-
Σκεπτικισμός; Διάβασε λίγο το αντίστοιχο θέμα και θα δεις να εμφανίζονται συνεχώς 'άγνωστα' μέλη και να λένε 'το παρήγγειλα κι εγώ'. Κι όχι ένα και δύο άτομα.
9 παραγγελίες σε πόλη που δεν έχει καν πρατήριο φυσικού αερίου.
Έγινε χαμός με ένα αυτοκίνητο που κανείς δεν έχει οδηγήσει. Που κανείς δεν έχει διαβάσει δοκιμή του, έστω και σε ξένο βίντεο στο YouTube.Από εκεί και πέρα, το Ateca CNG είναι ένα πολύ πιο σωστό αυτοκίνητο από το Arona. Πιο χορταστικοί χώροι, πορτ μπαγκάζ που θα είναι μεγαλύτερο του Arona (η έκδοση φυσικού αερίου έχει 282 λίτρα). Σοβαρό μοτέρ (1.5 130 ίππων έναντι 1.0 90 ίππων). Είναι μια κατηγορία πάνω.
Το Arona το παίρνεις με οικονομικά δεδομένα. Παλεύεις να χωρέσεις κάνα έξτρα παραπάνω χωρίς να αλλάξει φορολογική κλίμακα.
Εικάζω ότι όταν αρχίσουν οι παραγγελίες για το Ateca, θα αντιμετωπιστεί ως πιο αυτοκίνητο. Οι αγοραστές θα το εξοπλίσουν με όλα τα έξτρα που θεωρούν απαραίτητα (led, ACC, μεγάλη οθόνη, σωστό χρώμα) κι ας ανεβάζουν την τιμή. Αν το Arona έφτασε στα 16 χιλιάρικα (έκπτωση κι επιδότηση), το Ateca (με τα σωστά έξτρα) θα είναι κοντά στα 25.Από εκεί και πέρα, όταν ανακοινωθούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ο καθένας θα κρίνει αν οι δεξαμενές και το ντεπόζιτο βενζίνης τον ικανοποιούν. Κι επειδή αυτό θα γίνει κάμποσους μήνες αργότερα, θα έχουμε εικόνα και για νέα πρατήρια.
-
Προσωπικά dimsabas ασπάζομαι σε γενικές γραμμές τις απόψεις σου περί εναλλακτικών καυσίμων, ηλεκτροκίνησης κλπ
Ο σκεπτικισμός που αναφέρω κολλάει συγκεκριμένα στις αυτονομίες των CNG μοντέλων για την ελληνική στρεβλή αγορά (κάπου άκουσα ότι για να ανοίξεις πρατήριο CNG θέλεις περίπου 250-300κ κεφάλαιο για επένδυση ?? )
Αν πάρεις ένα αυ/το μεγέθους ατέκα που θεωρητικά προορίζεται και για ταξίδια με πορτμπαγκάζ 282 λ (μικρότερο από το Ιγκνις μου και λιγότερο από το μισό του Λέξους μου) και δε μπορείς να φτάσεις Θεσ/κη/Γιάννενα/κλπ κλπ γιατί να δώσεις 10κ πάνω απ το Αρόνα ? -
Ο χρήστης balex έγραψε:
Αν πάρεις ένα αυ/το μεγέθους ατέκα που θεωρητικά προορίζεται και για ταξίδια με πορτμπαγκάζ 282 λ (μικρότερο από το Ιγκνις μου και λιγότερο από το μισό του Λέξους μου) ?282 είναι ο χώρος αποσκευών του Arοna CNG, απλά έτσι όπως γράφτηκε μπερδεύει λίγο.
-
Εμμμμμ το Ateca δεν έχει χωρητικότητα πορτ παγκάζ 282lt..... έχει πολύ περισσότερο, συν του ότι αν έχει και τον κινητήρα 1.5 στα 130hp (αν όχι στα 150hp) γίνεται φοβερό vfm σε θέμα χώρων, ποιότητας και οικονομίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
-
Συγγνώμη για τη διατύπωση, 282 λίτρα έχει το Arona CNG.
Τα νούμερα που έχω ακούσει εγώ για το πρατήριο φυσικού αερίου ξεκινούν από τις 400 χιλιάδες. Τέλος πάντων, είτε 250 είτε 400 είτε παραπάνω, είναι πολλά τα λεφτά. Αυτός είναι κι ο λόγος που δεν ανοίγουν πρατήρια. Και μετά, χωρίς καλό δίκτυο, πώς να αγοράσεις αντίστοιχο μοντέλο; Φαύλος κύκλος!
Όταν με το καλό έρθει το Ateca TGi, θα ξέρουμε ακριβώς πόσο κοστίζει, τι εξοπλισμό έχει, πώς τοποθετείται απέναντι στον ανταγωνισμό. Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να τιμολογηθεί φθηνότερα από το αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης, όπως έγινε τον Νοέμβρη με το Arona.
Από εκεί και πέρα, όταν ξέρουμε τι ντεπόζιτο βενζίνης έχει, οι ενδιαφερόμενοι θα κρίνουν αν τους κάνει ή όχι. Η λογική λέει ότι η Seat δε θα βάλει 9 λίτρα, όπως στο Arona. Γράφτηκε όμως ότι δεν πρέπει να είναι πάνω από 15, γιατί τότε αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού των ρύπων (εμπίπτει σε άλλη κατηγορία καυσίμου) και δεν τους συμφέρει. Έστω ότι θα έχει 14 λίτρα. Αυτό σημαίνει πραγματική αυτονομία πάνω από 150 χιλιόμετρα, ίσως κοντά στα 200 αν υποθέσουμε ότι εκείνες τις στιγμές θα πηγαίνει κανείς οικονομικά. Είτε γιατί θα ξενερώνει με το να καίει βενζίνη (αν έχει καλομάθει στο τσάμπα του ΦΑ) είτε γιατί δε θα θέλει να σταματάει κάθε μία ώρα.
Αν το καλοσκεφτείτε, όταν μιλάμε για ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο, κάθε μία ώρα και κάτι πρέπει να σταματάς για φουλάρισμα.
Όσο για τη Θεσσαλονίκη, μια χαρά φτάνει το ΦΑ. Έχεις πρατήριο στη Λαμία, δε θα χρειαστείς άλλη στάση. Έχει κι η Λάρισα, αν δε θες να σταματήσεις στη Λαμία.
Στα Ιωάννινα θα φτάσεις με ΦΑ, αλλά στην επιστροφή θα σταματάς κάθε μία ώρα. Όταν με το καλό ανοίξει το πρατήριο πριν την Πάτρα (ή το χιλιοτραγουδισμένο στα Ιωάννινα), αυτά τα λυθούν. -
Το έχω εγώ το Ateca 1.6 TDI σε καφέ (Mato brown)
Το οδηγώ από τον Ιανουάριο του 2018 και έχω ήδη κάνει 16.000 χλμ.
Οι εντυπώσεις μου μέχρι στιγμής είναι σχεδόν άριστες, αλλά είναι όλα και θέμα γούστου του καθενός.
Εγώ πχ δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις σε τεχνολογικά θέματα με οθόνες κλπ. Δεν θα επέλεγα ποτέ αυτοκίνητο με κριτήριο κάτι τέτοιο. Μου αρκεί που μπορώ να μιλάω στο τηλ με ανοιχτή ακρόαση και που έχω έναν στοιχειώδη έλεγχο μέσω της οθόνης.
Οδηγικά, ο κινητήρας με έχει εκπλήξει ευχάριστα. Δεν με έχει απογοητεύσει σε κανένα σημείο και έχω ανέβει και σε βουνά και έχω κάνει και πολύ μεγάλα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο.
Ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω στις αρχές γινόταν αισθητός με μικρά χτυπήματα (όχι κάτι ενοχλητικό), αλλά στην πορεία είτε τον συνήθισα, είτε μαλάκωσε και δεν ενοχλεί καθόλου.
Οι χώροι είναι εξαιρετικά καλοί, πίσω κάθεται ανετότατα άνθρωπος ύψους 1.85 ενώ και η θέση οδήγησης είναι super αρκεί να ρυθμίσεις σωστά και την θέση του καθίσματος.
Το πιο δυνατό σημείο του αυτοκινήτου είναι το πορτ παγκάζ. Ο χώρος είναι υπερβολικά ικανοποιητικός και χωράει μέσα κυριολεκτικά τα πάντα. Ειδικά αν υπάρχει παιδί, με καρότσι κλπ θα το εκτιμήσει κάποιος.
Στις διακοπές μεταφέραμε τα πράγματα μας και όλα τα αξεσουάρ μωρού και χώρεσε τα πάντα.
Η κατανάλωση του μέσα στην πόλη παίζει απο 6.5 ως 7.3 lit/100km (με κλασσική κίνηση και φυσιολογική οδήγηση), ενώ σε ταξίδια με ταχύτητα κατά μέσο όρο 130 km είναι γύρω στα 6.0 lit/100km.
Γενικά είναι πολύ άνετο και ευχάριστο στην οδήγηση, η ηχομόνωση είναι συμπαθητική (θα μπορούσε να είναι καλύτερη) και νομίζω πως αν κάποιος ψάχνει χώρους θα μπορούσε να είναι μία καλή επιλογή, αν βέβαια του γινόταν μία καλή προσφορά από την Seat. -
Αν και προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί με το φυσικό αέριο θυμήθηκα ένα review που είχα δει παλαιότερα και νομίζω σας ενδιαφέρει. Σύμφωνα λοιπόν με αυτό το τεστ το Leon ST 1,4TGI 110 έχει δεξαμενή 15 κιλών και πραγματική αυτονομία κάπου 370χλμ με το φυσικό αέριο αφού καταναλώνει από 4 έως 5 κιλά φ.α. σε πραγματικές συνθήκες.
https://www.km77.com/coches/seat/leon/2 ... on-general
Κάπου διάβασα ότι με τον καινούριο 1.5TGI 130 οι δεξαμενές θα φθάσουν τα 17,7 κιλά. Το Ateca εκτός απροόπτου θα έχει τον ίδιο συνδυασμό κινητήρα/δεξαμενών, οπότε τα 300χλμ με φυσικό αέριο δε μου φαίνονται υπερβολικά...
-
Ισχύει ότι το ATECA 2.0 TDI 150HP STYLE DSG έχει 27600? Και το μανιουαλ 25900? Εξαιρετικές τιμές! Έχει κάποιος το 2 σε αυτόματο να μας πει εμπειρίες;
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Απ' ό,τι βλέπω στο site οι τιμές αναθεωρήθηκαν χθες και έχουν ως εξής:
2.0 TDI 150HP Style 2wd 25.955 €
2.0 TDI 150HP Style 2wd DSG 27.605 €
2.0 TDI 150HP Style 4Drive DSG 31.455 € -
Δεν είναι το φθηνότερο πλέον 2.0 αυτόματο σουβ της αγοράς;
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν ξέρω, πιθανόν...
Τώρα βλέπω ότι το KAROQ STYLE 2.0 TDI 150PS 4X4 αλλά χωρίς αυτόματο κιβώτιο έχει 32.980€.
-
Ναι βέβαια το 42 αυτόματο έχει 27600 το 44 αυτόματο έχει 31+. Απλώς το καροκ δεν βλέπω να το βγάζει το 2 λίτρο σε αυτόματο και δικηνητο
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δεν είναι το φθηνότερο πλέον 2.0 αυτόματο σουβ της αγοράς;Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε αν κοιτάζεις για μεγαλύτερο στον ίδιο όμιλο υπάρχει σε παραπλήσια τιμή το Kodiaq TDI 2.0 DSG
-
To κοντιακ με 4.70μ μου παραπεφτει μεγάλο δεν ξανά γυρίζω σε τόσο μακρύ αμάξι.
Μετά παρόμοια τιμή έχει 27600 έχει η έκδοση αμπισιον που της λείπουν πολλά. Αν πας στην σταιλ πάει 35000. Το ενδιαφέρον που πρόσεξα τώρα είναι ότι το κοντιακ 2.0 αυτόματο και χειροκίνητο έχει ουσιαστικά ίδια τιμή!Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το kodiaq το παίρνεις στην ίδια τιμή είτε ως τετρακίνητο manual είτε με 2wd με dsg. Και οι 2 είναι εξαιρετικές τιμές για αυτά που προσφέρει συνολικά το αυτοκίνητο και η τελική επιλογή εξαρτάται από την χρήση και τις ανάγκες του αγοραστή.
-
Ναι εξαιρετικές τιμές αλλά ....δεν χωρά στην πυλωτη μου δυστυχώς θα πρέπει να είμαι με τον χάρακα κάθε μέρα με την γειτόνισσα για να παρκάρουμε και οι δύο ( κλασική γυναίκα όσο χώρο και να έχει για παρκάρισμα τον κάνει να φαίνεται λίγος!)
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Δεν έχει ο καθένας την δική του διακριτή θέση στάθμευσης? Είναι κρίμα να στερηθείς ένα αυτοκίνητο που θέλεις επειδή η γειτόνισσα θέλει 2 στρέμματα για να παρκάρει.
-
Τι να πω εγώ που σκέφτομαι να το πάρω και δεν έχω καν πάρκινγκ?
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Δεν έχει ο καθένας την δική του διακριτή θέση στάθμευσης? Είναι κρίμα να στερηθείς ένα αυτοκίνητο που θέλεις επειδή η γειτόνισσα θέλει 2 στρέμματα για να παρκάρει.Όχι είναι τούνελ για δύο αμάξια οποίος έρθει πρώτος μπαίνει μέσα. Όταν μπαίνω πρώτος το χώνω τέρμα μέσα και πίσω μου χωρά και q7 και παρόλα αυτά έρχεται και φιλάει κάθε μέρα και όταν μπαίνει αυτή πρώτη φιλάω εγώ αντίστοιχα την γκαραζοπορτα!
Και μια προβοκατορικη ερώτηση με 27000 2.0 αυτόματο πως πέρυσι έδωσε μόλις 56 αμάξια; Ή είχε άλλες τιμές πέρυσι;
Εμφάνιση οκ νορμάλ δεν τραβάει το βλέμμα αλλά δεν φεύγεις λόγω εμφάνισης. Χώρους έχει από τους καλύτερους στην κατηγορία. Γιατί τέτοια εμπορική αποτυχία; Πέφτει μήπως υπονόμευση από τον όμιλο;
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Κι όταν θέλετε να βγείτε, χτυπάτε κουδούνια;
Seat Ateca