Σίγουρα να τσεκάρεις την πίεση καυσίμου όταν σβήσει η μηχανή. Μπλοκάροντας την παροχή από την αντλία καθώς και την επιστροφή οι μόνες διέξοδοι για το καύσιμο είναι ο ρυθμιστής πίεσης και τα μπεκ. Αν η πίεση πέφτει και δεν υπάρχει καύσιμο στο σωληνάκι κενού του ρυθμιστή, τότε έχεις σίγουρο θέμα με τα μπεκ. Και πήγαινε άλλαξε τον 'λ', χωρίς αυτό δε μπορούμε να μιλάμε για σωστό χάρτη καυσίμου στον εγκέφαλο.
doomnx
@doomnx
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by doomnx
-
RE: Πρόβλημα σε Polo 9N για δυνατούς λύτες
-
RE: βαλβίδα-φίλτρο PCV (Nissan almera)
tedd, στο N16 βλέπω ότι το breather tube συνδέεται μετά το φίλτρο αέρα και μετά τον αισθητήρα μάζας αέρος και δεν έχει ξεχωριστό φίλτρο. Επιβεβαίωσε αν θες.
-
RE: βαλβίδα-φίλτρο PCV (Nissan almera)
Το φίλτρο PCV που αναγράφει το manual του Nissan σου βρίσκεται μέσα στο κουτί κάτω από το φίλτρο αέρος. Δεν πρόκειται για τη βαλβίδα PCV που διοχετεύει καυσαέρια από το κάρτερ λαδιού στην εισαγωγή προς συμπληρωματική καύση. Σε κανονική λειτουργία φιλτράρει τον φρέσκο αέρα που πηγαίνει μέσα στη μηχανή από το καπάκι τον βαλβίδων, ο οποίος έπειτα εξάγεται από την βαλβίδα PCV στην εισαγωγή. Αν η βαλβίδα κολλήσει κλειστή ή αν λόγω φθοράς πιστονιών/κυλίνδρων περνάει υπέρμετρη ποσότητα καυσαερίων στο λάδι που δεν προλαβαίνει να καθαρίσει η PCV, τότε η μόνη διέξοδος για εκτόνοση είναι από το breather tube και αυτό το λευκό φίλτρο, οπότε και ποτίζει με λάδι και ενδεχομένως να σου λερώνει και το φίλτρο αέρα. Ταυτόχρονα, λόγω αυξημένης πίεσης στη μηχανή, μπορεί να βλέπεις διαρροές λαδιού από διάφορες τσιμούχες και το ρελαντί σου να μην είναι σταθερό και να βγάζεις μαύρο καπνό από την εξάτμιση.
Αν μιλάμε για N15 μηχανή έχει κωδικό 16565-73C00. Το αντίστοιχο για το Nissan Micra K11 1998 που έχω (16565-41B00) κόστισε 7,00 €, αλλά έπρεπε να το παραγγείλουν από Αθήνα.
Για την ιστορία δε μου το άλλαξαν ποτέ στο service στην αντιπροσωπεία της Nissan στην Καρδίτσα. Ούτε την βαλβίδα PCV. Ανάθεμα και αν γνωρίζουν γιαυτά.