-
1.630.000 ετήσιες πωλήσεις αυτοκινήτων δεν είναι και λίγες.
-
Στη Subaru πάντως έχει σεβαστό ποσοστό η Toyota...
Είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος, και μετά την αποχώρηση της Τζιέμ ο μόνος πρακτικά που έχει σχέση με την αυτοκινητοβιομηχανία.
Και στην Μάζντα μπήκε πρόσφατα ο γίγαντας με 5%. -
1.630.000 ετήσιες πωλήσεις αυτοκινήτων δεν είναι και λίγες.
Είναι λίγες, εκτός αν μπορείς και πουλάς με μεγάλο περιθώριο, π.χ. Πεμβέ,Μερσεντέ. Όλοι οι άλλοι είναι τεράστιοι όμιλοι που βγάζουν από ποδήλατα ή κέι μέχρι λίμο, αλλιώς δεν στέκονται.
-
Η Honda κάνει περίπου 1,7-1,9 εκατομμύρια πωλήσεις μόνο στην Αμερική.
-
Λιγες είναι εκτος και μοιράζεσαι αυτοκίνητα όπως με την Φιατ για το ΜΧ-5.
-
Προς επίρωση των ανωτέρω περί μικρού μεγέθους εταιρείας (και με μικρό μάρτζιν που λένε και στο χωριό μου) :
Αρχιμηχανικός του μαγαζιού εξηγεί γιατί ΔΕΝ θα βγάλει 3άρι ΜΡSΑν είχαμε έναν κινητήρα στο ράφι που θα ταίριαζε σωστά, τότε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε. Αλλά το κόστος για να αναπτυχθεί ένας κινητήρας και τα περιφεριακά που να τον υποστηρίξουν, ώστε να κάνει το αυτοκίνητο σωστό, δεν είναι στον προϋπολογισμό για μια αυτοκινητοβιομηχανία του μεγέθους της Mazda.
-
Τον 2,5T τον έχουν πάντως στην αγορά. Δεν θα μπορούσαν να τον χρησιμοποιήσουν π.χ.;
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Για να σκίσουν τα πτυχία τους και να κάνουν χαρακίρι είναι οι Χονταίοι μπροστά τους.
Οι Χονταιοι πρέπει να φτιάξουν και ένα σχεδιαστικό τμήμα της προκοπής μπας και βγάλουν κανένα εμφανισιμο αυτοκίνητο.
Ανύπαρκτα στις επιλογές μου τα Jazz, Civic και CRV. Πολύ ασχημια...Το Jazz και το Hrv είναι υπερτιμολογημένα για αυτό δεν πουλάνε. Το civic σχεδιαστικά είναι αμφιλεγόμενο σε κάποιους αρέσει πολύ σε κάποιους δεν αρέσει καθόλου, εμένα μου αρέσει αλλά στην Ελλάδα έχει 9 μήνες αναμονή αν έχει αντίστοιχες αναμονές και στην υπόλοιπη Ευρώπη νομίζω εκεί οφείλονται οι χαμηλές πωλήσεις. Εξάλλου παγκόσμιος εν αντίθεση με την Ευρώπη είναι best seller με τρελές πωλήσεις.
-
Το civic στην τετραθυρη έκδοση το βρίσκω πανέμορφο. Απεναντίας το πεντάθυρο........έως και γύφτικο! Βάλτε αναμονή παραλαβής και εξωπραγματικό κόστος συντήρησης στην εξίσωση των σχετικά χαμηλών πωλήσεων.
-
-
Το 4θυρο είναι έρωτας
-
Κουκλί πραγματικό!!!
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Απο τις φωτογραφίες και μόνο μου φαίνεται ότι ωραιότερο έχει σχεδιαστεί σε 5θυρο μικρομεσαίο. Φαντάζομαι live θα με ενθουσιάσει.
-
Δεν ακούγεται κάτι για επιστροφή της Mazda στην Ελλάδα, ε;
Κρίμα γιατί οι Γιαπωνέζοι είναι σε τρελή φόρμα τα τελευταία χρόνια... -
Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
Δεν ακούγεται κάτι για επιστροφή της Mazda στην Ελλάδα, ε;
Κρίμα γιατί οι Γιαπωνέζοι είναι σε τρελή φόρμα τα τελευταία χρόνια...Φυσικά και ακούγεται! Μέχρι το καλοκαίρι κατά 99% θα έχουμε το 1ο κατάστημα.
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... start=1170
https://www.newsauto.gr/news/epistrefou ... tin-agora/ -
Τιμές και κάποια χαρακτηριστικά από το PDF της Σλοβακίας. Φαίνονται και τα άλογα του νέου skyactive-x μοτερ
https://www.mazda.sk/assets/slovakia/Pricelists/mazda3_cennik_sk_my18.pdf
-
24290€ για το FWD με τον καινούργιο κινητήρα, με τόσο εξοπλισμό το βρίσκω καλή τιμολόγηση! Αν δεν είχαμε τα ηλίθια χαράτσια με τα κυβικά εννοείται ότι είναι άμεσος ανταγωνιστής του focus με τα 180 άλογα, με τόσο χαμηλές εκπομπές CO2.
Άκυρη και η όλη κουβέντα για το infotainment απ την στιγμή που δίνει apple carplay/android auto απ την βασική έκδοση! -
Βάλε επιπλέον 495€ για το χρώμα.
Δεν ξέρω τι περιλαμβάνουν τα πακέτα ήχου, ασφάλειας, εμφάνισης. Οπότε ανάλογα το κόστος μπορεί να ξεφύγει σε μη ανταγωνιστικά επίπεδα. -
Τα λέει στο PDF που έδωσε ο infi. Ψάξε κάτω δεξιά στο sedan. Εξάλλου και εδώ αν πας πχ στο focus 1,5 St line που είναι ανταγωνιστικό στην τιμή να βάλεις μερικά έξτρα η ΛΤΠ φτάνει ψηλά
-
Άν τα 120 του δίλιτρου φαίνονται λίγα:
http://www.zeperfs.com/en/duel5595-5867.htm
Mazda 3 2019