-
Ισως και μπουζι , πολλαπλασιαστης , βενζινη
-
Ξέχασα να αναφέρω ότι το αμάξι είναι και φυσικό αέριο και σε αυτήν την λειτουργία δεν φαίνεται να έχει κανένα πρόβλημα.
Για αυτό σκέφτομαι μπεκ.
Αν ήταν η βενζίνη δεν θα έπρεπε να το κάνει σε όλους τους κυλίνδρους; -
To φυσικο αεριο απ οτι λενε εχει παραπανω οκτανια, αρα ισως να βοηθαει αυτο στο να μην κανει misfires τοσο ευκολα με αεριο.
Επισης δεν ξερω ποσο ευκολα αναφλέγεται το ΦΑ... Αν αναφλεγεται ευκολα ισως να μην το επιρρεαζουν τα πεσμενα μπουζι ή πολλαπλασιαστης
Επισης ξεχασα....Αυτα τα μοτερ λογω αμεσου ψεχασμου εχουν θεμα και με τους βουλωμενους αυλους/βαλβιδες.Ποσα χλμ εχει? Θα θελει καθαρισμα
Οπως ειχαν και θεμα με τις καδενες...Μηπως ξεχείλωσε και η καδενα -
Παρόμοια πράγματα λέγανε οι εγκαταστάτες και για το υγραέριο. Ότι λόγω περισσότερων οκτανίων αυξάνεται η ιπποδύναμη, ότι λόγω καθαροτερης καύσης τα λάδια δεν βρωμιζουν και μπορεί τα διαστήματα σερβίς του αυτοκινήτου να είναι πιο αραιά και άλλα παρόμοια ωραία παραμύθια.
Η πραγματικότητα είναι όμως διαφορετικη
Όσο αφορά τα μπουζί τα μπουζοκαλώδια τους πολλαπλασιαστές, ,δεν ξέρω αν ισχύει και στο φυσικό αέριο , επειδή το υγραέριο αναφλέγεται πιο δύσκολα από τη βενζίνη, ζοριζονται περισσότερο.Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Παρόμοια πράγματα λέγανε οι εγκαταστάτες και για το υγραέριο. Ότι λόγω περισσότερων οκτανίων αυξάνεται η ιπποδύναμη, ότι λόγω καθαροτερης καύσης τα λάδια δεν βρωμιζουν και μπορεί τα διαστήματα σερβίς του αυτοκινήτου να είναι πιο αραιά και άλλα παρόμοια ωραία παραμύθια.
Η πραγματικότητα είναι όμως διαφορετικη
Όσο αφορά τα μπουζί τα μπουζοκαλώδια τους πολλαπλασιαστές, ,δεν ξέρω αν ισχύει και στο φυσικό αέριο , επειδή το υγραέριο αναφλέγεται πιο δύσκολα από τη βενζίνη, ζοριζονται περισσότερο.Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για τα λαδια ισχύει και δεν είναι παραμύθια
-
Μετά από ετήσιο service πέρασα ΚΤΕΟ και μου βρήκαν την παρακάτω έλλειψη:
**Δ.5.3.4.b. Μπροστινό δεξί ψαλίδι- Σύνδεσμοι ανάρτησης: το κάλυμμα προστασίας από τη σκόνη έχει σοβαρή φθορά.
**
Πόσο σοβαρό είναι αυτό; Στο συνεργείο μου είπαν ότι είναι οκ το αυτοκίνητο και δεν έχει κανένα θέμα. Όμως στο ΚΤΕΟ μου είπαν να αλλάξω οπωσδήποτε το ψαλίδι.
- Σύνδεσμοι ανάρτησης: το κάλυμμα προστασίας από τη σκόνη έχει σοβαρή φθορά.
-
Διασταύρωσέ το γιατί κι εμένα μου χανε πει χωρίς όμως να το σημειώσουν ότι τα λάστιχα θέλουν άλλαγμα. Δεν πρέπει να χανε κάνει πάνω από 20.000χλμ και δεν είχανε κλείσει χρόνο...
-
Καλησπέρα σας,
Εδω και ενα ~εξάμηνο είμαι κάτοχος ενός 4wd Daihatsu charade 1.3 του 93. Ο λόγος οτι χρειαζόμουν ενα μικρό πάμφθηνο beater που να μπορεί να περνάει μέσα απο λασποχωματόδρομους & χιονισμένους δρόμους λόγω δουλειάς/hobby. Παρότι έγινε γενικό σέρβις, all weather λάστιχα (τον χειμώνα ήταν απίστευτο στην χιονισμένη εθνική για Λάρισα, σταθερότατο) και γενικά οτιδήποτε μπορούσα ώστε να είναι όσο το δυνατόν ασφαλές για εμένα και τους τριγύρω για τα χρόνια του, αντιμετωπίζω ορισμένα προβληματάκια:
(1) Τα φρένα είναι ελαφρώς 'πιασμένα' συνεχώς, κάτι που μάλλον ξεκίνησε τον χειμώνα με τα αλάτια αφού το αμάξι μετά απο 7 μέρες σχεδόν δεν κουνήθηκε και ήθελε αρκετό ζόρι να ξεκολλήσουν. Απο όσα είδα αυτό οφείλεται στις δαγκάνες που θέλουν ανακατασκευή (το πιστόνι δεν επανέρχεται πλήρως). Επειδή το αμάξι δεν κουνήθηκε πολύ απο τότε μέχρι τώρα δεν είχα επισκεφτεί συνεργείο (καθάρισα μόνο δισκόπλακες τακάκια και με λιπαντικό της ΑΤΕ τις δαγκάνες), αλλά αυτό που πρόσεξα είναι πως
(2) μετά από λίγη διαδρομή, μυρίζει μάλλον ο συμπλέκτης και πρόσεξα και λίγο άσπρο καπνό να βγαίνει απο την περιοχή του σασμάν. Υπάρχει περίπτωση να πατινάρει ο συμπλέκτης και να οφείλεται στο έξτρα φορτίο που έχει λόγω των μπροστινών φρένων; Ο συμπλέκτης είχε αλλαχθεί τον Δεκέμβρη και το ρεγουλάρισμα του πεταλιού φαίνεται οκ (βάση του εγχειριδίου του αυτοκινήτου)
Να πω πως σε όλες τις περιπτώσεις δεν είδα μείωση στην ισχύ του φρένου (και οι ζάντες δεν ήταν ζεστές, μόνο οι δίσκοι) και πως έχει κανονιστεί επίσκεψη σε συνεργείο εντός της εβδομάδας. Και για να κλείσω έρχεται το
(3) το αμάξι έχει A/C, αλλά ο προηγούμενος κάτοχος το είχε απομονώσει (Δεν έχει ιμάντα ο συμπιεστής). Επειδή χρησιμοποιεί το R12 φρέον αν δεν κάνω λάθος, έχετε να μου προτείνετε κάποιον ψυκτικό που να μπορεί να μου δώσει μια εικόνα (και επισκευή αν είναι λογικό το κόστος) για την κατάσταση του κυκλώματος;
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Διασταύρωσέ το γιατί κι εμένα μου χανε πει χωρίς όμως να το σημειώσουν ότι τα λάστιχα θέλουν άλλαγμα. Δεν πρέπει να χανε κάνει πάνω από 20.000χλμ και δεν είχανε κλείσει χρόνο...Μου το σημείωσαν σαν δευτερεύουσα έλλειψη αλλά μου είπανε οπωσδήποτε να το αλλάξω όλο το ψαλίδι αναγκαστικά γιατί πάει έτσι σαν σετ. Έχω βαρεθεί να αλλάζω ψαλίδια...
-
Υπαρχουν και χειροτερα
-
Ο χρήστης aquasonic έγραψε:
Καλησπέρα σας,Εδω και ενα ~εξάμηνο είμαι κάτοχος ενός 4wd Daihatsu charade 1.3 του 93. Ο λόγος οτι χρειαζόμουν ενα μικρό πάμφθηνο beater που να μπορεί να περνάει μέσα απο λασποχωματόδρομους & χιονισμένους δρόμους λόγω δουλειάς/hobby. Παρότι έγινε γενικό σέρβις, all weather λάστιχα (τον χειμώνα ήταν απίστευτο στην χιονισμένη εθνική για Λάρισα, σταθερότατο) και γενικά οτιδήποτε μπορούσα ώστε να είναι όσο το δυνατόν ασφαλές για εμένα και τους τριγύρω για τα χρόνια του, αντιμετωπίζω ορισμένα προβληματάκια:
(1) Τα φρένα είναι ελαφρώς 'πιασμένα' συνεχώς, κάτι που μάλλον ξεκίνησε τον χειμώνα με τα αλάτια αφού το αμάξι μετά απο 7 μέρες σχεδόν δεν κουνήθηκε και ήθελε αρκετό ζόρι να ξεκολλήσουν. Απο όσα είδα αυτό οφείλεται στις δαγκάνες που θέλουν ανακατασκευή (το πιστόνι δεν επανέρχεται πλήρως). Επειδή το αμάξι δεν κουνήθηκε πολύ απο τότε μέχρι τώρα δεν είχα επισκεφτεί συνεργείο (καθάρισα μόνο δισκόπλακες τακάκια και με λιπαντικό της ΑΤΕ τις δαγκάνες), αλλά αυτό που πρόσεξα είναι πως
(2) μετά από λίγη διαδρομή, μυρίζει μάλλον ο συμπλέκτης και πρόσεξα και λίγο άσπρο καπνό να βγαίνει απο την περιοχή του σασμάν. Υπάρχει περίπτωση να πατινάρει ο συμπλέκτης και να οφείλεται στο έξτρα φορτίο που έχει λόγω των μπροστινών φρένων; Ο συμπλέκτης είχε αλλαχθεί τον Δεκέμβρη και το ρεγουλάρισμα του πεταλιού φαίνεται οκ (βάση του εγχειριδίου του αυτοκινήτου)
Να πω πως σε όλες τις περιπτώσεις δεν είδα μείωση στην ισχύ του φρένου (και οι ζάντες δεν ήταν ζεστές, μόνο οι δίσκοι) και πως έχει κανονιστεί επίσκεψη σε συνεργείο εντός της εβδομάδας. Και για να κλείσω έρχεται το
(3) το αμάξι έχει A/C, αλλά ο προηγούμενος κάτοχος το είχε απομονώσει (Δεν έχει ιμάντα ο συμπιεστής). Επειδή χρησιμοποιεί το R12 φρέον αν δεν κάνω λάθος, έχετε να μου προτείνετε κάποιον ψυκτικό που να μπορεί να μου δώσει μια εικόνα (και επισκευή αν είναι λογικό το κόστος) για την κατάσταση του κυκλώματος;
Ευχαριστώ!
Xωρις να φτιάξεις τα φρένα μην το κουνάς .Δεν καταλαβαίνεις ότι απλά το ζορίζεις όταν το πας φρεναριστό;
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Xωρις να φτιάξεις τα φρένα μην το κουνάς .Δεν καταλαβαίνεις ότι απλά το ζορίζεις όταν το πας φρεναριστό;Tbh Δεν φαίνεται τόσο πολύ στην οδήγηση. Αλλά γενικά το κουνούσα μέχρι να συνειδητοποιήσω τι έγινε, μετά μόνο σε πολύ μεγάλες ανάγκες (και ελάχιστες αποστάσεις).
-
2 φορές παρατήρησα έναν περίεργο ιδιαίτερο θόρυβο - σαν να σπάει κάτι - στο κιβώτιο ταχυτήτων βάζοντας από 1η->2α (έχοντας κανονικά τις κατάλληλες στροφές για αλλαγή ταχύτητας). Δεν έχω κάποιο θέμα έκτοτε, αλλά μου έκανε εντύπωση. Μήπως είναι προάγγελος ζημιάς;
-
-
Η τσιμουχα στροφαλου(προς ψυγειο ευτυχως) μετα τις καλοκαιρινες διακοπες παρεδωσε πνευμα .Χανει λιγο δημιουργωντας μια λαδιλα γυρω γυρω αλλα χωρις να βρισκω λαδια στο παρκινγκ.Σημερα ειδα οτι λειπουν δυο χιλιοστα στο δρικτη λαδι,οποτε παμε για αλλαγη μολις βρεθει χρονος.3 ερωτησεις εχω:
-Παιζει ρολο το τρελο ζορι που εφαγε το αμαξι στην εγνατια με 3ες και φορτωμενο?
-Η τσιμουχα ξαναλλαχτηκε πριν 300.000, πρεπει να προσεξουν κατι σχετικα με το σημειο που θα πατησει?Ειδικο εργαλειο?
-Ως προς ποιοτητα γνησια μερκ απο αντιπροσωπεια(ηλικια?) ή elring payen victor reinz?
-
Πριν μερικές εβδομάδες, ταξιδεύοντας κόλλησε ο θερμοστάτης, είδα μη σωστή θερμοκρασία (90βαθμοί σε εθνική δεν ήταν λογικοί) και σταμάτησα. Με το που σταμάτησα το αυτοκίνητο εφτυσε απο κάτω το παραφλού. Επισκευάστηκε όμως (θερμοστατης κτλ) και συνέχισα κανονικά. Έκανα 1400κμ ταξίδι σε μια μέρα, σε διάφορες ταχχύτητες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Χτες ενώ πηγα να το πάρω το πρωι απο το γκαραζ είδα από κάτω μια λίμνη που τελικά είναι παραφλού. Συμπλήρωσα περίπου 1 λίτρο (6 παίρνει) και δεν είδα να ξαναχάνει..
Τι μπορεί να είναι αυτό ρε παίδες;;;
μήπως θέλει αλλαγή η τάπα από το παγούρι;
-
Στο w201 έχω τρέμουλο σε ορισμένο φάσμα στροφών, διαφορετικό σε κάθε ταχύτητα (με 2η στις 3,5Κ με 4Κ, με 3η στις 2,5κ-3Κ , 4η στις 2Κ -2,5Κ, ...), σε σημείο να τρίζει το ταμπλώ, κλπ. Από το συνεργείο εκτιμούν ότι θέλει ζυγοστάθμιση ο άξονας μετάδοσης. Κοιτάξαμε για βάσεις μηχανής (φαίνονται οκ) , αλλάχτηκε η μεσαία τριβή( αν δεν κάνω λάθος), αλλά το τρέμουλο συνεχίζει. Μου κα΄νει εντύπωση, γιατί δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο μπορεί να έχασε τη ζυγοστάθμισή του ο άξονας.
Υπάρχει περίπτωση να φταίει κάτι άλλο; για παράδειγμα κάποιο ρουλεμάν στο σασμάν, ο δίσκος ή το βολάν στο συμπλέκτη;
-
Όταν ζυγοσταθμίζονται οι κεντρικοί άξονες, και ζυγοσταθμίζονται πάντα από το εργοστάσιο, σε κάποιο σημείο που δείχνει το μηχάνημα ζυγοστάθμισης κολλάνε ένα αντίβαρο, μπορεί λοιπόν να είχε αντίβαρο ο άξονας σου και να έχει ξεκολλήσει, ρίξε μια καλή ματιά σε όλο το μήκος του και σε όλη του την περιφέρεια και αν λείπει το αντίβαρο ή κάποια αντίβαρα θα έχει μείνει το σημάδι του / τους.
Επίσης ρίξε μια ματιά στη ζυγοστάθμιση των πίσω τροχών, γιατί αν τρίζει το ταμπλό το πρόβλημα συνήθως προέρχεται από τους πίσω τροχούς, ξεκίνα από τους τροχούς και μετά πήγαινε στον άξονα.
Αν πας σε ένα βουλκανιζατέρ και πεις ότι τρέμει το ταμπλό σου από μόνοι τους θα κοιτάξουν τους πίσω τροχούς.
-
Ρυμουλκεις συχνα XENO? Στη w202 με συχνη κ διχως μετρο οσον αφορα το βαρος ειχα τετοια θεματα.
Αν εχεις αμορτισερ στον κινητηρα που πιανει καποια τροχαλια τσεκαρε το,μια φορα μου εφυγε και εκανε σαν τρακτερ.
Οι βασεις κινητηρα ειναι σωστες?βαση στο σασμαν αλλαξε,αν παταει λαθος ζοριζονται τα παντα.
Τσεκαρε και τους συνδεσμους του αξονα προς σασμαν και διαφορικο.μπορει να εχουν χαλασει χωρις να φαινεται με το ματι.
Δυστυχως κοστιζουν,κοιτα νσ ψωνισεις σωστα και οικονομικα.
Ενω ειχα τα ιδια θεματα με σενα αλλαζοντας αυτα πλην του ελαστικου δισκου στο διαφορικο απολυτη ησυχια.Οταν ρυμουλκω σε ανηφορα με 2α κ λιγες στροφες στις 2500σαλ ισα που αισθανεσαι κατι αζυγοσταθμιστο.Κοινως η μεσσαια τριβη φτιαχτηκε μεχρι 2τονους οχι αθροιστικα 3τονους......
-
Ο xenos μας λέι ότι έχει τρέμουλο σε ορισμένο φάσμα στροφών, διαφορετικό σε κάθε ταχύτητα (με 2η στις 3,5Κ με 4Κ, με 3η στις 2,5κ-3Κ , 4η στις 2Κ -2,5Κ,, δεν γνωρίζω τις σχέσεις σαζμάν / διαφορικού αλλά βλέπω ότι σε αυτές τις στροφές του κινητήρα αυτές που μένουν - μάλλον - σταθερές είναι του κεντρικού άξονα, άρα ο συντονισμός γίνεται σε μια συχνότητα, σε αυτή που γυρίζει ο άξονας και όχι στις στροφές του κινητήρα, αν ήταν από τον κινητήρα θα ήταν σε μια περιοχή στροφών, επάνω και κάτω από αυτή την περιοχή δεν θα υπήρχαν κραδασμοί.
Ενδέχεται κατά την αλλαγή της μεσαίας τριβής να έφυγε το αντίβαρο, αυτά είναι σαν χοντρά μεταλλικά ταμπελάκια, αν την δουλειά την έκανε κάποιος αμαθής - τι είπες τώρα - μαθητευόμενος ή μη. το έβγαλε από λάθος ή το ξεκόλλησε χωρίς να γνωρίζει τι είναι
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........