Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα σε Polo 9N για δυνατούς λύτες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα σε Polo 9N για δυνατούς λύτες
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    24
    1655
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      clutch last edited by

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        clutch last edited by

        10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          clutch last edited by

          Σύντομη εκδοχή : το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά όποτε θυμάται. Όταν δεν παίρνει, η μπαταρία δίνει κανονικά, το ίδιο και η μίζα, οπότε ψαχνόμαστε 10 άτομα μέρες τώρα για το τί μπορεί να ευθύνεται.

          Όχημα : Polo 9n (2002) με μόνιμο θέμα Αισθητήρα Λάμδα, ο οποίος εκτός από την μόνιμα αναμμένη λυχνία (πορτοκαλί) και μία πιθανή αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, δεν έχει επηρεάσει κάπου αλλού, εδώ και χρόνια, οπότε λογικά δεν ευθύνεται για το πρόβλημα.

          Αναλυτική :
          Το όχημα έπαιρνε πάντα με την πρώτη χωρίς δυσκολίες, ωστόσο κάποιες φορές μπορεί να χρειαζόταν κανά δευτερόλεπτο επιμονής παραπάνω, πράγμα ύποπτο. Πράγματι σε κάποια φάση με άφησε (το είχα κινήσει 15 λεπτά πριν). Αναμμένη η λυχνία για μπαταρία, η οποία ωστόσο 'έδινε' στην προσπάθεια να πάρει. Οπότε, πήγε συνεργείο, όπου μου λένε η μπαταρία τα' φτυσε (είχε και 5 χρόνια), λέω οκ, την αλλάζουμε (αν και δεν έπρεπε εν τέλει).

          Μία εβδομάδα μετά με ξανα-αφήνει (το αμάξι είχε πάρει κανονικά μία ώρα πριν). Δίνω με καλώδια (πάλι) και παίρνει με την μία, οπότε πάλι στο συνεργείο : Το αμάξι έπαιρνε συνέχεια μπροστά, οπότε δεν μπορούσαν να δουν το πρόβλημα, μου το επέστρεψαν λέγοντας, όταν σου μείνει, μην το βάλεις μπροστά, φόρτωσέ το και φέρτο 'νεκρό'. Το έβαλα μπροστά κανονικά, έκανα 2-3 χιλιόμετρα, δύο ώρες μετά ---> με άφησε, οπότε το φόρτωσα με οδηγική και το ξαναπήγα, όλοι πιστεύαμε μίζα γιατί παλιότερα μου είχαν πει πως ακούγεται πρόβλημα στο γρανάζι της μίζας όταν βάζω μπροστά.

          Τρίτη επίσκεψη : Το πίεσε αρκετά για να πάρει μπρος, κατάφερε να το βάλει μπροστά και έκτοτε έπαιρνε πάλι συνεχώς μπροστά, οπότε πάλι δεν μπορούσε να αναπαράγει το πρόβλημα αρχικά. Ωστόσο με κάποιες αλλαγές κατάφεραν να το κάνουν να μένει...on demand και προσανατολίζονται σε μηχανικό και όχι ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Μία πρώτη μαντεψιά που έκαναν είναι μήπως το μπεκ 'κατουράει' τους κυλίνδρους, αντί να ψεκάζει, οπότε προκαλείται μπούκωμα (αν βγάζει νόημα αυτό).

          Συμπεράσματα
          1 : δεν έχει να κάνει με μπαταρία, ούτε με μίζα (σύμφωνα με το συνεργείο)
          2 : παίρνει εύκολα μπροστά με καλώδια.
          3 : το συνεργείο προσανατολίζεται σε μηχανικό θέμα.

          *για νεότερα θα ενημερώνω, απλά προς το παρόν κάθε μέρα προτείνουν ότι μπορεί να ευθύνεται και κάτι διαφορετικό, εάν έλεγα σε όλα ναι, θα είχα μπει μέσα, οπότε εάν κάποιος έχει καμιά ιδέα για το τί μπορεί να ευθύνεται, καλοδεχούμενη εννοείται, γιατί υπάρχει ο φόβος να κάνω την επισκευή που θα προτείνουν και το θέμα να παραμείνει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 12
          • 2
            21-quadra last edited by

            Βγάλε και καθάρισε ή άλλαξε, τον αισθητήρα θέσης στον εκκεντροφόρο, το πρόβλημα που αναφέρεις δείχνει πρόβλημα αισθητήρα θέσης του κινητήρα.

            https://www.maxxparts.gr/vw-polo-9n_-1- ... palmodotis

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • C
              clutch last edited by

              Είχα ρωτήσει υπάλληλο σε άλλο συνεργείο και μου είπε να κοιτάξουν για αισθητήρα στροφάλου (περίπου το ίδιο είναι αν καταλαβαίνω καλά με αυτό που προτείνεις), αλλά μόλις τους το είπα μου το απέκλεισαν σαν πιθανότητα (δεν θυμάμαι τώρα την αιτιολογία). Είσαι ο δεύτερος όμως που μου το προτείνει, οπότε αν είναι θα τους το ξαναπώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ο χρήστης clutch έγραψε:
                Είχα ρωτήσει υπάλληλο σε άλλο συνεργείο και μου είπε να κοιτάξουν για αισθητήρα στροφάλου (περίπου το ίδιο είναι αν καταλαβαίνω καλά με αυτό που προτείνεις), αλλά μόλις τους το είπα μου το απέκλεισαν σαν πιθανότητα (δεν θυμάμαι τώρα την αιτιολογία). Είσαι ο δεύτερος όμως που μου το προτείνει, οπότε αν είναι θα τους το ξαναπώ.

                Συνήθως αρνούνται να κοιτάξουν κάτι και το κοιτάνε μετά που έχουν αλλάξει το μισό μηχανοστάσιο και σε έχουν κάνει κανονικό μεροκάματο. Ναί, τον αισθητήρα στροφάλου το δικό σου και πολλά άλλα τον έχει στον εκκεντροφόρο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Στο μοτέρ αυτό (1.4 16V 101 PS) το πρόβλημα ήταν ο MAP sensor (manifold absolute pressure). 40 ευρώ κόστος. Και ο,τι λέει ο κύριος Παναγιώτης, φυσικά. Το διαγνωστικό δε σου βγάζει κάτι;

                  Sent from my iPhone using Tapatalk.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    clutch last edited by

                    Μου είπαν ότι εντοπίζουν το θέμα στο ότι δεν γίνεται καλή καύση. Τους επανέλαβα αυτό με τον αισθητήρα (εκκεντροφόρου, όχι MAP) αλλά πάλι διαφώνησαν γιατί λένε πως θα το έβλεπαν στο διαγνωστικό, οπότε πρότειναν να αλλάξουν μπουζί και εάν το ζήτημα παρέμενε να πάμε για αλλαγή Αισθητήρα Λάμδα. Δέχτηκα σαν τελευταία ευκαιρία αυτό με το μπουζί γιατί ήταν μικροποσό. Την ίδια μέρα πήρε μεν, αλλά δυσκολεύτηκε οπότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα με ξαναφήσει. Σε αυτή την περίπτωση το φορτώνω και το πάω να το δει κάποιος άλλος, και ξανα-ενημερώνω. Θα τους προτείνω να δουν κατευθείαν για αισθητήρες λάμδα, MAP και εκκεντροφόρου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      1. ελεγχος αντλιας με μηχανημα πιεσης-ροης, αν υπαρχει θεμα με τα μπεκ (κατουρανε κλπ) θα το δειξει σβηστο.
                      2. οταν δεν παιρνει δουλευουν τα μπεκ? αν ναι ξεχνας αισθητηρες στροφων στροφαλου και εκκεντροφορου.
                      3. αν τα αποπανω ειναι οκ μαζι με αποδεκτη συμπιεση του κινητηρα τσεκαρισμα σε αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου, μαπ, πλεξουδα, εγκεφαλο.
                      4. φανταζομαι οτι τις επαφες του διακοπτη τις εχουν τσεκαρει.
                      5. τον 'λ' επρεπε να τον ειχες αλλαξει απο την αρχη, την αξια του την εχεις πληρωσει πολλαπλασια σε καυσιμο.
                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Όταν μιλάει ο Ηλίας τουλάχιστον εγώ σωπαίνω και μαθαίνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Σε ευχαριστω πολυ Παναγιωτη, πραγματικα ειναι μεγαλη μου τιμη να το ακουω αυτο απο τεχνιτες σαν εσενα.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                            Σε ευχαριστω πολυ Παναγιωτη, πραγματικα ειναι μεγαλη μου τιμη να το ακουω αυτο απο τεχνιτες σαν εσενα.

                            Ηλία έχεις καθημερινή επαφή με το αντικείμενο και με όλους τους τύπους αυτοκινήτων και η εμπειρία σου είναι εκ των ούκ άνευ, έτσι όποιος πεί το αντίθετο για σένα ή δεν θα ξέρει ή θα λέει ψέματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • D
                              doomnx last edited by

                              Σίγουρα να τσεκάρεις την πίεση καυσίμου όταν σβήσει η μηχανή. Μπλοκάροντας την παροχή από την αντλία καθώς και την επιστροφή οι μόνες διέξοδοι για το καύσιμο είναι ο ρυθμιστής πίεσης και τα μπεκ. Αν η πίεση πέφτει και δεν υπάρχει καύσιμο στο σωληνάκι κενού του ρυθμιστή, τότε έχεις σίγουρο θέμα με τα μπεκ. Και πήγαινε άλλαξε τον 'λ', χωρίς αυτό δε μπορούμε να μιλάμε για σωστό χάρτη καυσίμου στον εγκέφαλο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • C
                                clutch last edited by

                                Σας ευχαριστώ πολύ όλους που ασχολείστε. Αναμένω να ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα και με βλέπω να εκτυπώνω τα σχόλιά σας και να τους τα πηγαίνω, γιατί αλλιώς άκρη δε θα βγει!

                                Ηλίας Α, για σεμινάριο η βοήθειά σου, δυστυχώς δεν νομίζω να έχουν τσεκάρει κάτι τέτοιο, δεν μου ανέφεραν πως έκαναν κάποιον ιδιαίτερο έλεγχο, πέρα απ' το διαγνωστικό (από το οποίο δεν εντοπίστηκε βλάβη), γι' αυτό και θα δοκιμάσω να το πάω αλλού, μεταφέροντάς τους όλα όσα μου προτείνατε. Ερώτηση, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στον διακόπτη ενώ παίρνει με την μίζα (με δυσκολία βέβαια) ;

                                *doomnx, τον Λάμδα εννοείται θα τον αλλάξω μετά από όλο αυτό, μου είπαν πρόχειρα να έχω στο νου μου ένα ποσό το οποίο θεωρώ παράλογα υψηλό (για bosch 200 ευρώ, γι' αυτό και το απέφευγα έως τώρα), ενώ με μία μικρή έρευνα τους βρίσκω πολύ πιο χαμηλά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  1. ο αισθητηρας που βρηκες ειναι γενικης χρησης και εχει κοψε-ραψε γιαυτο και αυτη η διαφορα στην τιμη του, βρες καποιον συγκεκριμενο για το μοντελο του αυτοκινητου σου, προσθεσε την εργασια και συγκρινε τιμη.
                                  2. ναι γινετε απο καπνισμενη πλατινα διακοπτη να τραβαει ολο το ρευμα η μιζα και τα υπολοιπα συστηματα να υπολειτουργουν.
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                  • P
                                    polo2002 last edited by

                                    Χωρίς να έχω να προσθέσω επί της ουσίας κάτι (τα είπαν ήδη πολύ πιο έμπειροι από εμένα), να προσθέσω από την πείρα μου με το συγκεκριμένο αμάξι ότι ακόμη και στην αντιπροσωπεία τα πρώτα 2-3 χρόνια με άφηναν με αναμμένο το λαμπάκι αισθητήρα λ γιατί λέει δεν ήταν πρόβλημα. Μετά βέβαια πήγα αλλού και φτιάχτηκε (έβγαζε κάτι καυσαέρια άλλο πράμα). Αλλά το μοντέλο αυτό είχε πολλά θέματα. Περιμένω να ακούσω τι έγινε με την περίπτωσή σου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • D
                                      dj-mitsos last edited by

                                      Είχα ένα αντίστοιχο πρόβλημα με golf της ίδιας γενιάς. Η λύση ήταν γελοία απλώς είχε σκουριάσει το μπουλόνι της γείωσης και δεν έδινε σώστες τάσεις στη μπαταρία παρότι η ίδια ήταν καινούργια.
                                      Η επισκευή ανεξοδη αλλά μέχρι να το βρούμε πλήρωσα κάνα 2 δουλειές.
                                      Επικεντρώσου σε δυναμό, πολλαπλασιαστες και γενικά ένας ηλεκτρολόγος να ασχοληθεί.

                                      Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • C
                                        clutch last edited by

                                        Λοιπόν και πάλι ευχαριστώ για τις νέες απαντήσεις, καλό είναι να γνωρίζω και άλλα πιθανά σφάλματα.
                                        Το θέμα εννοείται συνέχισε, οπότε το πήγα αλλού αυτή την φορά, κανονικά αναμμένο, πριν προλάβει να με ξανα-αφήσει.

                                        Λίγες ώρες μετά με κάλεσαν γιατί τους το έκανε.
                                        'Αισθητήρας θερμοκρασίας' είπαν
                                        -είστε σίγουροι; είπα
                                        -Ναι, κατά 90%, είπαν
                                        -το έδειξε το διαγνωστικό; είπα
                                        -Ναι
                                        -Πόσο;
                                        -Σχεδόν 100€ (εργατικά+ανταλλακτικό)

                                        Για κάτι τέτοιο μιλάμε; .
                                        Άρα ουσιαστικά πρόκειται για την περίπτωση 3 που έγραψε ο Ηλίας Α (και τον οποίο ξανά-ευχαριστώ), έτσι;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Να τον ακούτε τον Ηλία, είναι παλιά καραβάνα στις βλάβες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                          • K
                                            kostas-chania last edited by

                                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                            Να τον ακούτε τον Ηλία, είναι παλιά καραβάνα στις βλάβες.

                                            X2 και για εσένα το ίδιο ισχύει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr