-
Πάντως το νήμα του Renegade δεν το βλέπω να κινείται κ πολύ ...
-
Αξίζει η αγορά vitara 4x4 με τον 1000ρη ?VITARA 1.0 GL+ 112PS 4X4
-
Με μέτριες επιδόσεις απλά για να έχει 4κινηση? Δεν είναι και η καλύτερη περίπτωση...
-
Ο χρήστης stelioskrete έγραψε:
Αξίζει η αγορά vitara 4x4 με τον 1000ρη ?VITARA 1.0 GL+ 112PS 4X4Μια χαρά αξίζει! Τα σταθμίζεις και αν σου κάνει, προχωράς.
Άλλωστε τα μισά αυτοκίνητα που βλέπεις γύρω σου σήμερα είναι χιλιάρια. Και μια χαρά πάνε. Πόσο μάλλον το Suzuki που είναι και πολύ ελαφρύ! -
Οδηγός Vitara (diesel) allgrip, 70kkm σε ενάμιση χρόνο. Εκτός μοτέρ-επιδόσεων-κατανάλωσης καθώς δεν βγαίνει πια, στα θετικά: το μέγεθος (ούτε μεγάλο - ούτε μικρό), σου δίνει αέρα ευρυχωρίας στο εσωτερικό, δεν τρίζει παναθεμά το (παρά τα σκληρά πλαστικά που παρεπιπτόντως καθαρίζουν εύκολα), μεγάλη γωνία ανοίγματος στις πόρτες, μικρό κύκλο στροφής-ευελιξία, αερόσακκος γονάτων οδηγού, adaptive cruise, κάμερα οπισθοπορείας, τετρακίνηση σε χιόνι-πρανή-χώμα αν δεν είσαι σκληροπυρηνικός σε βγάζει παλληκάρι.Για παραπάνω πράγματα υπολόγισε λάστιχα. πορτ μπαγκαζ μια χαρά για οικογένεια, βγαζεις εταζέρα. περιφερειακή ορατότητα πολύ καλή, πολύ ωραία led μεσαία σκάλα. Στα αρνητικά : κόστος ρεζέρβας > 200 ευρώ, ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο - θα το ήθελα λίγο πιο 'αφράτο', αίσθηση λαμαρίνας, σχετικά μικρό ρεζερβουάρ, ηχομόνωση. Αλλαγές ταχυτήτων-κούμπωμα, μπορούσε και καλύτερα. Για σπορ οδήγηση παρότι μπορεί να γράψει χρόνους, θα ελεγα δεν συγκινεί. Γενικά όμως σου κάνει την καθημερινή ζωή πιο εύκολη.
-
Έκανα μια βόλτα χτες να δω αυτοκίνητα της κατηγορίας. Δεν τα οδήγησα (εκτός από ένα 308 που οδήγησα και δεν είναι SUV/Crossover).
Μπήκα σε στατικά αυτοκίνητα να δω χώρους, αίσθηση.
Είμαι 1.80 με πολλά κιλά.
Captur: χώροι ανέκδοτο, απορώ για τα παινέματα...
2008: το πιο άβολο αυτοκίνητο που έχω μπει τα τελευταία 10 χρόνια, δεν έβρισκα θέση με τίποτα, διαγράφεται μέχρι το επόμενο μοντέλο...
Crossland X: αξιοπρεπές σαλόνι, δεν το λες κι άσχημο, 4 άτομα θα βολευτούν, υποψήφιο για αγορά λόγω προσφοράς 120 χρόνων.
Ecosport: (όπως και όλα τα Φορντ που είδα στην έκθεση) καμπίνα έκπληξη, εργονομικό κι ευρύχωρο, ωραία αίσθηση καμπίνας, σχετικά μικρό πορτμπαγκαζ και περίεργο άνοιγμα πόρτας χωρίς ρεζέρβα.
(Να ξαναπώ πως σε όποιο Φορντ μπήκα, 'κούμπωνα' στη θέση οδήγησης, σωστές αποστάσεις όλων των επιφανειών απ' τον οδηγό, και π.χ. το πορτμπαγκαζ του Φόκους που όλο λένε είναι μικρό, φαινόταν πιο ωφέλιμο στο μάτι από του 308 που το παινεύουν, κι ενώ στην καμπίνα επιβατών φαντάζει διπλάσιο το Φόκους.
Προφανώς κάποια αυτοκίνητα σχεδιάζονται κι από ειδικούς στην εργονομία, ενώ κάποια άλλα από λαμαρινάδες. Θα έλεγα από μηχανικούς, αλλά μόλις κουνήσεις το λεβιέ ταχυτήτων, καταλαβαίνεις πως κι αυτό ο λαμαρινάς το σχεδίασε...).
SX4 απλά ικανοποιητικοί χώροι, αυτό που προσωπικά θεωρώ το ελάχιστο για τόσο ογκώδη αυτοκίνητα, ικανοποιητική εργονομία, αλλά σε κατηγορία τιμής που...
Δεν το αποκλείω πάντως.
(Να σημειώσω πως το baleno στα 2/3 του συνολικού όγκου, έχει σχεδόν εφάμιλους χώρους, αρκετό ύψος, συμπαθητικό σκούρο εσωτερικό, καλά κάνει και το συμπαθεί ο μπαλένος, κι είναι να απορεί κανείς γιατί είναι τόσο στενόχωροι κουβάδες πολλά suvοειδή. Το παλιο-πρώτο sx4 που είχα, ήταν πολύ πιο βολικό-εργονομικό σε σχέση με πρόσφατα μοντέλα).Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οπότε 1000αρη 4χ4 η 1.400 4χ2 ?
Χαχαχα -
Μια χαρά σβέλτο είναι το 1000άρη 4χ4. Σαφώς και να το προτιμήσεις αν έχεις σκοπό να το χρησιμοποιήσεις και εκτός ασφάλτου: https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... et-allgrip
Ο χρήστης Leontolikos έγραψε:
δεν τρίζει παναθεμά το (παρά τα σκληρά πλαστικάΔεν έχει καμία σχέση αν τα πλαστικά είναι μαλακά ή σκληρά, είναι καθαρά θέμα συναρμογής.
-
Ο χρήστης stelioskrete έγραψε:
Οπότε 1000αρη 4χ4 η 1.400 4χ2 ?
ΧαχαχαΑυτό το ερώτημα, με απασχόλησε και μένα και αποφάσισα: πετρέλαιο! [emoji16]
Αν ακόμη πωλείται το SX4 πετρέλαιο, να το προτιμήσεις.
Αν επιμένεις σε κάτι λιγότερο vfm και θες το vitara, πάρε το 1.4 4x2, ΕΚΤΟΣ αν πηγαίνεις συχνά για σκι ή κινείσαι σε παγωμένους δρόμους όπου βοηθά η τετρακίνηση και δεν χρειάζεται το γκάζι. Αλλιώς η τετρακίνηση θα είναι πρακτικά άχρηστη σε όχημα τέτοιου ύψους, σου μιλάω εκ πείρας.Edit: και για να απαντήσω ακόμη πιο εύστοχα, όποιο βγαίνει καλύτερα στα λεφτά σου με το αυτόματο κιβώτιο...
Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
η τετρακίνηση θα είναι πρακτικά άχρηστη σε όχημα τέτοιου ύψους, σου μιλάω εκ πείρας.Η τετρακίνηση θα είναι άχρηστη σε SUV? Που θα είναι χρήσιμη δηλαδή; Σε αυτοκίνητο πίστας;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
η τετρακίνηση θα είναι πρακτικά άχρηστη σε όχημα τέτοιου ύψους, σου μιλάω εκ πείρας.
Η τετρακίνηση θα είναι άχρηστη σε SUV? Που θα είναι χρήσιμη δηλαδή; Σε αυτοκίνητο πίστας; [emoji38]
Θα είναι άχρηστη σε crossover αυτοκίνητο 17-18 εκατοστά απ' το έδαφος (μέτρια πράγματα), με λίγο γκάζι, που δεν θα πατήσει πραγματικά ολισθηρό οδόστρωμα ποτέ. Εκεί που χιονίζει κάθε χειμώνα, χρειάζεται.
Σε αυτοκίνητα 21-22 πόντους ύψους (το πιάσατε το υπονοούμενο, έτσι?) με αρκετή ροπή για τα κακοτράχαλα βουνά και τους δασικούς δρόμους, θα παίξει ρόλο κι η τετρακίνηση.
Αλλιώς ναι, μένει μόνο η πίστα, για να θέλει κανείς τετρακίνηση...Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ως κάτοχος Grand Vitara 2009 έχοντας συμμετάσχει σε βόλτες εκτός με το Vitara Club, έχω εκπλαγεί πολλές φορές με τις ικανότητες του νέου Vitara. Με ένα 50-50 λάστιχο και οδηγό με εμπειρία πάει αρκετά μακριά. Για μένα η τετρακίνηση σε ένα τέτοιο όχημα είναι αναγκαία.
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Θα είναι άχρηστη σε crossover αυτοκίνητο 17-18 εκατοστά απ' το έδαφος (μέτρια πράγματα), με λίγο γκάζι, που δεν θα πατήσει πραγματικά ολισθηρό οδόστρωμα ποτέ. Εκεί που χιονίζει κάθε χειμώνα, χρειάζεται.Μια χαρά πάει εκτός δρόμου ένα τέτοιο όχημα. Αν ο οδηγός δεν τολμάει, είναι δικό του πρόβλημα.
Παλιά, μόνο κάτι Land Rover είχαν 20+ εκατοστά από το έδαφος. Τα υπόλοιπα είχαν 17-18 και μια χαρά πήγαιναν.
με λίγο γκάζι
Μια χαρά είναι το γκάζι του. Δες την δοκιμή του Drive που παρέθεσα. Εκτός δρόμου άλλωστε δεν θέλεις άλογα. 30 άλογα χρησιμοποιείς (εκτός από άμμο).
έχω εκπλαγεί πολλές φορές με τις ικανότητες του νέου Vitara
Εννοείται ότι είναι ικανότατο. Μόνο ο μπροστινός πρόβολος είναι ένα θέμα.
-
Γεια χαρά μιας κ είμαι ακόμα στην αναζήτηση ...βλέπω τα SsangYong καινούργια σε προσφορά super τιμη κ εξοπλισμό έχουμε κάποια γνώμη για αυτήν την μάρκα ...?
Thnx
-
Κορεατικη, σχετικά αξιόπιστη, μέτριες κατασκευές στο εσωτερικό τους, 'έργα τέχνης' εξωτερικά! [emoji16]
Υπήρχε σαν αντιπροσωπία και παλιότερα χωρίς μεγάλη επιτυχία. Άγνωστο aftetsales. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Υπήρχε σαν αντιπροσωπία και παλιότερα χωρίς μεγάλη επιτυχία. Άγνωστο aftetsales.
Υπάρχει κανονικά αντιπροσωπεία, η Lion Hellas είναι της γνωστής οικογενείας.
-
Αν κρίνω από τις τιμές των καινούριων SsangYong Tivoli που βλέπω στο car.gr τα σκοτώνουν εντελώς.
Όταν βλέπεις τιμή καταλόγου στα 21140euro να τα σκοτώνουν στα 14950euro αυτό κάτι σημαίνει.
6000euro κάτω και το χρώμα δώρο;;;;;Μήπως η SsangYong μας αποχαιρετά;
-
Η ssangyong αγοράστηκε απο την mahindra
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μήπως η SsangYong μας αποχαιρετά;
Από την στιγμή που δεν είναι μια ανεξάρτητη αντιπροσωπία αλλά ανήκει σε εισαγωγέα πολλών εταιριών δεν πειράζει σε μια γωνία να υπάρχουν και αυτά τα 2 μοντέλα της. Μπορώ να φανταστώ όμως πως μπορεί να νιώθει ένα Tivoli να στέκεται δίπλα στον Θεό QQ! [emoji16]
Η μεγάλη έκπτωση μάλλον σημαίνει ξεφορτωμα στοκ που χρονίζει στις αποθήκες και εντός του 2020 θα ακολουθήσει facelift.
-
Πάντως 14950euro για ένα αυτοκίνητο που τα έχει όλα, είναι πρόκληση.
Εμένα σχεδιαστικά δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα, αλλά ρε παιδί μου φουλ εξοπλισμός.
Βοήθεια για επιλογή crossover ... αντικατάσταση nisan micra