-
....Η Μερσεντες, μπραβο της, (οχι δεν θελω κανενα αυτοκινητο της), αλλά, εχει φτιαξει τα παντα και πολυ καλα μαλιστα.
Τα φορτηγα της, τα συνανταει κανεις σε ολο τον κοσμο.
Οσο για την Αλφα Ρομεο σας πληροφορω, οτι εχει φτιαξει και τζιπ (δεκαετια 40-50) και πολλα άλλα, οπως κουζινες για μαγειρεμα!!!!!
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
....Η Μερσεντες, μπραβο της, (οχι δεν θελω κανενα αυτοκινητο της), αλλά, εχει φτιαξει τα παντα και πολυ καλα μαλιστα.Τα φορτηγα της, τα συνανταει κανεις σε ολο τον κοσμο.
Οσο για την Αλφα Ρομεο σας πληροφορω, οτι εχει φτιαξει **και τζιπ **(δεκαετια 40-50) και πολλα άλλα, οπως κουζινες για μαγειρεμα!!!!!
Oυδείς ψόγος σε αυτό! Κάθε άλλο!
Το εκτός δρόμου όχημα της Alfa Romeo ονομάστηκε 1900Μ ή Μatta, το οποίο είχε τις ρίζες του στο στρατιωτικό Coloniale, ένα όχημα, που έμοιαζε πολύ με τα πρώτα Willys-Ford GP. Το Coloniale είχε ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός-πίσω, κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω μπλοκέ διαφορικού. Το όχημα αυτό παράχθηκε κατά τη διάρκεια του β' παγκοσμίου, τότε που ο Μουσολίνι σχεδίαζε την αναβίωση της Ρωμαικής αυτοκρατορίας, έχοντας βάλει στο μάτι τα αφρικανικά εδάφη!Το 1951 η εξέλιξη αυτού του σχεδίου είχε κατ'επιλογήν 4κίνηση, ημιελλειπτικά φύλλα σούστας στην πίσω ανάρτηση και τελική 105.
Ο στρατός παρήγγειλε 2000 τέτοια από την Alfa Romeo, γνωστά ως AR51. Είχαν τον γνωστό αριστοκρατικό 1900 με τους δύο εκκεντροφόρους, που έμπαινε και στις επιβατικές 1900 παραγωγής.
Τελικά αυτό το όχημα χρησιμοποιήθηκε μόνο για στρατιωτικούς σκοπούς. Ποτέ δεν μπήκε σε κανονική παραγωγή.Όσο για τις κουζίνες, συνέβαλαν αποφασιστικά στην τεχνογνωσία, που απαιτείτο για την κατασκευή των εξαιρετικών σημερινών πλυντηρίων!!!
Μ' αρέσει να πειράζω τους αλφίστι!
-
Διαβασμενο σε βλεπω...ευγε!!
Εαν βρω παντως μια τετοια κουζινα την εχω σηκωσει!!!!
Κοτοπουλο φουρνου by Alfa Romeo!!
Θα εχει άλλη γευση σιγουρα!!
-
Και η Yamaha φτιάχνει πιάνα,
η Μitsubishi στιλό,
η Hyundai από πιάνα μέχρι καράβια,
η BMW σκούτερ
η Lamborghini αγωνιστικά offshore (respect!)Όλα τα ανωτέρω, (εντάξει εκτός από τα στιλό) αποπνέουν πολιτισμό και ξεχωριστική αισθητική. Όσο και αν ο τυπικός οδηγός Elantra αγνοεί ότι υπάρχει κι ένα Hyundai, κάπως διαφορετικό από το δικό του, από το οποίο ακούγονται πρελούδια του Μπαχ.
Αλλά της Mercedes τα φορτηγά και οι νεκροφόρες (για αυτές δεν φταίει η merc), που το βρήκαν το στυλ και το γόητρο, για να το μεταδώσουν και στα επιβατικά της αυτοκίνητα!
Όπως πολύ σωστά υπαινίχθηκε και ο Jim01, η αντιστοιχία της Merc στον κόσμο των ρούχων ας πούμε, είναι κάτι σε D&G, ή Gucci ή κάτι τέτοιο.
Μάρκες, που μας αφήνουν εντελώς αδιάφορους εμάς, αλλά στο target group των ψώνιων κάνουν θραύση.
Αυτά τα logo ό,τι προιόν και να βγάλουν θα πουλήσουν.
Γιατί πρώτα πουλάνε τη φίρμα και μετά το προιόν.
Κάτι τέτοιο είναι και η Merc. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
....Η Μερσεντες, μπραβο της, (οχι δεν θελω κανενα αυτοκινητο της), αλλά, εχει φτιαξει τα παντα και πολυ καλα μαλιστα.
Τα φορτηγα της, τα συνανταει κανεις σε ολο τον κοσμο.
Οσο για την Αλφα Ρομεο σας πληροφορω, οτι εχει φτιαξει **και τζιπ **(δεκαετια 40-50) και πολλα άλλα, οπως κουζινες για μαγειρεμα!!!!!
Oυδείς ψόγος σε αυτό! Κάθε άλλο!
Το εκτός δρόμου όχημα της Alfa Romeo ονομάστηκε 1900Μ ή Μatta, το οποίο είχε τις ρίζες του στο στρατιωτικό Coloniale, ένα όχημα, που έμοιαζε πολύ με τα πρώτα Willys-Ford GP. Το Coloniale είχε ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός-πίσω, κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω μπλοκέ διαφορικού. Το όχημα αυτό παράχθηκε κατά τη διάρκεια του β' παγκοσμίου, τότε που ο Μουσολίνι σχεδίαζε την αναβίωση της Ρωμαικής αυτοκρατορίας, έχοντας βάλει στο μάτι τα αφρικανικά εδάφη!Το 1951 η εξέλιξη αυτού του σχεδίου είχε κατ'επιλογήν 4κίνηση, ημιελλειπτικά φύλλα σούστας στην πίσω ανάρτηση και τελική 105.
Ο στρατός παρήγγειλε 2000 τέτοια από την Alfa Romeo, γνωστά ως AR51. Είχαν τον γνωστό αριστοκρατικό 1900 με τους δύο εκκεντροφόρους, που έμπαινε και στις επιβατικές 1900 παραγωγής.
Τελικά αυτό το όχημα χρησιμοποιήθηκε μόνο για στρατιωτικούς σκοπούς. Ποτέ δεν μπήκε σε κανονική παραγωγή.Όσο για τις κουζίνες, συνέβαλαν αποφασιστικά στην τεχνογνωσία, που απαιτείτο για την κατασκευή των εξαιρετικών σημερινών πλυντηρίων!!!
Μ' αρέσει να πειράζω τους αλφίστι!
h kouzina mas einai italikh kai exei to shma ths FERRARI!!! den kanw plaka!!! ennow ta ntoulapia kai tis portes!!
-
Ferrari SpA.....plaka kaneis kai megali....ante
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Ferrari SpA.....plaka kaneis kai megali....antekatholou! tha zuthsw leptomereies apo tous goneis mou! kwdikous kai parapanw onomata! den to pisteuame ota sta ntoulapia eidame thn upografh ths FERRARI!!!
NOMIZW PWS EINAI SUNERGASIA KAI ME MIA ALLH ETAIRIA ALLA EINAI F E R R A R I! -
Εχει γινει θεμα σεμιναριου το μαρκετινγκ της ΜΒ,οσον αφορα τον συνδυασμο επαγγελματικων και πολυτελων επιβατικων.
Παντως,οπως ειχε πει καποτε και ο Δ.Παπανδρεου,αλλο σεβασμο εμπνεει μια εταιρια που κατασκευαζει μονο αυτοκινητα ή μοτοσυκλετες,και αλλο μια εταιρια που κατασκευαζει αυτα μεταξυ αλλων.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Íáé ìåí ç ÌÝ(ñ)êá åßíáé ôï üíåéñï ôïõ ëáïý ôïýôïõ áëëÜ ü÷é ãéá ôéò áãùíéóôéêÝò ðåñãáìçíÝò ôïõ.
Ôï 99.99999 % áõôþí áãíïåß ôéò ðåñãáìçíÝò ôïýôåò êáé èåùñåß üôé áöïý Ý÷åé Üóôñï óôçí ìïýñç åßíáé ´ôï êáëõôåñï .Áõôü óôï ìéêñü áõôü êïììÜôé ãÞò Ý÷åé áëëïý ôéò ñßæåò ôïõ.Äåí ðáñÝëåéøá íá ôï áíáöÝñù:
.........
Äåí åßðá üôé ôï ðáñÝëåéøåò íá ôï áíáöÝñåéò áðëÜ óôá Ýíôïíá ðñïóðáèþ íá äéá÷ùñßóù ôçí åíôåëùò äéáöïñåôéêÞ áíôßëçøç ìå ôçí ïðïßá äçìéïõñãÞèçêå ï ìýèïò áõôüò Éóùò äåí ôï Ýèåóá óùóôÜ .
-
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
Ferrari SpA.....plaka kaneis kai megali....ante
katholou! tha zuthsw leptomereies apo tous goneis mou! kwdikous kai parapanw onomata! den to pisteuame ota sta ntoulapia eidame thn upografh ths FERRARI!!!
NOMIZW PWS EINAI SUNERGASIA KAI ME MIA ALLH ETAIRIA ALLA EINAI F E R R A R I!Κάτι τέτοια συμβαίνουν! Σε πολυκατοικία που μένει φίλος, ο κεντρικός θερμοστάτης του καυστήρα είναι Lamborghini!
Μάλιστα έχει και τον ταύρο!
Δεν κάνω καθόλου πλάκα! Νόμιζα πως με δούλευε και κατέβηκα στα έγκατα της πολυκατοικίας και το είδα ιδίοις όμμασι!
Αλλά λογικά πρέπει να είναι συνωνυμία, θα υπάρχουν πολλές Ferrari και Lamborghini στην Ιταλία... -
Η Lamborghini πρώτα έβγαζε τράκτορες και καυστήρες και μετά αυτοκίνητα.
Μια εταιρία που βγάζει αυτοκίνητα μεταξύ άλλων μπορεί να το χρησιμοποιείσει υπερ της αν έχει το σωστό μάρκετινγκ (Honda και μοτοσυκλέτες, SAAB και αεροπλάνα) αν και αν δεν υπάρχει και ουσία σε αυτό δύσκολα το μάρκετινγκ θα καταφέρει κάτι απο μόνο του (SAAB
)
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η Lamborghini πρώτα έβγαζε τράκτορες και καυστήρες και μετά αυτοκίνητα.Μια εταιρία που βγάζει αυτοκίνητα μεταξύ άλλων μπορεί να το χρησιμοποιείσει υπερ της αν έχει το σωστό μάρκετινγκ (Honda και μοτοσυκλέτες, SAAB και αεροπλάνα) αν και αν δεν υπάρχει και ουσία σε αυτό δύσκολα το μάρκετινγκ θα καταφέρει κάτι απο μόνο του (SAAB
)
Για τους τράκτορες και το τζιπ (που μάλλον έρχεται και καινούριο, αλλά suv) το ήξερα, αλλά για καυστήρες και παρελκόμενα πρώτη φορά ακούω...
Όσο για το marketing, και η bmw κατασκεύζει και ποδήλατα (σκελετούς βασικά), τα οποία είναι αντίστοιχα των αυτοκινήτων της, αλλά ακόμα πιο ακριβά (σχετικά με τα υπόλοιπα ποδήλατα πάντα). Μάλλον έχουμε ξεφύγει λίγο off-topic πάντως -
Δε νομίζω πως έχουμε ξεφύγει, η BMW όπως λες φτιάχνει ποδήλατα τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά σε σχέση με τα αντίστοιχά τους και το οτι είναι εξαιρετικής ποιότητας (και τέρμα technofreak!!) βοηθάει την εικόνα της εταιρίας, δεν την υποβιβάζει. Οπως και το ποδήλατο της Honda επίσης.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δε νομίζω πως έχουμε ξεφύγει, η BMW όπως λες φτιάχνει ποδήλατα τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά σε σχέση με τα αντίστοιχά τους και το οτι είναι εξαιρετικής ποιότητας (και τέρμα technofreak!!) βοηθάει την εικόνα της εταιρίας, δεν την υποβιβάζει. Οπως και το ποδήλατο της Honda επίσης.Βασικά τα ποδήλατα δίνουν τη δυνατότητα πια στις εταιρίες να δείξουν τις κατασκευαστικές - μηχανολογικές τους δυνατότητες σε κάτι λιτό. Κάτι τέτοιο είναι αρκετά πιο δύσκολο στα αυτοκίνητα, λόγω ηλεκτρονικών και νομοθεσίας. Χάνεται δηλαδή η αμεσότητα του πράγματος. (π.χ. πως θα γίνει αντιληπτό το τέλειο πλαίσιο, όταν δε μπορείς να το φτάσεις στα όριά του λόγω ESP ή προβλέψιμης-άνετης-ασφαλούς συμπεριφοράς;)
-
Ρε παιδιά δεν λέω πολλά ψώνια έχουν Μercedes αλλά το ίδιο μπορεί να πει κανείς ότι ισχύει και για τα άτομα που εχουν ΒΜW! Η μόνη διαφορά είναι ότι είναι κάποιας μικρότερης ηλικίας! Χαρακτηριστικό παράδειγμα ειναι ότι άμα ρωτήσεις άτομα που δουλεύουν 'πόρτα' ή υπεύθηνοι σε club, μπουζούκια ακόμα και μπαράκια και που όσο να 'ναι την εχουν ψωνίσει αρκετά λόγω δουλειάς θα σου πουν κατα 99% ότι θέλουν να αγοράσουν BMW και μάλιστα σε μάυρο χρώμα! Επίσης είναι γνωστό ότι αν δεν έχεις αρκετα λεφτά για BMW και δεν σου αρέσουν και οι μεταχειρισμένες ΒΜW, αφού είσαι ψώνιο και θες να είσαι ο πρωτος που θα κάτσεις στο κάθισμα, παίρνεις Αlfa Romeo!!!
Επίσης αφού ο καθένας έχει το ψώνιο του και το εκφράζει έτσι γιατί να εχουμε οι υπόλοιποι πρόβλημα??? Απλώς οι άνθρωποι θέλουν αυτό που θεωρούν καλύτερο για τον εαυτό τους! Βέβαια το να διαλέγεις αυτοκίνητο μόνο και μόνο για να την πεις στον γείτονα είναι υπερβολικό και ισως λίγο ηλίθιο αλλά αν διαλέξεις ένα αυτοκίνητο που να το γουστάρεις και να κάνεις και το ψώνιο σου δεν νομίζω να είναι τόσο κατακριτέο! δλδ. αν γουστάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο στην κατηγορία της Mercedes E, Audi A6 και BMW 5 κτλ. και διαλέξει και πάρει την Mercedes γιατί θεωρει ότι θα του δώσει περισσοτερο κύρος δεν νομιζω ότι αυτo είναι τόσο τραγικό!
Πάντα φιλικά , Αλέξανδρος
-
Το θέμα είναι πως πολλές mercedes (όπως η Ε) είναι απο τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία τους.
Οσο βλακώδες είναι το να είναι κάποιος φανατικά υπέρ άλλο τοσο είναι να είνα κάποιος φανατικά κατά.
-
** ΙΚΕ** συμφωνώ απολύτως μαζι σου!!!
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Η Lamborghini πρώτα έβγαζε τράκτορες και καυστήρες και μετά αυτοκίνητα.
Μια εταιρία που βγάζει αυτοκίνητα μεταξύ άλλων μπορεί να το χρησιμοποιείσει υπερ της αν έχει το σωστό μάρκετινγκ (Honda και μοτοσυκλέτες, SAAB και αεροπλάνα) αν και αν δεν υπάρχει και ουσία σε αυτό δύσκολα το μάρκετινγκ θα καταφέρει κάτι απο μόνο του (SAAB
)
Για τους τράκτορες και το τζιπ (που μάλλον έρχεται και καινούριο, αλλά suv) το ήξερα, αλλά για καυστήρες και παρελκόμενα πρώτη φορά ακούω...
Όσο για το marketing, και η bmw κατασκεύζει και ποδήλατα (σκελετούς βασικά), τα οποία είναι αντίστοιχα των αυτοκινήτων της, αλλά ακόμα πιο ακριβά (σχετικά με τα υπόλοιπα ποδήλατα πάντα). Μάλλον έχουμε ξεφύγει λίγο off-topic πάντωςτρακτέρ εννοείτε μάλλον, όχι τράκτορες. Και καυστήρες βγάζει και διάφορα άλλα, μεταξύ αυτών ηλεκτρικά αμαξίδια για αεροδρόμια κλπ.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δε νομίζω πως έχουμε ξεφύγει, η BMW όπως λες φτιάχνει ποδήλατα τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά σε σχέση με τα αντίστοιχά τους και το οτι είναι εξαιρετικής ποιότητας (και τέρμα technofreak!!) βοηθάει την εικόνα της εταιρίας, δεν την υποβιβάζει. Οπως και το ποδήλατο της Honda επίσης.Είστε σίγουροι; Εγώ νομίζω ότι τα ποδήλατα της BMW τα φτιάχνει η Mongoose. Είναι τα μόνα ποδήλατα με αυτό το σύστημα διπλώματος.
-
Ακόμα και η Mongoose να τα φτριάχνει είναι σχεδιασμένα απο τη BMW και έχουν telelever μπροστά σαν τις μοτοσυκλέτες.\
Τράκτορες και τρακτερ δεν είναι το ίδιο?
Έχω ένα όνειρο, που το λένε Mercedes!