-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Οδήγησες την έκδοση με τα 115 άλογα και σου φάνηκε 'πολύ αδύναμο για ταξίδι';Τι έχεις συνηθίσει να οδηγείς;
[emoji4] εχω την αίσθηση όσο διαβάζω το φόρουμ, πως παρά τα διόδια και τις τιμές των καυσίμων, η απουσία αστυνόμευσης έχει κάνει πολλούς να θεωρούν κανονικό το ταξίδι με τελική ταχύτητα, όσο πιάνει το αμάξι... [emoji4]
Πιστεύω αν κάποιος αγοράζει το πιο οικονομικό αυτοκίνητο που διατίθεται στην αγορά, θα είναι ικανοποιημένος να ταξιδεύει εντός των ορίων ταχύτητας.
Έτσι κι αλλιώς, όποιος οδηγεί με πάνω από 120 χαω, ξεχνάει την έννοια οικονομία, οπότε γιατί να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο εξ' αρχής...Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δες παραδίπλα τι καίει ένα φυσικό αέριο που κινείται με 130-140.
Επειδή είπες ότι πάνω από τα 120, ξεχνάς την οικονομία. -
Νομίζω η δήλωση ότι όποιος οδηγεί με πάνω από 120 χαω ξεχνάει την οικονομία είναι απλώς μια ατυχής γενίκευση.
Τα δύο τελευταία αυτοκίνητα μου (diesel μάλιστα με φθηνότερη τιμή λίτρου από τη βενζίνη) καίνε σε ταξίδι με cruise control στα 120 5 lt/100Km και στα 140 6 lt/100Km. Δε νομίζω λοιπόν ότι μπορούμε να μιλάμε για αντιοικονομική οδήγηση πάνω από τα 120. -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Νομίζω η δήλωση ότι όποιος οδηγεί με πάνω από 120 χαω ξεχνάει την οικονομία είναι απλώς μια ατυχής γενίκευση.
Τα δύο τελευταία αυτοκίνητα μου (diesel μάλιστα με φθηνότερη τιμή λίτρου από τη βενζίνη) καίνε σε ταξίδι με cruise control στα 120 5 lt/100Km και στα 140 6 lt/100Km. Δε νομίζω λοιπόν ότι μπορούμε να μιλάμε για αντιοικονομική οδήγηση πάνω από τα 120.Από τα 5 στα 6 λίτρα είναι αύξηση 20% στη κατανάλωση, για πετρέλαιο.
Σε κινητήρες αλλού καυσίμου η μεταβολή είναι ακόμη μεγαλύτερη, και ιδιαίτερα με την αεροδυναμική των SUV.
Άλλο πράγμα τί σηκώνει η τσέπη του καθενός, κι άλλο τί σημαίνει οικονομία.
Για να βελτιώσουν 20% την οικονομία, οι βιομηχανίες περνάνε τουλάχιστον μια δεκαετία έρευνας και ανάπτυξης σε όλους τους τομείς.Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το Toyota auris 1,4 βενζίνη του 2007 με τα 97αλογα στα 140χλμ/ώρα με 5η (6η δεν έχει όπως όλα τα μικρομεσαία από το 2012 και μετά, ώστε να κάψει λιγότερο) καίει 6 με 7 (ανάλογα το ποσό φορτωμένο είναι).
Ένα πιο σύγχρονο θα καίει κοντά στα 5,5 με 6.
Δεν πήρα αυτοκίνητο για οικονομία, για να πηγαίνω άνετα, γρήγορα και με ασφάλεια όπου θέλω οπότε θέλω με την οικογένειά μου το πήρα.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Να υπενθυμίσω πως η συζήτηση ξεκίνησε για το ότι το πιο οικονομικό μικρό SUV με επιδόσεις ατμοσφαιρικών 1.6 βενζίνης, δεν είναι αρκετά δυνατό για ταξίδι... Ναι, αν κάποιος θέλει άνετη μέση ταχύτητα 150χλμ σε SUV, πρέπει να αγοράσει ένα ντίζελ SUV από 2000 κυβικά κι επάνω, δηλαδή 30 χιλιάδων ευρώ, και όχι να ψάξει το φθηνότερο & χαμηλότερης κατανάλωσης μικρό SUV που υπάρχει.
Αυτοκίνητα όπως αυτό ΔΕΝ έχουν σχεδιαστεί για να ταξιδεύουν με 150 σε ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, άλλο αν η ελληνική πενία τέχνας κατεργάζεται...Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Το Toyota auris 1,4 βενζίνη του 2007 με τα 97αλογα στα 140χλμ/ώρα με 5η (6η δεν έχει όπως όλα τα μικρομεσαία από το 2012 και μετά, ώστε να κάψει λιγότερο) καίει 6 με 7 (ανάλογα το ποσό φορτωμένο είναι).
Ένα πιο σύγχρονο θα καίει κοντά στα 5,5 με 6.
Δεν πήρα αυτοκίνητο για οικονομία, για να πηγαίνω άνετα, γρήγορα και με ασφάλεια όπου θέλω οπότε θέλω με την οικογένειά μου το πήρα.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Το auris δεν έχει την αεροδυναμική περιπτέρου, όπως τα SUV, είναι ένα μικρό χαμηλό αυτοκίνητο, μάλλον λιγότερου βάρους και πιο μακριάς κλιμάκωσης κιβωτίου, που λόγω της αεροδυναμικής του και του κινητήρα του στα 140 είναι στο 'όριο' του από πλευράς κατανάλωσης. Εκεί δουλεύει γύρω στις 4000 στροφές που είναι η μέγιστη ροπή του, σωστά;
Απο αυτές τις ταχύτητες και πάνω η αεροδυναμική αντίσταση αυξάνεται σχεδόν εκθετικά ενώ οι μικροί κινητήρες έχουν εξαντλήσει τα αποθέματα ισχύος.
Η χαμηλότερη τιμή φυσικού αερίου 'επιτρέπει' σε κάποιον να οδηγεί με τέρμα γκάζι, για να πιάσει σε ένα μικρό SUV, μετά από πολύ ώρα, τελική ταχύτητα όχι μακριά από τα 160. Δεν παύει όμως να είναι λάθος χρήση και λάθος αγορά, αυτό το αυτοκίνητο για ταξίδια στην εθνική με τέτοιες ταχύτητες. Στο Arona 1λτ αναφέρομαι...Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως, ένα Arona CNG θα κρατάει άνετα 140 στο κοντέρ σε μια φλατ διαδρομή όπως η Αθήνα-Πάτρα, ίσως κι η Αθήνα-Λαμία, άντε με λίγες παραχωρήσεις σε κάποια ανηφορικά κομμάτια. Κι όλα αυτά με κόστος κίνησης 4 ευρώ στα 100. Ναι, αν το πας με 110-120, θα κάψει λίγο λιγότερο, αλλά ποιος νοιάζεται αν θα κάψει 7 ή 8 ευρώ για να πάει στην Πάτρα;
Όλα αυτά βέβαια είναι εικασίες, σύντομα θα το παραλάβει φίλος και θα ξέρουμε από πρώτο χέρι.Επίσης, για να βγάλεις 150 μέση, με διόδια και κοψίματα στην αριστερή, θες τουλάχιστον Octavia vRS που θα 200αρίζει συνέχεια.
ΥΓ. Σιγά την αεροδυναμική περιπτέρου που έχει το Arona. Ένα λίγο ψηλότερο Ibiza είναι, σιγά το Defender.
-
Όποιοι αγοράζουμε το arona cng πιστεύω ότι το αγοράζουμε συνηδητοποιημένα, ξέρουμε τι παίρνουμε και για ποιά χρήση το θέλουμε.
Ειναι ενα αστικό suv κυρίως, αλλά μπορείς να κάνεις και χρήση σε εθνικούς δρόμους με αξιοπρεπείς ταχύτητες 120-140 χωρίς να έχεις κάποιο πρόβλημα.
Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου οπως αναφέρθηκε παραπάνω είναι ενος ατμοσφαιρικού 1600 κυβικών.
Και η ροπή 16 μαζί με το 6αρι κιβώτιο αξιοποιούν 100% τα 90 άλογα του κινητήρα.
Τώρα αν κάποιος θέλει επιδόσεις 0-100 κάτω απο 10' τελικές 200 , υπάρχουν πολυ ωραία suv με 25,30,35 χιλιάδες και όχι με 16500 που έχουμε παραγγείλει το arona. -
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Νομίζω η δήλωση ότι όποιος οδηγεί με πάνω από 120 χαω ξεχνάει την οικονομία είναι απλώς μια ατυχής γενίκευση.
Τα δύο τελευταία αυτοκίνητα μου (diesel μάλιστα με φθηνότερη τιμή λίτρου από τη βενζίνη) καίνε σε ταξίδι με cruise control στα 120 5 lt/100Km και στα 140 6 lt/100Km. Δε νομίζω λοιπόν ότι μπορούμε να μιλάμε για αντιοικονομική οδήγηση πάνω από τα 120.Από τα 5 στα 6 λίτρα είναι αύξηση 20% στη κατανάλωση, για πετρέλαιο.
Σε κινητήρες αλλού καυσίμου η μεταβολή είναι ακόμη μεγαλύτερη, και ιδιαίτερα με την αεροδυναμική των SUV.
Άλλο πράγμα τί σηκώνει η τσέπη του καθενός, κι άλλο τί σημαίνει οικονομία.
Για να βελτιώσουν 20% την οικονομία, οι βιομηχανίες περνάνε τουλάχιστον μια δεκαετία έρευνας και ανάπτυξης σε όλους τους τομείς.Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι η επιχειρηματολογία σου χωλαίνει...
Γιατί πολύ απλά την ίδια δήλωση που έκανες εσύ, με την ίδια ακριβώς επιχειρηματολογία, θα μπορούσε να την κάνει και κάποιος άλλος, αλλά να πει ότι όποιος οδηγεί με πάνω από 100 ξεχνάει την οικονομία. Γιατί και στα 120 καις 20% παραπάνω από τα 100.
Και μετά θα μπορούσα κι εγώ να πω το ίδιο για τις ταχύτητες πάνω από τα 140...
Οπότε όπως καταλαβαίνεις, τέτοιες δηλώσεις είναι άστοχες γενικεύσεις! Και η δήλωση σου είναι απλώς μια δήλωση που ισχύει μόνο για σένα, κρίνοντας εξ ιδίων (με βάση το αυτοκίνητο σου, το καύσιμο του, τον τρόπο οδήγησης σου, το πορτοφόλι σου, πιθανώς ακόμη και την κοσμοθεωρία σου).
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Νομίζω η δήλωση ότι όποιος οδηγεί με πάνω από 120 χαω ξεχνάει την οικονομία είναι απλώς μια ατυχής γενίκευση.
Τα δύο τελευταία αυτοκίνητα μου (diesel μάλιστα με φθηνότερη τιμή λίτρου από τη βενζίνη) καίνε σε ταξίδι με cruise control στα 120 5 lt/100Km και στα 140 6 lt/100Km. Δε νομίζω λοιπόν ότι μπορούμε να μιλάμε για αντιοικονομική οδήγηση πάνω από τα 120.Από τα 5 στα 6 λίτρα είναι αύξηση 20% στη κατανάλωση, για πετρέλαιο.
Σε κινητήρες αλλού καυσίμου η μεταβολή είναι ακόμη μεγαλύτερη, και ιδιαίτερα με την αεροδυναμική των SUV.
Άλλο πράγμα τί σηκώνει η τσέπη του καθενός, κι άλλο τί σημαίνει οικονομία.
Για να βελτιώσουν 20% την οικονομία, οι βιομηχανίες περνάνε τουλάχιστον μια δεκαετία έρευνας και ανάπτυξης σε όλους τους τομείς.Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι η επιχειρηματολογία σου χωλαίνει...
Γιατί πολύ απλά την ίδια δήλωση που έκανες εσύ, με την ίδια ακριβώς επιχειρηματολογία, θα μπορούσε να την κάνει και κάποιος άλλος, αλλά να πει ότι όποιος οδηγεί με πάνω από 100 ξεχνάει την οικονομία. Γιατί και στα 120 καις 20% παραπάνω από τα 100.
Και μετά θα μπορούσα κι εγώ να πω το ίδιο για τις ταχύτητες πάνω από τα 140...
Οπότε όπως καταλαβαίνεις, τέτοιες δηλώσεις είναι άστοχες γενικεύσεις! Και η δήλωση σου είναι απλώς μια δήλωση που ισχύει μόνο για σένα, κρίνοντας εξ ιδίων (με βάση το αυτοκίνητο σου, το καύσιμο του, τον τρόπο οδήγησης σου, το πορτοφόλι σου, πιθανώς ακόμη και την κοσμοθεωρία σου).
Μα γι' αυτό συζητάμε, να ανταλλάσουμε απόψεις και κοσμοθεωρίες.
Πέρα όμως από το 'τα πάντα ρει', υπάρχουν και κάποια ελάχιστα δεδομένα που ΔΕΝ είναι θέμα κοσμοαντίληψης.
Η αεροδυναμική αντίσταση δεν αυξάνεται γραμμικά, η κλιμάκωση των κιβωτίων αντίστοιχα. Υπάρχει λοιπόν ένα εύρος ταχυτήτων για το οποίο σχεδιάζονται τα επιβατικά αυτοκίνητα και στο οποίο αποδίδουν τη μέγιστη οικονομία και λειτουργούν καλύτερα. Κάποιοι ενδιαφέρονται να βρίσκονται σε αυτό το εύρος, κάποιοι όχι.Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό που νομίζετε ότι οι επιδόσεις και τα άλογα είναι μόνο για τελικές, πραγματικά με ξεπερνάει. Επιδόσεις χρειάζονται σε ένα προσπέρασμα στον επαρχιακό, σε μια γρήγορη επιτάχυνση όταν χρειαστεί κλπ. 140 στην ευθεία κρατάει και αυτοκίνητο 40 ετών... Την πέσατε στον opiou που είπε απλά την άποψή του.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό που νομίζετε ότι οι επιδόσεις και τα άλογα είναι μόνο για τελικές, πραγματικά με ξεπερνάει. Επιδόσεις χρειάζονται σε ένα προσπέρασμα στον επαρχιακό, σε μια γρήγορη επιτάχυνση όταν χρειαστεί κλπ. 140 στην ευθεία κρατάει και αυτοκίνητο 40 ετών... Την πέσατε στον opiou που είπε απλά την άποψή του.Από που το συμπέρασμα για τις τελικές;
Ένα τέτοιο turbo με αυτή τη ροπή και ιπποδύναμη, μια χαρά θα ταξιδεύει σε επαρχιακό.Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Αυτό που νομίζετε ότι οι επιδόσεις και τα άλογα είναι μόνο για τελικές, πραγματικά με ξεπερνάει. Επιδόσεις χρειάζονται σε ένα προσπέρασμα στον επαρχιακό, σε μια γρήγορη επιτάχυνση όταν χρειαστεί κλπ. 140 στην ευθεία κρατάει και αυτοκίνητο 40 ετών... Την πέσατε στον opiou που είπε απλά την άποψή του.
Από που το συμπέρασμα για τις τελικές;
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Πιστεύω αν κάποιος αγοράζει το πιο οικονομικό αυτοκίνητο που διατίθεται στην αγορά, θα είναι ικανοποιημένος να ταξιδεύει εντός των ορίων ταχύτητας.
Έτσι κι αλλιώς, όποιος οδηγεί με πάνω από 120 χαω, ξεχνάει την έννοια οικονομίαΤο auris δεν έχει την αεροδυναμική περιπτέρου, όπως τα SUV, είναι ένα μικρό χαμηλό αυτοκίνητο, μάλλον λιγότερου βάρους και πιο μακριάς κλιμάκωσης κιβωτίου, που λόγω της αεροδυναμικής του και του κινητήρα του στα 140 είναι στο 'όριο' του από πλευράς κατανάλωσης. Εκεί δουλεύει γύρω στις 4000 στροφές που είναι η μέγιστη ροπή του, σωστά;
Απο αυτές τις ταχύτητες και πάνω η αεροδυναμική αντίσταση αυξάνεται σχεδόν εκθετικά ενώ οι μικροί κινητήρες έχουν εξαντλήσει τα αποθέματα ισχύος.
Η χαμηλότερη τιμή φυσικού αερίου 'επιτρέπει' σε κάποιον να οδηγεί με τέρμα γκάζι, για να πιάσει σε ένα μικρό SUV, μετά από πολύ ώρα, τελική ταχύτητα όχι μακριά από τα 160. Δεν παύει όμως να είναι λάθος χρήση και λάθος αγορά, αυτό το αυτοκίνητο για ταξίδια στην εθνική με τέτοιες ταχύτητες. Στο Arona 1λτ αναφέρομαι...Πάντως, ένα Arona CNG θα κρατάει άνετα 140 στο κοντέρ σε μια φλατ διαδρομή όπως η Αθήνα-Πάτρα, ίσως κι η Αθήνα-Λαμία, άντε με λίγες παραχωρήσεις σε κάποια ανηφορικά κομμάτια. Κι όλα αυτά με κόστος κίνησης 4 ευρώ στα 100. Ναι, αν το πας με 110-120
-
Δεν ξέρω πως κατέληξες στο συμπέρασμα. Αυτό λέμε, πως σε λογικές ταχύτητες, αυτοκίνητο με τη ροπή και ιπποδύναμη ενός ατμοσφαιρικού 1.6 και στις διαστάσεις και βάρος του Αρόνα, θα ταξιδεύει μάλλον καλύτερα από 'μια χαρά', με πρώτο μέλημα την οικονομία. Και μάλιστα τα τεστ μέχρι τώρα λένε και για αξιοπρεπή συμπεριφορά στο δρόμο με στροφές κλπ.
Αν κάποιος το βρίσκει αργό ή λίγο, μάλλον θέλει ένα μεγαλύτερο GT και κοιτάζει λάθος μοντέλο.Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Προφανώς ο άνθρωπος το βρήκε αργό και δεν μίλησε για ταχύτητες ταξιδίου. Το 'αργό' φαίνεται κυρίως στις επιταχύνσεις. Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να πιάσουν 140 και να ταξιδέψουν. Όλοι όμως για 140 έγραψαν, κανείς δεν έκανε αναφορά σε επιταχύνσεις.
-
Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει μια άμεση σύγκριση με το Kamiq... Αν είναι στα ίδια χρήματα το Arona θα έχει πρόβλημα...
Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Μα γι' αυτό συζητάμε, να ανταλλάσουμε απόψεις και κοσμοθεωρίες.
Πέρα όμως από το 'τα πάντα ρει', υπάρχουν και κάποια ελάχιστα δεδομένα που ΔΕΝ είναι θέμα κοσμοαντίληψης.
Η αεροδυναμική αντίσταση δεν αυξάνεται γραμμικά, η κλιμάκωση των κιβωτίων αντίστοιχα. Υπάρχει λοιπόν ένα εύρος ταχυτήτων για το οποίο σχεδιάζονται τα επιβατικά αυτοκίνητα και στο οποίο αποδίδουν τη μέγιστη οικονομία και λειτουργούν καλύτερα. Κάποιοι ενδιαφέρονται να βρίσκονται σε αυτό το εύρος, κάποιοι όχι.Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι και πάλι δεν προσκομίζεις κανένα επιχείρημα για την αυθαίρετο ορισμό των 120 Km/h ως το όριο της οικονομικής οδήγησης. Εσύ έθεσες ένα απόλυτα συγκεκριμένο όριο, ενώ από την άλλη επιχειρηματολογείς με μια σωστή μεν, γενική δε διαπίστωση περί μέγιστης οικονομίας και βέλτιστης λειτουργίας.
Εγώ λοιπόν θα σου πω ότι σε ότι αυτοκίνητο είχα τα τελευταία 10 χρόνια, η βέλτιστη οικονομία ήταν με τη μικρότερη δυνατή σταθερή ταχύτητα σε Km/h με την τελευταία σχέση του κιβωτίου. Αυτή η ταχύτητα και στα 4 αυτά αυτοκίνητα (βενζίνη και diesel) ήταν από 60 ως 70 Km/h. Γιατί λοιπόν, με τη δική σου λογική το όριο της οικονομικής οδήγησης να μην είναι τα 70 Km/h και όχι τα 120; Ποιος ορίζει πότε ο λόγος της μέσης κατανάλωσης προς τον χρόνο του ταξιδιού βελτιστοποιείται;
Οπότε θα επιμείνω: Αν το κάνεις εσύ θέτοντας ένα οποιοδήποτε όριο, απλώς κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, κανείς μια άσκοπη γενίκευση και ΝΑΙ, προβάλλεις σε αυτήν και την κοσμοθεωρία σου!
Αυτά τα ολίγα, στα πλαίσια της φιλικής ανταλλαγής απόψεων και χωρίς παρεξήγηση, ελπίζω.
-
-
Πώς είπατε;
Διαφωνείτε;
Seat Arona 2017