-
https://youtu.be/4xZxoAg3_rw
Ποια suv; Να το απόλυτο οικογενειακο -
Ενα πιο χοντροκομμένο 5008
-
Καλησπέρα σας.
Είμαι κάτοχος ενός 307 1.4 16v (προ facelift).
Ψάχνω τακάκια εμπρός και πίσω.Γνωρίζετε πως μπορώ να ξέρω αν έχει σύστημα lucas ή bosch;
Σε αναζήτηση ανταλλακτικών στο ίντερνετ μάλλον φοράει bosch αλλά δεν είναι σίγουρο.
Συγγνώμη για την χαζή ίσως ερώτηση αλλά δεν βγάζω άκρη και η διάσταση που δίνουν όλα τα καταστήματα είναι διαφορετική στις δυο περιπτώσεις.Επίσης δεν βρίσκω πουθενά αν έχει esp.Tο λαμπάκι υπάρχει στο καντράν (δεν έχει ανάψει ποτέ όμως) και επίσης δεν υπάρχει το μπουτόν απενεργοποίησης στο ταμπλώ.
΄Οποιος γνωρίζει κάτι ας πει να βοηθήσει.
Ευχαριστώ. -
Σν δεν εχει κουμπακι δεν εχει esp.
Εχει corner brake system το οποιο βελτιωνει το φρεναρισμα μεσα στην στροφη.
-
ΟΚ.
γιατί στις επιλογές για τακάκια έχει διαφορετικές εκδόσεις με esp ή χωρίς. -
Ο χρήστης grafeasPz έγραψε:
ΟΚ.
γιατί στις επιλογές για τακάκια έχει διαφορετικές εκδόσεις με esp ή χωρίς.Σου έχω στείλει προσωπικό μήνυμα,αν θέλεις δες το!
-
Κύριοι τελικά έκλεισα το Peugeot 308 με την προωθητική ενέργεια που έτρεχε (spring sales)
Έκδοση: 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 Active 6.2, βενζίνη
Είδα και άλλα αυτοκίνητα (focus, ceed, leon) αλλά έχασαν για διάφορους λόγους το καθένα.
Σημαντικό κριτήριο στην επιλογή μου ήταν αυτά που διάβασα για το αυτόματο κιβώτιο που φοράει το 308 και για να είμαι ειλικρινής μου φαίνεται περίεργο που ένα τόσο καλό κιβώτιο μπαίνει σε αυτοκίνητο επιπέδου 308 (το επίπεδο το αναφέρω μόνο από άποψη τιμής). Επίσης πολύ σημαντικό ήταν ο πλήρης εξοπλισμός που έχει το 308 στην active έκδοση, εξαιρώντας τις νέες τεχνολογίες ασφάλειας που προσωπικά δεν με ενδιέφεραν.
-
Με γεια
Ποσο τελικη τιμη ? -
Ευχαριστώ
20 από 22+ που ειχε τιμη καταλόγου, + κάποια δωράκια (service, καλυμα πορτ-μπαγκαζ)
-
Πολυ καλη εκπτωση !!
-
Καλοτάξιδο! Εξαιρετική αγορά σε αυτή την τιμή!
-
Ιδια τιμη ακριβως εχει και το 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 ACTIVE απο οτι βλεπω στον τιμοκαταλογο
https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/5 ... 522528.pdf
Αλλά μπορει να μην εχουν την ιδια εκπτωση -
Έχω την αίσθηση πως το πετρέλαιο στην active του 308 βγαίνει με το 6-αρι αυτόματο (ΕΑΤ6), ενώ το 8-αρι αυτόματο μπαίνει στις πιο πάνω εκδόσεις (tech edition + gt line) - check εδώ: https://www.peugeot.gr/range/car-selector.html.
Η έκπτωση έπαιζε σε όλα τα ετοιμοπαράδοτα, επειδή δεν με ενδιέφερε το πετρέλαιο δε γνωρίζω αν υπήρχε κάτι ετοιμοπαράδοτο με αυτόματο σε αυτό.
-
Ναι , απο την διαμόρφωση φαινεται αυτο που ειπες . Αλλά στον τιμοκαταλογο το γραφει σαν EAT8
Μου εκανε εντυπωση το diesel να εχει ιδια τιμη με το βενζινης , γι αυτο το ανέφερα
Σε ποσες μερες θα στο φερουν ? -
Ίσως να τους έχει ξεφύγει στον κατάλογο, who knows..
10 εργάσιμες μου είπαν, υπολογίζω τέλη Ιούνη για να μαι σίγουρος.
-
Μια χαρα!!! Ελεγξε το παντου εξωτερικα τουλαχιστον μην εχει κανενα χτυπημα , πριν το παραλαβεις
Καλοταξιδο -
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... ugeot-2008
Ότι και να λέμε,οι άνθρωποι έχουν ανεβεί επίπεδο.
-
Μερικές μετρήσεις ελέω πρώτου ταξιδιού (θυμίζω peugeot 308 EAT8 βενζίνη).
Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα, περίπου 1000+ χλμ, cruise control στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, ταχύτητες 110-130 και σχεδόν μόνιμα πήγαινα με 8η. Το κλιματιστικό ανοιχτό στο auto, 3 άτομα, γεμάτος και φορτωμένο πορτ-μπαγκαζ, μου έδωσε μέση κατανάλωση στα 5,5L/100. Αρκετά ικανοποιημένος με αυτό το νούμερο και νομίζω ότι υπό ιδανικές συνθήκες (λιγότερο φόρτωμα στο αμάξι και χωρίς κλιματισμό) πέφτει και κάτω από 5.
Κατά τα άλλα κάποιες παρατηρήσεις θετικές και αρνητικές:
(+) το αυτοκίνητο 'αρπάζει' πολύ καλά, δηλαδή οι επιταχύνσεις από τα 50-60 στα 120-130 είναι αρκετά δυναμικές
(+) πολύ άνετο στη διαδρομή που έκανα, απορροφά πολύ καλά όποιες ανωμαλίες του δρόμου και δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου
(+) τo infotainment system μου φαίνεται αρκετά εύκολο στη λειτουργία (με βολεψε το πάτημα με τα 3 δάχτυλα ταυτόχρονα που σου δίνει πρόσβαση στο menu μέσω οθόνης)
(-) το πορτ-μπαγκαζ μου φαίνεται ότι θέλει αρκετή δύναμη για να κλείσει καλά! Δηλαδή σχεδόν πρέπει να το κλείσεις σαν να έχεις νεύρα και το βαράς για να σφραγίσει
(-) η εταζέρα...μου φάνηκε ότι ξεκουμπώνει πολύ εύκολα από τη θέση της όταν ανοίγω το πορτ-μπαγκαζ και κάθε φορά την έβαζα πάλι πίσω -
Πω πω σαν το σουζουκι σχεδον.
Ειδες διαφορα το 8αρι κιβωτκο.Αρα το ερχπμενο 208 με τον ιδιο συ διασμο και καμια 150 200 κιλα λιγοτερο θα ναι λουκουμακι
-
Μάλλον οι ταχύτητες ήταν πολύ πιο κοντά (ή και πιο κάτω) στα 110 πάρα στα 130. Ή το trip computer κλέβει πολύ...
Γιατί 5,5lt/100Km με 120 (μέσος όρος 110 - 130) είναι μάλλον η κατανάλωση με τον 1.5 diesel...
PEUGEOT FORUM