρες μετά ---> με άφησε, οπότε το φόρτωσα με οδηγική και το ξαναπήγα, όλοι πιστεύαμε μίζα γιατί παλιότερα μου είχαν πει πως ακούγεται πρόβλημα στο γρανάζι της μίζας όταν βάζω μπροστά.
Τρίτη επίσκεψη : Το πίεσε αρκετά για να πάρει μπρος, κατάφερε να το βάλει μπροστά και έκτοτε έπαιρνε πάλι συνεχώς μπροστά, οπότε πάλι δεν μπορούσε να αναπαράγει το πρόβλημα αρχικά. Ωστόσο με κάποιες αλλαγές κατάφεραν να το κάνουν να μένει...on demand και προσανατολίζονται σε μηχανικό και όχι ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Μία πρώτη μαντεψιά που έκαναν είναι μήπως το μπεκ 'κατουράει' τους κυλίνδρους, αντί να ψεκάζει, οπότε προκαλείται μπούκωμα (αν βγάζει νόημα αυτό).
Συμπεράσματα
1 : δεν έχει να κάνει με μπαταρία, ούτε με μίζα (σύμφωνα με το συνεργείο)
2 : παίρνει εύκολα μπροστά με καλώδια.
3 : το συνεργείο προσανατολίζεται σε μηχανικό θέμα.*για νεότερα θα ενημερώνω, απλά προς το παρόν κάθε μέρα προτείνουν ότι μπορεί να ευθύνεται και κάτι διαφορετικό, εάν έλεγα σε όλα ναι, θα είχα μπει μέσα, οπότε εάν κάποιος έχει καμιά ιδέα για το τί μπορεί να ευθύνεται, καλοδεχούμενη εννοείται, γιατί υπάρχει ο φόβος να κάνω την επισκευή που θα προτείνουν και το θέμα να παραμείνει.
-
Βγάλε και καθάρισε ή άλλαξε, τον αισθητήρα θέσης στον εκκεντροφόρο, το πρόβλημα που αναφέρεις δείχνει πρόβλημα αισθητήρα θέσης του κινητήρα.
https://www.maxxparts.gr/vw-polo-9n_-1- ... palmodotis
-
Είχα ρωτήσει υπάλληλο σε άλλο συνεργείο και μου είπε να κοιτάξουν για αισθητήρα στροφάλου (περίπου το ίδιο είναι αν καταλαβαίνω καλά με αυτό που προτείνεις), αλλά μόλις τους το είπα μου το απέκλεισαν σαν πιθανότητα (δεν θυμάμαι τώρα την αιτιολογία). Είσαι ο δεύτερος όμως που μου το προτείνει, οπότε αν είναι θα τους το ξαναπώ.
-
Ο χρήστης clutch έγραψε:
Είχα ρωτήσει υπάλληλο σε άλλο συνεργείο και μου είπε να κοιτάξουν για αισθητήρα στροφάλου (περίπου το ίδιο είναι αν καταλαβαίνω καλά με αυτό που προτείνεις), αλλά μόλις τους το είπα μου το απέκλεισαν σαν πιθανότητα (δεν θυμάμαι τώρα την αιτιολογία). Είσαι ο δεύτερος όμως που μου το προτείνει, οπότε αν είναι θα τους το ξαναπώ.Συνήθως αρνούνται να κοιτάξουν κάτι και το κοιτάνε μετά που έχουν αλλάξει το μισό μηχανοστάσιο και σε έχουν κάνει κανονικό μεροκάματο. Ναί, τον αισθητήρα στροφάλου το δικό σου και πολλά άλλα τον έχει στον εκκεντροφόρο.
-
Στο μοτέρ αυτό (1.4 16V 101 PS) το πρόβλημα ήταν ο MAP sensor (manifold absolute pressure). 40 ευρώ κόστος. Και ο,τι λέει ο κύριος Παναγιώτης, φυσικά. Το διαγνωστικό δε σου βγάζει κάτι;
Sent from my iPhone using Tapatalk.
-
Μου είπαν ότι εντοπίζουν το θέμα στο ότι δεν γίνεται καλή καύση. Τους επανέλαβα αυτό με τον αισθητήρα (εκκεντροφόρου, όχι MAP) αλλά πάλι διαφώνησαν γιατί λένε πως θα το έβλεπαν στο διαγνωστικό, οπότε πρότειναν να αλλάξουν μπουζί και εάν το ζήτημα παρέμενε να πάμε για αλλαγή Αισθητήρα Λάμδα. Δέχτηκα σαν τελευταία ευκαιρία αυτό με το μπουζί γιατί ήταν μικροποσό. Την ίδια μέρα πήρε μεν, αλλά δυσκολεύτηκε οπότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα με ξαναφήσει. Σε αυτή την περίπτωση το φορτώνω και το πάω να το δει κάποιος άλλος, και ξανα-ενημερώνω. Θα τους προτείνω να δουν κατευθείαν για αισθητήρες λάμδα, MAP και εκκεντροφόρου.
-
- ελεγχος αντλιας με μηχανημα πιεσης-ροης, αν υπαρχει θεμα με τα μπεκ (κατουρανε κλπ) θα το δειξει σβηστο.
- οταν δεν παιρνει δουλευουν τα μπεκ? αν ναι ξεχνας αισθητηρες στροφων στροφαλου και εκκεντροφορου.
- αν τα αποπανω ειναι οκ μαζι με αποδεκτη συμπιεση του κινητηρα τσεκαρισμα σε αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου, μαπ, πλεξουδα, εγκεφαλο.
- φανταζομαι οτι τις επαφες του διακοπτη τις εχουν τσεκαρει.
- τον 'λ' επρεπε να τον ειχες αλλαξει απο την αρχη, την αξια του την εχεις πληρωσει πολλαπλασια σε καυσιμο.
-
Όταν μιλάει ο Ηλίας τουλάχιστον εγώ σωπαίνω και μαθαίνω.
-
Σε ευχαριστω πολυ Παναγιωτη, πραγματικα ειναι μεγαλη μου τιμη να το ακουω αυτο απο τεχνιτες σαν εσενα.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Σε ευχαριστω πολυ Παναγιωτη, πραγματικα ειναι μεγαλη μου τιμη να το ακουω αυτο απο τεχνιτες σαν εσενα.Ηλία έχεις καθημερινή επαφή με το αντικείμενο και με όλους τους τύπους αυτοκινήτων και η εμπειρία σου είναι εκ των ούκ άνευ, έτσι όποιος πεί το αντίθετο για σένα ή δεν θα ξέρει ή θα λέει ψέματα.
-
Σίγουρα να τσεκάρεις την πίεση καυσίμου όταν σβήσει η μηχανή. Μπλοκάροντας την παροχή από την αντλία καθώς και την επιστροφή οι μόνες διέξοδοι για το καύσιμο είναι ο ρυθμιστής πίεσης και τα μπεκ. Αν η πίεση πέφτει και δεν υπάρχει καύσιμο στο σωληνάκι κενού του ρυθμιστή, τότε έχεις σίγουρο θέμα με τα μπεκ. Και πήγαινε άλλαξε τον 'λ', χωρίς αυτό δε μπορούμε να μιλάμε για σωστό χάρτη καυσίμου στον εγκέφαλο.
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους που ασχολείστε. Αναμένω να ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα και με βλέπω να εκτυπώνω τα σχόλιά σας και να τους τα πηγαίνω, γιατί αλλιώς άκρη δε θα βγει!
Ηλίας Α, για σεμινάριο η βοήθειά σου, δυστυχώς δεν νομίζω να έχουν τσεκάρει κάτι τέτοιο, δεν μου ανέφεραν πως έκαναν κάποιον ιδιαίτερο έλεγχο, πέρα απ' το διαγνωστικό (από το οποίο δεν εντοπίστηκε βλάβη), γι' αυτό και θα δοκιμάσω να το πάω αλλού, μεταφέροντάς τους όλα όσα μου προτείνατε. Ερώτηση, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στον διακόπτη ενώ παίρνει με την μίζα (με δυσκολία βέβαια) ;
*doomnx, τον Λάμδα εννοείται θα τον αλλάξω μετά από όλο αυτό, μου είπαν πρόχειρα να έχω στο νου μου ένα ποσό το οποίο θεωρώ παράλογα υψηλό (για bosch 200 ευρώ, γι' αυτό και το απέφευγα έως τώρα), ενώ με μία μικρή έρευνα τους βρίσκω πολύ πιο χαμηλά
-
- ο αισθητηρας που βρηκες ειναι γενικης χρησης και εχει κοψε-ραψε γιαυτο και αυτη η διαφορα στην τιμη του, βρες καποιον συγκεκριμενο για το μοντελο του αυτοκινητου σου, προσθεσε την εργασια και συγκρινε τιμη.
- ναι γινετε απο καπνισμενη πλατινα διακοπτη να τραβαει ολο το ρευμα η μιζα και τα υπολοιπα συστηματα να υπολειτουργουν.
-
Χωρίς να έχω να προσθέσω επί της ουσίας κάτι (τα είπαν ήδη πολύ πιο έμπειροι από εμένα), να προσθέσω από την πείρα μου με το συγκεκριμένο αμάξι ότι ακόμη και στην αντιπροσωπεία τα πρώτα 2-3 χρόνια με άφηναν με αναμμένο το λαμπάκι αισθητήρα λ γιατί λέει δεν ήταν πρόβλημα. Μετά βέβαια πήγα αλλού και φτιάχτηκε (έβγαζε κάτι καυσαέρια άλλο πράμα). Αλλά το μοντέλο αυτό είχε πολλά θέματα. Περιμένω να ακούσω τι έγινε με την περίπτωσή σου.
-
Είχα ένα αντίστοιχο πρόβλημα με golf της ίδιας γενιάς. Η λύση ήταν γελοία απλώς είχε σκουριάσει το μπουλόνι της γείωσης και δεν έδινε σώστες τάσεις στη μπαταρία παρότι η ίδια ήταν καινούργια.
Η επισκευή ανεξοδη αλλά μέχρι να το βρούμε πλήρωσα κάνα 2 δουλειές.
Επικεντρώσου σε δυναμό, πολλαπλασιαστες και γενικά ένας ηλεκτρολόγος να ασχοληθεί.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λοιπόν και πάλι ευχαριστώ για τις νέες απαντήσεις, καλό είναι να γνωρίζω και άλλα πιθανά σφάλματα.
Το θέμα εννοείται συνέχισε, οπότε το πήγα αλλού αυτή την φορά, κανονικά αναμμένο, πριν προλάβει να με ξανα-αφήσει.Λίγες ώρες μετά με κάλεσαν γιατί τους το έκανε.
'Αισθητήρας θερμοκρασίας' είπαν
-είστε σίγουροι; είπα
-Ναι, κατά 90%, είπαν
-το έδειξε το διαγνωστικό; είπα
-Ναι
-Πόσο;
-Σχεδόν 100€ (εργατικά+ανταλλακτικό)Για κάτι τέτοιο μιλάμε; .
Άρα ουσιαστικά πρόκειται για την περίπτωση 3 που έγραψε ο Ηλίας Α (και τον οποίο ξανά-ευχαριστώ), έτσι; -
Να τον ακούτε τον Ηλία, είναι παλιά καραβάνα στις βλάβες.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Να τον ακούτε τον Ηλία, είναι παλιά καραβάνα στις βλάβες.X2 και για εσένα το ίδιο ισχύει.
Πρόβλημα σε Polo 9N για δυνατούς λύτες