-
Δεν κολλαω μονο στο virtual cockpit αλλα κι εσεις μεχρι στιγμη μου ειπατε μονο για την πλατφορμα. Αλλα τεχνικα προτερηματα δε θα εχει το νεο Α1?
-
Από 19.950€ η τιμή του στην ελληνική αγορά για το χιλιάρι με τους 95 ίππους.
-
Wtf
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
WtfΔε θα έδινα ποτέ 20+ χιλιάρικα γι'αυτό το αυτοκίνητο αλλά γούστα είναι αυτά!
-
Πηγα σημερα και ειδα το A1. Πολυ ομορφο απο εξω , αρκετα στριμοκωλο απο μεσα ειδικα πισω. Τι γνωμη εχετε εσεις παιδια; Ακομη ζαχαρωνω το Renegade σαν εναλλακτικη...
Δεν ανοίγουμε νέο θέμα όταν υπάρχει ίδιο ή παρόμοιο. Κάνουμε πρώτα μια έρευνα, είτε χειροκίνητα, ή μέσω του search του Forum ή του Google. Το νέο θέμα συγχωνεύτηκε στο ήδη υπάρχον σχετικά με αυτό το μοντέλο. [Admin]
-
Ο χρήστης λιγοασχετος έγραψε:
Πηγα σημερα και ειδα το A1. Πολυ ομορφο απο εξω , αρκετα στριμοκωλο απο μεσα ειδικα πισω. Τι γνωμη εχετε εσεις παιδια; Ακομη ζαχαρωνω το Renegade σαν εναλλακτικη...Eγω αυτό που ειδα είναι αθλια πλαστικα μεσα. Δεν μου αρεσε καθολου. Το εξωτερικο είναι ωραιο μεν αλλα δεν βλεπω μεγαλη διαφορα από το Πολο. Η τιμη που τα δινουν είναι υπερβολικη πιστευω. Σιγουρα θα κοιταγα αλλα αυτοκίνητα εκτος και ριξουν τις τιμες.
-
Εσωτερικά δεν μου άρεσε καθόλου .Μου θύμισε opel gtc.Αθλιο πλαστικό παντού
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
H αληθεια ειναι οτι το εσωτερικο του Α3 μου ( μοντελο 2008 ) μ αρεσει πολυ περισσοτερο. Τα πλαστικα του Α1 νομιζω ειναι Οκ στο ταμπλω αλλα σκληρα στις πορτες κατι απαραδεκτο για Audi. Η γνωμη σας για το Renegade? Πιστευετε οτι τα δυο αυτα αυτοκινητα εχουν παρομοια καταναλωση; Εννοω του ςκιητηρες βενζινης. Η μηπως πρεπει να διαλεξω Diesel στο Renegade; Ευχαριστω για καθε συμβουλη στο διλημμα μου παιδια.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Wtf
Δε θα έδινα ποτέ 20+ χιλιάρικα γι'αυτό το αυτοκίνητο αλλά γούστα είναι αυτά!
Συμφωνείς όμως, ότι είναι ένα all arounder μικρό, με μοντέρνα σχεδίαση,τεχνολογικά καλούδια, ποιότητα κατασκευής,σχεδίασης και κύλισης ;
Χωρίς να κοιτάμε όμως κατηγορίες οχημάτων, αλλά μόνο χρήματα τι θα έπαιρνες έως τα 22.000 (εκτός SUV);
Focus 1.0 (21.000);
Civic 1.0 (24.000);
Fiesta st line (18.000);Ένας από τους λόγους που πουλάνε τα audi είναι και τα πακέτα της εταιρείας (χρηματοδοτικά και προσφορές)
Άλλο να πάρεις ένα civic ή ford με 24.000 και 6% επιτόκιο χωρίς δωρεάν service απλά με δώρο συναγερμό και άλλο 50% μπροστά και τα υπόλοιπα διά 48 άτοκα (0,6%) ή 50% μπροστά, 90€×48 και Εάν θέλεις μεγάλη δόση στο τέλος...Γούστα ειναι αυτά δε λέω απλά...διαμορφώνονται και από το πακέτο υπηρεσιών και ευκολιών.
-
Καμια σχεση το focus με το a1. Όπως ακριβως το γκολφ με το 208.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Καμια σχεση το focus με το a1. Όπως ακριβως το γκολφ με το 208.Σωστά! Καμία σχέση ως πακέτο/τιμή, αλλά εάν κάνεις έκπτωση π.χ. στους χώρους και έχεις οροφή τα 22.000 τότε ξαφνικά αποκτούν μια σχετικότητα. Είναι θέμα οπτικής/προτεραιότητες
-
Δλδ με 22Κ αντί να πάρεις το focus,civic,golf κτλ θα πάρεις το α1 με 95 ίππους? Δεν βλέπω να έχει νόημα από καμία οπτική.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δεν βλέπω να έχει νόημα από καμία οπτική.Το σηματάκι προφανώς...
Που προσωπικά το σήμα των Audi δεν μου λέει τίποτα. Τα παλιά DKW...
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δλδ με 22Κ αντί να πάρεις το focus,civic,golf κτλ θα πάρεις το α1 με 95 ίππους? Δεν βλέπω να έχει νόημα από καμία οπτική.Με το ίδιο νόημα που υπάρχουν όλοι οι premium κατασκευαστες σε όλες τις κατηγορίες και οι τιμές τους αγγίζουν τις μεγαλύτερες κατηγορίες των μαζικών κατασκευαστων.
Πχ. Αντί για A class μπορείς να πάρεις (ίσως και φτηνότερα) το διπλάσιο μεγέθους Mondeo ή αντί του 7θεσιου XTrail, το βασικό Countryman κλπ.
Παλιότερα με την ύπαρξη πολλών προτάσεων από όλες τις εταιρίες και σε όλες τις κατηγορίες ήταν πολύ πιο αυτονόητο αυτό που λέω. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δλδ με 22Κ αντί να πάρεις το focus,civic,golf κτλ θα πάρεις το α1 με 95 ίππους? Δεν βλέπω να έχει νόημα από καμία οπτική.
Με το ίδιο νόημα που υπάρχουν όλοι οι premium κατασκευαστες σε όλες τις κατηγορίες και οι τιμές τους αγγίζουν τις μεγαλύτερες κατηγορίες των μαζικών κατασκευαστων.
Πχ. Αντί για A class μπορείς να πάρεις (ίσως και φτηνότερα) το διπλάσιο μεγέθους Mondeo ή αντί του 7θεσιου XTrail, το βασικό Countryman κλπ.
Παλιότερα με την ύπαρξη πολλών προτάσεων από όλες τις εταιρίες και σε όλες τις κατηγορίες ήταν πολύ πιο αυτονόητο αυτό που λέω.Στις περιπτώσεις αυτές όμως υπάρχει και μια διαφορά ποιότητας υλικών υπέρ των premium, που στην συγκεκριμένη περίπτωση που συζητάμε δεν υπάρχει ούτε αυτή καν.
-
Υπάρχουν οι τέσσερις κύκλοι στο καπώ ρε φίλε τί δεν καταλαβαίνεις
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δλδ με 22Κ αντί να πάρεις το focus,civic,golf κτλ θα πάρεις το α1 με 95 ίππους? Δεν βλέπω να έχει νόημα από καμία οπτική.Με 22.600 παίρνεις το advanced με 116hp και στάνταρντ virtual cockpit, ειρωνικό κλιματισμό και 8.8' infotainment .Σίγουρα , δεν παίρνεις χώρους αλλά δεν καις 7 lt/100 και άνω Όπως στα υπόλοιπα πιο βαριά 1000ρια.
-
Ο ειρωνικός κλιματισμός τι είναι;
Βαζεις 22 βαθμους στο κλιμα και ζεστη, και ακουγεται απο τα ηχεία: θελεις και ζεστη παχυδερμο;
Απο την άλλη αν πας να αγοράσεις ενα αυτοκινητο με 22.000 το οποίο ειναι αυτοκινητο πολης, το ενα λίτρο παραπάνω δεν πιστευω να σ πολυενοχλεί. Αν ναι, εκανες λαθος αγορά.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ο ειρωνικός κλιματισμός τι είναι;Βαζεις 22 βαθμους στο κλιμα και ζεστη, και ακουγεται απο τα ηχεία: θελεις και ζεστη παχυδερμο;
Απο την άλλη αν πας να αγοράσεις ενα αυτοκινητο με 22.000 το οποίο ειναι αυτοκινητο πολης, το ενα λίτρο παραπάνω δεν πιστευω να σ πολυενοχλεί. Αν ναι, εκανες λαθος αγορά.
Διζωνικός (άτιμο autocorrect)
Εννοείς ότι οι καρότσες του civic και του focus με 7 lt min κατανάλωση είναι για την πόλη;
Μάλλον θα ....ειρωνεύεσαι -
Όχι εννοω πως όταν καποιος φτανει σε κεφαλαιο τα 22.000 για αυτοκινητο πολης να το πω απλά εχει μια ανεση που δεν θα κυνηγα το ενα λιτρο διαφορα.
Αρα η μικροτερη καταναλωση δεν είναι πρωτεύον λόγος να το αγοράσεις στα 22.000 ευρω.
Audi A1 2018 (GB)