-
Επίσης δεν γνωρίζουμε πόσο θα κοστίζει και πόσο αξιόπιστο θα είναι. Ας το δοκιμάσει κανένας άλλος πρώτα!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Επίσης δεν γνωρίζουμε πόσο θα κοστίζει και** πόσο αξιόπιστο θα είναι**. Ας το δοκιμάσει κανένας άλλος πρώτα!Το θέμα αξιοπιστίας, εφόσον δίνει και σε αυτό 8 χρόνια εγγύηση, δεν είναι πρόβλημα ούτε θα απασχολεί το υποψήφιο αγοραστή!
-
Παιδιά πάντα θα βγαίνει κάτι πιο καινούριο. Σε μερικά χρόνια θα έρθει και facelift. Το θέμα είναι αυτό που αγοράζουμε να καλύπτει όλες μας τις ανάγκες ΤΩΡΑ.
Το hybrid σαφώς και θα είναι ακριβότερο από το 1000ρι. Δεν θα αντικαταστήσει τίποτα. Απλά θα υπάρχει μεγαλύτερη γκάμα για να διαλέξει κάποιος ανάλογα με τα γούστα του και την τσέπη του.
Πολύ πιθανόν στο μέλλον να βγει και ο 1500 με βοηθητικό ηλεκτρικό μοτέρ, με πάνω από 200 άλογα! Τι θα κάνουμε; Θα πουλήσουμε τα ολοκαίνουρια αμάξια μας να πάρουμε εκείνο;
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Παιδιά πάντα θα βγαίνει κάτι πιο καινούριο. Σε μερικά χρόνια θα έρθει και facelift. Το θέμα είναι αυτό που αγοράζουμε να καλύπτει όλες μας τις ανάγκες ΤΩΡΑ.Το hybrid σαφώς και θα είναι ακριβότερο από το 1000ρι. Δεν θα αντικαταστήσει τίποτα. Απλά θα υπάρχει μεγαλύτερη γκάμα για να διαλέξει κάποιος ανάλογα με τα γούστα του και την τσέπη του.
Πολύ πιθανόν στο μέλλον να βγει και ο 1500 με βοηθητικό ηλεκτρικό μοτέρ, με πάνω από 200 άλογα! Τι θα κάνουμε; Θα πουλήσουμε τα ολοκαίνουρια αμάξια μας να πάρουμε εκείνο;
Αυτό που λέει ο gmag αν καταλαβαίνω καλά είναι ότι θα μπορούσε να περιμένει λίγο για να έχει και το hybrid σαν επιλογή αγοράς αν το γνώριζε.
Και σε αυτο (αν δεν είναι απόλυτη ανάγκη η αγορά εδώ και τωρα) έχει δίκιο. Κ εμένα θα με ενοχλούσε στη θέση του.
Άλλωστε αυτοκίνητο δεν αλλάζουμε κάθε χρόνο, άρα αξίζει να περιμένει κανείς για να κάνει μια 'καλυτερη' αγορά εφόσον βεβαια έχει τη δυνατότητα.
Για τα περί αξιοπιστίας τα είπε εξαιρετικά ο Φάνης. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Παιδιά πάντα θα βγαίνει κάτι πιο καινούριο. Σε μερικά χρόνια θα έρθει και facelift. Το θέμα είναι αυτό που αγοράζουμε να καλύπτει όλες μας τις ανάγκες ΤΩΡΑ.
Το hybrid σαφώς και θα είναι ακριβότερο από το 1000ρι. Δεν θα αντικαταστήσει τίποτα. Απλά θα υπάρχει μεγαλύτερη γκάμα για να διαλέξει κάποιος ανάλογα με τα γούστα του και την τσέπη του.
Πολύ πιθανόν στο μέλλον να βγει και ο 1500 με βοηθητικό ηλεκτρικό μοτέρ, με πάνω από 200 άλογα! Τι θα κάνουμε; Θα πουλήσουμε τα ολοκαίνουρια αμάξια μας να πάρουμε εκείνο;
Αυτό που λέει ο gmag αν καταλαβαίνω καλά είναι ότι θα μπορούσε να περιμένει λίγο για να έχει και το hybrid σαν επιλογή αγοράς αν το γνώριζε.
Και σε αυτο (αν δεν είναι απόλυτη ανάγκη η αγορά εδώ και τωρα) έχει δίκιο. Κ εμένα θα με ενοχλούσε.
Άλλωστε αυτοκίνητο δεν αλλάζουμε κάθε χρόνο, άρα αξίζει να περιμένει κανείς για να κάνει μια 'καλυτερη' αγορά εφόσον έχει τη δυνατότητα.Ναι αλλά το hybrid θα ήταν και πιο ακριβό από το απλό 1000αρι. Θα μπορούσε βέβαια να δώσει αυτή την διαφορά και να το πάρει. Δεκτό.
Όπως ανέφερε και άλλος πιο πριν όμως, ήταν γνωστό ότι θα βγει υβριδικό Focus από το λανσάρισμα του μοντέλου. Όπως και να έχει όμως, θα περάσει τουλάχιστον ένας χρόνος μέχρι να πατήσει ελληνικούς δρόμους.
-
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Μόνο εμένα ενοχλεί το γεγονός ότι μόλις αγόρασα το νέο Focus 1.0 Ecoboost με 125 ίππους μετά από ένα μήνα έμαθα ότι θα βγαίνει με hybrid κινητήρα 155 ίππων και 240 nm ροπής στα ίδια κυβικά?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Για ποιο λόγο σε ενοχλεί; Προφανώς δεν θα αντικαταστήσει τον 125άρη στη βάση της γκάμας, οπότε θα τιμολογηθεί αντιστοίχως, αντικάθιστώντας ίσως την έκδοση 150 ίππων του 1500άρη.
Κάπως χλωμό να γίνει κάτι τέτοιο, αν αναλογιστεί κανείς ότι το 1500αρι μοτέρ είναι και αυτό νέο... Απλά θα προστεθούν στη γκάμα και υβριδικές εκδόσεις του (mild hybrid) για να 'πέσουν' οι ρύποι. Αυτό ήταν γνωστό από το launch του νέου Focus.
Δεν έγραψα πουθενά ότι θα διακόψει την παραγωγή του κινητήρα η Ford. H εκδοχή των 180 ίππων, που είναι ακριβώς το ίδιο μοτέρ με το 150άρι με άλλο προγραμματισμό όπως συνέβαινε με τα 4 κύλινδρα 1,5 και 1,6 των Focus 3, φυσικά και θα έχει λόγο ύπαρξης στο Focus. Τέλος υπάρχει και το θέμα της επάρκειας της παραγωγής. Σε λίγο καιρό έρχεται νέο Kuga με βάση αυτόν τον 1500άρη. Θα φτάνει η παραγωγή των μοτέρ αν το πουλάνε 'φτηνά' στο Focus 150 hp;
To VAG έτσι την έχει 'πατήσει' με τον δικό του 1500άρη 150 hp και οι αναμονές στη Seat για 'ταπεινά' Leon και Arona με αυτό το μοτέρ έχουν φτάσει στο απροχώρητο...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Παιδιά πάντα θα βγαίνει κάτι πιο καινούριο. Σε μερικά χρόνια θα έρθει και facelift. Το θέμα είναι αυτό που αγοράζουμε να καλύπτει όλες μας τις ανάγκες ΤΩΡΑ.
Το hybrid σαφώς και θα είναι ακριβότερο από το 1000ρι. Δεν θα αντικαταστήσει τίποτα. Απλά θα υπάρχει μεγαλύτερη γκάμα για να διαλέξει κάποιος ανάλογα με τα γούστα του και την τσέπη του.
Πολύ πιθανόν στο μέλλον να βγει και ο 1500 με βοηθητικό ηλεκτρικό μοτέρ, με πάνω από 200 άλογα! Τι θα κάνουμε; Θα πουλήσουμε τα ολοκαίνουρια αμάξια μας να πάρουμε εκείνο;
Αυτό που λέει ο gmag αν καταλαβαίνω καλά είναι ότι θα μπορούσε να περιμένει λίγο για να έχει και το hybrid σαν επιλογή αγοράς αν το γνώριζε.
Και σε αυτο (αν δεν είναι απόλυτη ανάγκη η αγορά εδώ και τωρα) έχει δίκιο. Κ εμένα θα με ενοχλούσε στη θέση του.
Άλλωστε αυτοκίνητο δεν αλλάζουμε κάθε χρόνο, άρα αξίζει να περιμένει κανείς για να κάνει μια 'καλυτερη' αγορά εφόσον βεβαια έχει τη δυνατότητα.
Για τα περί αξιοπιστίας τα είπε εξαιρετικά ο Φάνης.Αυτό ακριβώς. Δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι θα ακολουθήσουν υβριδικά με βελτιωμένες επιδόσεις. Εάν το κόστος είναι κανά χιλιάρικο παραπανω, όσο και η διαφορά μεταξύ 1.0 και 1.5, τότε αξίζει να πάει κανείς κατευθείαν στο υβριδικό. Τουλάχιστον εγώ θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Από την άλλη βέβαια θα πρέπει κανείς να περιμένει και στην πράξη να δοκιμαστούν αυτά τα σύνολα σε.αποδοση και οικονομία καθώς και αξιοπιστία.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Η διαφορά σίγουρα δεν θα είναι €1.000 αλλά πολύ παραπάνω, σίγουρα πιο ακριβό από το μοντέλο με τον 1.5 βενζίνης. Θέμα αξιοπιστίας (όπως έγραψα παραπάνω) δεν τίθεται. Θέμα απόδοσης τίθεται, γιατί δεν ξέρουμε στην πράξη τι κάνει.
Φυσικά, μιλάμε για 1+ χρόνο από σήμερα, οπότε εαν και όταν, απλά έαν το θές το ανταλλάσεις με το δικό σου και έχεις κερδίσει την χρήση 1+ χρόνου, που εαν περίμενες απλά δεν θα είχες αυτοκίνητο (ή θα είχες το παλιό σου). Εαν προσπαθείς να αγοράσεις αυτοκίνητο με ο τι θα βγεί σε 1-2-3 χρόνια, τότε δυστυχώς δεν θα αγοράσεις ποτέ!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εαν προσπαθείς να αγοράσεις αυτοκίνητο με ο τι θα βγεί σε 1-2-3 χρόνια, τότε δυστυχώς δεν θα αγοράσεις ποτέ!+1000
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Η διαφορά σίγουρα δεν θα είναι €1.000 αλλά πολύ παραπάνω, σίγουρα πιο ακριβό από το μοντέλο με τον 1.5 βενζίνης. Θέμα αξιοπιστίας (όπως έγραψα παραπάνω) δεν τίθεται. Θέμα απόδοσης τίθεται, γιατί δεν ξέρουμε στην πράξη τι κάνει.Φυσικά, μιλάμε για 1+ χρόνο από σήμερα, οπότε εαν και όταν, απλά έαν το θές το ανταλλάσεις με το δικό σου και έχεις κερδίσει την χρήση 1+ χρόνου, που εαν περίμενες απλά δεν θα είχες αυτοκίνητο (ή θα είχες το παλιό σου). Εαν προσπαθείς να αγοράσεις αυτοκίνητο με ο τι θα βγεί σε 1-2-3 χρόνια, τότε δυστυχώς δεν θα αγοράσεις ποτέ!
Από πού προκύπτει ότι η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη από αυτή με τον 1.5? Υποθέτω εννοείς ότι εάν κοστίζει τα ίδια λεφτά με.τον 1.5 και είναι το ίδιο αποδοτικός τότε δεν έχει λόγο ύπαρξης ο 1.5.
Για το θέμα αξιοπιστίας σίγουρα προσφέρει μια ασφάλεια η 8ετής εγγύηση αλλά πάλι θες ένα μηχανικό σύνολο που πιθανώς να βγάζει προβλήματα παρότι το κόστος δεν σε επιβαρύνει? Όχι ότι θα έχει πρόβλημα αλλά θα είναι ένα νέο σύνολο που δεν έχει δοκιμαστεί.
Για τα υπόλοιπα που γράφεις συμφωνώ μαζί σου 100 τοις εκατό. Απλά σκας.λεφτα και αγοράζεις ένα καινούργιο αμάξι και μετά μαθαίνεις ότι έρχεται βελτιωμένη έκδοση αυτού και προσωπικά με έβαλε σε σκέψεις.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Δεν έχει να κάνει μόνο με την διαφορά στην τιμή προ φόρων. 1 χιλιάρικο στην προ φόρων μπορεί να σε αλλάξει κλίμακα φορολόγησης και στην τελική τιμή να βγεις πολύ παραπάνω.
Επίσης, ακόμα και να μην αλλάξεις κλίμακα, σε περιορίζει ως προς την δυνατότητα προσθήκης έξτρα, καθώς δεν θα έχεις το ίδιο περιθόριο να προσθέσεις κάποια πράγματα.
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Δεν έχει να κάνει μόνο με την διαφορά στην τιμή προ φόρων. 1 χιλιάρικο στην προ φόρων μπορεί να σε αλλάξει κλίμακα φορολόγησης και στην τελική τιμή να βγεις πολύ παραπάνω.Επίσης, ακόμα και να μην αλλάξεις κλίμακα, σε περιορίζει ως προς την δυνατότητα προσθήκης έξτρα, καθώς δεν θα έχεις το ίδιο περιθόριο να προσθέσεις κάποια πράγματα.
Έχεις δίκιο σε αυτό.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Δεν έχει να κάνει μόνο με την διαφορά στην τιμή προ φόρων. 1 χιλιάρικο στην προ φόρων μπορεί να σε αλλάξει κλίμακα φορολόγησης και στην τελική τιμή να βγεις πολύ παραπάνω.
Επίσης, ακόμα και να μην αλλάξεις κλίμακα, σε περιορίζει ως προς την δυνατότητα προσθήκης έξτρα, καθώς δεν θα έχεις το ίδιο περιθόριο να προσθέσεις κάποια πράγματα.
Έχεις δίκιο σε αυτό.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Τα υβριδικά όμως μην ξεχνάτε ότι πληρώνουν το 50% των τελών ταξινομησης. Που σημαίνει ότι στην περίπτωση του Focus θα είναι πάνω κάτω η τιμή σαν του 150αρι. Όσο πιο ακριβό το αυτοκίνητο τόσο πιο μεγάλο το κέρδος από την αλλαγή αυτή. Δείτε παράδειγμα τις τιμές των mild hybrid Audi που βγαίνουν πιο φτηνά από τα κανονικά..
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Από πού προκύπτει ότι η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη από αυτή με τον 1.5? Υποθέτω εννοείς ότι εάν κοστίζει τα ίδια λεφτά με.τον 1.5 και είναι το ίδιο αποδοτικός τότε δεν έχει λόγο ύπαρξης ο 1.5.Από πουθενά! Εγώ το εικάζω, ότι εμπορικά εφόσον θα προσφέρουν ένα αυτοκίνητο με τις επιδόσεις του 1.5 και οικονομία ακόμα χαμηλότερη από του 1.000αριου και με το επιπλέον κόστος του υβριδικού συστήματος, θα το τιμολογήσουν πιο ακριβά. Όπως κάνει και η Toyota, Suzuki κλπ.
Τα υβριδικά όμως μην ξεχνάτε ότι πληρώνουν το 50% των τελών ταξινομησης. Που σημαίνει ότι στην περίπτωση του Focus θα είναι πάνω κάτω η τιμή σαν του 150αρι. Όσο πιο ακριβό το αυτοκίνητο τόσο πιο μεγάλο το κέρδος από την αλλαγή αυτή. Δείτε παράδειγμα τις τιμές των mild hybrid Audi που βγαίνουν πιο φτηνά από τα κανονικά..
Σωστό αυτό, αλλά έιναι κυρίως θέμα εμπορικής πολιτικής και αυξημένου κόστους του υβριδικού. Δες π.χ. όλα τα Toyota, όπου η υβριδική έκδοση είναι πιο ακριβή, γιατί το κόστος του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερο. Στα Audi συμβαίνει αυτό για 2 λόγους:
-
Είναι ήδη ακριβά, οπότε το υβριδικό δεν αυξάνει την ΛΤΠΦ και άρα επωφελείται από τον μειωμένο φορολογικό συντελεστή (ενώ στα πιο φτηνά αυτοκίνητα το υβριδικό συνήθως εμπίπτει στην επομενη κατηγορία φορολόγησης με βάση την ΛΤΠΦ). Δες στα Σουζούκι που το υβριδικό (MHD) είναι ελαφρώς ακριβότερο.
-
Είναι Mild Hybrid που σημαίνει χαμηλό κόστος υλοποίησης.
-
-
Τα ελαστικά τι πίεση πρέπει να έχουν ?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Τα ελαστικά τι πίεση πρέπει να έχουν ?Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Άνοιξε την πόρτα του οδηγού. Εκεί έχει ένα μαύρο αυτοκόλλητο που σου λέει τις πιέσεις ανάλογα με το φορτίο σου, εμπρός και πίσω.
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Τα ελαστικά τι πίεση πρέπει να έχουν ?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Άνοιξε την πόρτα του οδηγού. Εκεί έχει ένα μαύρο αυτοκόλλητο που σου λέει τις πιέσεις ανάλογα με το φορτίο σου, εμπρός και πίσω.
Ευχαριστώ πολύ. Το έψαχνα στο online manual και δεν τις έβρισκα.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ο χρήστης gmag έγραψε:
Τα ελαστικά τι πίεση πρέπει να έχουν ?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Άνοιξε την πόρτα του οδηγού. Εκεί έχει ένα μαύρο αυτοκόλλητο που σου λέει τις πιέσεις ανάλογα με το φορτίο σου, εμπρός και πίσω.
Ευχαριστώ πολύ. Το έψαχνα στο online manual και δεν τις έβρισκα.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
To online έχει κάποιες ελλείψεις είναι η αλήθεια... Εγώ έψαχνα να δω αν αναγράφει κάθε πότε πρέπει να γίνονται τα σέρβις. Δε το βρήκα ποτέ!
-
Χρειάζεται ένα καλό διάβασμα.παντβς το manual γιατί έχει χρησιμες πληροφορίες αλλά ποιος βρίσκει χρόνο.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ο χρήστης dimitriscsd έγραψε:
Τα ελαστικά τι πίεση πρέπει να έχουν ?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Άνοιξε την πόρτα του οδηγού. Εκεί έχει ένα μαύρο αυτοκόλλητο που σου λέει τις πιέσεις ανάλογα με το φορτίο σου, εμπρός και πίσω.
Ευχαριστώ πολύ. Το έψαχνα στο online manual και δεν τις έβρισκα.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
To online έχει κάποιες ελλείψεις είναι η αλήθεια... Εγώ έψαχνα να δω αν αναγράφει κάθε πότε πρέπει να γίνονται τα σέρβις. Δε το βρήκα ποτέ!
Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα, αλλά τα παλιότερα Ford είχαν ξεχωριστό manual και ξεχωριστό βιβλίο συντήρησης όπου γράφει το πότε γίνονται τα σέρβις.
Ford Focus MK4