Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    aquasonic

    @aquasonic

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    aquasonic Unfollow Follow

    Latest posts made by aquasonic

    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ο χρήστης adensa έγραψε:
      Xωρις να φτιάξεις τα φρένα μην το κουνάς .Δεν καταλαβαίνεις ότι απλά το ζορίζεις όταν το πας φρεναριστό;

      Tbh Δεν φαίνεται τόσο πολύ στην οδήγηση. Αλλά γενικά το κουνούσα μέχρι να συνειδητοποιήσω τι έγινε, μετά μόνο σε πολύ μεγάλες ανάγκες (και ελάχιστες αποστάσεις).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aquasonic
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Καλησπέρα σας,

      Εδω και ενα ~εξάμηνο είμαι κάτοχος ενός 4wd Daihatsu charade 1.3 του 93. Ο λόγος οτι χρειαζόμουν ενα μικρό πάμφθηνο beater που να μπορεί να περνάει μέσα απο λασποχωματόδρομους & χιονισμένους δρόμους λόγω δουλειάς/hobby. Παρότι έγινε γενικό σέρβις, all weather λάστιχα (τον χειμώνα ήταν απίστευτο στην χιονισμένη εθνική για Λάρισα, σταθερότατο) και γενικά οτιδήποτε μπορούσα ώστε να είναι όσο το δυνατόν ασφαλές για εμένα και τους τριγύρω για τα χρόνια του, αντιμετωπίζω ορισμένα προβληματάκια:

      (1) Τα φρένα είναι ελαφρώς 'πιασμένα' συνεχώς, κάτι που μάλλον ξεκίνησε τον χειμώνα με τα αλάτια αφού το αμάξι μετά απο 7 μέρες σχεδόν δεν κουνήθηκε και ήθελε αρκετό ζόρι να ξεκολλήσουν. Απο όσα είδα αυτό οφείλεται στις δαγκάνες που θέλουν ανακατασκευή (το πιστόνι δεν επανέρχεται πλήρως). Επειδή το αμάξι δεν κουνήθηκε πολύ απο τότε μέχρι τώρα δεν είχα επισκεφτεί συνεργείο (καθάρισα μόνο δισκόπλακες τακάκια και με λιπαντικό της ΑΤΕ τις δαγκάνες), αλλά αυτό που πρόσεξα είναι πως

      (2) μετά από λίγη διαδρομή, μυρίζει μάλλον ο συμπλέκτης και πρόσεξα και λίγο άσπρο καπνό να βγαίνει απο την περιοχή του σασμάν. Υπάρχει περίπτωση να πατινάρει ο συμπλέκτης και να οφείλεται στο έξτρα φορτίο που έχει λόγω των μπροστινών φρένων; Ο συμπλέκτης είχε αλλαχθεί τον Δεκέμβρη και το ρεγουλάρισμα του πεταλιού φαίνεται οκ (βάση του εγχειριδίου του αυτοκινήτου)

      Να πω πως σε όλες τις περιπτώσεις δεν είδα μείωση στην ισχύ του φρένου (και οι ζάντες δεν ήταν ζεστές, μόνο οι δίσκοι) και πως έχει κανονιστεί επίσκεψη σε συνεργείο εντός της εβδομάδας. Και για να κλείσω έρχεται το

      (3) το αμάξι έχει A/C, αλλά ο προηγούμενος κάτοχος το είχε απομονώσει (Δεν έχει ιμάντα ο συμπιεστής). Επειδή χρησιμοποιεί το R12 φρέον αν δεν κάνω λάθος, έχετε να μου προτείνετε κάποιον ψυκτικό που να μπορεί να μου δώσει μια εικόνα (και επισκευή αν είναι λογικό το κόστος) για την κατάσταση του κυκλώματος;

      Ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      aquasonic
    • RE: Αναπαλαίωση - Συντήρηση - Επισκευή παλαιών αυτοκινήτων

      Καλησπέρα σας! Ελαφρώς ξεθάψιμο αλλα ελπίζω να έχουν μείνει άτομα

      Το αγαπημένο μου jetta (mk1) αποφάσισε να δημιουργήσει ορισμένα σάπια σε διάφορα σημεία και καλό θα ήταν να το πάω asap σε κάποιο καλό φανοποιό (οι Τιμές μέχρι ενα σημείο δεν με ενδιαφέρουν... μέχρι ένα σημείο!) στην περιοχή της Λάρισας η τριγύρω πόλεων.

      Γνωρίζει κάποιος κανέναν απο προσωπική εμπειρία κατά προτίμηση;

      Ευχαριστώ!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      A
      aquasonic
    • RE: Classic Volkswagen Forum

      Καλημερα και παλι!

      Καλα νεα, καταφερα και βρηκα ολο το οριτζιναλ εσωτερικο! Ελπιζω δηλαδη γιατι απο την αγγελια ολα καλα φαινονται.
      Λογικα βεβαια τα υφασματα ισως εχουν κανα μικρο σκισιματακι και να θελουν λιγη δουλεια. Ξερετε καναν που να κανει επισκευες σε υψασματινα καθισματα;

      Ειμαι αρκετα χαρουμενος με τα απο αυτο το Find, ελπιζω τα οικονομικα μου το καλοκαιρι να μου επιτρεψουν ενα καλο ξεσαπισμα (ευτυχως οχι πολλα) και ενα βαψιμο ξανα στο alpine white να ξανα ερθει στα καλα του!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      A
      aquasonic
    • RE: Classic Volkswagen Forum

      Αν μπορεις να μου δωσεις ορισμενες πληροφοριες παραπανω θα ηταν υπεροχο!

      Το μεγαλο προβλημα εινια πως οι ιστορικες πινακιδες στην Γερμανια δεν βγαινουν ευκολα, και ο δοτης απεξω ειναι σε πολλα σημεια στοκαρισμενος και θα πρεπει να του περασω κανονικες πινακιδες +ασφαλεια που τσουζει +εξοδα ταξιδιου. Δεν εχω και γκαραζ εδω να εκανα την δουλεια εδω περα ρε γμτ.

      Και μια μικρη σημερινη ιστορια...

      Παρκαρω Σονεμπεργκ, και οπως κανω τις επικες μανουβρες του εχω-παντελως-ξεχασει-πως-διαολο-δουλευει-το-παραλληλο-παρκαρισμα-και-το-μηχανικο-τιμονι-δεν-βοηθαει ενας παππους με ενα ποδηλατο κοιταει το ασπρο ατι μου απο πανω μεχρι κατω... Τι διαολο λεω. Παρκαρω, σβηνω ανοιγω την πορτα και ερχεται.

      -Παιδια Ελληνες ειστε;
      -Ναι!
      -Απο ποιο μερος οι πινακιδες; (του 82)
      -Αθηνα
      -Τις ειδα και χαρηκα ρε παιδια, Ειχα και γω ενα Τζετα καποτε, συγκινηθηκα.

      Jetta. Connecting Greeks.

      Γενικα στην Γερμανια και Αυστρια που περασα βλεπω μια τελειως διαφορετικη αντιληψη στο παλιο αυτοκινητο, δεδομενου το τζετα δεν μπαινει στην κατηγορια 'κλασσικο' για το Ελληνικο ματι, αλλα στο 'σαραλοκουβας'. Πραγματικα οταν σκεφτομουν το ταξιδι για εδω ειχα αγχωθει να εχω χαρτια τα παντα ολα ετοιμα γιατι περιμενα να ειμαι μπλοκομαγνητης, αλλα τιποτα! Μεχρι και κορνιδια με χαιρετουρες απο τους τριγυρω. Αντιθετα αν περασω τον Ν.Ηλειας θα με σταματησουν σε τουλαχιστον 10 μπλοκα. Ειναι εντυπωσιακη αυτη η διαφορα και ο σεβασμος και η αγαπη στο παλιο αυτοκινητο. Ακομα και το τελευταιο των τελευταιων αυτοκινητων θα το σεβαστουν... γιατι δεν εχουμε εμεις αυτη την αγαπη;... και δεν μιλαω για petrolheads αλλα για απλο καθημερινο κοσμο.

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      A
      aquasonic
    • RE: Classic Volkswagen Forum

      Να στε καλα για τις απαντησεις!

      Εχω βρει ενα σε πολυ καλη τιμη εδω Γερμανια, το θεμα ειναι πως για να το φερω Ελλαδα δεν ξερω ποσο θα μου βγει η μεταβιβαση (και λογικα με Γερμανικες πινακιδες για να γλυτωσω τελωνειο) και μεταφορα.

      Εχει κανει κανεις σας κατι παρομοιο;

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      A
      aquasonic
    • RE: Classic Volkswagen Forum

      Μωρε ιδια ειναι, απλα π.χ μασκα δεξι φαναρι και φλας δεν ταιριαζουν, και ειναι και πανακριβα (την μασκα την δινουν μονο ολοκληρη και οχι τμηματικα, με 70 εως 200 ευρω που ψαχνω στην Γερμανια αναλογα την κατασταση για ενα κομματι πλαστικο...) και για το εσωτερικο, το γκολφ απο οσα εχω δει εχει διαφορετικα σχεδια στα καθισματα απο το τζετα (τουλαχιστον οσο εχω ψαξει)

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      A
      aquasonic
    • RE: Classic Volkswagen Forum

      Καλησπερα παιδια! Αν και διαβαζω εδω και αρκετο καιρο το forum, δεν εγραφα, αλλα καιρος να το κανω και αυτο.

      Ειμαι ενας πανευτυχης κατοχος ενος Jetta Mk1 του 1982. Το αυτοκινητο αγοραστηκε απο την μητερα μου στην Βοννη που δουλευε τοτε ως δασκαλα, κατεβηκε με πινακιδες τελωνειου Ελλαδα και απεκτησε τις κλασικοτατες και αγαπημενες ΥΥ που εχει μεχρι και σημερα.

      Με τα χρονια οι διαφοροι μηχανικοι αποδω και απο κει και η 'ελα μωρε' αποψη του πατερα μου στο θεμα ανταλλακτικων εχουν βανδαλισει το αμαξι. Το 1997 αλλαξε το μοτερ απο 1.3 σε 1.4 60 αλογα απο golf 3, με την λογικη του να προσθεσει aircondition. Βεβαια λιγο μετα ο ψυκτικος του εριξε ακυρο λεγοντας του οτι δεν υπαρχει σωληνωση. oh well. Η παλια μηχανη υπηρχε μεχρι το 2013 καλα αποθηκευμενη, μεχρι που καποιοι σκραπαδες αποφασισαν να διαρρηξουν τον χωρο και να την σηκωσουν μαζι με αλλα σιδερα.

      Υστερα τα μπροστινα καθησματα εχουν αλλαχθει παλι με ενoς golf 3, και παροτι τα παλια ειχαν κρατηθει και εκεινα, μια υπεροχη υπερχυληση της αποχευτευσης τους εδωσε ενα αρωμα που δεν αξιζε να τα σουταρουμε.

      Το καλοκαιρι το αμαξι περασε στην κυριοτητα μου, και αυτη την στιγμη κυκλοφορει μαζι μου στην Γερμανια μιας και διανυω ενα εκπαιδευτικο προγραμμα 3 χρονων. Παροτι εμφανισιακα δεν εινα στην καλυτερη κατασταση, και παροτι ειμαι στο Βερολινο, που εκεινη την εποχη μονο βαρτμπουργκ και τραμπαντ εβλεπε, το τζετακι τραβαει βλεμματα και χαμογελα, και η αποθεωση ηταν οταν ενας αντιθετα ερχομενος με ΜΚ1 scirocco με ειδε αναψε προβολεις και βαραγε κορνες σαν τρελλος!

      Γενικα σκοπος μου ειναι να επαναφερω το αμαξι σε οσο το δυνατον οριτζιναλ κατασταση γινεται. Το μεγαλο μου προβλημα ειναι η ευρεση επιμερους ανταλλακτικων. π.χ οι επενδυσεις των πορτων, τα καθισματα και στο χρωμα του μπλε-ασπρο που εχει, το μικρο κομματι δεξια μπροστα της μασκας, και φυσικα ενα καλο ξεσαπισμα/βαψιμο (γενικα τα τελευταια χρονια δεν το προσεχαμε και πολυ λογω οικονομικων δυσκολιων).

      Παροτι εχω βρει αρκετα ανταλλακτικα εδω στην Γερμανια, το μεγαλο μου προβλημα ειναι πως συνηθως δεν ταιριαζουν στα χρωματα του δικου μου, και μετα οι σχετικα μεγαλες τιμες ειδικα για τα σπανια.

      Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν γνωριζετε καπου που να εχει ξεμενει κανα πρωην ταξι (λογω μεγαλου αριθμου καποτε) η κανονικο τζετα μπας και σηκωσω ανταλλακτικα Ελλαδα (εννοειται νομιμα), καθοτι και σε ερευνες που εχω κανει σε μαντρες δεν βρισκω πολλα.

      Επισης, για τις εσωτερικες επενδυσεις και καθισματα υπαρχει εταιρια στην Ελλαδα που να μπορει να επαναφερει η να φτιαξει καλυματα;

      Η τριτη περιπτωση ειναι να τσιμπησω ενα ακομα που εχω βρει εδω με ~1000 ευρω αλλα σε πολυ καλυτερη κατασταση το εσωτερικο, αλλα θα πρεπει να το αγορασω να βγαλω πινακιδες και ασφαλεια προκειμενου να το φερω Ελλαδα (λογικα οδικως) και να το κανω δοτη. Εχει κανει κανεις σας την διαδικασια να ξερει ποσο περιπου κοστιζει ολο αυτο;

      Ευχαριστω πολυ!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      A
      aquasonic
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr