-
Σας ευχαριστω ολους τους συμμετεχοντας στο θεμα μου, για τη γνωμη τους και τις συμβουλες τους.
Ενα 3ημερο ταξιδακι στη Λακωνικη Μανη (και 1500χλμ) για την ετησια πανελληνια συναντηση του insigniaclub.gr, σταθηκε αφορμη να αναθεωρησω την σκεψη μου για πωληση του insignia και αγορα νεου*. Οχι πως απο αυτο και μονο το ταξιδακι καταλαβα τι οχημα εχω, αλλα απλα, με εκανε να επανεκτιμησω αυτα που προσφερει, αφηνοντας στην ακρη τις 'δικαιολογιες' για την αλλαγη (που αναφερω απο το πρωτο μηνυμα). Οποτε, παραμενουμε εντος και επι τα αυτα.Χθες Δευτερα, ειδα 'ζωντανο' στον Γρατσια της Μεσογειων το VW T roc Εαν επροκειτο να αλλαξω θα ηταν η πρωτη επιλογη μου, μου αρεσε παρα πολυ οπτικα (δεν το οδηγησα γιατι φευγαμε για επανω), οσα και να λενε περι 'σκληρων πλαστικων' κλπ - ειναι ωραιοτατο. Το μονο που θα σκεφτομουν εναλλακτικα θα ηταν το Arona λογω του 1500αρη κινητηρα της εκδοσης FR (λογω τιμης, εννοειται).
*Στη συναντηση ηταν και μελος με συνεργειο, του ζητησα τη γνωμη για τα διαφορα 'μικρα' που κοιταζω (κοιτουσα ...πλεον). Αφ΄ενος με απετρεψε για την πωληση και αλλαγη ('θα σου λειψουν πολλα, ειναι πολυ διαφορετικες οι νεες κατασκευες , ακομη και του νεου insignia'), και αφ΄ετερου για το μονο (εχει οδηγησει ολα της κατηγοριας που με ενδιεφερε) που εχει να δωσει το 'ΟΚ'. ειναι το Peugeot 3008, που το βρηκε 'απιστευτο οδηγικα'!
-
Στο είχα πει . Η αλλαγή δεν είναι εύκολη . Και η διαφορά τιμής μεγάλη .
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
...Αφ΄ενος με απετρεψε για την πωληση και αλλαγη ('θα σου λειψουν πολλα, ειναι πολυ διαφορετικες οι νεες κατασκευες , ακομη και του νεου insignia'), και αφ΄ετερου για το μονο (εχει οδηγησει ολα της κατηγοριας που με ενδιεφερε) που εχει να δωσει το 'ΟΚ'. ειναι το Peugeot 3008, που το βρηκε 'απιστευτο οδηγικα'!Καλά εντάξει, μην υπερβάλλουμε κιόλας. Το καινούριο είναι καινούριο, ότι και να λέμε γενικότερα. Τώρα, το αν πας από υπερλουξ έκδοση του παλιού, σε κάποια βασική έκδοση του καινούριου, προφανώς και θα σου λείψουν πράγματα. Επειδή και εγώ έκανα κάτι αντίστοιχο (από C5 X7 1.6THP σε Kuga ST-L), πέραν του ότι εγώ έψαχνα την οδηγική ευχαρίστηση που είχα απωλέσει με τη Citroen, το καινούριο έχει πολλά περισσότερα να σου δώσει, περισσότερες ευκολίες, καλύτερη απόδοση, περισσότερα αξεσουάρ κλπ.
Και αφού βρήκε το 3008 με τον ημιάκαμπτο 'απίστευτο οδηγικά', τότε το ακόμα καλύτερο Kuga με τους πολλαπλούς, πως το βρήκε ?
-
Δεν είναι έτσι Αντώνη . Εσύ πήρες ένα μεσαίου εξοπλισμού μοντέλο και έδωσες αρκετά λεφτά για να πάρεις κάτι ανάλογο και είσαι και σε άλλη ηλικία .
Εγώ και ο Λάκης έχουμε ΑΠΟΛΥΤΑ εξοπλισμένα αμάξια , μεγάλα , ευρύχωρα που μας κάνουν τα κέφια και δεν έχουν παλιώσει αισθητικά και οδηγικά . Αλλά μας τα παίρνουν τζάμπα και θέλουμε 12-15000 για να πάρουμε μικρότερα αμάξια .
Οπότε όπως και να το δεις έχεις τις αμφιβολίες σου . Ενώ και οι ανάγκες μας σε χώρους μειώνονται .
Ακόμα δεν συζητάμε για βενζίνη γιατί το θέλουμε για ταξίδια , άρα πάλι δεν μπαίνεις σε σύγκριση . Γιατί θα πάμε στο 30άρι και πάνω .
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Και αφού βρήκε το 3008 με τον ημιάκαμπτο 'απίστευτο οδηγικά', τότε το ακόμα καλύτερο Kuga με τους πολλαπλούς, πως το βρήκε ?
Και το i30 πολλαπλους εχει και το megane rs ημιακαμπτο... Λαικιζεις...
-
Σχεδόν 1,5 χρόνο μετά, με σχεδόν ειλλημμενη την απόφαση αγοράς μικρού suv, οι νέες επιλογές ειναι:
-T-roc 1.0 /115hp
-T-roc diesel
Στις βασικές εκδόσεις από 20.000-22.500€
(τα ...ξαδελφακια τους αποκλεισθηκαν ακριβώς γιατί είναι ξαδελφακια, και σχεδόν ομοιοτιμα)
Και.....
-νέο Ford focus active 1.5. (23.000€)Αποψεις;
-
To Focus είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο από οδηγική άποψη και από κινητήρα (όπως είναι αναμενόμενο με 150 άλογα έναντι των 115 του T-Roc).
-
To T-roc είναι SUV, ενώ το Focus Active είναι Crossover. Σε κάθε περίπτωση, το Focus είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το T-Roc, ειδικά στις εκδόσεις που κοιτάς. Το θέμα είναι εαν σου κάνει και σε εξυπηρετεί ή θές SUV?
-
Για το T-Roc δεν γνωρίζω να σου πω για συμπεριφορά καθώς δεν το έχω οδηγήσει. Το εσωτερικό του πάντως με άφησε αδιάφορο.
Σε σχέση με το 1.5 focus δεν υπάρχει σύγκριση στην αίσθηση στο δρόμο. Μιλάμε για πολλαπλούς πίσω, 150 άλογα, απίστευτους χώρους για τους επιβάτες, αλλά ένα μέτριο πορτ μπαγκάζ (υπάρχει και wagon αν σε ενδιαφέρει με τρομερό πορτ μπαγκάζ)
Σου προτείνω να οδηγήσεις ένα focus αν σου δωθεί η δυνατότητα και πιστεύω ότι θα το λατρέψεις. Εννοείται ότι το active δεν είναι SUV, είναι απλά ψηλωμένο 3 εκατοστά μπροστά και 3.5 πίσω. Εγώ προσωπικά πάντως δεν βλέπω κανένα λόγο ύπαρξης για SUV χωρίς τετρακίνηση και ψόφιους κινητήρες. Ουτε καν έχουν καμία εντυπωσιακή απόσταση από το έδαφος...
Αν δεν σε ενδιαφέρει το εκτός δρόμου, για μένα μεταξυ των 2 καρφί για Focus Active. Κοίτα μόνο να κινηγήσεις να σου δώσουν την 8ετή εγγύηση. Στους περισσότερους την κάνουν δώρο.
-
Νομίζω ότι δεν έχει πολλαπλούς πίσω. ..
Για χώρους με δύο άτομα (αντε 4) μια χαρά είναι.
Δεν θέλω να πάω σε 'τυπικο' αυτοκινητο, θέλω κάτι δυναμικό!
Όντως δεν είναι ψηλό σαν τα άλλα, και μου φάνηκε 'καπως' όταν το ανεβοκατεβηκα. Στο t roc ανεβοατεβαινεις όρθιος, στο active σαν σε ...κούρσα σχεδόν, και είναι λίγο θέμα λόγω 'μεσης'... -
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Νομίζω ότι δεν έχει πολλαπλούς πίσω. ..To 1.5 με τα 150 άλογα, έχει πολλαπλούς. Το 1.000αρι έχει ημιάκαμπτο.
-
Ο βασικοί λόγος που στρεφόμαστε σε σχετικά μικρό suv/crossover, ειναι:
- ότι το insignia είναι περιττό λόγω διαστάσεων κλπ (δύο απομείναμε! )
- ότι η πρόσβαση σ' αυτό είναι σχεδόν επώδυνη λόγω μια σχετικά πρόσφατης πάθησης μεσης/ισχύου που επιβάλλει σχεδόν την 'ορθη' είσοδο στο αυτ/το - και το insignia θέλει ...επίκυψη!
Διαφορετικά δεν επρόκειτο να μπω σε τέτοια διαδικασία.
Υπάρχουν βέβαια και άλλα (πχ captur που το πάω με χίλια, μα λόγω αλλαγής μοντέλου δεν. ..)
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Ο βασικοί λόγος που στρεφόμαστε σε σχετικά μικρό suv/crossover, ειναι:- ότι το insignia είναι περιττό λόγω διαστάσεων κλπ (δύο απομείναμε! )
- ότι η πρόσβαση σ' αυτό είναι σχεδόν επώδυνη λόγω μια σχετικά πρόσφατης πάθησης μεσης/ισχύου που επιβάλλει σχεδόν την 'ορθη' είσοδο στο αυτ/το - και το insignia θέλει ...επίκυψη!
Διαφορετικά δεν επρόκειτο να μπω σε τέτοια διαδικασία.
Υπάρχουν βέβαια και άλλα (πχ captur που το πάω με χίλια, μα λόγω αλλαγής μοντέλου δεν. ..)
Εκτός αν άλλαξε κάτι πρόσφατα, όπως ανέφερε ο φίλος ο 1.5 έχει πολλαπλούς πίσω.
Καταλαβαίνω απόλυτα το θέμα με το σκύψιμο και την μέση. Αυτός είναι και ο μοναδικός σοβαρός λόγος κατα την δική μου άποψη για να στραφείς σε τέτοιου είδους SUV.
Με αυτά τα δεδομένα, έχω 2 εναλλακτικές να σου προτείνω:
-
Είδες το καινούριο Ford Puma που ανακοινώθηκε σήμερα; Είναι ουσιαστικά ένα μικρότερο Kuga (το οποίο ξεφεύγει στο καινούριο μοντέλο) και με τις πρώτες εικόνες φαίνεται ενδιαφέρον. Ίσως αξίζει μια ερώτηση στην αντιπροσωπεία για λεπτομέρειες αν και δεν ξέρω πότε θα έρθει Ελλάδα και πόσο βιάζεσαι.
-
Honda HRV - Το είχα ως αυτοκίνητο αντικατάστασης όσο περίμενα το Focus (λόγω υπερβολικής καθυστέρησης) και είναι απίστευτα πρακτικό αυτοκίνητο. Αρκετά πλούσιος εξοπλισμός, με μελανό σημείο το λειτουργικό της οθόνης, χωρίς αυτό να είναι λόγος απόρριψης. Πολύ άνετη είσοδος και έξοδος και στα εμπρός και στα πίσω καθίσματα και φοβερό πορτ μπαγκάζ. Δεν ξέρω βέβαια σε τι λεφτά βγαίνει η κάθε έκδοση αλλα σίγουρα αξίζει να το ψάξεις και να κάνεις και μια δοκιμή! Σε σχέση με το T Roc το εσωτερικό μου άρεσε πολύ περισσότερο σαν χώρους και σαν ποιότητα κατασκευής.
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Είδες το καινούριο Ford Puma που ανακοινώθηκε σήμερα; Είναι ουσιαστικά ένα μικρότερο Kuga (το οποίο ξεφεύγει στο καινούριο μοντέλο) και με τις πρώτες εικόνες φαίνεται ενδιαφέρον. Ίσως αξίζει μια ερώτηση στην αντιπροσωπεία για λεπτομέρειες αν και δεν ξέρω πότε θα έρθει Ελλάδα και πόσο βιάζεσαι.Θα έρθει περίπου Μάρτιο του 2020.
-
Τέλος του έτους το puma
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 189692.asp
To HRV diesel (το πιο ενδιαφέρον λόγω ροπης) αρχίζει από 27000€ -
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Τέλος του έτους το puma
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 189692.asp
To HRV diesel (το πιο ενδιαφέρον λόγω ροπης) αρχίζει από 27000€Ε ναι αυτό ξεφεύγει. Δες το βενζινοκίνητο. Εδώ κοιτούσες 1000ρι βενζίνη με 115 άλογα!
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Τέλος του έτους το pumaΠρίν 1 ώρα έλαβα email από την FMH, ότι το Puma θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά τον Φεβρουάριο του 2020.
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Τέλος του έτους το puma
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 189692.asp
To HRV diesel (το πιο ενδιαφέρον λόγω ροπης) αρχίζει από 27000€Ε ναι αυτό ξεφεύγει. Δες το βενζινοκίνητο. Εδώ κοιτούσες 1000ρι βενζίνη με 115 άλογα!
Η ροπή του όμως είναι στα 20nm, ενώ του hrv στα 15,5nm και η τιμή άνω των 23000€
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Τέλος του έτους το puma
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 189692.asp
To HRV diesel (το πιο ενδιαφέρον λόγω ροπης) αρχίζει από 27000€Ε ναι αυτό ξεφεύγει. Δες το βενζινοκίνητο. Εδώ κοιτούσες 1000ρι βενζίνη με 115 άλογα!
Η ροπή του όμως είναι στα 20nm, ενώ του hrv στα 15,5nm και η τιμή άνω των 23000€
Όντως στην ροπή υπάρχει διαφορά, βέβαια δε ξέρω στις πόσες στροφές έχει αυτή την ροπή το VW.
Αν θέλεις κάτι πιο δυνατό, έχεις σκεφτεί το Vitara 1.4 2WD; Είναι γύρω στα 22 καινούριο
-
Δες το ds3-crossback αφού κοιτάς τόσο διαφορετικά . Σε βενζίνα με τον βασικό εξοπλισμό που έχει πολλά .
Για μένα η επιλογή βέβαια είναι το Γκράντλαντ ντίζελ με τον βασικό εξοπλισμό που όμως είναι πολύ πλήρης . Μόνη πραγματική έλλειψη το νάβι , που πλέον υπάρχουν εναλλακτικές .
Ποιο αυτοκινητο για ...συνταξιουχους;