Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 921
    • 922
    • 923
    • 924
    • 925
    • 939
    • 940
    • 923 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137043
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bebes last edited by

      Τοποθέτησα τελικά τα hankook ventus prime 3 Κ125.
      Αυτο που μου εκανε εντύπωση είναι ο πολύ 'στρογγυλεμένος' ώμος τους.
      Θα χρειαστώ σίγουρα χειμερινά το χειμώνα.

      Δεικτη φθοράς εχουν χαμηλό, 280 αν θυμαμαι καλά.
      Για την ωρα τα καινουρια λάστιχα 'υπόσχονται' ενα πολύ ήσυχο ταξίδι.
      Οταν θα εχω μαζεψει χιλιόμετρα θα γραψω κάτι.

      Στις φωτο είναι το μπροστα δεξια λάστιχο Michelin CrossClimate που το κρατησα για ρεζερβα.
      Λόγω ατυχήματος οταν τα εβαλα (εσκισε η γυναίκα το ενα πίσω, επισκευάστηκε αλλα έμεινε για πάντα πίσω), δεν άλλαξαν ποτε τα μπροστά πισω, οπότε το συγκεκριμένο εχει 50000 χιλιομετρα όλα στον μπροστινό άξονα.
      Φαίνεται η επιπλέον φθορα στην 4η φωτογραφία.
      Τα πίσω είχαν πολύ λιγότερη φθορα (3η φωτογραφία), αλλά δυστυχώς σκίστηκαν και τα δυο
      Τα σημαδάκια με τη νιφάδα είχαν ακόμα 2 χιλιοστα, αλλά ηδη γλυστρούσα.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elvet
        elvet last edited by

        Ο χρήστης bebes έγραψε:
        Τοποθέτησα τελικά τα hankook ventus prime 3 Κ125.
        Αυτο που μου εκανε εντύπωση είναι ο πολύ 'στρογγυλεμένος' ώμος τους.
        Θα χρειαστώ σίγουρα χειμερινά το χειμώνα.

        Δεικτη φθοράς εχουν χαμηλό, 280 αν θυμαμαι καλά.
        Για την ωρα τα καινουρια λάστιχα 'υπόσχονται' ενα πολύ ήσυχο ταξίδι.
        Οταν θα εχω μαζεψει χιλιόμετρα θα γραψω κάτι.

        περιμένουμε εντυπώσεις, γιατί είναι στα υπόψη και έχουν γενικά καλές κριτικές

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης elvet έγραψε:

          Τοποθέτησα τελικά τα hankook ventus prime 3 Κ125.
          Αυτο που μου εκανε εντύπωση είναι ο πολύ 'στρογγυλεμένος' ώμος τους.
          Θα χρειαστώ σίγουρα χειμερινά το χειμώνα.

          Δεικτη φθοράς εχουν χαμηλό, 280 αν θυμαμαι καλά.
          Για την ωρα τα καινουρια λάστιχα 'υπόσχονται' ενα πολύ ήσυχο ταξίδι.
          Οταν θα εχω μαζεψει χιλιόμετρα θα γραψω κάτι.

          περιμένουμε εντυπώσεις, γιατί είναι στα υπόψη και έχουν γενικά καλές κριτικές

          Και γιατί δεν ρωτάς βρε Μανωλιό, τα φοράω στο 9-3.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aegean32 last edited by

            Για τα Falken στην βροχή, άποψη μόνο εντός πόλης, που σε πολύ απότομο φρενάρισμα αντέδρασαν άψογα. Για εκτός, δεν έτυχε.
            Πάντως είναι καλύτερα από τα προηγούμενα Conti premium contact 5. Αρκετά πριν είχα γράψει λανθασμένα ότι είχα sport contact 5, οπότε αυτή είναι η σωστή σύγκριση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
              Άλλαξα ελαστικά στο Kuga (235/55/17) από τα εργοστασιακά Michelin Latitude Τour HP σε Goodyear Efficientgrip SUV. Καμία σχέση, η μέρα με τη νύχτα το αυτοκίνητο βελτιώθηκε πάρα πολύ, ειδικά το σπινάρισμα στο ξεκίνημα που πλέον δεν υφίστατια (με τα Μισλέν ήταν τραγικό, δεν υπήρχε το ποσο πολύ σπινάριζε) και το torque steer που μειώθηκε αισθητά.

              Πάντως και στα τεστ που διαβάζω τα συγκεκριμένα Goodyear βγαίνουν στα πρώτα 3 ενώ τα συγκεκριμένα Μισλέν στο τέλος.

              Πόσο καιρό φόραγες τα tour? Έτσι σπιναραν από τη πρώτη μέρα?

              Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elvet
                elvet last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Τοποθέτησα τελικά τα hankook ventus prime 3 Κ125.
                Αυτο που μου εκανε εντύπωση είναι ο πολύ 'στρογγυλεμένος' ώμος τους.
                Θα χρειαστώ σίγουρα χειμερινά το χειμώνα.

                Δεικτη φθοράς εχουν χαμηλό, 280 αν θυμαμαι καλά.
                Για την ωρα τα καινουρια λάστιχα 'υπόσχονται' ενα πολύ ήσυχο ταξίδι.
                Οταν θα εχω μαζεψει χιλιόμετρα θα γραψω κάτι.

                περιμένουμε εντυπώσεις, γιατί είναι στα υπόψη και έχουν γενικά καλές κριτικές

                Και γιατί δεν ρωτάς βρε Μανωλιό, τα φοράω στο 9-3.

                Θα ρωτήσω όταν χρειαστεί, αλλά παίρνω γνώμες και από λιγότερο σιδεροφάγους

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thodorism96 last edited by

                  Έπειτα από 17.000 χλμ και 8 μήνες με τα Goodyear Efficient Grip performance δυστυχώς απέκτησα το πρώτο σκίσιμο στο πλαϊνό πιθανότατα από λακκούβα με νερό πάνω σε στροφή. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί η ταχύτητα ήταν πολύ μικρή και δεν ένιωσα μεγάλο τράνταγμα. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι το πιθανότερο να το καλύψει η εγγύηση ενός χρόνου που δίνει η Goodyear. Το ερώτημα είναι το καινούριο ελαστικό να το τοποθετήσω μπροστά ή πίσω; Το αυτοκίνητο είναι Ford fiesta 1.5 tdci 2016.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chris18 last edited by

                    Καλησπέρα σε όλους. Κάτοχος toyota yaris 1.3 vvti 08' και ήρθε ώρα να αλλάξω τα ελαστικά του αυτοκίνητου. Αφού διάβασα σχόλια και γνώμες εδώ στο φόρουμ κατέληξα στα έξης:

                    Bridgestone Turanza T005
                    Dunlop Sport Bluresponse
                    Διάσταση 185/60/15

                    Μένω Θεσσαλονίκη, τα χιλιόμετρα που κάνω μέσα στο χρόνο είναι 12.000χλμ έως 14.000χλμ περίπου. Είναι καλή επιλογή των δύο παραπάνω ελαστικών; Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο; Το μπάτζετ μου στα 250-280.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης elvet έγραψε:
                      παίρνω γνώμες και από λιγότερο σιδεροφάγους

                      Γιατί το λες αυτό;

                      Το ερώτημα είναι το καινούριο ελαστικό να το τοποθετήσω μπροστά ή πίσω;

                      Θεωρητικά το σωστό θα ήταν πίσω, αλλά από την στιγμή που μιλάμε για προσθιοκίνητο που τρώει περισσότερο λάστιχο μπροστά, βάλε το εμπρός ώστε σε λίγο καιρό να εξισορροπηθεί με τα πίσω.

                      Bridgestone Turanza T005
                      Dunlop Sport Bluresponse

                      Εξαιρετικά αμφότερα. Λίγο πιο ανθεκτικά τα ιαπωνικά, λίγο πιο σπορ τα αγγλικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Ο χρήστης Thodorism96 έγραψε:
                        Έπειτα από 17.000 χλμ και 8 μήνες με τα Goodyear Efficient Grip performance δυστυχώς απέκτησα το πρώτο σκίσιμο στο πλαϊνό πιθανότατα από λακκούβα με νερό πάνω σε στροφή. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί η ταχύτητα ήταν πολύ μικρή και δεν ένιωσα μεγάλο τράνταγμα. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι το πιθανότερο να το καλύψει η εγγύηση ενός χρόνου που δίνει η Goodyear. Το ερώτημα είναι το καινούριο ελαστικό να το τοποθετήσω μπροστά ή πίσω; Το αυτοκίνητο είναι Ford fiesta 1.5 tdci 2016.

                        Το λαστιχο που σκίστηκε ήταν μπροστά η πίσω?
                        Αν ήταν μπροστά θα έβαζα τα καινούργια μπροστά,αν ήταν πίσω θα έβαζα τα καινούργια πίσω.
                        Επίσης θα άλλαζα και το έτεροπλευρό λάστιχο του εν λόγω άξονα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης chris18 έγραψε:
                          Καλησπέρα σε όλους. Κάτοχος toyota yaris 1.3 vvti 08' και ήρθε ώρα να αλλάξω τα ελαστικά του αυτοκίνητου. Αφού διάβασα σχόλια και γνώμες εδώ στο φόρουμ κατέληξα στα έξης:

                          Bridgestone Turanza T005
                          Dunlop Sport Bluresponse
                          Διάσταση 185/60/15

                          Μένω Θεσσαλονίκη, τα χιλιόμετρα που κάνω μέσα στο χρόνο είναι 12.000χλμ έως 14.000χλμ περίπου. Είναι καλή επιλογή των δύο παραπάνω ελαστικών; Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο; Το μπάτζετ μου στα 250-280.

                          Φοραω στο ένα όχημα μου τα Bridgestone στην ίδια διάσταση με εσένα και στο άλλο τα Dunlop σε 185/60/14. Είναι εξαιρετικά και τα 2, σχεδόν ισάξια, εξίσου ήσυχα και με καλη προσφυση-φρένο, αλλα κλίνω προς τα Bridgestone, μου φαίνονται ελαφρώς πιο σκληρά τα πλαϊνά τους, δίνοντας καλύτερη αισθηση στο τιμόνι (όσο αντικειμενικό μπορεί να είναι αυτό, μιλώντας για διαφορετικά οχήματα, μικρή η διαφορα ωστόσο). Και στα διαφορα τεστ τα βγάζουν σε υψηλότερη βαθμολογία, ειναι και πιο νέο μοντέλο. Από αντοχή έως τώρα δεν έχω παρατηρήσει αξιοσημείωτη διαφορα, αλλα παραδοσιακά τα Bridgestone βγάζουν γενικώς αρκετά χλμ. Ο,τι κ να επιλέξεις, θα μείνεις ευχαριστημένος.

                          Sent from my iPhone using Tapatalk.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thodorism96 last edited by

                            Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                            Έπειτα από 17.000 χλμ και 8 μήνες με τα Goodyear Efficient Grip performance δυστυχώς απέκτησα το πρώτο σκίσιμο στο πλαϊνό πιθανότατα από λακκούβα με νερό πάνω σε στροφή. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί η ταχύτητα ήταν πολύ μικρή και δεν ένιωσα μεγάλο τράνταγμα. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι το πιθανότερο να το καλύψει η εγγύηση ενός χρόνου που δίνει η Goodyear. Το ερώτημα είναι το καινούριο ελαστικό να το τοποθετήσω μπροστά ή πίσω; Το αυτοκίνητο είναι Ford fiesta 1.5 tdci 2016.

                            Το λαστιχο που σκίστηκε ήταν μπροστά η πίσω?
                            Αν ήταν μπροστά θα έβαζα τα καινούργια μπροστά,αν ήταν πίσω θα έβαζα τα καινούργια πίσω.
                            Επίσης θα άλλαζα και το έτεροπλευρό λάστιχο του εν λόγω άξονα.

                            Το μπροστά δεξιά σκίστηκε. Θα ήθελα να αποφύγω την αλλαγή και 2ου ελαστικού. Δεν ξέρω κατά πόσο χρειάζεται να αντικαταστήσω και τα 2 μιας και τα χιλιόμετρα που έχουν κάνει είναι σχετικά λίγα και η πλειοψηφία τους σε ανοικτό δρόμο.
                            Αυτο που σκεφτόμουν είναι να βάλω το καινούργιο μπροστά και να φέρω ένα από τα πίσω μπροστά, που είναι λιγότερο φθαρμενα. Δεν ξέρω αν έχει βάση αυτό όμως, γιατί θα έχω τότε άνισα φθαρμενα λάστιχα και στους 2 άξονες [emoji848]

                            Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Τα λάστιχα σου είναι σχεδόν καινούρια, δεν έχουν διαφορές λόγω φθοράς.

                              Όπως είπες, βάλε το καινούριο μπροστά και φέρε ένα από τα πίσω μπροστά.

                              Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Ο χρήστης Thodorism96 έγραψε:

                                Έπειτα από 17.000 χλμ και 8 μήνες με τα Goodyear Efficient Grip performance δυστυχώς απέκτησα το πρώτο σκίσιμο στο πλαϊνό πιθανότατα από λακκούβα με νερό πάνω σε στροφή. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί η ταχύτητα ήταν πολύ μικρή και δεν ένιωσα μεγάλο τράνταγμα. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι το πιθανότερο να το καλύψει η εγγύηση ενός χρόνου που δίνει η Goodyear. Το ερώτημα είναι το καινούριο ελαστικό να το τοποθετήσω μπροστά ή πίσω; Το αυτοκίνητο είναι Ford fiesta 1.5 tdci 2016.

                                Το λαστιχο που σκίστηκε ήταν μπροστά η πίσω?
                                Αν ήταν μπροστά θα έβαζα τα καινούργια μπροστά,αν ήταν πίσω θα έβαζα τα καινούργια πίσω.
                                Επίσης θα άλλαζα και το έτεροπλευρό λάστιχο του εν λόγω άξονα.

                                Το μπροστά δεξιά σκίστηκε. Θα ήθελα να αποφύγω την αλλαγή και 2ου ελαστικού. Δεν ξέρω κατά πόσο χρειάζεται να αντικαταστήσω και τα 2 μιας και τα χιλιόμετρα που έχουν κάνει είναι σχετικά λίγα και η πλειοψηφία τους σε ανοικτό δρόμο.
                                Αυτο που σκεφτόμουν είναι να βάλω το καινούργιο μπροστά και να φέρω ένα από τα πίσω μπροστά, που είναι λιγότερο φθαρμενα. Δεν ξέρω αν έχει βάση αυτό όμως, γιατί θα έχω τότε άνισα φθαρμενα λάστιχα και στους 2 άξονες [emoji848]

                                Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                17.000 χλμ μπροστά δεν μου φαίνονται και τόσο λίγα.
                                Αν έχεις οικονομική δυσκολία και αλλάξεις μόνο ένα λάστιχο κάνε αυτό που είπες γιατί θέλεις την μικρότερη δυνατή διαφορά στο πέλμα των ελαστικών του ίδιου άξονα, αλλά προφανώς το σωστό είναι να αλλάξεις ζευγάρι.
                                https://www.cars.com/articles/do-i-need ... 684865769/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chris18 last edited by

                                  Σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lazarefa last edited by

                                    Πάνω που ήμουν έτοιμος να βάλω τα Falken 510 σε διάσταση 225/45/17, σήμερα πήρα τηλ. για να ρωτήσω για τα εν λόγω σε 2-3 μαγαζιά. Δυστυχώς δεν υπάρχουν αυτές τις μέρες διαθέσιμα και από ότι μου είπαν οι έμποροι, ο αντιπρόσωπος Ελλάδας δίνει ενδεικτική ημερομηνία παραλαβής στις 15 Ιουλίου. Επειδή ωστόσο σε αυτό το διάστημα είναι προγραμματισμένο να γράψω κοντά στα 2000χλμ και τα τωρινά λάστιχα (με κοντά 56.000χλμ) προφανώς δεν είναι για πολλά. Επιπρόσθετα μεταξύ 15 και 28 Ιουλίου θα κάνω θερινή άδεια οπότε και να ήθελα να βάλω τα Falken, θα τα έβαζα μετά τις 29 Ιουλίου (οπότε θεωρητικά, αν δεν φέρνουν σοβαρές ποσότητες, δεν αποκλείεται και τότε να μην είναι διαθέσιμα).
                                    Σκέφτηκα τα Michelin PS4 που υπάρχουν διαθέσιμα στη διάστασή μου, αν και με φοβίζει το θέμα με τα μαλακά πλαϊνά (μου είπε και σήμερα ένας έμπορος ότι θέλουν προσοχή τα πλαϊνά σε επαφές με πεζοδρόμια, εγώ βέβαια δεν έχω θέμα με πεζοδρόμια, αλλά φοβάμαι ότι σε λακκούβες κλπ μην πετάξουν 'βυζί' και τρέχουμε για 100άρια ευρώ ήδη απ' τον πρώτο χρόνο πχ). Όλα τα χρόνια φοράω Bridgestone, με τελευταία τα Adrenalin 002.
                                    Σκέφτηκα και τα Pirelli P Zero (σκέτο, όχι Nero) αλλά και το νέο Toyo Proxes TR-1 που αμφότερα υπάρχουν σε στοκ. Στη διάστασή μου υπάρχει σε στοκ και το αειθαλές Bridgestone Potenza S001 αλλά αυτό επειδή το 'χω φορέσει για 60.000χλμ ξέρω από πρώτο χέρι ότι μετά τον 1,5 χρόνο πέφτει αρκετά σε απόδοση (στα πρώτα χλμ είναι αρκετά καλό για τα γούστα μου).
                                    Πάντως όλοι (πλην ενός) οι έμποροι με τους οποίους έχω μιλήσει επιμένουν ότι τα PS4 έχουν σαφώς μαλακά πλαϊνά, κι ως εκ τούτου με προβληματίζουν αρκετά ως προς αυτό.
                                    Μεταξύ όλων των παραπάνω (ευπρόσδεκτες κι άλλες επιλογές) τι θα επιλέγατε με γνώμονα τη σχετικά σπορτίφ συμπεριφορά, σχετικά σκληρά πλαϊνά και να μην είναι για πέταμα μετά από 30.000χλμ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Θέλησα να αλλάξω το 14 ετών ελαστικό της ρεζέρβας του Verso. Ο λαστιχάς μού είπε κάτι 180άρια κι ΑΝ βρούμε. Μπήκα στο camskill κι υπάρχει μόνο ένα στα 60 ευρώ. Δράμα...

                                      Στο τέλος θα πάρω κανονική ζάντα με ελαστικό κανονικής διάστασης και θα μου βγει φθηνότερα.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elvet
                                        elvet last edited by

                                        Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
                                        Πάνω που ήμουν έτοιμος να βάλω τα Falken 510 σε διάσταση 225/45/17, σήμερα πήρα τηλ. για να ρωτήσω για τα εν λόγω σε 2-3 μαγαζιά. Δυστυχώς δεν υπάρχουν αυτές τις μέρες διαθέσιμα και από ότι μου είπαν οι έμποροι, ο αντιπρόσωπος Ελλάδας δίνει ενδεικτική ημερομηνία παραλαβής στις 15 Ιουλίου.

                                        Γενικά είναι δύσκολο να βρεθούν διαθέσιμα τα Falken, πρέπει να υπάρχει θέμα αντιπροσώπευσης, διανομής

                                        Σκέφτηκα τα Michelin PS4 που υπάρχουν διαθέσιμα στη διάστασή μου, αν και με φοβίζει το θέμα με τα μαλακά πλαϊνά (μου είπε και σήμερα ένας έμπορος ότι θέλουν προσοχή τα πλαϊνά σε επαφές με πεζοδρόμια, εγώ βέβαια δεν έχω θέμα με πεζοδρόμια, αλλά φοβάμαι ότι σε λακκούβες κλπ μην πετάξουν 'βυζί' και τρέχουμε για 100άρια ευρώ ήδη απ' τον πρώτο χρόνο πχ).
                                        Πάντως όλοι (πλην ενός) οι έμποροι με τους οποίους έχω μιλήσει επιμένουν ότι τα PS4 έχουν σαφώς μαλακά πλαϊνά, κι ως εκ τούτου με προβληματίζουν αρκετά ως προς αυτό.

                                        Μήπως υπάρχουν στη διάστασή μου με την ένδειξη XL (extra load) που έχουν σκληρότερα πλαϊνά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lazarefa last edited by

                                          Τελικά έβαλα χθες το απόγευμα τα Michelin Pilot Sport 4 σε διάσταση 225/45/17 94Y. Μεθαύριο Παρασκευή που θα κάνω 500χλμ (συν άλλα τόσα τη Δευτέρα) σε μεγάλο ταξίδι θα έχω τις πρώτες εντυπώσεις.
                                          Τοποθετήθηκαν προς 390 ευρώ (με 4 δόσεις). Εν τω μεταξύ είναι η πρώτη φορά που είδα άνθρωπο σε βουλκανιζατέρ να κάνει τελικό σφίξιμο με ροπόκλειδο. Τον ρώτησα με πόση ροπή σφίγγει και μου είπε με 95ΝΜ. Του λέω μα ο κατασκευαστής δίνει 110ΝΜ. Μου λέει, εμείς σφίγγουμε με 95, το 110 είναι υπερβολή, αν σου σφίξω με 110ΝΜ δεν πρόκειται να χαλαρώσουν με τίποτα τα μπουλόνια, ειδικά αν ποτέ χρειαστεί να λύσεις για αλλαγή ελαστικού με τον κλασικό σταυρό που έχουν τα αυτοκίνητα.
                                          Όπως και να έχει, μπράβο του (βέβαια καλά τα ροπόκλειδα, αλλά χρειάζονται και βαθμονόμηση για να είναι ακριβή ως προς τις ενδείξεις, αλλά και πάλι μπράβο του ανθρώπου).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dragonslayer last edited by

                                            Lazarefa σε ποιο Παυλίδη πήγες,επί της Θηβών ή στην Τζών Κέννεντυ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 921
                                            • 922
                                            • 923
                                            • 924
                                            • 925
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 923 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr