Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    clutch

    @clutch

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    clutch Unfollow Follow

    Latest posts made by clutch

    • RE: Πρόβλημα σε Polo 9N για δυνατούς λύτες

      Λοιπόν και πάλι ευχαριστώ για τις νέες απαντήσεις, καλό είναι να γνωρίζω και άλλα πιθανά σφάλματα.
      Το θέμα εννοείται συνέχισε, οπότε το πήγα αλλού αυτή την φορά, κανονικά αναμμένο, πριν προλάβει να με ξανα-αφήσει.

      Λίγες ώρες μετά με κάλεσαν γιατί τους το έκανε.
      'Αισθητήρας θερμοκρασίας' είπαν
      -είστε σίγουροι; είπα
      -Ναι, κατά 90%, είπαν
      -το έδειξε το διαγνωστικό; είπα
      -Ναι
      -Πόσο;
      -Σχεδόν 100€ (εργατικά+ανταλλακτικό)

      Για κάτι τέτοιο μιλάμε; .
      Άρα ουσιαστικά πρόκειται για την περίπτωση 3 που έγραψε ο Ηλίας Α (και τον οποίο ξανά-ευχαριστώ), έτσι;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      clutch
    • RE: Πρόβλημα σε Polo 9N για δυνατούς λύτες

      Σας ευχαριστώ πολύ όλους που ασχολείστε. Αναμένω να ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα και με βλέπω να εκτυπώνω τα σχόλιά σας και να τους τα πηγαίνω, γιατί αλλιώς άκρη δε θα βγει!

      Ηλίας Α, για σεμινάριο η βοήθειά σου, δυστυχώς δεν νομίζω να έχουν τσεκάρει κάτι τέτοιο, δεν μου ανέφεραν πως έκαναν κάποιον ιδιαίτερο έλεγχο, πέρα απ' το διαγνωστικό (από το οποίο δεν εντοπίστηκε βλάβη), γι' αυτό και θα δοκιμάσω να το πάω αλλού, μεταφέροντάς τους όλα όσα μου προτείνατε. Ερώτηση, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στον διακόπτη ενώ παίρνει με την μίζα (με δυσκολία βέβαια) ;

      *doomnx, τον Λάμδα εννοείται θα τον αλλάξω μετά από όλο αυτό, μου είπαν πρόχειρα να έχω στο νου μου ένα ποσό το οποίο θεωρώ παράλογα υψηλό (για bosch 200 ευρώ, γι' αυτό και το απέφευγα έως τώρα), ενώ με μία μικρή έρευνα τους βρίσκω πολύ πιο χαμηλά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      clutch
    • RE: Πρόβλημα σε Polo 9N για δυνατούς λύτες

      Μου είπαν ότι εντοπίζουν το θέμα στο ότι δεν γίνεται καλή καύση. Τους επανέλαβα αυτό με τον αισθητήρα (εκκεντροφόρου, όχι MAP) αλλά πάλι διαφώνησαν γιατί λένε πως θα το έβλεπαν στο διαγνωστικό, οπότε πρότειναν να αλλάξουν μπουζί και εάν το ζήτημα παρέμενε να πάμε για αλλαγή Αισθητήρα Λάμδα. Δέχτηκα σαν τελευταία ευκαιρία αυτό με το μπουζί γιατί ήταν μικροποσό. Την ίδια μέρα πήρε μεν, αλλά δυσκολεύτηκε οπότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα με ξαναφήσει. Σε αυτή την περίπτωση το φορτώνω και το πάω να το δει κάποιος άλλος, και ξανα-ενημερώνω. Θα τους προτείνω να δουν κατευθείαν για αισθητήρες λάμδα, MAP και εκκεντροφόρου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      clutch
    • RE: Πρόβλημα σε Polo 9N για δυνατούς λύτες

      Είχα ρωτήσει υπάλληλο σε άλλο συνεργείο και μου είπε να κοιτάξουν για αισθητήρα στροφάλου (περίπου το ίδιο είναι αν καταλαβαίνω καλά με αυτό που προτείνεις), αλλά μόλις τους το είπα μου το απέκλεισαν σαν πιθανότητα (δεν θυμάμαι τώρα την αιτιολογία). Είσαι ο δεύτερος όμως που μου το προτείνει, οπότε αν είναι θα τους το ξαναπώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      clutch
    • RE: Πρόβλημα σε Polo 9N για δυνατούς λύτες

      Σύντομη εκδοχή : το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά όποτε θυμάται. Όταν δεν παίρνει, η μπαταρία δίνει κανονικά, το ίδιο και η μίζα, οπότε ψαχνόμαστε 10 άτομα μέρες τώρα για το τί μπορεί να ευθύνεται.

      Όχημα : Polo 9n (2002) με μόνιμο θέμα Αισθητήρα Λάμδα, ο οποίος εκτός από την μόνιμα αναμμένη λυχνία (πορτοκαλί) και μία πιθανή αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, δεν έχει επηρεάσει κάπου αλλού, εδώ και χρόνια, οπότε λογικά δεν ευθύνεται για το πρόβλημα.

      Αναλυτική :
      Το όχημα έπαιρνε πάντα με την πρώτη χωρίς δυσκολίες, ωστόσο κάποιες φορές μπορεί να χρειαζόταν κανά δευτερόλεπτο επιμονής παραπάνω, πράγμα ύποπτο. Πράγματι σε κάποια φάση με άφησε (το είχα κινήσει 15 λεπτά πριν). Αναμμένη η λυχνία για μπαταρία, η οποία ωστόσο 'έδινε' στην προσπάθεια να πάρει. Οπότε, πήγε συνεργείο, όπου μου λένε η μπαταρία τα' φτυσε (είχε και 5 χρόνια), λέω οκ, την αλλάζουμε (αν και δεν έπρεπε εν τέλει).

      Μία εβδομάδα μετά με ξανα-αφήνει (το αμάξι είχε πάρει κανονικά μία ώρα πριν). Δίνω με καλώδια (πάλι) και παίρνει με την μία, οπότε πάλι στο συνεργείο : Το αμάξι έπαιρνε συνέχεια μπροστά, οπότε δεν μπορούσαν να δουν το πρόβλημα, μου το επέστρεψαν λέγοντας, όταν σου μείνει, μην το βάλεις μπροστά, φόρτωσέ το και φέρτο 'νεκρό'. Το έβαλα μπροστά κανονικά, έκανα 2-3 χιλιόμετρα, δύο ώρες μετά ---> με άφησε, οπότε το φόρτωσα με οδηγική και το ξαναπήγα, όλοι πιστεύαμε μίζα γιατί παλιότερα μου είχαν πει πως ακούγεται πρόβλημα στο γρανάζι της μίζας όταν βάζω μπροστά.

      Τρίτη επίσκεψη : Το πίεσε αρκετά για να πάρει μπρος, κατάφερε να το βάλει μπροστά και έκτοτε έπαιρνε πάλι συνεχώς μπροστά, οπότε πάλι δεν μπορούσε να αναπαράγει το πρόβλημα αρχικά. Ωστόσο με κάποιες αλλαγές κατάφεραν να το κάνουν να μένει...on demand και προσανατολίζονται σε μηχανικό και όχι ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Μία πρώτη μαντεψιά που έκαναν είναι μήπως το μπεκ 'κατουράει' τους κυλίνδρους, αντί να ψεκάζει, οπότε προκαλείται μπούκωμα (αν βγάζει νόημα αυτό).

      Συμπεράσματα
      1 : δεν έχει να κάνει με μπαταρία, ούτε με μίζα (σύμφωνα με το συνεργείο)
      2 : παίρνει εύκολα μπροστά με καλώδια.
      3 : το συνεργείο προσανατολίζεται σε μηχανικό θέμα.

      *για νεότερα θα ενημερώνω, απλά προς το παρόν κάθε μέρα προτείνουν ότι μπορεί να ευθύνεται και κάτι διαφορετικό, εάν έλεγα σε όλα ναι, θα είχα μπει μέσα, οπότε εάν κάποιος έχει καμιά ιδέα για το τί μπορεί να ευθύνεται, καλοδεχούμενη εννοείται, γιατί υπάρχει ο φόβος να κάνω την επισκευή που θα προτείνουν και το θέμα να παραμείνει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      clutch
    • Πρόβλημα σε Polo 9N για δυνατούς λύτες

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      clutch
    • RE: Concept Cars

      με τέτοιο σχήμα ας ελπίσουμε να παραμείνει concept..

      'Η Citroën παρουσιάζει στην έκθεση της Γενεύης του 2019, το Ami One Concept.

      το Ami One Concept διαθέτει κυβοειδές αμάξωμα εξαιρετικά μικρών διαστάσεων (2.50μ μήκος, 1.50μ πλάτος και 1.50μ ύψος), και αντανακλά στιβαρότητα, ευελιξία και εκπληκτική ευκολία ελιγμών. Το Ami One Concept είναι ένα σύγχρονο προϊόν με ένα εκφραστικό εμπρός μέρος διακοσμημένο με μια κομψή φωτιστική υπογραφή σχήματος Υ, που θυμίζει το πρωτότυπο CXexperience.

      Το Ami One Concept εξασφαλίζει την ελευθερία μετακίνησης και απευθύνεται σε οδηγούς της πόλης με ή χωρίς δίπλωμα οδήγησης. Προσιτό στον καθένα από την ηλικία των 16 (14 στη Γαλλία), που μοιράζεται με τη μάρκα την ίδια αγάπη για ελευθερία στις μετακινήσεις του. Η Citroën δημιούργησε το Ami One Concept σαν μία εναλλακτική πρόταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς και σε άλλους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης (δίτροχα).

      Το Ami One Concept είναι 100% ηλεκτροκίνητο, για σεβασμό στο περιβάλλον και μείωση του κόστους χρήσης. Το όχημα φτάνει τα 45χλμ/ώ σε ταχύτητα χωρίς να εκπέμπει καθόλου CO2. Η ακτίνα δράσης του είναι 100χλμ. και είναι ιδανική για αστικές μετακινήσεις. Η επαναφόρτιση του Ami One Concept γίνεται εύκολα μέσω καλωδίου είτε από δημόσιο σταθμό φόρτισης ή οικιακή παροχή, σε μόλις δύο ώρες.'

      https://www.citroen.gr/citroen-universe/concept-car/citroen-ami-one-concept/

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      C
      clutch
    • RE: Σούπερμαρκετ

      Ενδιαφέρον σαν κομπίνα, γιατί σαν μέτρο για κλάματα είναι 😛
      Και γω τέτοια αλλά έχω βαρεθεί να την ξεχνάω στο αμάξι! Οπότε πληρώνοντας ξαναβάζω τα πράγματα χύμα στο καρότσι και τις σακούλες τις γεμίζω κατευθείαν στο αμάξι!

      posted in Αντίλογος
      C
      clutch
    • RE: Σούπερμαρκετ

      Εμένα από τότε που ανέβηκαν οι τιμές στις σακούλες μου δίνουν μόνο κάτι χοντρές, ανθεκτικές και σχετικά μεγάλες. Και μου λένε ότι αυτές είναι οι φτηνές.

      Είναι ελληνική 'επιχειρηματικότητα' αυτή! Εάν πάρεις την κλασική λεπτή σακούλα θεωρείται αναλώσιμη οπότε πρέπει το Μάρκετ να πληρώσει φόρο στο κράτος.
      Εάν όμως σου δίνουν μόνο χοντρές σακούλες (σαν αυτές που περιγράφεις), αυτές θεωρούνται από τον νόμο επαναχρησιμοποιούμενες, και καλά, οπότε δεν συμπεριλαμβάνονται στον μέτρο με τον φόρο!

      Άρα τα λεφτά αυτά τα τσεπώνουν απευθείας τα Μαρκετ χωρίς να δώσουν ούτε σεντ στο κράτος. Η φάση είναι ότι έτσι όπως πάει θα μειωθεί η χρήση της λεπτής σακούλας και εμείς θα νομίζουμε ότι έγινε και κάτι καλό, αλλά το πλαστικό στις σακούλες θα αυξηθεί και θα είναι παραπάνω κι από όσο ήταν πριν το 'μέτρο'. Και εννοείται τα λεφτά που θα παίρνει το κράτος απ'τον σακουλο-φόρο θα είναι ψίχουλα, σε σχέση με όσα τσεπώνουν τα μάρκετ.

      posted in Αντίλογος
      C
      clutch
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr