-
Ακου κολπακι. Πάρε μια ταινία κολλητική μαυρή. Απο αυτες που είναι πολύ ελαστικές. Περνα γυρω γυρω τα ακροφυσια των κλιπς, το οποίο θα πρπσθεσει χιλιοστα στο παχος τους και θα κουμπωσουν τελεια.
Κάθως ήμουν μικρό παιδακι ο πατερας μου είχε ενα παλιο γαλλικό για την πόλη, όπου ετριζαν ετσι τα σκιαδια του ήλιου στο σημείο που κουμποναν.
Είχε τρελαθει. Λεω μπαμπα κανε στην ακρη, θελει νοημοσύνη η υποθεση, μου λεει ασε μας ρε λαπακι, τώρα δουλευον οι μεγάλοιΜου ήρθε ακαριαια αυτή η ιδέα που σου αναφέρω, καθώς θυμηθηκα μια τετόια μικρή μαύρη ταινία στα εργαλεία του. Σαν αυτές των ηλεκτρολογικών ταινιών.
Λέω κατσε μπαμπά να δεις να μαθαίνεις.
Κανω αυτο που σου λέω με την ταινία. Ποτε δεν ξανακουστηκαν τριγμοι.
Μετα, δικός μου γιος ειναι αυτός, απο εμένα πήρε.Το φόκους είναι αυτοκινητάρα, κατσε να την απολάυσεις.
-
Ποτέ δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Τους πρώτους μήνες το εργοστάσιο μαθαίνει από αστοχίες υλικών ακόμα. Όχι ότι εξαλείφονται μετά, αλλά τουλάχιστον είναι πολύ λιγότερες.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ακου κολπακι. Πάρε μια ταινία κολλητική μαυρή. Απο αυτες που είναι πολύ ελαστικές. Περνα γυρω γυρω τα ακροφυσια των κλιπς, το οποίο θα πρπσθεσει χιλιοστα στο παχος τους και θα κουμπωσουν τελεια.Κάθως ήμουν μικρό παιδακι ο πατερας μου είχε ενα παλιο γαλλικό για την πόλη, όπου ετριζαν ετσι τα σκιαδια του ήλιου στο σημείο που κουμποναν.
Είχε τρελαθει. Λεω μπαμπα κανε στην ακρη, θελει νοημοσύνη η υποθεση, μου λεει ασε μας ρε λαπακι, τώρα δουλευον οι μεγάλοιΜου ήρθε ακαριαια αυτή η ιδέα που σου αναφέρω, καθώς θυμηθηκα μια τετόια μικρή μαύρη ταινία στα εργαλεία του. Σαν αυτές των ηλεκτρολογικών ταινιών.
Λέω κατσε μπαμπά να δεις να μαθαίνεις.
Κανω αυτο που σου λέω με την ταινία. Ποτε δεν ξανακουστηκαν τριγμοι.
Μετα, δικός μου γιος ειναι αυτός, απο εμένα πήρε. [emoji38]Το φόκους είναι αυτοκινητάρα, κατσε να την απολάυσεις.
Εεε μάλλον για εκεί θα κινηθώ αν βρω μάστορα καλό τεχνίτη να το φτιάξει.
Γιατί δεν αντέχεται το τρίξιμο..
Πάντως όσο ζεσταίνει ο καιρός τόσο λιγότερο το κάνει το τρίξιμο...Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όταν το έκανες test drive δεν άκουσες κάτι αντίστοιχο;
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Ποτέ δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Τους πρώτους μήνες το εργοστάσιο μαθαίνει από αστοχίες υλικών ακόμα. Όχι ότι εξαλείφονται μετά, αλλά τουλάχιστον είναι πολύ λιγότερες.Εγώ είμαι πιο hardcore. Αγοράζουμε μόνο facelift αυτοκίνητο.
-
Εγώ πάντως που πήρα το mk2 Focus από τα πρώτα του 2005, από τριγμούς δεν έχω τίποτα.
Τυχερός; μπορεί. Αν και δεν έχω ακούσει να υπήρχαν θέματα τριγμών στο mk2.Θεωρώ ότι το θέμα είναι καθαρά ποιότητας δρόμων. Οδηγώντας για κάποια χρόνια στο εξωτερικό, μόνο θλίψη σε πιάνει βλέποντας την κατάσταση των ελληνικών δρόμων. Ειδικά σε σύγκριση με Γερμανία, όπου και στο τελευταίο χωριό, οι δρόμοι είναι άψογοι, η σύγκριση είναι άστα να πάνε.
Δεν είναι υποχρεωμένες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να φτιάχνουν αμάξια με προδιαγραφές για τους χάλια δρόμους της Ελλάδας. Ειδικά όταν τα κέρδη τους από την ελληνική αγορά είναι ελάχιστα. Επειδή εμείς δεν έχουμε κράτος, μην τα ρίχνουμε στην Ford (και στην κάθε Ford). Να πούμε για dieselgate κλπ, οκ. Αλλά όχι για τους κωλόδρομους μας...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Όταν το έκανες test drive δεν άκουσες κάτι αντίστοιχο;Ποτέ δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Τους πρώτους μήνες το εργοστάσιο μαθαίνει από αστοχίες υλικών ακόμα. Όχι ότι εξαλείφονται μετά, αλλά τουλάχιστον είναι πολύ λιγότερες.
Εγώ είμαι πιο hardcore. Αγοράζουμε μόνο facelift αυτοκίνητο.
Όχι στο test drive δεν έκανε θέμα. Και στο δικό μου ξεκίνησε μετά από κάνα μήνα. Όταν έπιασαν τα πρώτα καλά κρύα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Εγώ πάντως που πήρα το mk2 Focus από τα πρώτα του 2005, από τριγμούς δεν έχω τίποτα.
Τυχερός; μπορεί. Αν και δεν έχω ακούσει να υπήρχαν θέματα τριγμών στο mk2.Θεωρώ ότι το θέμα είναι καθαρά ποιότητας δρόμων. Οδηγώντας για κάποια χρόνια στο εξωτερικό, μόνο θλίψη σε πιάνει βλέποντας την κατάσταση των ελληνικών δρόμων. Ειδικά σε σύγκριση με Γερμανία, όπου και στο τελευταίο χωριό, οι δρόμοι είναι άψογοι, η σύγκριση είναι άστα να πάνε.
Δεν είναι υποχρεωμένες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να φτιάχνουν αμάξια με προδιαγραφές για τους χάλια δρόμους της Ελλάδας. Ειδικά όταν τα κέρδη τους από την ελληνική αγορά είναι ελάχιστα. Επειδή εμείς δεν έχουμε κράτος, μην τα ρίχνουμε στην Ford (και στην κάθε Ford). Να πούμε για dieselgate κλπ, οκ. Αλλά όχι για τους κωλόδρομους μας...
Αδερφέ μου μη πάμε στο άλλο άκρο.
Σίγουρα η κάθε εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να φτιάξει τανκ που δε καταλαβαίνει από λακκούβες και καλούς δρόμους.
Εδώ μιλάμε όμως για κακοτεχνια. Σε απλό δρόμο με λίγο γρεντζο, σε ανωμαλία του δρόμου όπως πχ η ξαναστρωμενη άσφαλτος (όπου πέρασε καλώδια πχ ο ΟΤΕ) που δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τον υπόλοιπο δρόμο και αρχίζει το τρίξιμο.
Δε γίνεται να έχω Corsaki 16 χρόνια και να μην ακούγεται κιχ μέσα, και καινούργιο αμάξι να τρίζει.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Ποτέ δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Τους πρώτους μήνες το εργοστάσιο μαθαίνει από αστοχίες υλικών ακόμα. Όχι ότι εξαλείφονται μετά, αλλά τουλάχιστον είναι πολύ λιγότερες.Είναι και θέμα τύχης παιδιά.. παρελαβα το Fiesta μέσα Νοέμβρη 2017. Λογικά από τα πρώτα ST-Line που ήρθαν Ελλάδα. Ακόμα και τώρα έπειτα από 29.000 χλμ δεν έχω ακούσει τσικ.
Όπως επίσης αναφερθηκε και πιο πάνω είναι και θέμα δρόμων... Εγώ κινούμαι σε επαρχιακούς δρόμους που όσον να Ναι είναι ανοιχτοί χωρίς τα πολλά μπαλοματα τάξης Αθήνας.
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Ποτέ δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Τους πρώτους μήνες το εργοστάσιο μαθαίνει από αστοχίες υλικών ακόμα. Όχι ότι εξαλείφονται μετά, αλλά τουλάχιστον είναι πολύ λιγότερες.
Είναι και θέμα τύχης παιδιά.. παρελαβα το Fiesta μέσα Νοέμβρη 2017. Λογικά από τα πρώτα ST-Line που ήρθαν Ελλάδα. Ακόμα και τώρα έπειτα από 29.000 χλμ δεν έχω ακούσει τσικ.
Όπως επίσης αναφερθηκε και πιο πάνω είναι και θέμα δρόμων... Εγώ κινούμαι σε επαρχιακούς δρόμους που όσον να Ναι είναι ανοιχτοί χωρίς τα πολλά μπαλοματα τάξης Αθήνας.
Πετραν σίγουρα δε το έχουν όλοι, αλλά υπάρχει το πρόβλημα! Το έχουν αρκετοί!
Το μεγαλύτερο πρόβλημα για να μη ξεχνιόμαστε είναι η αντιμετώπιση 1ον από το συνεργείο επίσημης αντιπροσωπείας και 2ον από τη Ford Hellas..
Να το έχουν δει το αμάξι 3 διαφορετικοί τεχνικοί και ο υπεύθυνος, να έχουν προσπαθήσει ατυχώς να το φτιάξουν και να σου λέει η Ford Hellas ότι το αμάξι δεν έχει θέμα, είναι κοροϊδία και απαράδεκτη αντιμετώπιση πρώτον του προβλήματος και 2ον απέναντι σε πελάτες όπου ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ δεν αγοράζουμε πουκάμισο.. αμάξι αγοράζουμε που δουλεύω μια ζωή και εγώ και όλοι μας.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ford2019trigmoi έγραψε:
Εγώ πάντως που πήρα το mk2 Focus από τα πρώτα του 2005, από τριγμούς δεν έχω τίποτα.
Τυχερός; μπορεί. Αν και δεν έχω ακούσει να υπήρχαν θέματα τριγμών στο mk2.Θεωρώ ότι το θέμα είναι καθαρά ποιότητας δρόμων. Οδηγώντας για κάποια χρόνια στο εξωτερικό, μόνο θλίψη σε πιάνει βλέποντας την κατάσταση των ελληνικών δρόμων. Ειδικά σε σύγκριση με Γερμανία, όπου και στο τελευταίο χωριό, οι δρόμοι είναι άψογοι, η σύγκριση είναι άστα να πάνε.
Δεν είναι υποχρεωμένες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να φτιάχνουν αμάξια με προδιαγραφές για τους χάλια δρόμους της Ελλάδας. Ειδικά όταν τα κέρδη τους από την ελληνική αγορά είναι ελάχιστα. Επειδή εμείς δεν έχουμε κράτος, μην τα ρίχνουμε στην Ford (και στην κάθε Ford). Να πούμε για dieselgate κλπ, οκ. Αλλά όχι για τους κωλόδρομους μας...
Αδερφέ μου μη πάμε στο άλλο άκρο.
Σίγουρα η κάθε εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να φτιάξει τανκ που δε καταλαβαίνει από λακκούβες και καλούς δρόμους.
Εδώ μιλάμε όμως για κακοτεχνια. Σε απλό δρόμο με λίγο γρεντζο, σε ανωμαλία του δρόμου όπως πχ η ξαναστρωμενη άσφαλτος (όπου πέρασε καλώδια πχ ο ΟΤΕ) που δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τον υπόλοιπο δρόμο και αρχίζει το τρίξιμο.
Δε γίνεται να έχω Corsaki 16 χρόνια και να μην ακούγεται κιχ μέσα, και καινούργιο αμάξι να τρίζει.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχεις το δίκιο σου, δεν αντιλέγω. Και εμένα αν άρχιζε τα τριξιματα καινούργιο αμάξι θα είχα χαλαστεί. Αλλά αν θα πάρω καινούργιο αμάξι, θα το πάρω με γνώμονα την κάκιστη άσφαλτο των δρόμων. Όπως αναφέρθηκε και σε παλιότερο ποστ, η ποιότητα στο εσωτερικό έχει μειωθεί πάρα πολύ για να αντισσταθμισει το κόστος σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου. Όμως, παραμένει (έστω και οριακή) ανεκτή για τον μέσο Ευρωπαίο καταναλωτή. Ο οποίος όμως, οδηγεί σε άλλους δρόμους.
-
Ο χρήστης ford2019trigmoi έγραψε:
Ποτέ δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Τους πρώτους μήνες το εργοστάσιο μαθαίνει από αστοχίες υλικών ακόμα. Όχι ότι εξαλείφονται μετά, αλλά τουλάχιστον είναι πολύ λιγότερες.
Είναι και θέμα τύχης παιδιά.. παρελαβα το Fiesta μέσα Νοέμβρη 2017. Λογικά από τα πρώτα ST-Line που ήρθαν Ελλάδα. Ακόμα και τώρα έπειτα από 29.000 χλμ δεν έχω ακούσει τσικ.
Όπως επίσης αναφερθηκε και πιο πάνω είναι και θέμα δρόμων... Εγώ κινούμαι σε επαρχιακούς δρόμους που όσον να Ναι είναι ανοιχτοί χωρίς τα πολλά μπαλοματα τάξης Αθήνας.
Πετραν σίγουρα δε το έχουν όλοι, αλλά υπάρχει το πρόβλημα! Το έχουν αρκετοί!
Το μεγαλύτερο πρόβλημα για να μη ξεχνιόμαστε είναι η αντιμετώπιση 1ον από το συνεργείο επίσημης αντιπροσωπείας και 2ον από τη Ford Hellas..
Να το έχουν δει το αμάξι 3 διαφορετικοί τεχνικοί και ο υπεύθυνος, να έχουν προσπαθήσει ατυχώς να το φτιάξουν και να σου λέει η Ford Hellas ότι το αμάξι δεν έχει θέμα, είναι κοροϊδία και απαράδεκτη αντιμετώπιση πρώτον του προβλήματος και 2ον απέναντι σε πελάτες όπου ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ δεν αγοράζουμε πουκάμισο.. αμάξι αγοράζουμε που δουλεύω μια ζωή και εγώ και όλοι μας.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σου λένε ότι δεν έχει θέμα γιατί αν σου πουν ότι όντως έχει θα πρέπει να σου έχουν και μια λύση η οποία κατά πως φαίνεται δεν υπάρχει. Οπότε απλά σε ξεφορτώνονται με τον πιο διακριτικό τρόπο.
-
Λες ότι ξεκίνησε με τα κρύα, οπότε είναι θέμα συστολής διαστολής των πλαστικών. Μόλις ζεστάνει ο καιρός θα είσαι τζετ
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Υπάρχει και άλλη λύση.
Να τον πάω μία βόλτα με το Aveo να ακούσει πραγματική συναυλία τριγμών και σπαστικών θορύβων και μετά το Ford θα του φαίνεται ησυχαστήριο.Στο Aveo ψάχνω σημείο που να μην τρίζει ή να μην βγάζει θόρυβο.
Κουδουνίστρα εντελώς.Και μετά μπαίνω στο Skoda και μου φαίνεται σαν να κουφάθηκα...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Υπάρχει και άλλη λύση.
Να τον πάω μία βόλτα με το Aveo να ακούσει πραγματική συναυλία τριγμών και σπαστικών θορύβων και μετά το Ford θα του φαίνεται ησυχαστήριο. [emoji38]Στο Aveo ψάχνω σημείο που να μην τρίζει ή να μην βγάζει θόρυβο. [emoji38]
Κουδουνίστρα εντελώς. [emoji38]Και μετά μπαίνω στο Skoda και μου φαίνεται σαν να κουφάθηκα...
Χαχαχαχαχαχα, έγραψε storm
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Το άλλο όμως;
Θεωρώ το όνομα του νηματοθέτη το πιο γ@@@το που έχω δει το τελευταιο καιρό.
Περιμένω τους:
opel2019gamotinypostrofimou,
golf2019epesetoparathiro,
Χ12019akriviallatinatakanotaaloga. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
[emoji38]Το άλλο όμως;
Θεωρώ το όνομα του νηματοθέτη το πιο γ@@@το που έχω δει το τελευταιο καιρό.
Περιμένω τους:
opel2019gamotinypostrofimou,
golf2019epesetoparathiro,
Χ12019akriviallatinatakanotaaloga.[emoji38]
Χαχαχα να είστε καλά ρε παίδες!! [emoji1][emoji1]
Για να δούμε αν υπάρξει καμία λύση γιατί αν περιμένουμε από τη Ford...
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
:lol:Το άλλο όμως;
Θεωρώ το όνομα του νηματοθέτη το πιο γ@@@το που έχω δει το τελευταιο καιρό.
Περιμένω τους:
opel2019gamotinypostrofimou,
golf2019epesetoparathiro,
Χ12019akriviallatinatakanotaaloga. -
Έγραψε ο Λαπ ακόμη μια φορά!!!!!!!
-
Πάντως focus και fiesta που χω αναφέρει οτι έχουν εταιρικά στην εταιρεία του φίλου μου, 0 τριγμοί.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ford2019trigmoi έγραψε:
Καλησπέρα,
Μου στέλνεις σε παρακαλώ στο ford2019trigmoi@gmail.com το όνομα και τη περιοχή της αντιπροσωπείας που έκανες το test drive;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλημέρα και καλή Σαρακοστή. Δεν έστειλα κάτι γιατί δεν ήταν test drive σε αντιπροσωπία. Ήταν στην έκθεση αυτοκινήτου το Νοέμβριο του 2018 στο Ελληνικό.
Ford Focus & Fiesta 2019 τριγμοί