-
Τι προσπαθούμε να αποδείξουμε εδώ; Ότι το ΕΒΟ ΔΕΝ είναι το πιο 'γκάζια/ευρώ' μοντέλο που υπάρχει για τις ελληνικές οδικές συνθήκες; Ότι ένα ΕΒΟ με επεμβάσεις του τάληρου δεν ρεζιλεύει το 99,999% των οχημάτων εκεί έξω; Κι όχι, δε μας νοιάζει που δεν είναι ακριβώς εργοστασιακό. Πρώτον γιατί οι φτερούγες εξελίχθηκαν εξαρχής για τους αγώνες και το σκάλισμα είναι στο DNA τους. Φτιάχτηκαν για να είναι η βάση που θα χτίσεις, όχι το τελειωτικό μοντέλο. Δεύτερον, γιατί τάληρο είναι ένα καλό σέρβις στα supercars, όχι ποσό που θα κάνει κορυφαίο το ήδη πολύ καλό.
Ότι δεν είναι το καλύτερο σπορ οικογενειακό επειδή υπάρχει το τάδε που κοστίζει τα τριπλάσια;
Ότι στην πίστα το περνάει η 575Μ; Νίκο, χαζομάρα έκανες, την 575Μ έπρεπε να πάρεις.Ούτε εγώ θα το έπαιρνα ποτέ γιατί πάντα με ένοιαζε το ντριφτ και θα προτιμούσα την Ε46 Μ3, με το στήσιμο και τον ήχο της. Αλλά αυτό δεν ακυρώνει ότι σε νορμάλ ελληνικά βαλάντια, μόνο η φτερούγα μπορεί να δώσει τέτοιες επιδόσεις.
Νίκο, έχεις και γαμώ τους συνδυασμούς αυτοκινήτων. Μόνη μου ένσταση που δεν είναι επταθέσιο το μαμούθ.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τι προσπαθούμε να αποδείξουμε εδώ; Ότι το ΕΒΟ ΔΕΝ είναι το πιο 'γκάζια/ευρώ' μοντέλο που υπάρχει για τις ελληνικές οδικές συνθήκες; Ότι ένα ΕΒΟ με επεμβάσεις του τάληρου δεν ρεζιλεύει το 99,999% των οχημάτων εκεί έξω; Κι όχι, δε μας νοιάζει που δεν είναι ακριβώς εργοστασιακό. Πρώτον γιατί οι φτερούγες εξελίχθηκαν εξαρχής για τους αγώνες και το σκάλισμα είναι στο DNA τους. Φτιάχτηκαν για να είναι η βάση που θα χτίσεις, όχι το τελειωτικό μοντέλο. Δεύτερον, γιατί τάληρο είναι ένα καλό σέρβις στα supercars, όχι ποσό που θα κάνει κορυφαίο το ήδη πολύ καλό.
Ότι δεν είναι το καλύτερο σπορ οικογενειακό επειδή υπάρχει το τάδε που κοστίζει τα τριπλάσια;
Ότι στην πίστα το περνάει η 575Μ; Νίκο, χαζομάρα έκανες, την 575Μ έπρεπε να πάρεις.Ούτε εγώ θα το έπαιρνα ποτέ γιατί πάντα με ένοιαζε το ντριφτ και θα προτιμούσα την Ε46 Μ3, με το στήσιμο και τον ήχο της. Αλλά αυτό δεν ακυρώνει ότι σε νορμάλ ελληνικά βαλάντια, μόνο η φτερούγα μπορεί να δώσει τέτοιες επιδόσεις.
Νίκο, έχεις και γαμώ τους συνδυασμούς αυτοκινήτων. Μόνη μου ένσταση που δεν είναι επταθέσιο το μαμούθ.
^ dat τη ντρέλα μου μέσα.
Γιαυτό είσαι έβο.
Και μόνο αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις.
(Υ.Γ: το 7θέσιο είχε 4 μήνες αναμονή και άλλαζε κλίμακα λτπφ )
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εγώ πάλι έχω καταλάβει ότι αν είχα 60 χιλ και έμπαινα στην αντιπροσωπεία και έλεγα θέλω το FQ 400, δεν θα το αγόραζα;Στην Ελλάδα όχι, αυτό ήταν μοντέλο της Βρετανικής αγοράς, πειραγμένο από την Mitsubishi UK.
Τι προσπαθούμε να αποδείξουμε εδώ; Ότι το ΕΒΟ ΔΕΝ είναι το πιο 'γκάζια/ευρώ' μοντέλο που υπάρχει για τις ελληνικές οδικές συνθήκες; Ότι ένα ΕΒΟ με επεμβάσεις του τάληρου δεν ρεζιλεύει το 99,999% των οχημάτων εκεί έξω; Κι όχι, δε μας νοιάζει που δεν είναι ακριβώς εργοστασιακό. Πρώτον γιατί οι φτερούγες εξελίχθηκαν εξαρχής για τους αγώνες και το σκάλισμα είναι στο DNA τους. Φτιάχτηκαν για να είναι η βάση που θα χτίσεις, όχι το τελειωτικό μοντέλο. Δεύτερον, γιατί τάληρο είναι ένα καλό σέρβις στα supercars, όχι ποσό που θα κάνει κορυφαίο το ήδη πολύ καλό.
Ότι δεν είναι το καλύτερο σπορ οικογενειακό επειδή υπάρχει το τάδε που κοστίζει τα τριπλάσια;
Ότι στην πίστα το περνάει η 575Μ; Νίκο, χαζομάρα έκανες, την 575Μ έπρεπε να πάρεις.Τίποτα δεν προσπαθούμε να αποδείξουμε, κουβέντα κάνουμε. Άλλοι έκαναν αυτές τις συγκρίσεις, αλλά τσίμπησες, ως πρώην ιαπωνο-κάγκουρας, με ΜΧ5 'σώβρακο'.
Όποιος έχει οδηγήσει Ferrari V12, δεν κοιτάει κανένα τετρακύλινδρο μετά. Η ηδονή στις 8000+ ΣΑΛ, με το ουρλιαχτό των 12 να σε τρομάζει το ίδιο με την επιτάχυνση των 600-700-800 ίππων, δεν περιγράφεται με λόγια!!!
Οι δε φτερούγες είναι έτσι ως αυτοκίνητα δρόμου. Μετά κτίζεις, ό,τι επιτρέπουν οι κανονισμοί των αγώνων. Οι καγκουριές των 500-1000 ίππων δεν με αφορούν σε κανένα αυτοκίνητο. -
Τι v12;
Και ένα ariel με v8, προσφερει ηδονή που δεν βρίσκεις σε evo.Εδω μιλαμε για ενα σπορ οικογενειακο σενταν. Που γυρίζει σαν σουπερκαρ σε πίστα και ξεφτυλίζει σε πραγματικές συνθηκες σε φθαρμενους απο την πολυκοσμία δρόμους σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα.
Άντε μην αρχίσω και για την ακτίβα ως πιο χαλαρή περίπτωση αλλα και εξαιρετικη, που στρίβει τραπέζι με μόνο όριο την πρόσφυση απο τα 15αρια λάστιχα.
-
Λαπάκο, όσο και να χτυπιέσαι ΔΕΝ γυρίζει σαν σουπερκαρ σε πίστα, σε μαμά μορφή. Οι χρόνοι υπάρχουν, ξανα-κοίταξέ τους. Άλλωστε δεν βγήκε για πίστα, αλλά για βουνό, homologation special για rally ήταν.
-
-
Θα φωνάζει μάλλον στην F8: 'ξέρεις απο evoooo;;;;'
-
Ξεκινώντας για Σαφάρι λίγο έξω από το Κρούγκερ Πάρκ στη Ν. Αφρική.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεξιά οδηγάνε εκεί cmak;
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ε ναι ευτυχώς που είναι αυτόματο και δε ψάχνω τον λεβιέ συνέχεια από τα δεξιά. Χαχαχα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης cmak έγραψε:
Ε ναι ευτυχώς που είναι αυτόματο και δε ψάχνω τον λεβιέ συνέχεια από τα δεξιά. ΧαχαχαSent from my iPhone using Tapatalk
Περιμένουμε εντυπώσεις και στο Οδήγησα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Περιμένουμε εντυπώσεις και στο Οδήγησα.Μη σου πω και στο Κυνηγησα
-
Θηρίο το Fortuner.
Αν θυμάμαι καλά είναι η επιβατικη έκδοση με πάτωμα Hilux. Όπως αντίστοιχα το Pathfinder με το Navara. -
-
Να ρε παιδια, suv mx5 για όλα τα γούστα.
-
Ένεκα αδείας για 3ημερο στα χωριό, ανατολικό Λασίθι...
Μας περιμένει πάντα εκεί, πιστός σύντροφος εδώ & 22 έτη:
Sent from my iPhone using Tapatalk.
-
Εξαιρετικό Δούκα, αυτό είχε υστερούντες βραχίονες στη πίσω ανάρτηση;
-
Ακριβώς, υστερουντες βραχίονες, όπως όλα τα γαλλικά της εποχής εκείνης (106, Saxo). Για εμένα, το καλύτερο σύστημα ανάρτησης, συνδυασμός άνεσης & ακριβούς οδικής συμπεριφοράς, δίχως να τρώει χώρο.
Sent from my iPhone using Tapatalk.
-
Οι υστερούντες είναι ωραίοι αλλά θέλουν εμπειρία, γιατί γυρνάει εύκολα η ουρά. Μάλλον ένας από τους λόγους που καταργήθηκαν.
-
Όντως έχουν αυτό το χαρακτηριστικό, ωστόσο μπορούν να προσφέρουν και προβλέψιμη συμπεριφορά εάν είναι κατάλληλα ρυθμισμένοι. Το Κλιο αυτό πχ, με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις (όπως & τα απλά 106 & Saxo, υποθέτω), δε μου έχει διώξει ποτε την ουρά του, ακόμη & σε γρήγορο ρυθμό, απεναντίας τη νιώθω καλα βιδωμενη στο δρόμο. Πιο εύκολα πχ έδιωχνε την ουρά ένα Corolla του 1998 (στρογγυλοφαναρο) με πολλαπλούς πίσω, στην ίδια διαδρομή και ρυθμό.
Sent from my iPhone using Tapatalk.
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!