-
Τα κάνει όλα και συμφέρει. Εγώ ήθελα αμάξι μικρό να το οδηγάει η γυναίκα μου με τα μικρά, οπότε μαούνα αποκλειοταν, με μεγάλους χώρους για να χωράμε όλοι σε ταξίδια εκτός Κρήτης, με φτηνά ανταλλακτικά για να μην την σκοτώσω αν έτρωγε κανέναν προφυλακτήρα, οικονομικό αλλά και δυνατό να μας σηκώνει σε φορτωμένα ταξίδια, αξιόπιστο με μεγάλη εγγύηση και να μην ξεφεύγει σε τιμή... Σε καινούριο οι επιλογές με αυτά τα κριτήρια ηταν τζαζ note μπαλένο.... And the winner is..
Υ. Γ. Στα plus το πανάλαφρο σασί, το ότι δεν μοιάζει με κανένα, το ότι είναι σφεντόνα, και ότι συνδυάζει πράγματα από πολλούς κόσμους... -
Και εγω για τετοιο το ψηνω αλλα μαλλον εγω θα το εχω αν το αγορασω ποτε.
Ξεκινησα να κοιτω απο το 108, για δευτερο και εφτασα σε μπαλενο.Ερωτας το τζαζ βεβαια.
Παντως ελπιζω πως αν παρω αλλο αυτοκινητο να μην ειναι προδοσια προς το μπαλενο μετα απο τοσα ποστ υπερ του ή ειμαι πλεον ηθικα υποχρεωμενος να το παρω;
-
Ε πάρε Swift ή Ignis.
-
Το ιγκνις μ αρεσει παρα πολυ, πολυ εξυπνο αυτοκινητο δεκα φορες καλυτερο του 108.
Πιο ακριβο σχεδον ενα χιλιαρικο απο το φουλ μπαλενο στην πλουσια εκδοση του και δεν εχει ανταπτιβ κροιζκοντρλ ουτε την ηχομονωση του μπαλενο, ουτε το πατημα, ουτε φυσικα τους χωρους κτλ.
Η διαφορα βεβαια ειναι 40 εκ σε μηκος. Αισθητη διφορα για τη πολη, οπως και στο φαρδος, αλλα γενικα ειναι κοντα ο κυκλος στροφης τους.Δεν ξερω θα δω.
Εκανα ταξιδι τις προαλλες και σκεφτομουν πως με το ιγκνις θα εχω δωσει πιο πολλα χρηματα και δεν θα εχω ανταπτιβ κρουιζ. Περιμενω το φεισλιφτ του μπαλενο μηπως βαλουν και αλλα πακετα ασφαλειας οπως το φεισλιφτ βιταρα.
Το σουιφτ πολυ καλο οντως τα εχει ολα που θελω σε μεγαλο βαθμο δεν ξερω ομως γιατι δεν το σκεφτομαι ακομα σοβαρα
-
Εγώ πάντως στηρίζω την επιλογή μου του 1.0 GL. Θεωρώ ότι από όλο τον επιπλέον εξοπλισμό του GLX δεν χρειαζόμουν σχεδόν τίποτα.
Έβαλα aftermarket armrest που είναι και καλύτερο απ το εργοστασιακό, θα βάλω και αντιηλιακές μεμβράνες. Μόνο στα φρένα πιστεύω ότι χρειάζεται βελτίωση και θεωρώ λάθος τα πίσω ταμπούρα σε αυτοκίνητο με 112 ίππους. Κανονικά αυτό δεν θα έπρεπε να εξαρτάται από το επίπεδο εξοπλισμού/άνεσης αλλά από την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου. Αν έχει κανείς καμιά πρόταση για τα φρένα ευπρόσδεκτη.
Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν τα θεωρώ απαραίτητα και μου γλιτώσανε και 2.500€ για σουβλάκια. -
Διαβαζω αυτο το ποστ τρωγοντας σουβλακια και κουναω το κρφαλι χωρις πλακα
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Διαβαζω αυτο το ποστ τρωγοντας σουβλακια και κουναω το κρφαλι χωρις πλακαΈχεις γράψει άπειρα πράγματα και μας τα έχεις κάνει τσουρέκια!!!!! Θα έπρεπε να το έχεις αγοράσει ήδη!!!!
Εννοείται ότι πλέον ΔΕΝ μπορείς να αγοράσεις κάτι άλλο όταν αγοράσεις ......... ούτε καν άλλο σουτζούκι! -
Κανονικά πρέπει ο αντιπρόσωπος να του κάνει ένα δώρο.
Από εμένα να ξέρεις αν ήμουν αντιπρόσωπος της Suzuki, θα το είχες τώρα το Baleno σου...
Αλλά άδικη κενωνία...
-
Lap έτσι και δεν πάρεις baleno και ο dimsabas φυσικό αέριο εγώ δεν πρόκειται να διαβάσω αλλο post στο forum.κανω επιτόπου απεγγραφη και ζητάω από την διαχείριση δια παντός αποκλεισμό.!
Υ.Γ αστειευόμενος τα γράφω ε..εξηγούμαι να μην παρεξηγούμαι..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/20822908/#1
Τσίμπα αυτό!! -
Ναι ρε παιδες καποιος αντιπροσωπος υπαρχει; τοσο μελανι για το μπαλενο πια. Ενα το δικαιουμαι.
@GGAP αυτοπαγιδευτηκα ρε γ@@@@ο , ευτυχως που το μπαλενο ειναι αμαξαρα (1-1 ), αμετανοητος ο αμαρτωλος, πατερ μου.
@emminad Καλα τον Ζηκο και εγω τον περιμενω στην γωνια μολις ερθει απο τη γιατρεσα που εχει παει την παραγγελια, φωναζει και για τον ικα τρομαρα του, αν δεν παρει γκαζαδικο θα πεσει καζουρα. ,
Αν και τον εχω ικανο να παρει μπαλενο και εγω tgi.
Εχει τρομαξει το ματι σου με τις παρεξηγησεις ε; φυσικα και δεν παρεξηγω, εχω χουμορ, πιστοποιημενο απο τη συμβια μου@πολυβιε το ειδα οταν το προτεινες σε αλλο θεμα. Το κοιταω το ξανακοιταω.
Θελω ομως καινουργιο, θελω να ανοιξω εγω την ζελατινα.
Θελω να πεταω τα λεφτα μου -
Γκαζάδικο έχω (υγραέριο) και δεν προβλέπεται αλλαγή οχήματος την επόμενη πενταετία.
Όταν γίνει, το ιδανικό θα είναι η ηλεκτροκίνηση, αν έχουν προχωρήσει στο ελάχιστο οι υποδομές στη χώρα μας. Αλλιώς φυσικό αέριο, αν και με τα οικονομικά τελευταία, με βλέπω να μένω με το ποδήλατο του Ζήκου, αυτό με τον διπλό οριζόντιο σουλήνα. -
https://en.responsejp.com/cars-newmodel ... t/271395_3
Φωτογραφια με το μπροστινο συστημα αναρτησεων του μπαλενο.
Η μπαταρια του ελαφρου τυπου υβρδικου συστηματος κατασκευαζεται στην ινδια μεσα απο μια νεα εταιρια με συμπραξη της τοσιμπα, της ντενσο και της τογιοτα.
-
https://www.car.gr/20973512-suzuki-baleno-glx-shvs
Lap να το!! Πόσο γλυτώνεις από καινούριο;
-
Πήγα και το είδα.
Τεράστιοι χώροι, μετρίας χρηστικότητας πορτμπαγκάζ με ψηλό κατώφλι φόρτωσης, ολίγον ντέφι από κιλά και υλικά, πλαστικά στο ταμπιλώ αλά Τουότα δεκαετίας, σκληρά σαν καύκαλο χελώνας και γυαλιστερά, καλούτσικη τιμή, καλή εγγύηση, πλαστικά που δεν έχουν υποστεί πλήρη απόσμηση. Το τελευταίο έχει διπλή ανάγνωση, καθότι έχει και θετική πλευρά. Θυμήθηκα το Κορόλα ΚΕ30 του πατέρα μου όταν το παρέλαβε το 1975, κάπως έτσι μύριζε, εύγε, συγκινήθηκα.Ντιλ μπρέικερ 1
Θες χειροκίνητο? ΟΚ, πάρε ένα 5άρι, στρέιτ άουτ οφ δη έιτις. Έλεος ρε, 5άρι εν έτει 2019? Ακόμη και στο τούρμπο με 200 τελική? Πόσα ψωροευρώ κάνει παραπάνω ένα εξάρι τεχνολογίας έρλι νάιτις? 20?30? ήμαρτον ρε δεκαρογλύφτες, Καλκούτα θα μας κάνετε πριν την ώρα μας.Ντιλ μπρέικερ 2
Θες αυτόματο? ΟΚ, πάρε ένα cvt με το 1.200άρι. Πως? δεν σου αρέσει το σιβιτί? ΟΚ. Πάρε ένα 5άρι με το υβρίδιο. Πως, οι άλλοι έχουν περισσότερες σχέσεις? ΟΚ. Πάρε ένα 6άρι, αλλά μόνο με το χιλιάρι το τούρμπο.
Ναι ρε σεις, 3 διαφορετικά αυτόματα. Όχι για να πιάσουν όλα τα μελανούρια στην απόχη, αλλά για να κερδίσουν τα 50-100-200 ευρώ διαφορά από το καθένα.Ντιλ μπρέικερ 3
Το γούγλαρα και γράφουν για ψόφια φρένα, μέτρια άνεση ανάρτησης, τριγμούς και κραδασμούς. Η ησυχία και η ασφάλειά μου αξίζουν κάτι καλύτερο.Αν σας προβληματίζει κάποιο από τα ντιλ μπρέικερζ, δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε κάτι άλλο. Αλλιώς, καλορίζικο.
-
τώρα θα σε περιλάβει κανονικά ο χιονιάς Lap!!!!!
άκου έκεί 3 dealbreakers....... -
Συμφωνώ σε όλα. Τα μαλακά πλαστικούλια, τα 6αρια, πληρώνονται παραπάνω.. Το baleno δεν προορίζεται για αγοραστές που ακουμπανε το πλαστικό και ερεθιζονται.. Ούτε και για αμάξι status symbol.. Την αξία του τη δείχνει στο χαμηλό βάρος, στην οικονομία του, στις μοτερουκλες, και στο σαλόνι παιδική χαρά. Διαλέγεις και παίρνεις..
Υ. Γ. ούτε και πρόκειται για δευτεροκλασσατο υποκατάστατο brand name που παίρνει τα προηγούμενης γενιάς ανταλλακτικά ή τύπου φασον... Το μπλενακι το αγαπάμε για αυτό που ειναι
-
Πολυβιε, σε ευχαριστω πολυ που με θυμασαι.
Εχω πολλα παγια εξοδα αυτην την περιοδο και δεν προχωρω σε αγορα αμεσα. Ενας βασικος μισθος και παραπανω ειναι το καλημερα καθε πρωτη του μηνος.
Περιμενω να δω και το φεισλιφτ τι πακετα ασφαλειας θα εχει και θα δω.Ερχεται κρυο ggab
Στα αλλα λοιπον
Γιατι το κιβωτιο ειναι απο τα 80ς;Πριν πεντε ετη ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας ειχαν 5ταχυτο. Το αυτοκινητο ειχε εξελιχθει εκεινη την εποχη.
2012-2013 παρουσιαστηκε το 2015.
Του μπαλενο το κιβωτιο εχει πολυ ελαφρυα αισθηση και πολυ καλο κουμπωμαΣτα υβριδικα εχει ηλεκτρικο μπουσταρισμα 5 κιλων ροπης οπου ακριβως υπαρχει κενο της ροπης του κινητηρα.
Συνεπως ειναι αχρηστη η πιο πυκνη κλιμακωση. Η τελικη σχεση μεταδοσης ειναι αρκετα μακρυα.
Αυτο που αναφερω το ανεφεραν και οι ιαπωνες.Το cvt λογω της αστικης χρησης του μοτερ βολευει πολυ, ειναι της γιατκο, το οποιο ειναι εξαιρετικο σε αισθηαη και με μια επιπλεον ταχυτητα που διευρυνει παρα πολυ το ευρος στροφων. Απο αξιοπιστια δεν γνωριζω, ειχε γενικα θεματακια η γιατκο με τα νισσαν
Το τουρμπατο βγαινει με ενα απο τα καλυτερα αυτοματα της αγορας, της αϊσιν και με κουμπακια στο τιμονι.
Στο φεισλιφτ ισως φερουν 6 ταχυτο κιβωτιο. Εχει ξεκινηση η παραγωγη του ανεφεραν.Τωρα στα πλαστικα ναι ολοι το ξερουμε και δεν κρυβεται αλλα ειναι πολυ στιβαρα και καλοδεμενα μεταξυ τους.
Για τριγμους δεν ακουω πολλα, εδω πανακριβα αυτοκινητα τριζουν στα πρωτα 10.000 χλμ.
Η αναρτηση στο 1,2 ειναι πιο μαλακη ενω στο τουρμπατο μοιαζει του σουιφτ.
Ολοι ελεγαν για σφιχτη αναρτηση του σουιφτ, εγω την βρηκα εξαιρετικη.
Τα φρενα στο 1,2 εχουν ιδια αποδπση με το πολο 1,0 τσι με dsg.
Φυσιολογικη δηλαδη.Στο τουρμπατο υπαρχει θεματακι, αλλα περιμεμουμε το φεισλιφτ.
Το μεγαλο προφιλ στο πορτπαγκαζ καπου πηρε το ματι μου πως σχεδιαστηκε για λογους ασφαλειας σε οπισθια συγκρουση.Το ανεφεραν καπου. Παντως θεωρω πως εχει κανονικο σχημα εχει και πολλα εξτρακια στο πλαϊ
Ποια εκδοση ειδες; τι τιμη σου παν;
Παντως με ενδιαφερει η αποψη σου πες και αλλα. Πως σου φανηκε ως αυτοκινητο πολης. -
https://www.dailymail.co.uk/money/cars/ ... e-MPG.html
Εδώ τα σουτζουκια ανταγωνιζονται τις ντιζελιες... Και πολύ κοντά οι πραγματικές από τις θεωρητικές..
-
Έτσι όπως είχανε το 1.2 έκανε 14.000. Με το σιβιτί θα πήγαινε κανά 15.500. Με λίγα παραπάνω παίρνεις αυτή τη στιγμή το ι20 με σημαντικά αναβαθμισμένη καμπίνα, χρηστικότητα πορτπαγκάζ, γιούρονκαπ, 5ετή εγγύηση απεριόριστων χλμ.!, και άμα θες να φτάσεις και στα 17παρά και με 7άρι διπλοσύμπλεκτο.
Eκτιμώ ότι εξαιρετική επιλογή είναι αυτή τη στιγμή ο γνωστός Γιώρης στα 1.500 κυβικά, μου φαίνεται έχουν μειωθεί οι τιμές τους. Επίσης ξεβρακώματα κάνει και η Όπελ, αλλά και η Σκόντα. Θα μου πείτε ότι είναι παλιά, γι' αυτό. Γιατί το Σουζούκι τι είναι? Το Μίκρα επίσης θα κοίταγα.
Κάτι άλλο, σε μερικά από αυτά υπάρχουν και πετρέλαια.
Καταλαβαίνω απόλυτα τη Σουζούκι. Και την επαινώ γι' αυτό που κάνει, γιατί το κάνει καλά. Με αστείο μπάτζετ στήνει παραγωγή ενός μοντέλου αξιοποιώντας ότι έχει στο ράφι, αγοράζοντας ότι της λείπει, με σχετικά αξιόπιστα εξαρτήματα, σοβαρή εγγύηση, και βρίσκοντας και το τελευταίο ευρώ που μπορεί να πάει χαμένο. Από εκεί και πέρα η ουσία είναι όμως ότι σήμερα μπορείς με λίγα παραπάνω να πάρεις από τα πρώτα ψάρια και να αποφύγεις μερικούς συμβιβασμούς.
Σαν ένα βασικό πακέτο, καλό είναι. Μέχρι εκεί όμως. Δεν μπορεί να ανέβει παραπάνω, αλλά και παράλληλα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον πάτο σε τιμή (Σαντέρο), πιθανό και σε άνεση ανάρτησης. Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να προσφέρει και περισσότερους χώρους.
Suzuki Baleno II