-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
τι θα προτιμουσατε εσεις???γενικα ψαχνω ενα μικρο και οικονομικο αυτοκινητο αλλα ακομη ειμαι μπερδεμενος...
-
Εξαρτάται τι άλλο ζητάς από το αυτοκίνητό σου και φυσικά που κινείσαι. Για παράδειγμα στην πολη το diesel με το υβριδικό δεν έχουν μεγάλη διαφορά και μπορεί το υβριδικό να είναι οικονομικότερο (ειδικά το Yaris που δεν το αναφέρεις είναι πολύ οικονομικό). Στην Ε.Ο. όμως το πετρέλαιο είναι οικονομικότερο.
-
μεσα στην πολη...σαν αμαξι μαρεσει πιο πολυ το φιεστα αλλα δεν ξερω το ψιλοφοβαμαι το πετρελαιο...το γιαρις παει πιο ακριβα απο αυτα για αυτο δεν το ανεφερα...
-
Το Corsa. Είναι το φθηνότερο στην αγορά και το φθηνότερο στην κίνηση. Το φυσικό αέριο δε σε βολεύει;
-
Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ετησίως και δεν έχεις θέμα να καθαρίζεις το dpf που και που diesel.
Αν έχεις πρατήρια με αέριο κοντά σου και εκεί που κινείσαι, μια χαρά, corsa.
Αλλιώς hybrid.
-
Όχι, το Corsa είναι υγραέριο, όχι φυσικό αέριο.
-
Βασικα να ξερεις το υγραεριο απαγορεύεται σε υπογεια παρκιγκ, ειδαλλως και εγω προς το corsa το βλεπω.
Το swift hybrid μεσα στην πολη απο 5,3 μεχρι 5,6. Εκει εισαι.
Επαρχιακο 4,5 με 5 -
βλεπω οι περισσοτεροι 3 επιλογη βαζετε το hybrid αν και 15.000 για το swift που ειναι και φουλ εξτρα τα θεωρω καλη τιμη...αν κ δεν ξερω τι παιζει με την υβριδικη μπαταρια τα ανταλλακτικα και τα σερβις του...
-
Θα στα πω εγω και δεν δουλευω στη suzuki. Οχι να τα λεμε αυτα γιατι πρεπει να πρπσεχουμε
Η μπαταρια κοστιζει απο οτι μου ειπαν γυρω στα 700 ευρω. Αν ποτε χαλασει η μπαταρια, κοινως τα φτυσει το αυτοκινηυο παει και χωρις αυτην χωρις κανενα πρόβλημα.
Δινει μια ανεπαισθητη ωθηση που την καταλαβαινεις σε σπανιες περιπτωσεις και συμβαλει με 5 κιλα ροπη τον κινητηρα εκει ακριβως που το φορτιο του ειναι βαρυ.Ταξιδι με 110 και adaptive cruise control καιει γυρω στα 4,5 λιτρα. Μετρημενο αυτο.
Στην πολη με πολυ χαλαρη οδηγηση σε λεωφορους και λιγα σταματηματα καει 4 λιτρα, και γενικα μικτη με πολυ και εντονο μποτιλιαρισμα βγαζει 5,5 με 6 λιτρα με κλιματισμο και πολυ μα παρα πολυ σταματα ξεκινα
Το adaptive cruise control οταν το μαθεις, το ρυθμισεις στην μια παυλα για να μην κρατα μεγαλες αποστασεις και ειναι απλα ονειρο.
Με ενεργοποιημενο το cruise μπορεις να αλλαξεις και ταχυτητες αλλα και να επιταγχυνεις με το ποδι για μια προαπεραση και μετα ξαναπεφτει μονο του στην οριζομενη ταχυτητα.Απο κρατημα μαζι ή ενα κλικ πιο κατω απο το fiesta, απο ησυχια πολυ αθορυβο μεσα στην πολη. Γενικα το αυτοκινητο το νιωθεις υπερβολικα ελαφρυ, σαν πουπουλο, αλλα στις στροφες εχει πολυ μασιφ αισθηση, γρανιτενια, ιδιαιτερα στο μπροστινο μερος.
Σε ανηφορες σε ταξιδι με κλιση σχεδον 9 με 10 μοιρες δεν μπορει να κρατησει τα 110 με πεμτπη και θελει κατεβασμα σε τεταρτη. Αλλα και παλι δεν ακουγεται σχεδον καμια διαφορα στον κινητηρα. Εχει μακρυ κιβωτιο. Το οποιο ειναι σαν βουτηρο. Κλασικο ιαπωνεζικο.
Αυτη ειναι η κυριοτερη διαφορα με το turbato που ανεβαι ει την ανηφορα χωρις κατεβασμα, ειδαλλως πολυ δυσκολα βρισκεις μεγαλες διαφορες σε πιο κανο ικες συνθηκες.
Αυτα, αν θες ρωτα παραπανω.
-
ευχαριστω για τον χρονο σου φιλε μου....δηλαδη απο τα 3 μεσα στην αθηνα-πειραια θα εχει χαμηλοτερη καταναλωση κ απο τα 3 το υβριδικο???2-3 φιλοι μηχανικοι που εχω ρωτησει μου εχουν πει μακρυα απο πετρελαιο....και οτι ειναι ακριβες οι επισκεψεις στο συνεργειο...
-
Το fiesta ειναι δυνατο αυτοκινητο εχει δυναμη. Σε ταξιδια θα ειναι ονειρο. Σε πολη σταματα ξεκινα ειναι οντως πιο δυσκολα τα πραγματα σε βαθος χρονου.
Το υγραεριο εχω την αισθηση ειναι πιο οικονομικο αλλα εχει περιορισμο στα υπογεια παρκινγκ, για να εισαι νομιμος.
Οποτε μενει το swift το οποιο λογω της τιμης της βενζινης εχει πιο ακριβο κοστος κινησης.Ο εξοπλισμος ομως του suzuki ειναι παρα πολυ καλος. Για παραδειγμα τα θερμονεμονα καθισματα ζεσταινουν το χειμωνα καταπληκτικα και τα οπισθια και την πλατη αλλα πραγματικα καινε... εχουν θερμοστατη μεν και αναβοσβηνουν, αλλα και παλι με πουκαμισακι θα αναψεις και ας εχει εξω μηδεν βαθμους.
-
Κι εγώ το swift θα πρότεινα για της χρήση που αναφέρεις.Το corsa οντως μπορεί να είναι το πιο οικονομικό αλλά είναι και παντελώς αδιάφορο οδηγικά αν σ ενδιαφέρει έστω και λίγο η οδηγική ευχαρίστηση.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Στις ελληνικές συνθήκες, δεν υπάρχει περίπτωση (ούτε μία στο εκατομμύριο) να σου αρνηθούν είσοδο σε γκαράζ λόγω υγραερίου.
Ξαναρωτώ, δε σε βολεύει το φυσικό αέριο;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Στις ελληνικές συνθήκες, δεν υπάρχει περίπτωση (ούτε μία στο εκατομμύριο) να σου αρνηθούν είσοδο σε γκαράζ λόγω υγραερίου.Ξαναρωτώ, δε σε βολεύει το φυσικό αέριο;
Το θέμα είναι αν εσύ θα πρέπει να μπεις σε γκαράζ οδηγόντας υγραεριοκίνητο. Και μετά θα λέμε για το ανάλγητο Κράτος...
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το υγραεριο εχω την αισθηση ειναι πιο οικονομικο αλλα εχει περιορισμο στα υπογεια παρκινγκ, για να εισαι νομιμος.
Οποτε μενει το swift το οποιο λογω της τιμης της βενζινης εχει πιο ακριβο κοστος κινησης.Eπιπλέον, νομίζω απαγορεύεται και στα ferryboat.
Το θέμα είναι αν εσύ θα πρέπει να μπεις σε γκαράζ οδηγόντας υγραεριοκίνητο. Και μετά θα λέμε για το ανάλγητο Κράτος...
+1
fiesta diesel,suzuki swift hybrid h opel corsa lpg