-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Για την ζέστη, ή το σφουγγαράκι το λες;
Ζέστη.
Και εγω αυτο σκεφτηκα με το που το ειδα.
-
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... _35763.asp
Αυτα ισχυουν;;;;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
:lol:
Αυτα ειναι λογιστικα, οχι οικονομικά.Εγω ηξερα για τα διλιτρα πως υπαρχει θεμα.
Ουτως ή αλλως οντως θα ειναι εταιρικο. Θα παιξει το ρολο του εταιρικου. Θα λειτουργει ως πραγματικο παγιο για την αναπτυξη της εταιριας. Απλα αντι να εχεις ενα ντιζελ γκολφ παιρνεις αυτο.
Υ.γ Μη παρεξηγηθω, χωρις καλους λογιστες, θα δοκιμαζαμε πορτοκαλια απο τα δεντρα.
#ola_lathos
#den_einai_pagio_ena_misthomeno_kardia_mou
#thema_exoyn_ola_ta_EIX_by_tsipras_epivarynoun_ergazomeno_me_foro_ohi_mono_ta_dilitra
#pote_den_itan_ta_dilitra_problima_ta_1600_itan_to_skali_alla_den_ihe_provlima_o_ergazomenos_me_tin_eparati_dexia
#gia_pes_oti_to_swift_einai_anaptyxiako_ston_elencho_kai_pires_kai_kapaki_foro_iperaxias
#sto_link_exoun_paraleipsi_ton_epipleon_efka_pou_vgazei_i_xrisi
#ama_den_xereis_vasika_logistika_katse_spiti -
Πω αυτά τα λογιστικά εκπέμπουν κύματα νυστας!
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Καταλαβα.
-
Για να δείτε σε πραγματικό χρόνο την πίεση στα ελαστικά πρέπει να μπείτε στο κρυφό μενού. Πατάτε παρατεταμένα το δεξί μπουτον στο κοντραν και μπαίνεις στο κρυφό μενού. Εκεί πλοηγεισαι μέχρι να δεις το υπομενου. Προσωπικά το βρίσκω σπαστικό γιατί αν πέσει στα 32 psi βγαζει προειδοποίηση στο καντραν και μου σπάει τα νεύρα.
Έτσι είναι στο μπαλένο, λογικά το ίδιο είναι και στο Σουίφτ
Youtube Video -
Το ειδα σε βιντεο και εγω Πολυβιε,
Πατιεται αυτο;;;
Εχει ενα σχημα με μια λαμπα χαραγμενο. Αλλα δεν πατιεται σε μενα. Δεν το πιεσα βεβαια και πολυ μη σπασω τιποτα, αλλα θα το ξαναδω -
Ειπε autowippers.. ;;;; αυτο που οδηγω δεν εχει και ειναι πλουσιοτερη εκδοση απο αυτην της δοκιμης
Επισης με τα απλα φαναρια χανει καπως την ομορφια του συγκρτικα με τα full led.
Στο βιντεο ειναι η gl+ εκδοση πουεχει πολλες ελλειψεις και δεν εχει ρυμθμιση βαθους για το τιμονι, οπως εχει η glx.
Συμφωνα με τον δοκιμαστη (που οδηγει συνηθως supercars) εχει μια αισθηση που θυμιζει παρα πολυ το mini cooper s. (Απο το 10:30).
Ο δοκιμαστης εχει στην ιδιοκτησια του mini cooper sΣας τα 'λεγα εγω
-
-
αν έχει το ίδιο ουσιαστικά χρηστικό μέγεθος πορτγμπαγκάζ με το καινούργιο 208 θα στεναχωρηθώ πολύ ..... για το 208
-
Μια βολτιτσα απο μεσα. Ειναι ωραιο αυτοκινητο πολης.
Η κλιση των εμπροσθιων κολλονων θυμιζει εντονα το mini. -
Ψαχνοντας περεταιρω επεσα εδω
https://www.team-bhp.com/forum/iipcache/160953.jpgΕδω με αλλες διαστασεις το ραμπελακι αναφερει 32 psi μπροστα και 29 psi πισω.
Εδω του αλεχαντρο η φωτο με το ευρωπαϊκο
https://ibb.co/68wCW5jΟτι σχεδον εκανα και εγω πειραματικα καθως το εψαχνα, οπως ανεφερα σε προηγουμενα ποστς, και πλεον το αυτοκινητο πηγαινει σωστα και σαν τα ευρωπαϊκα του ανταγωνισμου.
Εγω εβαλα 31 psi μπροστα και 29 psi πισω στα εργοστασιακα ελαστικα, και πλεον το αυτοκινητο θυμιζει για παραδειγμα vw polo (προηγουμενης γενιας που γνωριζω) με 17αρες ζαντες στο περασμα απο τις λακουβες. Σκληρουτσικο μεν αλλα κανονικο.
Ρε μπας και εχω δικιο εγω και το καρτελακι στο αυτοκινητο λαθος;;
-
Κατάλαβα καλά; Με 31 - 29 σε 185/55/16 είναι σαν Polo προηγούμενης γενιάς με 17άρες; 215/40/17 είναι η διάσταση του Polo...
Αν δεν έκανες λάθος περιγραφή, μιλάμε για αποτυχία γκράντε!
-
Αμαν κυριε μου μη πεσει κουβεντα κατω.
Τοσο μικρο προφιλ εχει η 17 αρα;;;; γραψε λαθος τοτε σαν 16αρα.
Πως νομιζα οτι οδηγουσα με 17 αρες καποιες φορες ενα πολο;
Δεν χτυπαει μπαμ μπουμ πια αλλα ειναι φιρμ. Δηλαδη σε βυθισεις του οδοστρωματος στην εθνικη δεν υπαρχει δευτερη ταλαντωση, οπως π.χ σε καποια βαρυμαγκιτικα c3
Με τα 40 psi ενιωθες οπως ενα φουσκωτο σκαφος σκιζει το νερο με φουλ τις μηχανες. Τρρρρατ τρρρρρατ τρρρρατ.
(Λες απο εκει να βγηκε το τρατα;;;; )Εεεε; ειδες πως περασα υποσυνηδητα τη μεγαλη ζωη;;;; ειπα φουσκωτο σκαφος οχι σανιδα και π@@ες;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Επισης με τα απλα φαναρια χανει καπως την ομορφια του συγκρτικα με τα full led.:ο νο.3 λόγος που πηρα τη GLX. Οι άλλοι ήταν νο.1 : (οταν πρωτολανσαρίστηκε) μόνο η GLX είχε πίσω ρυθμιζόμενα προσκέφαλα αντι για τα επικίνδυνα χαμηλα ενσωματωμένα προσκέφαλα των άλλων εκδόσεων νο.2: χειροκίνητες αλλαγές για το αυτόματο κιβώτιο και νο.3 τα φανάρια που έχουν (νομίζω) μάπα απόδοση αλλά δίνουν χαρακτήρα
Λαπ, τι να πω, χαράς στο χρόνο σου και υπομονή να δοκιμάζεις πιέσεις.. . Αν κάποια στιγμή ξε-βαρεθω, μπορει να κατέβω στο βενζινάδικο να τις δοκιμάσω. Βρήκες niche δοκιμή, ίσως να ανοιξεις κανάλι στο γιουτιουμπ με εξειδικευση στις δοκιμές πιέσεων για κάθε μοντέλο . Αλλοι 'ακουνε' καλώδια, άλλοι ξεκοκαλίζουν περιεργα ψάρια. Ο Λαπ, θα ειναι γνώστης πιέσεων!
-
Ρε Μπαλένε, όταν μιλάς για Suzuki χάνεις την αντικειμενικότητα σου, τη μνήμη σου και το μυαλό σου!
-
Θα ειμαι ο φσιιιιιιτ μποιν του γιουτιουμπ.
Εγω παλι πιστευω εχουν εξαιρετικη αποδοση. Ταξιδευω με αυτα με μεγαλη σιγουρια. Ασε που το κανουν πανεμορφο. Ενα αλλο που εχει η πλουσια εκδοση ειναι χειρολαβες στην οροφη. Οι αλλες δεν εχουν.
Εχω την αισθηση οτι βρηκα με τις δοκιμες την πιο σωστη πιεση η οποια ολος τυχαιως ειναι σχεδον ιδια με αυτην του ινδικου αλλα σε μικροτερες διαστασεις@χαρισμα αφου ειναι αξιολατρευτα. Γενικα το σουτζουκακι ειτε σε αυτοκινητο ειτε σε φαγητο ειναι ποθητό
-
Ωπα, και swift, και ελαφρυ, και καρτισια συμπεριφορα, και 4 μετρα, και σενταν με μεγαλο πορτπαγκαζ, και τεραστιων διαστασεων εσωτερικοί χώροι (στο 7:35).
-
Και κακάσχημο!
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Αιντε βρε.
Ποσα παππουδια θα το ειχαν εδω ελλαδα δε λεγεται.
Νέο Suzuki Swift 2017