-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πλεον εχουν βγει και τα αναβαθμισμενα F1 Asymmetric 5.. που τα στοιχεια δειχνουν να ειναι πολυ καλα..
Εξαιρετικά ειναι, αλλά δυστυχώς δεν βγάινουν (ακόμα) στις διαστάσεις που φοράει το Κούγκα.
Σωστα. Αυτο δεν το τσεκαρα. Μακαρι να βγουν παντως.. σε σχεση με τα 3 ειναι βελτιωμενα και ειναι μια καλη επιλογη για εσας.
-
https://www.google.com/url?sa=i&source= ... 4222205230
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πλεον εχουν βγει και τα αναβαθμισμενα F1 Asymmetric 5.. που τα στοιχεια δειχνουν να ειναι πολυ καλα..
Εξαιρετικά ειναι, αλλά δυστυχώς δεν βγάινουν (ακόμα) στις διαστάσεις που φοράει το Κούγκα.
εννοείς για το business σωστα; Γιατί τα STline φοράνε 18' και από ότι βλέπω υπάρχει
https://www.skroutz.gr/s/18630042/Goodyear-Eagle-F1-Asymmetric-5-235-50R18-101Y-XL.htmlΚαι μια και το αναφέρατε, ποιο από τα 2;
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 ή MICHELIΝ PILOT SPORT 4; -
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Πλεον εχουν βγει και τα αναβαθμισμενα F1 Asymmetric 5.. που τα στοιχεια δειχνουν να ειναι πολυ καλα..
Εξαιρετικά ειναι, αλλά δυστυχώς δεν βγάινουν (ακόμα) στις διαστάσεις που φοράει το Κούγκα.
εννοείς για το business σωστα; Γιατί τα STline φοράνε 18' και από ότι βλέπω υπάρχει
https://www.skroutz.gr/s/18630042/Goodyear-Eagle-F1-Asymmetric-5-235-50R18-101Y-XL.htmlΚαι μια και το αναφέρατε, ποιο από τα 2;
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 ή MICHELIΝ PILOT SPORT 4;Ακόμα δεν έχουν βγει πολλά τεστ συγκριτικά που να δοκιμάζουν τα F1A5 με άλλα ανταγωνιστικά ελαστικά. Λογικά είναι ένα βελτιωμένο F1A3.. το οποίο F1A3 ήταν κατώτερο του PS4, καλό ελαστικό όμως , πιο μαλακό και όχι τόσο σπορ όσο το PS4. Δεν ξερω από τιμή πως βαράνε..
Εγώ παρόλο που δεν το (F1A5) εχω οδηγήσει, θα επέλεγα με κλειστά μάτια το PS4 τα οποία τα φοράω για 34Κ χλμ και είμαι σούπερ ευχαριστημένος.. θα τα ξαναβάλω.....
Αν κοιτάς όμως για μεγάλες διαστάσεις (18αρες και πανω) θα σου έλεγα να κοιτάξει και τα νέα PZero (PZ4).. τρομερα επισης ισάξια των PS4..
-
για τα michelin pilot sport 4 suv. θεωρω αυτη την στιγμη ειναι τα καλυτερα.αν βγαλουν τα f1a5suv πραγματικα θα ειμαι σε μεγαλο διλημμα
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Πλεον εχουν βγει και τα αναβαθμισμενα F1 Asymmetric 5.. που τα στοιχεια δειχνουν να ειναι πολυ καλα..
Εξαιρετικά ειναι, αλλά δυστυχώς δεν βγάινουν (ακόμα) στις διαστάσεις που φοράει το Κούγκα.
εννοείς για το business σωστα; Γιατί τα STline φοράνε 18' και από ότι βλέπω υπάρχει
https://www.skroutz.gr/s/18630042/Goodyear-Eagle-F1-Asymmetric-5-235-50R18-101Y-XL.htmlΕννοώ και για το ST Line. Δεν το ξεκαθάρισα είναι η αλήθεια, μιλαώ για τα F1 SUV όχι τα 'απλά'. Τα 'σκέτα' βγαίνουν, τα F1 SUV προς το παρόν΄βγάινουν μόνο ως '3' και όχι ως '5'.
https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/ ... A3SUV.html -
Μπορει να ανοιγω μεγαλο θεμα.. αλλα τι διαφορα εχουν τα σκετα απο τα SUV???
Θα μπορουσες να επιλεξεις τα σκετα με ενα δεικτη βαρους παραπανω και να εισαι κομπλε αν η μονη αμφιβολια ειναι λογω βαρους του οχηματος...
Πχ ψαχνωντας ειδα σε 235/50/18 μπορεις να πας ειτε σε 97V ειτε σε 101Υ.. αν πας στα δευτερα θα εισαι κομπλε θελω να πιστευω.. -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Μπορει να ανοιγω μεγαλο θεμα.. αλλα τι διαφορα εχουν τα σκετα απο τα SUV???Ιδέα δεν έχω!! Δεν γνωρίζω έαν έχουν κάποια διαφορά (π.χ. τα efficient grip SUV είναι M+S ενώ τα απλά efficient grip δεν είναι), ή είναι τελείως Marketing. Προφανώς και μπορούν να τοποθετηθούν τα F1 A5, απλά στο online εργαλείο της goodyear δεν τα βγάζει.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μπορει να ανοιγω μεγαλο θεμα.. αλλα τι διαφορα εχουν τα σκετα απο τα SUV???
Ιδέα δεν έχω!! Δεν γνωρίζω έαν έχουν κάποια διαφορά (π.χ. τα efficient grip SUV είναι M+S ενώ τα απλά efficient grip δεν είναι), ή είναι τελείως Marketing. Προφανώς και μπορούν να τοποθετηθούν τα F1 A5, απλά στο online εργαλείο της goodyear δεν τα βγάζει.
Και εγω αυτο πιστευω Φανη.. οτι ειναι θεμα Marketing η ολη υποθεση αυτο.. γιαυτο και ειμαι λιγο 'καχυποπτος' με την φαση απλα-SUV ελαστικα... Αν ειναι θεμα πιο ενισχυμενου σκελετου απλα επιλεγεις ενα επιπεδο πανω στο βαρος και θα εισαι κομπλε πιστευω..
Δεν στα βγαζει μηπως γιατι επιλεγεις δεικτη 97V?? γιατι εγω εβαλα την 235/50/18 101Υ και μου τα προτεινε το online εργαλειο της Goodyear.. Δλδ μια βαθμιδα παραπανω στο βαρος και ταχυτητα..
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Δεν στα βγαζει μηπως γιατι επιλεγεις δεικτη 97V?? γιατι εγω εβαλα την 235/50/18 101Υ και μου τα προτεινε το online εργαλειο της Goodyear.. Δλδ μια βαθμιδα παραπανω στο βαρος και ταχυτητα..Τα βγάζει εαν κάνεις αναζήτηση με διάσταση, αλλά δεν στα βγάζει εαν κάνεις αναζήτηση με μοντέλο αυτοκινήτου. Ίσως και να είναι λόγω δείκτη φορτίου, γιατί το Κούγκα το 'εργαλείο' έχει ως default δείκτη 97 γι ατην 18αρα (99 για την 17αρα).
https://www.goodyear.eu/el_gr/consumer/ ... pe=vehicle
-
Τα SUV έχουν συνήθως λίγο πιο ενισχυμένο σκελετό και γόμα που ταιριάζει και με λίγο χώμα.
-
Καθώς έχει μονοπωληθεί η συζήτηση εδώ για ελαστικά στις τελευταίες σελίδες , λέω να ρωτήσω τί τέλη κυκλοφορίας έχει το 1.5 βενζίνη με το WLTP στην Ελλάδα.
-
Άμα ρωτάς, δεν μπορείς να τα πληρώσεις!
-
Το φθινόπωρο με τις συζητήσεις με τo WLTP, είχα ακούσει για μεγάλες αυξήσεις στα βενζινοκίνητα SUV κάποιου βάρους και πάνω, όπου στην ουσία σε πραγματικές δοκιμές ανέβαιναν σημαντικά οι εκπομπές.
Δεν το έχω παρακολουθήσει από εκεί και πέρα.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Άμα ρωτάς, δεν μπορείς να τα πληρώσεις!Πες τα ντε!
Έλεος πια με τα 10 Ευρώ πάνω, 10 Ευρώ κάτω... -
Πάμε λοιπόν για τους εξυπνάκηδες που ούτε βουτούν τη «γλώσσα» στο μυαλό, αλλά ούτε κάνουν τον κόπο να ψάξουν:
Kuga 1.5 βενζίνη μετά WLTP: ~400 ευρώ τέλη. Σημαντική αύξηση.
Σύμφωνα με γνώστες της αγοράς, όσα της κατηγορίας έχουν κινητήρες min 1.5 σε βενζίνη, έχουν μειωθεί σημαντικά οι πωλήσεις εκδόσεων βενζίνης και οι καταναλωτές στρέφονται στα αντίστοιχα της κατηγορίας, άλλων κατασκευαστών που έχουν εκδόσεις σε βενζίνη και σε 1.0. Πάντα μιλώντας για τις πωλήσεις σε όσους δεν θέλουν να πάνε σε πετρέλαιο επειδή αρχίσει και φθίνει.
-
Μιλάμε τώρα για ανθρώπους που θα δώσουν 20-30 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ για αυτοκίνητο και θα κολλήσουν στα 200-300 Ευρώ για τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Καλό, καλό!!!
-
Η οικονομοτεχνική ανάλυση για μερικούς που δεν θέλουν να καταλάβουν απλά μαθηματικά εδώ μέσα:
Το Kuga και μερικά άλλα της κατηγορίας σε βενζίνη, έχουν 250 ευρώ παραπάνω τέλη ετησίως από άλλα που παίζουν σε 1.0.
Αυτό σημαίνει ότι σε 10 χρόνια, το κόστος κατοχής σε πραγματικό cash flow θα είναι 2500 ευρώ παραπάνω.
Αν προσθέσουμε τεκμήρια, κλπ και άλλα forecast επιβαρύνσεων επειδή έχουμε ένα κράτος που βλέπει φοροληστρικά και μη ισότιμα τα παραπάνω κυβικά, τότε το πιθανό κόστος κατοχής να πάει πάνω από τα 4000 ευρώ έξτρα στη 10ετία υποθετικής κατοχής.Στο ίδιο ακριβώς άθροισμα ποσού αγοράς και κόστους κατοχής στα 10 χρόνια, μπορεί κάποιος να μη θέλει να τα δώσει στο φοροληστρικό κράτος, αλλά να τα δώσει σε πραγματικό εξοπλισμό σε ένα άλλο μοντέλο, κλπ, κλπ, κλπ.
Αλήθεια, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που υποτίθεται διαβάζουν αυτοκίνηση και συνεχίζουν και σκέφτονται το αυτοκίνητο ως αρχικό ποσό αγοράς;
-
Πόσο βερετός και κουραστικός όμως... Αν μπορείς πάρε το, αλλιώς πάρε κάτι άλλο.
-
Εγώ πάντως από άλλη οπτική γωνία από του Δία, έκανα χιούμορ...
Όμως, βλέποντας τις απόψεις και των δύο σας, θα ξαναπώ τη γνωστή ρήση 'οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πολλά προκειμένου να κάνουν οικονομία'. Μπορεί δηλαδή να πληρώσουν εύκολα 2-3 χιλιάρικα πάνω στην τιμή αγοράς, προκειμένου να γλιτώνουν 250 Ευρώ το χρόνο.
Ford Kuga