-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
150 αλογα για την πολη και βολτες χωρις γκαζια;Δεν εχει λογικη μια τετοια αγορα.
150 άλογα σε τι βάρος; Γενικά τα άλογα πλέον δεν κινούν ελαφρυές καρότσες όπως παλιά και σε συνδυασμό με περιορισμούς ρύπων κλπ, δεν είναι και τρομερά γρήγορα.
Επίσης δεν θα φορτώσεις 10 φορές να πας κάπου; Πρέπει να σου σπάσει τα @@; -
mrclouzo » 10 Φεβ 2019 00:42
Για την χρήση που περιγράφει ο φίλος ο χιλιάρης είναι μια χαρά. Αν τα παιδιά είναι μικρά είναι πολύ πιο εύκολο το βάλε-βγάλε σε ένα ψηλότερο αυτοκίνητο. Έχω kuga και είχα 116. Έσωσα τη μέση μου. Επίσης εντός πόλης η ψηλότερη θέση οδήγησης προσφέρει καλύτερη ορατότητα για τον οδηγό. Και τα παιδιά έχουν καλύτερη θέα προς τα έξω επειδή τα παράθυρα είναι πιο μεγάλα.Τη βιώνω κι εγώ αυτή τη δυσκολία στο A3 εδώ και 18 μήνες, και μπορεί να κρατήσει τουλάχιστον τρία χρόνια ακόμα. Αν δεν είχα επιφυλάξεις ως προς την αξιοπιστία του TSI ή αν είχα τουλάχιστον την ασφάλεια μιας μεγαλύτερης σε διάρκεια εγγύησης, θα μου ήταν πιο εύκολη η απόφαση υπέρ του Karoq. Γι' αυτό και θα μου ήταν πολύ χρήσιμες γνώμες ή εκτιμήσεις σχετικά με την αξιοπιστία της Skoda.
sledgehammer » 10 Φεβ 2019 06:44
Μήπως έκανες συγκριτική δοκιμή του 1.0 και του 1.5 στο Focus;Ναι. Μου άρεσε το 1.0, σβέλτο και πολιτισμένο, νομίζω θα είναι μια χαρά για την χρήση που περιγράφεις. Αλλά το wagon μήπως είναι αρκετά βαρύτερο; Δεν ξέρω.
Το station είναι 70 κιλά παραπάνω, πλησιάζοντας τα 1400 κιλά. Δεν τα λες και λίγα. Σε περίπτωση που πάω στο Focus όμως, δεν ξέρω αν αξίζει να θυσιάσω την αίσθηση που δημιουργεί η πανοραμική για την αυξημένη ιπποδύναμη τις λίγες φορές που θα τη χρειαστώ πραγματικά. Το λέω όμως αυτό με επιφύλαξη γιατί δεν έχω τη δυνατότητα να δοκιμάσω εδώ τον 1.0. Μια άλλη παράμετρο που έβαλε ένας πωλητής της Ford (Βελμάρ Κηφισίας) είναι ότι ο 1.0 πέρα από επαρκής για τις ανάγκες μου είναι δοκιμασμένος και αξιόπιστος.
Είναι όντως έτσι ως προς τον 1000άρι; Και γενικά, επειδή και τα δύο αυτοκίνητα (Focus-Karoq) ικανοποιούν διαφορετικές ανάγκες μας και είναι στα ίδια χρήματα, η πλάστιγγα τελικά θα γύρει υπέρ αυτού που έχει τις λιγότερες πιθανότητες να τρέχει στα συνεργεία.
Τι λέτε ως προς αυτό; -
Η αλήθεια είναι πως έχει βγάλει χοντρά προβλήματα ο χιλιάρης:
https://www.bbc.com/news/uk-england-45628325Προσωπικά αν κ γνώριζα το παραπάνω τον αγόρασα ελπίζοντας ότι από τότε η ford έχει μάθει από τα λάθη της κ έχει διορθώσει τις παιδικές ασθένειες. Αλλά δεν θα έβαζα και το χέρι μου στη φωτιά. Για τον ίδιο λόγο προσωπικά θα φοβόμουν περισσότερο έναν πιο καινουριο κινητήρα όπως ο 1.5.
Για τον TSI δεν έχω άποψη.
Ίσως πρέπει να δεις κ το honda civic το χιλιάρι αν χώροι και αξιοπιστία είναι οι πρώτες σου προτεραιότητες.
-
gerry » 10 Φεβ 2019 14:56
Ίσως πρέπει να δεις κ το honda civic το χιλιάρι αν χώροι και αξιοπιστία είναι οι πρώτες σου προτεραιότητες.Το είδα. Το θεωρώ κορυφαία επιλογή, κόπηκε όμως λόγω εμφάνισης και «κλειστοφοβικού» εσωτερικού από τη σύντροφο.
-
Είμαι και εγώ της άποψης πως ένα SW είναι καταληλλοτερο οικογενειακό και με καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από τα ψηλά , και πλέον είναι και αρκετά όμορφα σε σχέση με το παρελθόν , κατά την άποψη μου πιο όμορφα και από τα χατσμπακ.
Είδα και παραπάνω urumbambak που ανέφερες το focus active SW 1.5 πως είναι οριακά κάτω από 17k και όντως κατέβασα τον τελευταίο τιμοκατάλογο και είναι στα 22.600! Αυτό που δεν ξέρω είναι τι εξοπλισμό έχει το active , είναι αντίστοιχος του titanium ή του ST line , ή χειρότερος; Το έχεις ψάξει καθόλου γιατί φαίνεται για κορυφαία επιλογή καθώς είναι λιγάκι πιο ψηλό που βοηθά ακόμη περισσότερο στο μπες βγες , βάλε βγάλε τα παιδιά και κυρίως είναι πολύ πιο όμορφο , ξεχωριστό με τα διάφορα έτσι crossover διακοσμητικά στοιχεία.
Μια εναλλακτική που παίζει στο δικό μου μυαλό είναι το Ceed Sportwagon GT line 1.4 tgdi στα 22K περίπου (ή 23.300 αυτόματο) το οποίο όμως έρχεται μόνο κατόπιν παραγγελίας, και φυσικά το πανέμορφο Proceed αλλά ανεβαίνει αρκετά η τιμή για τα ίδια πράγματα με το SW. Επίσης διαβάζοντας προχτές ένα συγκριτικό του Ceed με το Leon από το Car το ανέφερε ως προς το ενδιαφέρον οδηγικά μαζί με το focus στην κατηγορία και καλύτερο σίγουρα από το Leon!Ανακεφαλαιώνοντας το ερώτημα μου , αν η απάντηση ως προς τον εξοπλισμό του active SW είναι ικανοποιητική , τότε προσωπικά θεωρώ πως αποτελεί κορυφαία επιλογή οικογενειακού αυτοκινήτου , και κορυφαία εναλλακτική για όσους δεν επιθυμούν τα SUV.
Το αυτόματο όμως ξεφεύγει περίπου + 4000 και αυτό είναι πολύ αρνητικό.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Βλέπω επίσης στον νέο τιμοκατάλογο που κατέβασα πως και το titanium wagon τσίμπησε οριακά πάνω από τις 17k ΛΤΠΦ, οπότε το active wagon είναι πολύ πιο συμφέρουσα αγορά.
Λες και έχουν κάνει λάθος στην τιμολόγηση τους !
Ως προς τον εξοπλισμό του active αυτό βρίσκω κατά την διαμόρφωση, κοντά στο St line νομίζω είναι αλλά δεν είμαι σίγουρος.
https://www.ford.gr/shop/next-steps/bui ... CMAA_VS-D5Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Όντως, το Active έχει τον εξοπλισμό του ST Line και είναι πράγματι πολύ καλή περίπτωση. Θα χρειαστώ όμως ένα δεύτερο test drive σε όσα έχω δει μέχρι τώρα, συν το Kia Ceed Sportwagon, για να καταλήξω...
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές!
-
Καλησπέρα.
Ψάχνω για δεύτερο αυτοκίνητο -χατσμπακ- και μου αρέσει πάρα πολύ το καινούριο focus. Υπάρχει κάποιος που να το έχει πάρει ή οδηγήσει;
Με ενδιαφέρει αποκλειστικά το ST-Line με τα 150 ή 182. Είναι 1.5 βενζίνη.
Πήρα προσφορά για ένα λευκό με τα 150 για 22.700 ευρώ με πάρα πολύ καλό εξοπλισμό. Για test-drive είχε μόνο το χιλιάρι. Επίσης κάπου διάβασα οτι έχει ημιάκαμπτο ενώ το 1.5 έχει πολλαπλούς. Ισχύει;
Το μόνο άλλο χάτσμπακ που μου αρέσει είναι η καινούρια A. Αλλά θα ξεφεύγει σε τιμή φαντάζομαι;
Είδα και τον άσσο. Μια χαρά αλλά θα προτιμούσα την Α. Επίσης με βγάζει εκτός μπάτζετ μάλλον κι αυτή.
Το 308 δεν μου έκανε κλικ, και όλα τα άλλα αδιάφορα. Golf είχα κάποτε δε θέλω άλλο. Τα διαστημικά honda-toyota ενδιαφέροντα, απο πολλές απόψεις, αλλά μπα.
Ιδέα μου είναι ή οντως τα τελευταία χάτσμπακ έχουν 'μεγαλώσει'; Θετικό...
Πορτμπαγκάζ και χώροι πίσω, μου φάνηκαν αρκετά καλοί σε όλα. Όχι πολλά λίτρα αλλά διαμορφωμένα καλά και ευκόλως εκμεταλλεύσιμα. Γενικά δεν υστερούν σε χώρους από τα c-suv/crossover καθόλου, ίσως είναι και πιό άνετα πίσω από πολλά.
Επιστρέφοντας στο θέμα μας το focus γενικά απ'ότι είδα σε βιντεάκια και τέτοια πολύ θετικά λόγια. Στην Ελλάδα θα πιάσει πωλήσεις λέτε;
Αν έχουν απαντηθεί ή αναφερθεί στο νήμα πολλά από αυτά που ρωτάω sorry!
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για λίγα km και κυρίως σε μεγάλες οδούς και ορεινή επαρχία, καθόλου εκτός δρόμου.
Θένκς. -
Ισχύει ότι 1500αρι έχει πολλαπλούς και το 1000αρι ημιακαμπτο πίσω.
Η βασική Α πηγαίνει από 22Κ αλλά ίσως οι 109 ίπποι της σου φανούν λίγοι (επίσης έχει ημιακαμπτο πίσω). -
Ο χρήστης alatar έγραψε:
Καλησπέρα.
Ψάχνω για δεύτερο αυτοκίνητο -χατσμπακ- και μου αρέσει πάρα πολύ το καινούριο focus. Υπάρχει κάποιος που να το έχει πάρει ή οδηγήσει;
Με ενδιαφέρει αποκλειστικά το ST-Line με τα 150 ή 182. Είναι 1.5 βενζίνη.
Πήρα προσφορά για ένα λευκό με τα 150 για 22.700 ευρώ με πάρα πολύ καλό εξοπλισμό. Για test-drive είχε μόνο το χιλιάρι. Επίσης κάπου διάβασα οτι έχει ημιάκαμπτο ενώ το 1.5 έχει πολλαπλούς. Ισχύει;
Το μόνο άλλο χάτσμπακ που μου αρέσει είναι η καινούρια A. Αλλά θα ξεφεύγει σε τιμή φαντάζομαι;
Είδα και τον άσσο. Μια χαρά αλλά θα προτιμούσα την Α. Επίσης με βγάζει εκτός μπάτζετ μάλλον κι αυτή.
Το 308 δεν μου έκανε κλικ, και όλα τα άλλα αδιάφορα. Golf είχα κάποτε δε θέλω άλλο. Τα διαστημικά honda-toyota ενδιαφέροντα, απο πολλές απόψεις, αλλά μπα.
Ιδέα μου είναι ή οντως τα τελευταία χάτσμπακ έχουν 'μεγαλώσει'; Θετικό...
Πορτμπαγκάζ και χώροι πίσω, μου φάνηκαν αρκετά καλοί σε όλα. Όχι πολλά λίτρα αλλά διαμορφωμένα καλά και ευκόλως εκμεταλλεύσιμα. Γενικά δεν υστερούν σε χώρους από τα c-suv/crossover καθόλου, ίσως είναι και πιό άνετα πίσω από πολλά.
Επιστρέφοντας στο θέμα μας το focus γενικά απ'ότι είδα σε βιντεάκια και τέτοια πολύ θετικά λόγια. Στην Ελλάδα θα πιάσει πωλήσεις λέτε;
Αν έχουν απαντηθεί ή αναφερθεί στο νήμα πολλά από αυτά που ρωτάω sorry!
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για λίγα km και κυρίως σε μεγάλες οδούς και ορεινή επαρχία, καθόλου εκτός δρόμου.
Θένκς.Φίλε μου, οδήγησα πριν λίγες μέρες το 150αρι st - line. Είμαι κάτοχος του προηγούμενου φοκους mk3.5 σε πετρέλαιο 120hp, έχω όμως οδηγήσει σχεδόν όλα αυτά που ανέφερες.
Λοιπόν, αν εξαιρέσουμε το τιμόνι - που είναι πιο ελαφρύ και χειρότερο σε αίσθηση από του προηγούμενου φόκους (αν και παραμένει μεταξύ των καλύτερων της κατηγορίας) - το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο.
Το πλαίσιο είναι ακόμα καλύτερο, το νιώθεις φαρδύτερο και ακόμη πιο άκαμπτο, η ανάρτηση st line πλησιάζει το τέλειο γι αυτό που υπόσχεται, ενώ σε θέματα κύλισης και ηχομόνωσης το αυτοκινητο είναι στην απόλυτη κορυφή , καλύτερο και από τις premium προτάσεις του ανταγωνισμού.
Η μεγάλη του επιτυχία είναι ότι συνδυάζει premium χαρακτηριστικά κύλισης - ηχομόνωσης με αιχμηρό και καθόλου αποστειρωμένο οδηγικό προφίλ, συνδυασμός διόλου εύκολος να επιτευχθεί. Προσωπική άποψη, αλλά το μυστικό κρύβεται στο σχεδιασμό των σινεμπλοκ του αυτοκινήτου έτσι όπως το εισέπραξα (άκαμπτα πλαίσια και σωστές αναρτήσεις έχουν και άλλοι ανταγωνιστές...)
Αυτό που δεν ενθουσιάζει είναι το μοτερ, το οποίο αν και ροπάτο και με ωραίο ήχο (σαν του φιέστα st αλλά πιο μονωμένο φυσικά), δεν έχει νεύρο ψηλά, λόγω διαφορετικής χαρτογράφησης από το μοτερ με τα 182 άλογα. ΠΡΟΣΟΧΗ εδώ γιατί το 150αρι έχει και πιο μακρύ κιβώτιο σε σχέση με το 182 άρα είναι προφανής η επιλογή της εταιρείας για διαφοροποίησης των δύο εκδόσεων σε θέματα κατανάλωσης και σπορ χαρακτήρα.
Εγώ θα πήγαινα αβλεπι στο 182 - πόση η διαφορά τιμής του άραγε ?
-
Μηπως εχουν ιδιο μοτερ με διαφορετικες πιεσεις;
-
Σίγουρα..
-
Ο χρήστης steering έγραψε:
Φίλε μου, οδήγησα πριν λίγες μέρες το 150αρι st - line. Είμαι κάτοχος του προηγούμενου φοκους mk3.5 σε πετρέλαιο 120hp, έχω όμως οδηγήσει σχεδόν όλα αυτά που ανέφερες.Λοιπόν, αν εξαιρέσουμε το τιμόνι - που είναι πιο ελαφρύ και χειρότερο σε αίσθηση από του προηγούμενου φόκους (αν και παραμένει μεταξύ των καλύτερων της κατηγορίας) - το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο.
Το πλαίσιο είναι ακόμα καλύτερο, το νιώθεις φαρδύτερο και ακόμη πιο άκαμπτο, η ανάρτηση st line πλησιάζει το τέλειο γι αυτό που υπόσχεται, ενώ σε θέματα κύλισης και ηχομόνωσης το αυτοκινητο είναι στην απόλυτη κορυφή , καλύτερο και από τις premium προτάσεις του ανταγωνισμού.
Η μεγάλη του επιτυχία είναι ότι συνδυάζει premium χαρακτηριστικά κύλισης - ηχομόνωσης με αιχμηρό και καθόλου αποστειρωμένο οδηγικό προφίλ, συνδυασμός διόλου εύκολος να επιτευχθεί. Προσωπική άποψη, αλλά το μυστικό κρύβεται στο σχεδιασμό των σινεμπλοκ του αυτοκινήτου έτσι όπως το εισέπραξα (άκαμπτα πλαίσια και σωστές αναρτήσεις έχουν και άλλοι ανταγωνιστές...)
Αυτό που δεν ενθουσιάζει είναι το μοτερ, το οποίο αν και ροπάτο και με ωραίο ήχο (σαν του φιέστα st αλλά πιο μονωμένο φυσικά), δεν έχει νεύρο ψηλά, λόγω διαφορετικής χαρτογράφησης από το μοτερ με τα 182 άλογα. ΠΡΟΣΟΧΗ εδώ γιατί το 150αρι έχει και πιο μακρύ κιβώτιο σε σχέση με το 182 άρα είναι προφανής η επιλογή της εταιρείας για διαφοροποίησης των δύο εκδόσεων σε θέματα κατανάλωσης και σπορ χαρακτήρα.
Εγώ θα πήγαινα αβλεπι στο 182 - πόση η διαφορά τιμής του άραγε ?
Συμφωνώ σε όλα και ειδικά στα bold, περιέγραψες ακριβώς το πάτημα όλων των σύγχρονων ford. Παρόμοια αίσθηση έχει το kuga st line που έχω 3 μήνες τώρα. Άριστος έλεγχος του αμαξώματος από τις αναρτήσεις, πολύ μικρές κλίσεις χωρίς καθόλου πλεύσεις, άμεσο στις αλλαγές κατεύθυνσης και παράλληλα άνετο και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Τα ίδια διαπίστωσα και σε ένα fiesta st line που οδήγησα για πολύ λίγο. Με έμφαση περισσότερο στο sport προφανώς. Γενικά χαίρεσαι να τα οδηγείς, σε βάζουν στην πρίζα, προσφέρουν απλόχερα αίσθηση μέσα από τα χειριστήρια. Αξίζουν μπράβο στη ford που επιμένει στο fun to drive dna της χωρίς να παραβλέπει την άνεση, την ποιότητα κύλισης, την ηχομόνωση που ενδιαφέρουν τους περισσότερους.
Το 182αρι αν δεν έχει μεγάλη διαφορά είναι μονόδρομος για το focus. Αλλιώς 150αρι και -κάποια στιγμή- remap
-
Καλησπέρα. Έχω το νέο 1.5 150 Business με πολλά extra. Μετά από 1.000 χλμ μπορώ να πω ότι τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λέει ο steering.
Ώρες ώρες δεν το πιστεύω πως συνδυάζει τον σπορ χαρακτήρα με την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Μοτέρ ροπάτο απο χαμηλά και σχετικά ήσυχο, δεν ξέρω πρακτικά πόσο σημαντική θα είναι η διαφορά του 180; Η αίσθηση του τιμονιού είναι όντως λίγο απόμακρη, πράγμα που μου φαίνεται λίγο περίεργο σε υψηλές ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομο. Δεν θα το έλεγα αρνητικό, απλά όχι τόσο άμεσο στην αίσθηση.
Και θα συμφωνήσω: πολύ σοβαρός λόγος για να μην πάρεις SUV.
-
Λινκ στη δοκιμη που εκανα https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 3#p3283943
-
Γνωρίζουμε τυχόν πότε έρχεται στην Ελλάδα το Ford Focus Active;
-
Είδα σήμερα εξωτερικά το focus active wagon στο mall.
Πάρα πολύ ωραίο , πολύ ωραίες γραμμές , πιο αρμονικό από το 5θ κατά την άποψη μου και σίγουρα πιο όμορφο από το normal wagon.
Το θέμα είναι που τοποθετείται από πλευράς εξοπλισμού σε σχέση με το ST line και το titanium καθώς από τιμές ξεκινά χαμηλότερα από αυτά (το wagon)
Ο υπεύθυνος εκεί μου είπε πως το συγκεκριμένο βενζίνη manual είχε 26.000 , του έκανε εντύπωση μόλις του είπα πως στον τιμοκατάλογο ξεκινά από τα 22.600 , μου απάντησε πως μάλλον έχει κάποια extra παραπάνω.Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Το κανονικό Active, όχι το wagon, ξέρουμε;
-
Vaskoki καλοταξιδο. Να σε ρωτήσω έχει στον βασικο εξοπλισμό την κάμερα οπισθοπορίας και τα edje protector;
-
Έχουμε εντυπώσεις από τον 1.5 diesel 120hp;
Ford Focus MK4