-
ΟΚ, παρεξήγησις!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
ο φανης συγκρινε τον 1.5 ecoboost του με τον 1.5 κινητηρα του tiguan σε καταναλωση, οχι με αλλα ντηζελ!
Ακριβώς. Harisma, μπερδέυτηκες....ή δεν το έγραψα εγώ καλά. Η σύγκριση αφορούσε σε αμφότερα αυτοκίνητα του βενζινοκινητήρες. Το ποστ μου αφορούσε το σχόλιο του Νίκου για την κατανάλωση του Τίγκουαν 1.5 βενζίνη
Και παλι φανη ο dettol ανεφερε καταναλωση με μπαρες και αυτοματο και εσυ ειπες για 0,5 παραπανω χωρις αυτοματο και μπαρες στο κουγκα. Εκει ηταν η ενσταση μου. Οτι αποκλειεται να καιει μονο τοσο.
1 λ παραπανω το χεις χαλαρα και λιγο λεω. Αν βαλεις σε αυτο μπαρες και αυτοματο τοτε καταλαβαινεις ποσο ανεβαινει περισσοτερο -
τις μπαρες ξεχασα να τις αναφερω απο την αρχη, ακριβως επειδη τις εβαλα πανω και δεν τις εχω βγαλει. Δεν εχω ιδεα ποσο προσθετουν στην καταναλωση. Παντως διαφορα αυτοματο-χειροκινητο στον αυτοκινητοδρομο σε σταθερη ταχυτητα δεν πρεπει να εχουν σημαντικη διαφορα (στο ανεβα-κατεβα φανταζομαι επηρεαζουν περισσοτερο). Θα ειχε ενδιαφερον να μαθαιναμε τα κολπακια με το coasting και την απενεργοποιηση κυλινδρων ποσο μειωνουν την καταναλωση (κατι μου λεει παντως, οτι δεν θα ειναι και πολυ), αλλα αυτο ειναι δυσκολο καθως θα επρεπε να εχουμε εναν 1.5 κινητηρα vag 'παλαιου τυπου' και εναν 1.5 'οπως πωλειται τωρα' με τα κολπακια αυτα επανω.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
[Και παλι φανη ο dettol ανεφερε καταναλωση με μπαρες και αυτοματο και εσυ ειπες για 0,5 παραπανω χωρις αυτοματο και μπαρες στο κουγκα. Εκει ηταν η ενσταση μου. Οτι αποκλειεται να καιει μονο τοσο.
1 λ παραπανω το χεις χαλαρα και λιγο λεω. Αν βαλεις σε αυτο μπαρες και αυτοματο τοτε καταλαβαινεις ποσο ανεβαινει περισσοτεροΓια τις μπάρες συμφωνώ. Για το αυτόματο, έχω τις εξής παρατηρήσεις:
- Η VW ανακοινώνει μικρότερη κατανάλωση (κατά WLTP) στο αυτόματο από ότι στο χειροκίνητο (0.3λτ διαφορά), οπότε ένα χειροκίνητο Τίγκουαν θα έκαιγε παραπάνω, σύμφωνα με την εταιρεία.
- Το αυτόματο Κούγκα καίει πάρα πολύ, ελέω 4κίνησης, 182αρη κινητήρα και παλιού 6αριου αυτόματου με μετατροπέα (αλλά της Φόρντ με παρωχημένη σχετικά τεχνολογία).
- Το αυτόματο Κούγκα με διπλοσύμπλεκτο βγαίνει μόνο σε ντίζελ, οπότε δεν γίνετααι σύγκριση.
- Συμφωνώ με τον Dettol, ότι σε τέτοιες συνθήκες ο τύπος κιβωτίου έχει μικρή σημασία στην κατανάλωση.
-
Μετα απο 1500χλμ με το tiguan 1.5 dsg 2wd θα προσπαθησω να κανω μια οσο μπορω αντικειμενικη κριτικη στα extra που εβαλα, ωστε να βοηθησω επομενους αγοραστες. Πιστευω οτι οι πιο πολλες πληροφοριες μπορουν να χρησιμοποιηθουν απο αγοραστες γενικοτερα VAG και οχι μονο vw ή tiguan, ενω καποια μαλλον ειναι ακομα γενικοτερα.
- led basic
- ειναι σαφως πιο φωτεινα απο τις αλογονου, στις λιγες περιπτωσεις που εχω χρησιμοποιησει μεγαλη σκαλα εχει πραγματικα φωτισει ολος ο τοπος, αλλα επειδη δεν εχω κινηθει βραδυ σε επαρχιακο δικτυο, δεν μπορω να τα κρινω απολυτα. Η αυτοματη εναλλαγη μεγαλων-μεσαιων ειναι χρησιμη και το εχω δει να δουλευει βραδυ στην εθνικη. Σιγουρα τα matrix των audi ειναι καλυτερα και πιο χρησιμα, ενω εχω διαβασει και παραπονα οτι στο tiguan σε σχεση με τα skoda, αργουν λιγο περισσοτερο να ξανα-αναψουν τα μεγαλα.
- αναδιπλουμενοι καθρεφτες
- απο αυτα που θα επρεπε να ειναι standard σε ολα τα αυτοκινητα. Το κοστος ειναι σχετικα μικρο, προταση μου, βαλτε το!
- area view μαζι με καμερα οπισθοπορειας και park assist (αυτονομο παρκαρισμα)
- η καμερα οπισθοπορειας θεωρω οτι ειναι παρα πολυ σημαντικη σε οποιοδηποτε αυτοκινητο και την χρησιμοποιω συνεχεια, οχι μονο για παρκαρισμα αλλα για ολους τους ελιγμους. Η αναλυση της ειναι καλη και η χρηση της πολυ ευχαριστη. Αντι να γυρνας ολο το κεφαλι, βλεπεις κατω στην οθονη και εχεις ευκρινεστατη εικονα του τι συμβαινει πισω σου. Το κομματι του area view, τελικα, δεν το θεωρω τοσο σημαντικο. Η περιμετρικη ορατοτητα του αυτοκινητου σε συνδυασμο με τους πολυ καλους περιμετρικους αισθητηρες πιστευω οτι καθιστα το area view περιττο. Δεν μετανιωνω που το εβαλα, αλλα για καποιον που θα ηθελε να εξοικονομησει οσο πιο πολλα χρηματα μπορει, θεωρω οτι μπορει να το παραλειψει. Ισως για καποιον που κανει ελιγμους σε πολυ στενο παρκινγκ να ειχε ενδιαφερον. Προσωπικα απο το area view πιο πολυ χρησιμοποιω τις πλαγιες καμερες, ωστε να βεβαιωθω οτι εχω παρκαρει οσο πιο κοντα στο πεζοδρομιο γινεται. Ισως να μην το εχω συνηθισει ακομα, αλλα αυτη ειναι η αποψη μου μεχρι στιγμης.
Οσο για το αυτονομο παρκαρισμα. Το εχω δοκιμασει, δουλευει, αλλα μεχρι εκει. Θελει αρκετο χρονο για να εκτελεσει τις μανουβρες, ενω με μπερδευει και λιγο στον τροπο που επιλεγει θεση παραλληλου παρκαρισματος. Πολυ περιορισμενη η χρηση του.
- keyless access + start button + ηλεκτρικο πορτ μπαγαζ
- προσωπικα απο ολο αυτο το πακετο, εγω ενδιαφερομουν για το ηλεκτρικο πορτ μπαγαζ, αλλα δεν γινοταν διαχωρισμος. Ευτυχως! Ειναι το εξτρα, που με διαφορα εχω χαρει/χρησιμοποιησει περισσοτερο απο ολα! Το προτεινω ανεπιφυλακτα σε ολους τους υποψηφιους αγοραστες αυτοκινητων, διοτι ειναι απο τις καινοτομιες (δεν εινα καινοτομια μιας και αυτα υπαρχουν χρονια τωρα, απλα το λεω για εμενα που δεν το ειχα ξαναδει στην πραξη) που βελτιωνουν την καθημερινοτητα σου. Κλειδι στην τσεπουλα, πλησιαζεις στο αυτοκινητο, βαζεις χερι στο χερουλι, μπαινεις, πατας κουμπι, εφυγες. Απλα πραγματα. Αλλη περιπτωση, κλειδωμενο αυτοκινητο, πλησιαζεις πορτμπαγαζ, πατας κουμπι, ανοιγει, βαζεις πραγματα, πατας κουμπι κλεινει, εφυγες. Ειμαι σιγουρος οτι οι πιο 'παραδοσιακοι' εδω μεσα θα πουν 'και τι παθαμε τοσα χρονια που γυρνουσαμε τη μιζα ή που πατουσαμε κουμπι για να ξεκλειδωσει το αυτοκινητο'. Τιποτα δεν παθαμε, απλα τωρα ειναι ακομα πιο ευκολο και ευχρηστο!
Να προσθεσω οτι το πακετο αυτο συνδυαζεται τελεια με τους αναδιπλουμενους καθρεπτες, αφου με το που κλειδωσει το αυτοκινητο (πατωντας κουμπι στο χερουλι), κλεινουν και οι καθρεπτες. Τελος, να πω οτι ειχα αγχος αν θα δουλευει σωστα ολο το συστημα με τον OEM συναγερμο που εκανε δωρο η αντιπροσωπεια. Δεν υπαρχει λογος ανησυχιας, δουλευει τελεια.
Τι θα ηθελα και δεν εχω;
- Το side & exit assist (κατα προτιμηση το plus - κωδικος 79D) πιστευω θα ηταν χρησιμο, αλλα με ειχαν πιασει οι τσιγκουνιες μου τοτε που εκανα την παραγγελια. Πιστευω οτι αφαιροντας το area view και βαζοντας μονο την καμερα οπισθοπορειας, θα μπορουσε να δημιουργουσε καποιος χωρο στο budget για αυτο το συστημα
- επαγωγικη φορτιση αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να την πληρωνα 500 ευρω (350+φοροι). Ειναι αστειο να υπαρχει στανταρτ στο highline polo αλλα εδω να την πληρωνεις τοσο εξτρα.
- active info display + εργοστασιακο navi. ΜΟΝΟ και τα δυο μαζι. Σκετο AID δεν θα με ενδιεφερε. Το κακο ειναι οτι ο συνδυασμος αυτος πρεπει να βγαινει γυρω στο 2χιλιαρο. Οι πιο πολλοι (μαζι και εγω) θεωρω υπερβολικο να πληρωσω τοσο πολυ για κατι που μπορω να εχω τσαμπα, συνδεοντας το κινητο μου. Η (standard) οθονη ειναι εξαιρετικη και τα google maps απεικονιζονται παρα πολυ ομορφα και χρηστικα.
Για οποιεσδηποτε αλλες πληροφοριες, στην διαθεση σας.
-
Τι είναι το side and exit assist?
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τι είναι το side and exit assist?το side assist ειναι προειδοποιητικο λαμπακι στους καθρεφτες οταν πας να αλλαξεις λωριδα και ανιχνευει οχημα.
Το exit assist ειναι οταν πας να βγεις με την οπισθεν απο καθετη θεση παρκαρισματος στον δρομο, και ανιχνευει οτι παει να περασει οχημα ή πεζος απο σημειο που εσυ δεν ειναι δυνατον να βλεπεις. -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
- επαγωγικη φορτιση αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να την πληρωνα 500 ευρω (350+φοροι). Ειναι αστειο να υπαρχει στανταρτ στο highline polo αλλα εδω να την πληρωνεις τοσο εξτρα.
Επειδή ώρες ώρες είναι λίγο χαζούληδες εκεί στο group...check this out:
Λίγο να πιάνουν τα χέρια σου είναι μισή ώρα δουλειά. Έχω βρει και πως προγραμματίζεται μέσω vcds και μάλλον θα το βάλω κι εγώ στο δικό μου κάποια στιγμή. Απλά κανονικά εκτός από φορτιστής αυτό είναι και ενισχυτής σήματος και θέλει και σύνδεση με κεραία για να δουλέψει 100% εργοστασιακά αλλά κλάιν, δεν αξίζει ο έξτρα μπελάς. Περιμένω μόνο μπας και γίνει ασύρματο το android auto μιας και τότε είναι που θα αποκτήσει μεγαλύτερη αξία η ασύρματη φόρτιση.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Επειδή ώρες ώρες είναι λίγο χαζούληδες εκεί στο group...check this out:Λίγο να πιάνουν τα χέρια σου είναι μισή ώρα δουλειά. Έχω βρει και πως προγραμματίζεται μέσω vcds και μάλλον θα το βάλω κι εγώ στο δικό μου κάποια στιγμή. Απλά κανονικά εκτός από φορτιστής αυτό είναι και ενισχυτής σήματος και θέλει και σύνδεση με κεραία για να δουλέψει 100% εργοστασιακά αλλά κλάιν, δεν αξίζει ο έξτρα μπελάς. Περιμένω μόνο μπας και γίνει ασύρματο το android auto μιας και τότε είναι που θα αποκτήσει μεγαλύτερη αξία η ασύρματη φόρτιση.
χρησιμο λινκ!
Παντως ισχυει ακριβως αυτο που ειπες, οσο το android auτο απαιτει ενσυρματη συνδεση, η ασυρματη φορτιση ειναι nice-to-have αλλα οχι κατι για το οποιο θα πληρωνα περισσοτερο απο 100ευρω κατα την αγορα αυτοκινητου. Το κακο ειναι οτι για να γινει ασυρματο το android auto, απαιτειται διαφορετικο hardware στο infotainment, οποτε δεν ειναι κατι που με ενα απλο software update λυνεται. Νομιζω περισυ το καλοκαιρι παρουσιαστηκαν τα πρωτα infotainment απο pioneer (νομιζω), οποτε θα περασουν 3-4 χρονια μεχρι να φτασουν σε αυτοκινητα γραμμης παραγωγης ως standard εξοπλισμος. -
Το unit μου (ΜΙΒ2 navi standard) έχει και wlan επομένως hardwareικα και εντελώς ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ έχει τη δυνατότητα να στείλει γρήγορα το μεγάλο όγκο δεδομένων που απαιτεί το android auto.
Το ίδιο ισχύει λογικά για το Discover Media Navi που είναι το ίδιο σύστημα με άλλη ονομασία για τα Φάουβε.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το unit μου (ΜΙΒ2 navi standard) έχει και wlan επομένως hardwareικα και εντελώς ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ έχει τη δυνατότητα να στείλει γρήγορα το μεγάλο όγκο δεδομένων που απαιτεί το android auto.Το ίδιο ισχύει λογικά για το Discover Media Navi που είναι το ίδιο σύστημα με άλλη ονομασία για τα Φάουβε.
λογικα εχεις δικιο, απλα εξαρταται αν θα θελησει να ασχοληθει η εταιρεια με κατι τετοιο ή αν θα προτιμησει να το πλασαρει ως καινοτομια σε καινουρια μοντελα με καινουρια infotainment (τι λες να κανει τελικα; )
Εγω ειμαι στην 'απεξω' εται και αλλιως γιατι δεν εχω βαλει το navi αλλα εχω το απλο discover.
-
Μωρέ ας το βγάλει σαν option και θα βρεθεί μετά η λύση.
-
Φιλε dettol ερωτησεις και απο εμενα , το led basic εχει και αυτο την αυτοματη εναλλαγη μεγαλης-μεσαιας σκαλας γιατι νομιζα οτι ειναι μονο στο led mid οπως βλεπω στο configurator , Επισης το Tiguan εχει ετσι και αλλιως περιμετρικους αισθητηρες αν δλδ δεν παρει καποιος το area view ή το area view παρεχει τους περιμετρικους αισθητηρες και επιπλεον πλευρικες καμερες περα απο την μπροστα πισω; Τελος το side-exit assist εχει απλο και plus , απο οσο βλεπω στο configurator το εχει ως μια επιλογη ''Σύστημα υποβοήθησης τυφλού σημείου'' που περιλαμβανει αυτες ολες τις δυνατοτητες που περιεγραψες...
-
Ο χρήστης Trogg έγραψε:
Φιλε dettol ερωτησεις και απο εμενα , το led basic εχει και αυτο την αυτοματη εναλλαγη μεγαλης-μεσαιας σκαλας γιατι νομιζα οτι ειναι μονο στο led mid οπως βλεπω στο configurator , Επισης το Tiguan εχει ετσι και αλλιως περιμετρικους αισθητηρες αν δλδ δεν παρει καποιος το area view ή το area view παρεχει τους περιμετρικους αισθητηρες και επιπλεον πλευρικες καμερες περα απο την μπροστα πισω; Τελος το side-exit assist εχει απλο και plus , απο οσο βλεπω στο configurator το εχει ως μια επιλογη ''Σύστημα υποβοήθησης τυφλού σημείου'' που περιλαμβανει αυτες ολες τις δυνατοτητες που περιεγραψες...Ναι, το led basic εχει και αυτο την αυτοματη εναλλαγη. Πριν παραγγειλω το αυτοκινητο ειχα ρωτησει 3 διαφορετικους πωλητες για τις διαφορες led basic-mid και ειχα παρει 3 διαφορετικες απαντησεις Ψαχνοντας βρηκα ενα technical manual απο το οποιο κατεληξα οτι (εκτος απο την αισθητικη διαφορα) τα led mid αλλαζουν κατευθυνση ακολουθωντας το τιμονι. Ισως (επαναλαμβανω ΙΣΩΣ) να εχουν και διαφορα στην φωτεινοτητα.
Ναι και στο δευτερο. Αν παρεις area view, βλεπεις κατοψη του αυτοκινητου με μια συνθετη εικονα που δημιουργειται απο τις 4 καμερες και ταυτοχρονα βλεπεις και τις γραμμες των περιμετρικων αισθητηρων. Οι περιμετρικοι αισθητηρες ειναι standard απο την εκδοση advance και πανω.
Ελπιζω να σε καλυψα.
-
Σιγουρα με καλυψες και σ ευχαριστω πολυ , δεν απαντησες στο τριτο με το side exit assist αλλα δεν πειραζει καποια στιγμη θα περασω απο τις αντιπροσωπειες να ρωτησω για ολα, βλεπεις ενδιαφερομουν για το T-Roc αλλα ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα οικογενειακως θα χρειαστω μεγαλυτερο οχημα οποτε βλεπω το Tiguan...
Απο οτι ειδα και εγω τωρα σε φωτος στο φορουμ της VW Club Tiguan ,η διαφορα στα led basic-mid ειναι αισθητικη απο οτι βλεπω συν οτι στα mid εχουν και το cornering... παντως τα 4 extra που εχεις γραψεις μαζι με το side-exit assist τα θεωρω και εγω πολυ βασικα και καποια στιγμη θα πρεπει να παψουν να ειναι προαιρετικός εξοπλισμος κυριως αυτη η αιδια της vw με τους αναδιπλωμενους καθρεπτες, τωρα το active info (χωρις navi) ειναι πιο πολυ για design και η επαγωγικη οκ … παντως το κουστουμι ανεβαινει σχεδον στα 34-35 (συμφωνα με το configurator) με τα παραπανω εστω extras … -
Ο χρήστης Trogg έγραψε:
...κυριως αυτη η αιδια της vw με τους αναδιπλωμενους καθρεπτες,Δυστυχώς είναι όλων των γερμανών και είναι όντως αηδία! Να πληρώνεις €25-30.000 για ένα αυτοκίνητο και να σε χρεώνουν έξτρα €200-300 για τους ηελκτρικά αναδιπλώμενους καθρέπετες, όταν άλλες εταιρείες τους προσφέρουν στάνταρ σε αυτοκίνητα των €10-15.000. Και είναι τόσο χρήσιμο έξτρα, ειδικά για όσους κινούμαστε στην πόλη.
-
Ο χρήστης Trogg έγραψε:
Σιγουρα με καλυψες και σ ευχαριστω πολυ , δεν απαντησες στο τριτο με το side exit assist αλλα δεν πειραζει καποια στιγμη θα περασω απο τις αντιπροσωπειες να ρωτησω για ολα, βλεπεις ενδιαφερομουν για το T-Roc αλλα ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα οικογενειακως θα χρειαστω μεγαλυτερο οχημα οποτε βλεπω το Tiguan...
Απο οτι ειδα και εγω τωρα σε φωτος στο φορουμ της VW Club Tiguan ,η διαφορα στα led basic-mid ειναι αισθητικη απο οτι βλεπω συν οτι στα mid εχουν και το cornering... παντως τα 4 extra που εχεις γραψεις μαζι με το side-exit assist τα θεωρω και εγω πολυ βασικα και καποια στιγμη θα πρεπει να παψουν να ειναι προαιρετικός εξοπλισμος κυριως αυτη η αιδια της vw με τους αναδιπλωμενους καθρεπτες, τωρα το active info (χωρις navi) ειναι πιο πολυ για design και η επαγωγικη οκ … παντως το κουστουμι ανεβαινει σχεδον στα 34-35 (συμφωνα με το configurator) με τα παραπανω εστω extras …το κοστουμακι εκει ειναι .. 34-35 για αυτοματο. Τα side/exit δεν τα ειχα ψαξει παρα πολυ επειδη ειχα αποφασισει να μην τα βαλω. Λεω για αλλη μια φορα, οτι αν εχεις ανεση χωρου παρκινγκ και αν δεν κινεισαι στο κεντρο της αθηνας, να δεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το kodiaq. Ιδια (ισως και καλυτερη σε καποια σημεια) ποιοτητα κατασκευης, καλυτεροι χωροι (επιβατων/αποσκευων) στην ιδια τιμη (+/- 500 ευρω)
-
Εγω το κοιταζω για manual..δυστυχως δεν εχω ανεση χωρου parking καθως είναι πυλωτη και διπλα παρκαρει και άλλος και είναι καπως στενα γι αυτό χρειαζομαι και το area view αλλα και το exit assist γιατι βγαινω με την οπισθεν σε δρομο χωρις καλη ορατοτητα , και ειμαι και κεντρο Αθηνα οποτε το kodiaq αν και θα με βολευε ακομη καλυστερα σε χωρους μεσα πισω ξεφευγει από το 4.50μ που εχω θεσει ως οριο…Λογω ότι δεν κινουμαστε στις εργασιες μας με auto εχουμε και θα εχουμε ένα αυτοκινητο οποτε πρεπει να το οδηγει και η συζυγος και πρεπει να την βολευει και εκεινη αρκετα …νομιζω τα 4.50μ είναι οκ που και παλι τα φοβαμαι για την συζυγο για τις οποιες μετακινησεις της.
Τωρα ειμαι στην φαση συλλογης πληροφοριων και κοιταγματος στις αντιπροσωπειες εχω δει και το c5aircross και μπορω να πω ότι με εξεπληξε θετικα αρκετα σε χωρους μεσα-πισω (δεν ειμαι ψηλος και σωματωδης όπως καποιοι φιλοι που εχουν γραψει ηδη στο αντιστοιχο νημα οποτε με καλυπτει με το παραπανω) ειδικα η φαση με τα πισω καθισματα που τα συρεις ξεχωριστα είναι πολύ συν θεωρω. Το Σαββατο θα παω να δω τα Tuscon-Sportage… -
Ο χρήστης Trogg έγραψε:
Εγω το κοιταζω για manual..δυστυχως δεν εχω ανεση χωρου parking καθως είναι πυλωτη και διπλα παρκαρει και άλλος και είναι καπως στενα γι αυτό χρειαζομαι και το area view αλλα και το exit assist γιατι βγαινω με την οπισθεν σε δρομο χωρις καλη ορατοτητα , και ειμαι και κεντρο Αθηνα οποτε το kodiaq αν και θα με βολευε ακομη καλυστερα σε χωρους μεσα πισω ξεφευγει από το 4.50μ που εχω θεσει ως οριο…Λογω ότι δεν κινουμαστε στις εργασιες μας με auto εχουμε και θα εχουμε ένα αυτοκινητο οποτε πρεπει να το οδηγει και η συζυγος και πρεπει να την βολευει και εκεινη αρκετα …νομιζω τα 4.50μ είναι οκ που και παλι τα φοβαμαι για την συζυγο για τις οποιες μετακινησεις της.
Τωρα ειμαι στην φαση συλλογης πληροφοριων και κοιταγματος στις αντιπροσωπειες εχω δει και το c5aircross και μπορω να πω ότι με εξεπληξε θετικα αρκετα σε χωρους μεσα-πισω (δεν ειμαι ψηλος και σωματωδης όπως καποιοι φιλοι που εχουν γραψει ηδη στο αντιστοιχο νημα οποτε με καλυπτει με το παραπανω) ειδικα η φαση με τα πισω καθισματα που τα συρεις ξεχωριστα είναι πολύ συν θεωρω. Το Σαββατο θα παω να δω τα Tuscon-Sportage…Το c5 νομίζω είναι πάνω από 4.50 αλλά αν βολευεσαι με τον χώρο επιβατών πρέπει να είναι πολύ καλή λύση. Ότι και να αποφασίσεις, ειλικρινά θα σου πρότεινα να κοιτάξεις τα αυτόματα. Είναι απίστευτη ευκολία και η γυναίκα σου θα είναι ευγνώμων. Το Tucson μου άρεσε αλλά το Kia όχι.
-
Παιδες καλησπερα. Μια ερωτηση προς οσους εχουν εμπειρία από το προηγουμενο μοντέλο tiguan. Επειδη πολλά έχω διαβάσει για λαδιερες και χαρα του συνεργειου σχετικα με vw, θελω τη γνωμη σας για tiguan διλητρο μοντέλο του 2015 TDI 4 MOTION dsg7 rline με 150 αλογα euro 6. Απο προβληματα πως ειναι? Εχω βρει ενα μεταχοιρισμενο με 85.000χλμ και επειδη δεν ειχα ποτε vw θελω την αντικειμενικη γνωμη σας. Τι να προσεξω? Ευχαριστω ολους εκ των προτερων.
VW Tiguan 2016