Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Karoq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Karoq
    • 1
    • 2
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 93
    • 94
    • 86 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1868
    19198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spykon2008 last edited by

      Επειδή το μίσθωμα περιλαμβάνει μεικτή ασφάλεια, service, ελαστικά, τελη και αυτοκίνητο αντικατάστασης, εαν το ποσό της εξαγοράς είναι λογικό (που ειδικά στα diesel πρέπει να είναι) έχει κάποιο νόημα. Το τελικό κόστος θα είναι παρόμοιο με αγορά με έντοκο χρηματοδοτικό συν όλες τις παραπάνω παροχές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • C
        ckalog last edited by

        Ο χρήστης futurist έγραψε:
        Όσοι έχετε πάρει το 1.0 βενζίνη, έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο;

        Εγώ έχω το 1.0 DSG εδώ και 4 μήνες και δεν έχω παρατηρήσει το πρόβλημα kangaroo. Βέβαια διαβάζοντας σε αγγλικό forum, αυτοί που διαμαρτύρονται είναι με χειροκίνητο και 1.5 TSI. Δε θυμάμαι να έχω δει παράπονο για χειροκίνητο χιλιάρι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • F
          fidelio last edited by

          @ivas75. Eίπα γαι ιδιώτη. Για εταιρικό δεν το συζητώ.
          @spykon2008 πως είναι δυνατόν να σου έρχεται μια η άλλη όλο το πακέτο από το να το αγοράσεις, να το ασφαλίσεις και να του κάνεις και service (λάστιχα δεν αλλάζεις στην τετραετία εκτός και αν κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα). Δλδ οι εταιρίες leasing τι βγάζουν; Μέσα θα μπαίνουν. Μόνο το επιτόκιο του αντίστοιχου δανείου; Μάλλον κάτι υπολογίζεις λάθος ή πολύ κατά προσέγγιση

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tkin73 last edited by

            Αν ξεπεράσουμε το θέμα συμφέρει δεν συμφερει το λιζινγκ το άλλο θέμα για εμένα είναι ότι αυτά που είναι σε προσφορές είναι μόνο αμπισιον. Που από αυτήν την έκδοση λείπουν πολλά. Κλιματισμός αισθητήρες αναδιπλούμενοι καθρέπτες ολα τα νέα συστήματα ασφαλείας και πολλά ακόμα όχι και τόσο ιδιαίτερα για αμάξι του 2019, δλδ μόνο έξυπνο δεν το λες το αμάξι της έκδοσης όπως διατυμπανίζει η σκοντα.
            Αν προσθέσεις οτιδήποτε στο αμάξι το 300 αρι το μήνα γίνεται κατευθείαν +500...δλδ κλαφτα...

            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • I
              ivas75 last edited by

              @Tkin73
              Μα τα 300 είναι πράγματι προσφορά για το συγκεκριμένο, το οποίο είναι στο όριο της ΛΤΠΦ

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • T
                tkin73 last edited by

                Για αισθητήρες ρώτησα και εγώ και μου είπαν βάζουν με 150 ευρώ. Τώρα εσύ μου λες για φιμε και κάμερα. Ωραία. Μια απορία έχω. Δλδ βάζουμε και πληρώνουμε έξτρα εξοπλισμό σε αμάξια που στο τέλος τα επιστρέφουμε; Το πληρώνεις εσύ το φιμε και θα το πουλήσουν στον επόμενο με φιμε ως έξτρα;
                Τι παίζει με αυτά;

                Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • I
                  ivas75 last edited by

                  Αισθητήρες 85+ΦΠΑ.
                  Βάζεις ότι θες (και επιτρέπει η εταιρεία leasing) και ναι μετά το δίνεις ως έχει.

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    spykon2008 last edited by

                    @fidelio, δεν ανέφερα συγκεκριμένες τιμές, είπα οτι σε περίπτωση που η τιμή εξαγοράς είναι λογική, λόγω της πτώσης της μεταπωλητικης των diesel, τότε εαν υπάρχει διαφορά δεν θα είναι μεγάλη. Συν της άλλης σε περίπτωση που το αμάξι δεν βγεί καλό η υπάρχει κάποιο σοβαρό ατύχημα δεν το αγοράζεις και είσαι οκ, εαν το είχες αγοράσει θα είχες να αντιμετωπίσεις μια μεταπωλητικη χώμα. Δεν είμαι απόλυτος αλλα αυτή την άποψη έχω αποκτήσει επειδή οδηγάω εταιρικά leasing απο το 2001.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Αυτή την πτώση της μεταπώλησης των ντίζελ βέβαια ακόμα δεν την έχουμε δει. Αντίθετα εν έτει 2019 και ενώ όλοι γίνονται υβριδικοί και μικρουβριδικοι ( πολλοί με ντίζελ, παρότι πριν λίγα χρόνια μας έλεγαν ότι υβριδικά μονο βενζίνης γίνονται) τα μοντέλα ντίζελ είναι σταθερά ακριβότερα από τα αντίστοιχα βενζίνης.
                      Τώρα θα μου πεις αν αγοράσεις τώρα ένα ντίζελ το 2023 γνωρίζεις τι θα γίνει; Όχι αλλά δεν το γνωρίζει κανείς μας.
                      Θέλουμε πιστεύω μια δεκαετία για να γεμίσουμε με υβριδικά μεταχειρισμένα προς πώληση! Τα οποία ενδεχομένως θα είναι και εκτός εγγύησης οι μπαταρίες.

                      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Ο χρήστης spykon2008 έγραψε:
                        Δεν είμαι απόλυτος αλλα αυτή την άποψη έχω αποκτήσει επειδή οδηγάω εταιρικά leasing απο το 2001.

                        Τα εταιρικά leasing είναι η ιδανική λύση. Τα ιδιωτικά leasing ειναι απλά πεταμένα λεφτά...όποιος έχει μπορεί είναι ελεύθερος να τα πετάξει!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                          Αυτή την πτώση της μεταπώλησης των ντίζελ βέβαια ακόμα δεν την έχουμε δει. Αντίθετα εν έτει 2019 και ενώ όλοι γίνονται υβριδικοί και μικρουβριδικοι ( πολλοί με ντίζελ, παρότι πριν λίγα χρόνια μας έλεγαν ότι υβριδικά μονο βενζίνης γίνονται) τα μοντέλα ντίζελ είναι σταθερά ακριβότερα από τα αντίστοιχα βενζίνης.
                          Τώρα θα μου πεις αν αγοράσεις τώρα ένα ντίζελ το 2023 γνωρίζεις τι θα γίνει; Όχι αλλά δεν το γνωρίζει κανείς μας.
                          Θέλουμε πιστεύω μια δεκαετία για να γεμίσουμε με υβριδικά μεταχειρισμένα προς πώληση! Τα οποία ενδεχομένως θα είναι και εκτός εγγύησης οι μπαταρίες.

                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          Στο εξωτερικό βεβαια,ειδικά Γερμανία είναι έντονη η πτώση των τιμών μεταχειρισμένων diesel...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            Εντάξει αυτοι έφαγαν στην μάπα και το diesel gate εδώ η vw πληρωνει αγωγές εκατομμυρίων τα μεταχειρισμένα ντίζελ δεν θα έπεφταν;
                            Στην Ελλάδα πάλι τα ντίζελ της τελευταίας 6ετιας κρατάνε καλά.

                            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • F
                              fidelio last edited by

                              Συμφωνούμε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                Ερώτηση για κατόχους 1.5 150 και 1.6 ντίζελ τι νούμερα κατανάλωσης έχετε για κυρίως εκτός πόλης διαδρομές μέχρι 130; Αν πούμε 5.5 ντίζελ και 7.5 βενζίνη είμαι κοντά; Υπάρχει περίπτωση να είμαστε στα +2.5 λτ διαφορά για τις παραπάνω συνθήκες μεταξύ των εκδόσεων;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Στο spritmonitor βλέπω μια μέση διαφορά μεταξύ adblue diesel και βενζίνης που το δεύτερο όμως έχει και τα 1.0 μέσα κάτω από 1 λτ διαφορά. Πολύ μικρή διαφορά μου φαίνεται , συγκεκριμένα 7.37 vs 6.47 περίμενα μεγαλύτερη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Μήπως είναι ο 2λιτρος ντήζελ, που φορίεται πιο πολύ στο εξωτερικό?

                                    Πάντως συμβαίνει να υπάρχει τόσο μικρή διαφορά, δες π.χ. το 3008 (τεστ του drive) με αυτόματο που έχει μόλις 1 λίτρο διαφορά σε μέση κατανάλωση η βενζίνη (8.5) με το ντήζελ (7.4).

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Έχεις δίκιο βλέπω πολύ 2.0 4Χ4 150 στο ντίζελ. Πάντως αν ισχύει αυτό το 1.1 διαφορά μόνο για τα 18000 χλμ που κάνω τον χρόνο στα 7 έτη κερδίζω κάτω από 2500 που δεν είναι και τόσο σπουδαίο τελικά ...

                                      Edit τελικά μόνο το δικό μου ντίζελ βλέπω να καιει 5 -5.5 σε αυτούς τους όγκους αμαξωμάτων (και το παλιό 1.5 κασκαι είναι πολύ οικομικο ντίζελ αλλά πιο ψοφίμια από το scross ,όλα τα υπόλοιπα ντίζελ της κατηγορίας 1.5 , ως 1.7 το 6.5 το έχουν για πλάκα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                                        Edit τελικά μόνο το δικό μου ντίζελ βλέπω να καιει 5 -5.5 σε αυτούς τους όγκους αμαξωμάτων (και το παλιό 1.5 κασκαι είναι πολύ οικομικο ντίζελ αλλά πιο ψοφίμια από το scross ,όλα τα υπόλοιπα ντίζελ της κατηγορίας 1.5 , ως 1.7 το 6.5 το έχουν για πλάκα...

                                        Εννοείται ρε συ, μιλάμε για μεγάλο όκγο και βάρος με κακή αεροδυναμική. Είπαμε οικονομικοί οι ντήζελ, αλλά δεν μπορούν να καταρίψουν τους νόμους της φυσικής. Έχουν αρκετή διαφορά στην πόλη και σε γρήγορο ταξίδι, από την βενζίνη.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dimitris74 last edited by

                                          στα 5500 χιλιόμετρα που εχω είμαι στο 6.3 περιπου στην αντλια.

                                          το τριπ λεει 5.7

                                          καλοκαίρι μπαγκαζιερα  φουλ φορτωμένος και 130 cruise ημουν στα 6.9

                                          πετρέλαιο 1.6

                                          Γενικά η κατανάλωση ειναι λιγο κουκουρουκου.

                                          κανω την ιδια διαδρομη, τις ιδιες ωρες και με τον ιδιο τροπο οδήγησης και βλεπω 0.5 και παραπάνω διαφορα απο μερα σε μερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Ευχαριστώ φίλε για την ενημέρωση.

                                            Ρε παιδιά δεν ξέρω αν εγώ είμαι στραβος ή οι αντιπροσωπείες είναι γτπ.

                                            Μιλάω με πωλητή από κοντά μου λέει επιτόκιο 7.5% τελικό. Μου στέλνει προσφορές για καροκ με 8.5 % και για κοντιακ με 9.1% με το email.

                                            Άλλη τιμή μου λένε προφορικά και έχουν στο fb +1000 στην προσφορα γραπτα.

                                            Ρωτάω για ποια έκδοση είναι η προσφορά στο κοντιακ μου λένε για την limited! Λέω τι έκδοση είναι αυτή μου λένε ειδική ! Μου στέλνουν τον εξοπλισμό είναι 100% η ambition χωρίς να μπορεί να δεχτεί τπτ!!!

                                            Τους τα ρωτάω όλα αυτά ως απάντηση γραπτα στο email.... καμιά απάντηση....

                                            Τελικά στις αντιπροσωπείες για να φύγεις ευχαριστημένος ή πρέπει να είσαι ηλίθιος ή πρέπει να έχεις μια τσάντα λεφτά να την ακουμπήσεις στο γραφείο και να τους πεις πάρτε ότι θέλετε από μέσα και δώστε μου την λαμαρίνα που θέλω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 86 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr