-
Εγώ πήρα αυτό πριν 2 μήνες θεωρείται από τα κορυφαία και σαν εταιρία και σαν κάθισμα. Από τα πιο υψηλά αποτελέσματα στα crash tests.
Ρίξε μια ματιά.
https://www.skroutz.gr/s/8034475/Concor ... Green.html -
Εγώ πήρα πριν 6 χρόνια αυτό. Τότε είχε 370€. Άριστο κάθισμα αλλά δύσκολο στην τοποθέτηση προς τα πίσω. Θέλει εξάσκηση.
https://www.carseat.se/product/britax-m ... torm-grey/
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι το ξέρω για τα τέσσερα χρόνια αλλά όπως το λες και εσυ, μου φαίνεται πολύ δύσκολο να δεσμευτώ σε τέτοιο καρεκλάκι . Έψαχνα κάτι σε isofix που να κοιτάει να μπορεί να μπει και προς τα πίσω ώστε να το γυρίσω μόνο όταν το παιδί δεν θα κάθεται άλλο .
@Ιγνάτιε ευχαριστώ για την πρόταση σου θα το ψάξω αν και είναι 15-36kg
@Sugarman και εγώ αυτό είδα από όσα είχε, αλλά ιδανικά θα ήθελα να είναι 9-36kg για να μην χρειαστεί να αγοράσω κ άλλο μετά . Δύσκολο στην τοποθέτηση εννοείς σαν καρεκλάκι η όσον αφορα το παιδί ; Γιατί το καρεκλάκι ουσιαστικά μια φορά θα το βάλω δεν θα το αλλάζω αυτοκίνητα .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Είδα σήμερα στον διαμορφωτή οτι έχουν βάλει 2 καινούργιες εκδόσεις. 'Style' και 'Black & silver Edition'
Black & silver Edition είναι ουσιαστικά η stline με κάποιες nikel λεπτομέρειες, γκρι ραφές μέσα και 19 ζάντες Και μάλιστα όχι οι all black που μου άρεσαν
H stlye από ότι βλέπω σε θέμα εξοπλισμού είναι περίπου ίδια με stline (χωρίς το look) αλλά έρχεται μόνο με 1.5diesel αυτόματο. Βασικά χωρίς μεταλλικό βγαίνει οριακά κάτω από 20.000, άρα αλλάζεις το st-lne look με το αυτόματο κιβώτιο
-
Πολύ καλή περίπτωση η Style για να κρατηθεί σε λογικά επίπεδα η τιμή.
-
Άργησε 5 μήνες .. περίμενα άλλους τόσους να δω πως θα βγάλουν το αυτόματο τελικά το έβγαλαν τώρα ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης konmax01 έγραψε:
Άργησε 5 μήνες .. περίμενα άλλους τόσους να δω πως θα βγάλουν το αυτόματο τελικά το έβγαλαν τώρα ..Ναι άργησε...και ένα ακόμα μειονέκτημα είναι οι τιμές ρύπων. Στα 142 γρ. είναι κατά 2 γρ πάνω από το όριο των 140 και τρώει και μεγάλη αύξηση στε τέλη και δεν μπαίνει δακτύλιο (για όποιον τον ενδιφέρει).
-
Αυτά τα black edition ειναι λίγο πριν ξεψυχησει (αλλάξει) το μοντέλο.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μοντελο που δε τραβαει πλεον
-
Το έχεις σκύλο θάψει το αμάξι ρε συ! Ούτε γκομενα να σου είχε φάει κάνεις με kuga [emoji14][emoji14]
-
Ο χρήστης konmax01 έγραψε:
@Ιγνάτιε ευχαριστώ για την πρόταση σου θα το ψάξω αν και είναι 15-36kg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Βγάζει το ίδιο και για 9-36 απλά είναι πιο ακριβό
https://www.skroutz.gr/s/8035239/Concor ... Black.html
https://www.skroutz.gr/s/17514314/Conco ... -Aqua.html
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Το έχεις σκύλο θάψει το αμάξι ρε συ! Ούτε γκομενα να σου είχε φάει κάνεις με kuga [emoji14][emoji14]Χαχαχ
Ειναι ενα παλιο βαρυ σκαρι φορτωμενο με καποια ηλεκτρονικα που εχει ξεπεραστει ενω με τα τελη που πηγαν στο θεο (και τη τρελη καταναλωση) δε βρισκω λογικο ανθρωπο να θελει να το αγορασει. Φαινεται απο τις πωλησεις. Να το παρεις φτηνο και να σκεφτεσαι να πας βολτα καψει δε λεει εκτος αν το κρατησεις 2 3 χρονια. Εγω που τα κραταω 10 τουλαχιστον θελω και οικονομια και τεχνολογια και ασφαλεια. Γι αυτο πηρα τιγκ γιατι ηταν vfm -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Το έχεις σκύλο θάψει το αμάξι ρε συ! Ούτε γκομενα να σου είχε φάει κάνεις με kuga [emoji14][emoji14]
Χαχαχ
Ειναι ενα παλιο βαρυ σκαρι φορτωμενο με καποια ηλεκτρονικα που εχει ξεπεραστει ενω με τα τελη που πηγαν στο θεο (και τη τρελη καταναλωση) δε βρισκω λογικο ανθρωπο να θελει να το αγορασει. Φαινεται απο τις πωλησεις. Να το παρεις φτηνο και να σκεφτεσαι να πας βολτα μη καψει δε λεει εκτος αν το κρατησεις 2 3 χρονια. Εγω που τα κραταω 10 τουλαχιστον θελω και οικονομια και τεχνολογια και ασφαλεια. Γι αυτο πηρα τιγκ γιατι ηταν vfm -
Νίκο, συμφωνώ για την τεχνολογία (εν μέρει) και το βάρος, αλλά δεν συμφωνώ στο παρακάτω:
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
ενω με τα τελη που πηγαν στο θεο (και τη τρελη καταναλωση) δε βρισκω λογικο ανθρωπο να θελει να το αγορασει.Το έχω ξαναγραψει, το Κούγκα καίει, αλλά δεν έχει τεράστια διαφορά με τον ανταγωνισμό. π.χ το Τιγκ βενζίνης 1.5 καίει σαφώς λιγότερο, αλλά όχι και καμια τρελή διαφορά. Είναι περί το 1 λτ/100χλμ και εγώ για χάρη συζήτηση θα πω ότι έχουν διαφορά 2λτ/100χλμ, ήτοι €3/100χλμ, άρα με μια μέση χρήση 15.000χλμ το έτος μιλάμε για διαφορά ούτε €500. Άντε με τα τέλη να είναι €700 η διαφορά το έτος.
Με μια διαφορά τιμής των €10.000 υπέρ του Κούγκα, το κόστος της επιπλέον κατανάλωσης και τελών θα το αποσβέσει ένας ιδιοκτήτης σε 13 χρόνια!! Ακόμα και 3λτ/100χλμ να είναι η διαφορά (που δεν ειναι με τίποτα τόσο!), μιλάμε για απόσβεση σε 10 χρόνια!
Οπότε υπάρχει και αυτή η οπτική, ότι για να γλυτώνεις €3/100χλμ, προπληρώνεις την χρήση 10 ετών!
Αυτά όλα καθαρά οικονομοτεχνικά, γιατί φυσικά υπάρχουν 10αδες κριτήρια για την επιλογή ενός μοντέλου, πέρα από τα οικονομικά.
-
Τα SUV είναι η κατεξοχήν κατηγορία, που πρέπει κάποιος να κάνει λίγη υπομονή 1-2 χρόνια να έρθουν οι υβριδικές εκδόσεις, σε όσα μοντέλα δεν έχουν έρθει ακόμα.
Η Ford τα βγάζει τα 2020.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Νίκο, συμφωνώ για την τεχνολογία (εν μέρει) και το βάρος, αλλά δεν συμφωνώ στο παρακάτω:ενω με τα τελη που πηγαν στο θεο (και τη τρελη καταναλωση) δε βρισκω λογικο ανθρωπο να θελει να το αγορασει.
Το έχω ξαναγραψει, το Κούγκα καίει, αλλά δεν έχει τεράστια διαφορά με τον ανταγωνισμό. π.χ το Τιγκ βενζίνης 1.5 καίει σαφώς λιγότερο, αλλά όχι και καμια τρελή διαφορά. Είναι περί το 1 λτ/100χλμ και εγώ για χάρη συζήτηση θα πω ότι έχουν διαφορά 2λτ/100χλμ, ήτοι €3/100χλμ, άρα με μια μέση χρήση 15.000χλμ το έτος μιλάμε για διαφορά ούτε €500. Άντε με τα τέλη να είναι €700 η διαφορά το έτος.
Με μια διαφορά τιμής των €10.000 υπέρ του Κούγκα, το κόστος της επιπλέον κατανάλωσης και τελών θα το αποσβέσει ένας ιδιοκτήτης σε 13 χρόνια!! Ακόμα και 3λτ/100χλμ να είναι η διαφορά (που δεν ειναι με τίποτα τόσο!), μιλάμε για απόσβεση σε 10 χρόνια!
Οπότε υπάρχει και αυτή η οπτική, ότι για να γλυτώνεις €3/100χλμ, προπληρώνεις την χρήση 10 ετών!
Αυτά όλα καθαρά οικονομοτεχνικά, γιατί φυσικά υπάρχουν 10αδες κριτήρια για την επιλογή ενός μοντέλου, πέρα από τα οικονομικά.
Ειναι οντως πολλα τα κριτηρια αγορας οπως λες ομως.....
Εγω θα ελεγα πως η διαφορα ειναι 5000 και οχι 10000 οπως λες στην αγορα κουγκα και τιγκ. Επειδη αλλου υπερτερει το ενα σε εξοπλισμο και αλλου το αλλο (π.χ.το ενα εχει τριζωνικο κλιμα το αλλο οχι, το ενα αυτοματο παρκαρισμα το αλλο οχι....).
Αρα στα 10 χρονια κερδισμενος βγαινεις με τιγκ κανοντας αποσβεση με βενζινη τελη και μεταπωλησης αφου θα εχει καλυτερη (και πιο ευκολη) -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
[Εγω θα ελεγα πως η διαφορα ειναι 5000 και οχι 10000 οπως λες στην αγορα κουγκα και τιγκ. Επειδη αλλου υπερτερει το ενα σε εξοπλισμο και αλλου το αλλο (π.χ.το ενα εχει τριζωνικο κλιμα το αλλο οχι, το ενα αυτοματο παρκαρισμα το αλλο οχι....).Πάντως όταν είχα προσφορά για το Τιγκ (όταν έψαχνα, το φθινόπωρο του 2016) το 1.4 (τότε) με τα 150 άλογα με τον εξοπλισμό του Κούγκα (Νάβι, ηλτρ. αναδπλ. καθρέπτες κλπ.) μου το έδιναν €31.500. Το Κούγκα το πήρα €22.500. Και εαν συνέκρινα εξοπλισμό ST Line, τότε η διαφορά ξεπέρναγε τις €10.000. Σήμερα δεν ξέρω τι διαφορά τιμής έχουν. Στα χαρτιά έχουν περί τα €5.000 και με την προσθήκη Νάβι στο Τιγκ φτάνουν τις €7-8.000.
Κατά τα άλλα συμφωνούμε!
-
οταν συναντατε ενα αλλο Kuga στον δρομο σας φαινεται και εσας πιο ψηλο απο το δικο σας ή πραγματικα είναι και αν όντως είναι εχει να κανει με τις αναρτησεις;
-
Το είχα ξαναρωτήσει, μόνο εμένα ενοχλεί το γεγονός ότι δεν μπορείς να κλειδώσεις το αυτοκίνητο με την μηχανή αναμένη? Είναι χειμώνας, θες να ζεστάνεις την μηχανή αλλά δεν θες να κάτσεις μέσα ή δίπλα στο αμάξι. Ανίστοιχα μια στάση σε ATM, περίπτερο κλπ το καλοκαίρι με κλιματισμό.
-
Εμένα δεν με ενοχλεί, δεν το έκανα ποτέ εξάλου, και αν μου λεγανε να διαλέξω θα διάλεγα να μην κλειδώνει, για λόγους ασφαλείας (και να σβήνει η μηχανή όταν απομακρύνεται το κλειδι κιόλας (δεν εχω τσεκαπρει τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ford Kuga