-
Η απορία μου είναι πως είναι δυνατόν να ρίχνεις 2-3 χιλιάρικα σε αμάξι 6ετιας και βάλε;;;;!!!! Το βάλε πάει και στα χιλιάρικα και στο 6ετιας. Στην τελική πληρώνεις ακριβά μια τεχνολογία και στα τελειώματα θα πρέπει να ρίξεις κι άλλο χρήμα; Δεν κάνεις έτσι απόσβεση εσύ αλλά το εργοστάσιο που σου το πούλησε και ετοιμάζει τώρα την νέα γενιά.
Στα πλήρως ηλεκτρικά από ότι ξέρω η κατάσταση έχει βελτιωθεί γιατί δίνουν εγγύηση μεγάλη.
Έχει κάποιος στοιχεία συγκριτικά ανά εταιρεία, πόσα χρόνια δίνουν στις μπαταρίες τους και με ποιους όρους; Leaf Tesla EGOLF κλπ;Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Χε, χε, χε, έρχεσαι στα λόγια μου. Στο πόσο ακριβά είναι εν τέλει τα μπαταριάτα ιχ, και στο πρόβλημα που έχουν, ότι κάποια στιγμή πρέπει να ξηλωθείς για τα καλά προκειμένου να συνεχίσεις να τα κυκλοφορείς. Ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά, όπου χωρίς μπαταρία, απλά μένεις στον τόπο.
Δεν υπάρχουν στοιχεία για το πόσο αντέχουν οι μπαταρίες σε κάθε υβριδικό ή ηλεκτρικό, απλούστατα διότι αφ' ενός είναι καινούργια τεχνολογία, αφεδύο τα εργοστάσια κρατάνε κλειστά ακόμη πολλά χαρτιά τους.
Στο Ληφ, η μικρή μπαταρία κοστίζει 7.500 ευρώ, ενώ στα Τέζλα από 25-40.000 ευρώ, ανάλογα τη χωρητικότητα. Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν βγάλει μια εξαετία, υπάρχουν άλλα, κυρίως Τέζλα, που μετά από 10 χρόνια πάνε ακόμη φυσέκι. Κανείς δεν γνωρίζει βέβαια τι θα γίνει στα 15 ή στα 20 χρόνια, θα το μάθουμε σε λίγα χρόνια. Σε Λέξους έχω ακούσει για 7 χιλιάρικα.Ειδικά στο Πρίους 2 η εξίσωση κόστους έχει ως εξής :
Καινούργια μπαταρία με τα εργατικά της και παράδοση της παλιάς κάθε 10 περίπου χρόνια ή 120.000 χλμ. με κόστος 3.000 ευρώ. Υπάρχουν και κομμάτια που έχουν βγάλει και 12-13 χρόνια.
Γλιτώνεις τέλη κυκλοφορίας τα οποία είναι = 0, άρα η μπαταρία κοστίζει περίπου όσο τα τέλη που θα έδινες σε άλλη περίπτωση για ένα αμάξι του 2004-2008 ανάλογου μεγέθους (προσοχή στο υπογραμμισμένο). Επίσης μπαινοβγαίνεις ελεύθερα στον δακτύλιο. Ένα τέτοιο συμβατικό αυτόματο αυτοκίνητο θα έκαιγε 10 λ/100 χλμ. στην Αθήνα, και 7,5 λ έξω σε ανάλογες συνθήκες, και θα πλήρωνε 200-280 ευρώ τέλη το χρόνο.
Μετατροπές και μετάχειρες μπαταρίες : 500-1.500 ευρά, με διάρκεια ζωής μειωμένη σε σχέση με την φρέσκια.Προσοχή: σε άλλη περίπτωση υβριδικού ή ηλεκτρικού ιχ ο υπολογισμός κόστους μπορεί να είναι τελείως διαφορετικός σε σκέψη και αποτέλεσμα. Και εκεί θέλει χαρτί και (σωστό) μολύβι φυσικά.
-
Ωραίο άρθρο Dstou.
Ώρες-ώρες είναι να τραβάς τα μαλλιά σου με το γεγονός ότι απλοί ιδιώτες σε φόρουμ έχουν πολύ πιο σωστή γνώμη ή παρέχουν σωστότερη/πληρέστερη πληροφορία σε σχέση με έγκριτους/διάσημους επαγγελματίες συντάκτες.Απορία: γιατί να αλλάξεις μπαταρία κάθε 120 χιλιάδες χιλιόμετρα; Είναι σε τόσο χάλια επίπεδο; Στο δικό σου είναι μια χαρά με 100.
Κι αν δεν την αλλάξεις, ποιο είναι το πρόβλημα; Σε ακινητοποιεί; Ή απλά τη φορτίζει συνέχεια και σου αυξάνει την κατανάλωση;Απορία 2: χάζεψα αγγελίες μοντέλων του 2009-2011. Σε οχήματα με 133 και 175Κ ΔΕΝ έκαναν λόγο για αλλαγή μπαταρίας, μόνο ότι έχουν ακόμα υπόλοιπο εγγύηση. Ο ένας μάλιστα, αυτός με τα 175κ, είναι σε επαρχιακή πόλη κι έχει μπαγκαζιέρα οροφής, άρα κάνει πολλά χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο.
Μήπως εκεί η μπαταρία κουράζεται λιγότερο, αφού παρεμβαίνει λιγότερο σε σχέση με το μποτιλιάρισμα; Μήπως δηλαδή 10 μποτιλιαρισμένα χιλιόμετρα την καταπονούν όσο 100 σε ανοιχτό δρόμο.Απορία 3: οι ταρίφες υπερηφανεύονται ότι με υγραέριο, έχουν κόστος κίνησης 3,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα. Και δίνουν τριχίλιαρο κάθε 120 χιλιάδες χιλιόμετρα, δηλαδή κάθε ενάμιση χρόνο; Δεν τους το χω...
Απορία 4: μπορεί κάποιος διαχειριστής να μεταφέρει αυτά τα μηνύματα στο θέμα του Prius, για να μη χαθούν εδώ μέσα;
-
- Δεν σε ακινητοποιεί, έχεις πάντα τον κεκ. Στη συμπεριφορά τους σκέψου τις μπαταρίες των κινητών. Δείχνει μια στιγμή ότι είναι γεμάτη και σβήνει το κανονικό μοτέρ. Η μπαταρία όμως αδειάζει σε χρόνο μηδέν και ο κεκ ξαναπαίρνει μπροστά. Ο κύκλος έναυσης και σβέσης δηλαδή είναι πολύ πιο σύντομος, και η μέση κατανάλωση αυξάνει. Επίσης την 'ακούει' και η δεύτερη μπαταρία, η κανονική, αυτή που έχουν όλα τα αυτοκίνητα για την έναυση του κεκ, ενώ όλο και κάτι χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια ανάβουν και σβήνουν στο ταμπιλώ. Τότε αρχίζεις και καταλαβαίνεις΄ότι η μπαταρία θέλει το γερμανό της. Το καλό είναι ότι αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να πας κατευθείαν στο συνεργείο. Αλλά μπορείς να προγραμματίσεις την αλλαγή της κάποια στιγμή με την άνεσή σου τις επόμενες εβδομάδες ή και μήνες, ανάλογα πόσο και πως κινείσαι.
2.Η συμπεριφορά των μπαταριών στο χρόνο είναι μια πολυπαραγοντική εξίσωση. Παίζουν ρόλο η ηλικία, η θερμοκρασία, τα χλμ., ο τρόπος οδήγησης, η μέση ταχύτητα, η επιτάχυνση, ο λόγος μετάδοσης, το ηλεκτρικό φορτίο που έχουν κάθε δεδομένη στιγμή (το γνωστό state of charge percedage {s.o.c. %} όπως άκουσα ένα γέρο να το αποκαλεί στο καφενείο προχτέ), τα κενά λειτουργία της, καθώς και ένα σωρό άλλοι παράγοντες που δεν γνωρίζω. Δεν βρίσκεις άκρη, ακόμη.Έχω δει και άνθρωπο με 200Κ χλμ. με Πρίους 2 και η μπαταρία του πάει φυσέκι, ενώ το απόλυτο ρεκόρ είναι ένας αμερικάνος με 500Κ+ χλμ. (του το αντικατέστησε δωρεάν η αντιπροσωπεία του με ένα ολοκαίνουργιο, για να πάρει τις μπαταρίες και να τις μελετήσει στην Πανασόνικ), είναι ολίγον λαχνός το θέμα. Επίσης δεν υπάρχει διαγνωστικό που να σου λέει σε τι κατάσταση είναι, παίρνεις χοιρινό στο σακί δηλαδή, γι' αυτό θεώρησε σε περίπτωση μετάχειρου ότι οι μπαταρίες θα θέλουν αντικατάσταση σύντομα και πρέπει να βάλεις και αυτές στον τελικό λογαριασμό αγοράς.
3.Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Πάντως κάνουν μετατροπές και Πρίους σε υγραέριο, όπως και Λέξους RH έχω δει.
Το αυτοκίνητο αυτό το κινεί ως επί το πλείστον η γυναίκα μου. Η οποία διατείνεται ότι είναι ότι καλύτερο έχει περάσει από τα χέρια της. Με δικά της λόγια συνοψίζω τη χρήση του: 'μπαίνεις να πας στη δουλειά σου, και παράλληλα ξεκουράζεσαι, τι κάναμε τόσα χρόνια με τα άλλα αυτοκίνητα? '. Σημειωτέον ότι η γυναίκα μου τύγχανε στο παρελθόν και εκπαιδευτής οδήγησης, από τις ελάχιστες τέτοιες γυναίκες που υπήρχαν στα νάιντις, παρκάρει Σκάνια Βε8 (τράκτορα και συρόμενο) στην ανηφόρα με το ένα χέρι.
-
Τα 100-120 χιλ χλμ είναι πολύ λίγα για να αλλάξεις μπαταρία.
Στα Τέσλα υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που αναφέρουν υγεία μπαταρίας κοντά στο 95% μετά τα πρώτα 120-130 χιλ χλμ, και με αρκετά supercharhings στο ενδιάμεσο.
Στη δε Ολλανδία, υπάρχουν πολλά Tesla S, πρώην taxi/uber που πωλούνται με 500,000χλμ και με την πρώτη μπαταρία ακόμα σε καλή κατάσταση. Βέβαια στον αντίποδα έχουν αλλάξει ηλεκτρομοτερ αρκετές φορές. Για το Tesla 3, δεν έχω ακόμα εντοπίσει κάποια αναφορά με πολλά χιλιόμετρα για να δούμε τι συμβαίνει εκεί με την μπαταρία και με τη συντήρηση του μοτερ γενικότερα.Πάντως, ένα μικρό hybrid (yaris) θα μπορούσε να είναι στα υπόψη όσο τα ηλεκτρικά κοστίζουν όσο κοστίζουν. Όταν με το καλό πέσουν, και όταν φτιαχθεί μια υποδομή (η μελέτη του ΕΜΠ για τη ΡΑΕ εκτιμά πως θα υπάρχουν κάμποσες χιλιάδες charhing points στην επόμενη 5ετία) τότε θα υπάρξει μεγάλη στροφή προς τα εκεί, ακόμα και από τη λιγνιτοΕλλάδα.
-
Σε ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση.
Η τρίτη απορία είναι πώς καταδέχονται επαγγελματίες να αλλάζουν μπαταρία (και να σκάνε τριχίλιαρο) κάθε ενάμιση χρόνο. Ξεγελάστηκαν από τις δηλώσεις της Toyota και δεν πήραν πετρέλαιο και τώρα κλαίνε με μαύρο δάκρυ;
Δεν είχαν διαβάσει Dimsabas να πάρουν Octavia φυσικό αέριο, ώστε να καίνε το ίδιο χωρίς το τριχίλιαρο των μπαταριών και την ενδεχόμενη φθορά του υγραερίου;
Μήπως η εγγύηση της Toyota είναι με τα έτη κι όχι με τα χιλιόμετρα, οπότε τη βγάζουν καθαρή;
Μήπως υπάρχει τζιμάνι που κάνει τη δουλειά που περιγράφεις με τα προβληματικά στοιχεία και τελικώς τους έρχεται φθηνότερα;Στις ώρες που μεσολάβησαν της προηγούμενης δημοσίευσής μου, υπολόγισα ότι σε 120 χιλιάδες χιλιόμετρα, ένα Prius υγραέριο θα εξοικονομήσει 6.000 ευρώ σε σχέση με ένα αντίστοιχο μοντέλο με πετρέλαιο που καίει 7 λίτρα. Οπότε και τα 3 χιλιάρικα να δίνουν, πάλι κερδισμένοι είναι. Βέβαια, όλο και κάτι θα βγάλει το υγραέριο άρα μειώνεται η διαφορά. Και πάλι όμως θα μένει κέρδος.
Συν ότι έχουν ένα πολύ αγχολυτικό όχημα. Καταλαβαίνω τη σύζυγό σου γιατί ενίοτε οδηγώ το Civic IMA του 2008 της μητρός (το οποίο άλλαξε μπαταρία δωρεάν στα 6,5 χρόνια με 60κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα). Χωρίς να φτάνει την τεχνολογική αρτιότητα του Prius, το CVT (ονειρική επιλογή για όσους οδηγούν απαλά, όπως εγώ, μακράν το πιο ξεκούραστο αυτόματο), το start stop και ο χαμηλός θόρυβος από τον κινητήρα, το καθιστούν πάρα πολύ ξεκούραστο μέσα στην κίνηση. Αν μπορούσε να διανύει αυτά τα έρμα 2 μέτρα στο μποτιλιάρισμα χωρίς να πάρει μπρος, θα ήταν τέλειο! Αλλά αυτό το ξέραμε εξαρχής κι ήταν συνειδητή επιλογή απέναντι στα 6 χιλιάρικα παραπάνω και την ιδιαίτερη αισθητική του Prius.
-
https://www.autoblog.gr/2019/02/23/ta-s ... enika-nox/
Τα εχω παιξει. Καθε ερευνα βγαζει αλλα αποτελεσματα.
-
Ελαφρα τη καρδια ή οχι εχει κατακλυσει ολα τα πρασινα σαϊτ.
Μεσος ορος ειναι αυτος; δεν εχω καταλαβει τι ειναι αυτα τα νουμερα
-
Πόσο μακριά σε πάει ένα δεκάρικο.
-
LPG 6,59 lt/100km που είναι αυτός που το μέτρησε να του αφαιρεθούν τα διπλώματα πάραυτα , ακου εκεί 6,59
-
Εμεις με τα σουτζουκια που καίμε 5 λιτρα βενζινη να μιλησουμε ή οχι;
Και στους περιφερειακούς 4,5 -
για τα σουζουκια το πιστεύω, εχω δει μετρήσεις απο Άγγλους Γερμανούς που δεν εχουν πρόβλημα να πουν οτι το καρπούζι είναι μάπα (ιδίως για γιαπωνέζικο) μόνο αυτά και τα υβριδικά της Toyota εχουν πραγματικά χαμηλή κατανάλωση καίγοντας βενζίνη...
-
Τη γενική εικόνα όμως την πιάνει. Στο δικό μου, που καίει υγραέριο, το κόστος κίνησης είναι το μισό σε σχέση με τη βενζίνη. Αναφέρομαι βέβαια στις σημερινές τιμές των καυσίμων, με το υγραέριο κάτω από τα 70 λεπτά και τη βενζίνη στο 1,55.
-
Πλακα κανεις ρε μοναμαν. Καθε μερα το οδηγω. Εχω φωτογραφια με 4,7. Και μαλιστα χωρις να σερνομαι.
Μικτη παντα. Μεσα στην πολη καιει παραπανω απο ενα yaris hybrid, σε περιφερειακούς ομως λιγοτερα, συνεπως μια η αλλη βγαινει. -
Όσο λίγο και να κάψεις, η μπενζίνα είναι πανάκριβη. 4,7 σημαίνει πάνω από 7 ευρώ στα 100 για το σούπερ ντούπερ οικονομικό τσουτζούκι. Η τελευταία μέτρηση στο επταθέσιο 14ετίας με μοτέρ 1.8 χωρίς καμία τεχνολογία για μικρή κατανάλωση ήταν στα 5,8 ευρώ, αρκετά μακριά από το ρεκόρ των 5,1.
-
Τα έχουμε ξαναπεί οτι τυχόν γλυτώνεις με την χρήση LPG (σε εμένα ήταν οριακά 30%) κάποια στιγμή θα το πληρώσεις σε επισκευές αν συνυπολογίσεις την ψυχική ηρεμία και τον χαμένο χρόνο δεν αξίζει τον κόπο
-
Μη γενικεύεις την προσωπική σου εμπειρία. Υπάρχουν ελληνικά ΙΧ με 450 χιλιάδες χιλιόμετρα με υγραέριο και συνεχίζουν. Σωστό σύγχρονο σύστημα από καλό εγκαταστάτη με ψεκασμό βενζίνης σε όλο το φάσμα των σαλ, πρόσθετο στη βενζίνη κι οικονομία στο 50%.
Επί προσωπικού, έβαλα υγραέριο σε όχημα που αγόρασα 5.000 ευρώ με 205 χιλιάδες χιλιόμετρα. Αν με φτάσει στις 400 χιλιάδες, τότε θα έχω γλιτώσει δύο φορές όλη την τιμή αγοράς (μείον ένα χιλιάρικο για την τοποθέτηση). Ας είναι για πέταμα τότε, δε θα με πειράξει καθόλου. -
Η nrg ξεκίνησε δίκτυο ταχυφορτιστών σε διαφορά ΣΕΑ με την AVIN. Το μόνο που δεν αναφέρουν είναι η τιμή, γνωρίζει κάποιος κάτι;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Το έχουμε γράψει στο δίπλα θέμα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το έχουμε γράψει στο δίπλα θέμα.Ας αναφερθεί κι εδώ, συγκρίσεις κάνουμε. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά