-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Αυτοματο ειναι;
Μεικτη καταναλωση σε τι ποσοστο πολη;
Ποια ειναι τελικα η πραγματικη καταναλωση;Χειροκινητο 6 ταχυτητων.....μου ειπε οτι ή γραφει λαθος το computer ή κατι παιζει με τους βενζιναδες....ρωτησα σαν συνολο...μολις ξαναμιλησω θα σας στειλω....παντως το αμαξι αξιζει
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
Αυτοματο ειναι;
Μεικτη καταναλωση σε τι ποσοστο πολη;
Ποια ειναι τελικα η πραγματικη καταναλωση;Χειροκινητο 6 ταχυτητων.....μου ειπε οτι ή γραφει λαθος το computer ή κατι παιζει με τους βενζιναδες....ρωτησα σαν συνολο...μολις ξαναμιλησω θα σας στειλω....παντως το αμαξι αξιζει
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ φιλαράκι για το χρόνο σου.!!
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης strldb έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα. Σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά του Ι20 στα 1,2 με τα 84 άλογα. Ο σκοπός είναι να αντικαταστήσω το panda της γυναίκας μου και μήπως μελλοντικά αν δω ότι μου κάνει να στείλω και το δικό μου ΛΕΟΝ 1,8 λόγω πολλών εξόδων. Με ενδιαφέρει πολλή η αξιοπιστία του και θα ήθελα την γνώμη σας αν γνωρίζετε αυτόν τον κινητήρα.Δεν ξέρω αν επαρκεί η δύναμη του κινητήρα για ταξίδι με 4 άτομα.Διαβάζω και κάποια παράπονα για την αντιπροσωπεία θα ήθελα να με ενημερώσετε γιατί νομίζω 5 χρόνια εκει θα πηγαινω για να ισχύει η εγγύηση.Η αντιπροσωπεία που πήγα ήταν στην Βουλιαγμένης προς Γλυφάδα άλλα πήγα αργα και δεν είδα το συνεργείο. Μια άλλη σκέψη ήταν το swift λόγω που φτιάχνεται στην Ιαπωνία.ΕυχαριστώΕίμαι σίγουρος πως ο Lap ντρέπεται να το γράψει [emoji1][emoji1][emoji1], αλλά...το Baleno το έχεις δει;
Χωρίς πλάκα νομίζω πως θα είναι ιδανικό για εσένα.
Πιο οικονομικό ειδικά το hybrid εντός πολης, τεράστιους χώρους και πλήρως εξοπλισμένο.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
-
Το είδα και είναι πολύ τίμιο αμάξι αλλά έμαθα πως θα έρθει facelift και όντως είναι λίγο αδιάφορο σχεδιαστικά κατά την δική μου άποψη πάντα, και απο Ινδία που ίσως να μην παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο.
-
@strldb Καλησπέρα φίλε, έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από τον Απρίλιο του 2017, έχοντας διανύσει 17000 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο. Ο κινητήρας για μένα είναι μια χαρά αξιοπρεπές, έχω κάνει ταξίδι 5 άτομα φορτωμένος μέχρι πάνω, Εγνατία σταθερά στα 120 χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Και σε επαρχιακούς δρόμους που το έχω οδηγήσει με νταλίκες δεν είχα κάποιο θέμα, εννοείτε ένα τούρμπο θα είναι πιο άνετο και γρήγορο στις προσπεράσεις, αλλά εμένα δεν με πειράζει καθόλου π.χ. να κατεβάσω σε 3η, να φορτώσω 3500-3800 στροφες και να προσπεράσω την νταλίκα. Τώρα αν εσυ θες να κάνεις προσπεράσεις με 5η τότε ο κινητήρας μπορεί να μην κάνει για σένα. Θα σου πρότεινα να διαλέξεις έκδοση με cruise control αν κάνεις διαδρομές σε αυτοκινητόδρομους, σε ξεκουράζει απίστευτα, εμένα με έχει σώσει. Το αυτοκίνητο έχει πάρα πολύ καλό πάτημα στο δρόμο και με ταχύτητες 150+ σου εμπνέει ασφάλεια, ενώ το baleno 2016 μοντέλο φίλου μου μετά τα 160 τρέμει ολόκληρο. Το μόνο θέμα που έχω εγώ είναι με κάποιους μικροτριγμους που ακούγονται μια στο τόσο, αλλά για να είμαι δίκαιος με τους καρόδρομους που έχουμε και όταν πέφτεις κάθε μέρα σε τουλάχιστον 5 λακκούβες, ε δεν θέλει και πολύ, κάποιο πλαστικό θα ξελασκάρει. Αν το αυτοκίνητο θες να το κρατήσεις για αρκετά χρόνια, μην το φοβηθείς καθόλου και προχώρα στην αγορά. Αν το θες για 3-5 χρόνια και μετά να πάρεις άλλο, τότε υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα λιγότερα αξιόπιστα, αλλά με καλύτερο design. Καλοτάξιδο σου εύχομαι, ότι και να αποφασίσεις.
-
Αν τρεμει ενα αυτοκινητο στα 160χλμ/ωρα θελει ζυγοσταθμιση.
Δεν τρεμει επειδη ειναι ελαφρυ.
Πιθανοτατα εχει και υψηλοτερη ακαμψια ως αμαξωμα απο το ι20
Ειναι 30% πιο ακαμπτο απο το προηγουμενο σουιφτ
Επισης αν κανεις ταξιδια τι πιο ανετο απο το ανταπτιβ κρουιζ κοντρολ, παρα το απλο κρουιζ κοντρολ.
Να εχεις 10 κιλα αν ιππο καο 7 χρο ια εγγυησηΕεεεε,! Δεν αντεξα
Επειδη ειμαι στο σπιτι σας θα πω και ενα καλο λογο μη με πεταξετε απο το παραθυρο.
Ειναι καλο το ι20 δινει καλη αισθηση μοντερνου αυτοκινητου, αλλα χανει στα σημεια κατ εμε.
-
Δεν ξέρω αν χρειάζεται ζυγοστάθμιση, πάντως με τον κολλητό μου που έχει το baleno, είχε τύχει να χρησιμοποιήσουμε και τα 2 αυτοκίνητα για το ίδιο ταξίδι μέσα στο ίδιο ΣαββατοΚύριακο. Το baleno πρέπει να είχε περίπου 8000 χιλιόμετρα και το δικό μου i20 είχε περίπου 3500, επειδή τα τερματίσαμε τα αυτοκίνητα ακριβώς στην ίδια ευθεία στην Ιωνία οδό, η διαφορά στα 150+ στο πάτημα του ήταν αισθητή και από εμένα και από τον φίλο μου. Μπορεί να έχεις δίκαιο και να θέλει ζυγοστάθμιση ή και εγώ δεν ξέρω τι. Ή μπορεί απλά εμείς να ήμαστε πολύ ψείρες. Σε καμία περίπτωση δεν προσπαθώ να μειώσω το baleno, αφού να φανταστείς πιέζω τον πατέρα μου να το πάρει ως πιο vfm επειδή θέλει να αγοράσει σύντομα νέο αυτοκίνητο. Αλλά δεν μπορώ να μην πω αυτό το όποιο διαπιστώσαμε εμείς.
-
Χμμμμμ,
Κολακα,
Τσπ πες τον φιλο σου να γραφει στο καφενειο του μπαλενο. Δυο τρια ατομα ειμαστε εκει, βαραμε μυγες.
-
Δεν είμαι κόλακας, άπλα προσπαθώ να είμαι όσο πιο αντικειμενικος μπορώ για όλα τα αυτοκίνητα παρόλο είμαι Κορεατο-ιαπωνο-φιλος
-
Σε πειραζω, εχω λιγο κακη αισθηση του χιουμορ.
Εισαι ελευθερος να λες οτι θελεις και να σ αρεσει οτι θελεις,
συζητηση κανουμε και ο καθενας μεσα απο το πρισμα του λεει την αποψη του. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εισαι ελευθερος να λες οτι θελεις και να σ αρεσει οτι θελεις,
συζητηση κανουμε και ο καθενας μεσα απο το πρισμα του λεει την αποψη του.Το Baleno μόνο να μην προσβάλλεις!
-
-
Λοιπόν παιδιά πήγα και οδήγησα σήμερα το i20 και το Swift. Η δική μου άποψη και αυτό που μου άφησαν τα αμάξια είναι το εξής. Το i20 καλό χρυσό, τίμιο αλλά δεν μου άφησε καμία αίσθηση ευχαριστησης της οδήγησης. Αισθάνθηκα ότι απλά είναι να σε πάει από το Α σημείο στο β απλά και αξιόπιστα. Ακόμα στο ξεκίνημα αισθάνεσαι ένα μικρό κομπιασμα, φρεναρισμα και μετά δίνει, ο πωλητής μου είπε ότι είναι το ηλεκτρικό γκάζι. Ο κινητήρας ήταν ο 1,2.Το Swift 1,2 τώρα με ενθουσίασε πάρα πολύ. Το άφησα και ήθελα να το ξαναπάω βόλτα γιατί σου δίνει αυτήν την ευχαρίστηση. Γκαζακι που τραβάει αμέσως χωρίς κομπιασματα νεανικό σαλόνι γενικά πιο παιχνιδιαρικο. Αν μου πάρουν το panda σε καλή τιμή θα πάω εκεί. Το baleno λόγω εμφάνισης δεν με τράβηξε αλλιώς τα χαρακτηριστικά του είναι πάρα πολύ καλά. Δεν ξέρω αν αξίζει το xybrid και αν χρειαζεται συντήρηση ή αλλαγή της μπαταρίας και κόστος φυσικά, οι πωλητές ήταν σαν να μην ήξεραν και πολλά.. Επαναλαμβάνω είναι η δικιά μου η κρίση και κατάλαβα πως αν δεν κάνεις test drive είναι πολύ εύκολο να πάρεις λάθος δρόμο..
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η μπαταρια κοστιζει καπου στα 500-600 ευρω αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος. Οταν και αν ποτε τα φτησει, δεν αλλαζει τιποτα. Απλα δεν εχει την ιδια οικονομια στην πολη και δεν προσφερει το μπουσταρισμα των 5 κιλων ροπης απο τις 1000 σ.α.λ
Υποψιν οτι το υβριδικο συστημα χρησιμοποιει δυο μπαταριες. Μια αυτην που αλλαζεις καθε 4 χρονια κλασικα και μια αυτη κατω απο το καθισμα.
Το μπαλενακι ειναι τεραστιων διαστασεων μεσα. Ειναι ελαφρως πιο πλαδαρο σε αναρτησεις και εχει πιο απαλο λεβιε απο το σουιφτ.
Το σουιφτ οπως και το μπαλενο εχουν πολυ ωραιο μπροστινο τμημα και θες να τα πιεζεις στις στροφες σου το βγαζουν. Βεντουζαρουν.
Θυμιζουν παλια καλα γαλλικα σπορτιφ αυτοκινητα. Τελειο μπροστινο συστημα και γεωμετρια και παναλαφρο πισω μερος για παιχνιδι.Το σουιφτ ομως ειναι πιο αμεσο και διασκεδαστικο λογω των πιο σκληρων ελατηριων
Με λιγα λογια αν θελεις για οικογενεια θα εβλεπα το φεισλιφτ του μπαλενο, αν δεν σε πολυενδιαφερουν οι χωροι καλο ειναι το σουιφτ.Το ι20 δινει αισθηση συγχρονου αυτοκινητου, αλλα σε ολα τα αλλα δεν διακρινεται καπου με μεγαλη διαφορα.
Ασε που προσωπικα το δεξι μου ποδι χτυπαει στο ταμπλο του ακριβως στο νευρο του γονατου.
-
Ο χρήστης strldb έγραψε:
Λοιπόν παιδιά πήγα και οδήγησα σήμερα το i20 και το Swift. Η δική μου άποψη και αυτό που μου άφησαν τα αμάξια είναι το εξής. Το i20 καλό χρυσό, τίμιο αλλά δεν μου άφησε καμία αίσθηση ευχαριστησης της οδήγησης. Αισθάνθηκα ότι απλά είναι να σε πάει από το Α σημείο στο β απλά και αξιόπιστα. Ακόμα στο ξεκίνημα αισθάνεσαι ένα μικρό κομπιασμα, φρεναρισμα και μετά δίνει, ο πωλητής μου είπε ότι είναι το ηλεκτρικό γκάζι. Ο κινητήρας ήταν ο 1,2.Το Swift 1,2 τώρα με ενθουσίασε πάρα πολύ. Το άφησα και ήθελα να το ξαναπάω βόλτα γιατί σου δίνει αυτήν την ευχαρίστηση. Γκαζακι που τραβάει αμέσως χωρίς κομπιασματα νεανικό σαλόνι γενικά πιο παιχνιδιαρικο. Αν μου πάρουν το panda σε καλή τιμή θα πάω εκεί. Το baleno λόγω εμφάνισης δεν με τράβηξε αλλιώς τα χαρακτηριστικά του είναι πάρα πολύ καλά. Δεν ξέρω αν αξίζει το xybrid και αν χρειαζεται συντήρηση ή αλλαγή της μπαταρίας και κόστος φυσικά, οι πωλητές ήταν σαν να μην ήξεραν και πολλά.. Επαναλαμβάνω είναι η δικιά μου η κρίση και κατάλαβα πως αν δεν κάνεις test drive είναι πολύ εύκολο να πάρεις λάθος δρόμο..Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλε μου παρε αυτο που σε καλυψε και καλοταξιδο να ειναι....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
@strldb Αφού τα πήρες test drive και σε ικανοποίησε το swift πιο πολύ, δεν υπάρχει κανένας λόγος να το σκέφτεσαι. Το σημαντικότερο είναι κάθε φορά που το οδηγάς να είσαι χαρούμενος για την επιλογή σου. Καλοτάξιδο το σουιφτάκι με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης tearinio έγραψε:
επειδή τα τερματίσαμε τα αυτοκίνητα ακριβώς στην ίδια ευθεία στην Ιωνία οδόΚατάλαβες?? και μένα με 'γράψαν πάνω στην Ιόνια επειδή πήγαινα με 125..
-
@xplicit ahhha, μάλλον είσαι άτυχος, σε ποιο σημείο σε έγραψαν ??
-
Τέροβο, προς Γιάννενα, πριν τα διόδια..
HYUNDAI FORUM