-
Πολύ ωραίο, με γεια
-
Με ενημέρωσαν από Citroen ότι το C5 aircross που παρήγγειλα βρίσκεται σε status 'Λιμάνι εσωτερικού-Ελλάδα'. Μήπως ξέρει κάποιος κατά προσέγγιση σε πόσες ημέρες γίνεται η παράδοση του αυτοκινήτου με δεδομένο ότι βρίσκεται στο λιμάνι??? Επίσης μήπως κάποιος έχει βάλει στη Citroen κάμερα οπισθοπορείας μετά την παραγγελία και πόσο κοστίζει ???
-
Λογικά μέσα στην εβδομάδα θα το παραλάβεις. Το δικό μου από την ώρα που μου είπαν ότι έφτασε έως την ώρα παραλαβής ήταν μια εβδομάδα.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αμάξι κινείται με άνεση και ο 1.5diesel μοιάζει με ιδανική επιλογή. Δεν χρειάζεται να περάσεις τις 2500 στροφές και υπάρχει άφθονη ροπή. Το κιβώτιο είναι εύκολο, μαλακό χωρίς ασάφειες, το τιμόνι παρέχει πολύ καλή πληροφόριση σε σχέση με το είδος του αυτοκινήτου.
Τα ηλεκτρονικά θέλουν κάποια εξοικείωση ενώ πλάκα έχει το σύστημα που ειδοποιεί για την αλλαγή λωρίδας με κραδασμό στο τιμόνι. Όντως το αμάξι στρίβει μόνο του διαβάζοντας τις διαγραμμίσεις του δρόμου. Τα φρένα πολύ καλά. Θόρυβος από την ηλιοροφή δεν παρουσιάζεται είτε όταν είναι ανοικτή, είτε με το εσωτερικό κάλυμα. Το πορτ μπαγκάζ τεράστιο.
Προς το παρόν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. -
Αναμονή τέλος και για εμένα. Με ενημέρωσαν από Citroen Omega ότι το αμάξι βρίσκεται στις εγκαταστάσεις τους και παραλαμβάνω τη Παρασκευή. Έκδοση 1,2 Βενζίνη manual Inspire με κάποια εξτραδάκια. Το αμάξι από παραγγελία έφτασε σε ακριβώς 2 μήνες !!!
Μόλις παραλάβω θα λύσω και την απορεία του φίλου Tkin73 σχετικά με το εάν στην έκδοση περιλαμβάνονται τα advanced comfort καθίσματα. -
Με το καλό.
-
Με το καλό να παραλάβεις Δήμος και να το χαρείς με Υγεία και πολλά ασφαλή χιλιόμετρα!!
Χρώμα?
-
Perla Nera Black το λέει στο site ...μου είπαν ότι είναι μαύρο περλέ (όχι μεταλλικό) και έβαλα ως επιλογή της διακοσμητικές ενθέσεις σε χρώμα Κόκκινο. Ελπίζω να βγει ωραίος συνδυασμός γιατί στην έκθεση είχαν λευκά και γκρί οπότε δεν το έχω δεί από κοντά σε μαύρο.
-
Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει τιμες καταναλωσης για τον 1.5 diesel σε δρόμο εκτος πόλης (επαρχιακό οδικό δίκτυο); Επίσης αν γνωρίζει κανείς αν στο καντραν-οθονη μπορεί να εμφανιστεί αναλογικό κλασσικό στροφομετρο και ταχυμετρο. Ευχαριστώ πολύ!
-
Στροφόμετρο δεν εμφανίζεται μόνο μια μπάρα που γεμίζει και υποθέτεις στο περίπου τις στροφές. Mεγαλη @αλακια τους.
Και νομίζω ούτε ψηφιακή βελόνα χλμ εμφανίζεται μόνο νούμερο.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Στροφόμετρο υπάρχει μόνο σε ένα μενού εμφάνισης, όπου είναι μια μπάρα που γεμίζει. Δεν έχω βρει κάτι άλλο. Υπάρχει όμως και οπτική ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, όπου σου δείχνει σε νούμερο αν πρέπει να ανεβάσεις ή να κατεβάσεις. Περίπου στις 3000 στροφές για ανέβασμα.
Στην πρώτη βόλτα και μέσω της εφαρμογής μου έδειξε για Πάτρα - Ιτέα - Πάτρα 4.9lt/ 100km. Η οδήγηση ήταν συνεχώς κάτω από τις 3000στροφές και σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας. ΜΩΤ 70χλμ.
Έχω και τα πλήρη στοιχεία σύμφωνα πάντα με την εφαρμογή της Citroen με print screen, αν ενδιαφέρεσαι. -
Καλά οπτική ένδειξη για αλλαγή ταχυτήτων έχουν αμάξια εδώ και μια δεκαετία το aircross δεν θα είχε;
Το ότι δεν έχει όμως κανονικο στροφόμετρο είναι λίγο χαλαστικο.
Πολύ καλή η κατανάλωση. Για ντίζελ μιλάμε προφανώς. Σωστά;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τελικά φίλε παρέλαβες το inspire? Πάντως στις προσφορές πλέον το βάζουν όλοι στον εξοπλισμό ότι έχει τα advance καθίσματα.
Παίζουν προσφορές στο χιλιάρικο παντού στην σιτροεν .
Πήρα προσφορά και συνεκρινα ινσπαιρ με μιρορ λινκ και safety plus με αλιρ 3008 όλα σε αυτόματο και βγαίνει με τα προωθητικά που έχουν και οι δύο 3500 παραπάνω το 3008 με μετρητά. Όταν βάζω το δοσολογιο μου πάμε στα 5500.
Τι λέτε αξίζει τα 5500 παραπάνω το 3008?
Allure vs inspire :
+Allure
Αναδιπλούμενοι
Αισθητήρες εμπρός
Φυμε τζάμια
3d navi- Inspire plus
Αυτόματο φρενάρισμα ως τα 140
Προειδοποίηση σύγκρουσης
Ενεργό lane assist
Blind spot
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Inspire plus
-
Aπό το C5 inspire plus αυτό που βασικά λείπει σε σύγκριση με το 3008 allure είναι οι αναδιπλούμενοι.
Εγώ προσωπικά,δε θα έδινε 5500 ευρώ παραπάνω μόνο για αυτό,αν θεωρούσα στα υπόλοιπα ότι με καλύπτουν εξίσου και τα 2 αμάξια. -
Ακόμα και στην feel + pack highway driver assist να πας που έχει τα...κέρατα του και φυσικά αναδιπλούμενο καθρέπτη παραμένει 2600 φθηνότερο το σιτροεν στο δοσολογιο μου.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τελικά φίλε παρέλαβες το inspire? Πάντως στις προσφορές πλέον το βάζουν όλοι στον εξοπλισμό ότι έχει τα advance καθίσματα.
Παίζουν προσφορές στο χιλιάρικο παντού στην σιτροεν .
Πήρα προσφορά και συνεκρινα ινσπαιρ με μιρορ λινκ και safety plus με αλιρ 3008 όλα σε αυτόματο και βγαίνει με τα προωθητικά που έχουν και οι δύο 3500 παραπάνω το 3008 με μετρητά. Όταν βάζω το δοσολογιο μου πάμε στα 5500.
Τι λέτε αξίζει τα 5500 παραπάνω το 3008?
Allure vs inspire :
+Allure
Αναδιπλούμενοι
Αισθητήρες εμπρός
Φυμε τζάμια
3d navi- Inspire plus
Αυτόματο φρενάρισμα ως τα 140
Προειδοποίηση σύγκρουσης
Ενεργό lane assist
Blind spot
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα,
μήπως μπορείς να μας πεις και τις τελικές τιμές σε αυτόματα για να έχουμε μιά τάξη μεγέθους της προσφοράς? - Inspire plus
-
Δεν τις έχω τώρα μπροστά μου νομίζω inspire plus (1100 εξοπλισμό) 30100 vs 33600 το allure με πινακίδες και τέλη και τα δυο. Ακόμα και στο ίδιο χρώμα το blanc banquise στο Σιτροέν είναι χωρίς χρέωση στο 3008 290 ευρώ χρεώνουν.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δεν τις έχω τώρα μπροστά μου νομίζω inspire plus (1100 εξοπλισμό) 30100 vs 33600 το allure με πινακίδες και τέλη και τα δυο. Ακόμα και στο ίδιο χρώμα το blanc banquise στο Σιτροέν είναι χωρίς χρέωση στο 3008 290 ευρώ χρεώνουν.Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
θα έλεγα citroen. Είναι νέο μοντέλο, έχει πιό πολλούς χώρους, περισσότερο εξοπλισμό και σου μένουν και 3500 χιλιάρικα.
-
Πιο πολλούς χώρους αποσκευών. Για τους πίσω στα πόδια και νομίζω και στο κεφάλι το πεζω μάλλον υπερτερεί.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Να το πούμε αλλιώς για τον ίδιο περιφερειακό εξοπλισμό μέχρι πόσα λεφτά θα δίνατε παραπάνω για να αγοράσετε το 3008? Ή πόσο φθηνότερο θα έπρεπε να ήταν το αιρκρος για να το επιλέξετε;
Στο δικό μου σκεπτικο μάλλον το όριο είναι τα 2000-2500.
Από την άλλη σαν επιχείρημα υπέρ 3008 αν σε 7 χρόνια το πεζω το δώσεις 17 λέμε τώρα και το Σιτροέν 14.5 καλυπτεις κατευθείαν την αρχική διαφορά και σε μένουν 7 χρόνια ο σχεδιασμός η καλύτερη απτή ποιότητα εσωτερικού και ίσως καλύτερη αξιοπιστία δωρεάν! Μήπως τελικά είναι δίκαια τα 3500 διαφορά ;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Είμαι φοβερά περίεργος να δω τελικά τι (και πότε) θα επιλέξεις
CITROEN C5 AIRCROSS 2018