-
Να ρωτησω κατι σχετικα με το update.Εχω κανει το update στο sync 3 αλλα δεν μπορω να βρω το αρχειο για να το ανεβασω στη ford.Επισης το εχω συνδεσει και σε wi-fi αλλα τπτ.Το αποτελεσμα δε μου βγαζει το update για τους χαρτες.Καμια ιδέα?
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Εχθές Δευτέρα πρωί επέστρεψα από το 2ημερο στο βόλο.
Καταρχήν να πω φοβερή πατέντα το θερμαινόμενο μπροστινό τζάμι. 9 το πρωί είχε πάγο από το βράδυ, αυτόν που βλέπεις στα video να ξύνουν με ξύστρα (Αθηναίος γαρ, δεν έχω επαφή με χιόνια). Έβαλα την μπροστά αντίσταση και σε 2 λεπτά είχε καθαρίσει τελείως.Πάντα συνδέω το κινητό με το αυτοκίνητο. Στην Αθήνα στο σπίτι πια, είδα μια ειδοποίηση στο fordpass
Στο αμάξι δεν άναψε κανένα λαμπάκι, θα το είχα προσέξει. Οπότε έχετε το νου σας, το Fordpass δίνει προφανώς extra πληροφορίες που δεν φαίνονται στο ταμπλό.
Φυσικά θα το παρακολουθησω, αν το ξαναδώ θα το πάω για έλεγχο.Συγγνώμη για το άσχετο, αλλά ποια εφαρμογή είναι αυτή?
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το ford pass. ότι βλάβη βγάλει στο ταμπλό την εξηγεί μόλις συνδεθεί το κινητό με το Sync3. πατάς το κουμπί 'Account' και μετά 'Message Center'. Εκεί τα έχει όλα.
-
Ο χρήστης lefteris-g έγραψε:
Να ρωτησω κατι σχετικα με το update.Εχω κανει το update στο sync 3 αλλα δεν μπορω να βρω το αρχειο για να το ανεβασω στη ford.Επισης το εχω συνδεσει και σε wi-fi αλλα τπτ.Το αποτελεσμα δε μου βγαζει το update για τους χαρτες.Καμια ιδέα?Το αρχείο έπρεπε να είναι μέσα στο στικάκι. Αλλά για να δημιουργηθεί πρέπει να αφήσεις το στικάκι και μετά το τέλος της αναβάθμισης, αν το βγάλεις αμέσως μόλις εμφανιστεί το μνμ τότε δεν προλαβαίνει να το δημιουργήσει.
-
Επειδή το αυτοκίνητο κινείται τις τελευταίες μέρες αποκλειστικά εντός πόλης πήγα στον περιφερειακό και έκανα μερικά περάσματα πάνω κάτω flat out. Μέχρι τώρα δεν έχω αντιληφθεί πότε κάνει αναγέννηση το dpf. Εφαρμόζω ότι και στο προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα και το πούλησα με 105.000 χλμ χωρίς να έχει κανένα θέμα το dpf. Πλάκωμα στην εθνική όταν προκύπτει ταξίδι αλλιώς πλάκωμα εκτός πόλης κάθε λίγες μέρες (σε ορεινό επαρχιακό ).
Τάφος, επιτάφιος κλπ δεν είναι με την καμία. Έχει αρκετά κοντές σχέσεις για diesel και αν δουλεύεις το μοτέρ σωστά έχεις πάντα ικανοποιητικό απόθεμα δύναμης. Τα 160 τα έχει (και τα κρατάει) εύκολα, από εκεί και πάνω επιταχύνει σαφώς πιο αργά. Δεν το έχω τελικιάσει ακόμα. Εκεί κοντά στις 4000 στροφές ψοφάει απότομα (λογικό) αλλά τουλάχιστον το lag στις πολύ χαμηλές είναι ελάχιστο. Αν οδηγάς με γραμμές και με τη φόρα μπορείς να κινηθείς πραγματικά γρήγορα. Σε καλό δρόμο η πρόσφυση από τις 18αρες (με 235/50/18 continental sportcontact 5 suv) είναι ανεξάντλητη και στρίβεις όπως έρχεσαι αν δεν το φοβηθείς. Το esp είναι πάρα πολύ διακριτικό, παραδόξως πιο διακριτικό από της 116d (εκεί σε έκοβε σχετικά απότομα αλλά έβγαινε και τελείως off). Σπανίως αντιλαμβάνεσαι την παρουσία του ακόμα και σε οριακές καταστάσεις.
Έχω αρχίσει και ψήνομαι για προγραμματάκι. Πιστεύω ότι με 140-150 άλογα (και με 6-7 κιλά περισσότερη ροπή) θα πάρει τα πάνω του και θα έρθει κοντά σε επιδόσεις με το βενζινοκίνητο αδελφάκι του.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Έχω αρχίσει και ψήνομαι για προγραμματάκι. Πιστεύω ότι με 140-150 άλογα (και με 6-7 κιλά περισσότερη ροπή) θα πάρει τα πάνω του και θα έρθει κοντά σε επιδόσεις με το βενζινοκίνητο αδελφάκι του.Αν έχεις το 1.5 diesel και είσαι Αττική μπορούμε να κανονίσουμε να οδηγήσεις το δικό μου που έχω βάλει το πρόγραμμα RICA για να δεις αν αξίζει και σε ικανοποιεί (δεν είναι και λίγα τα 600€ που ζητανε). Προσωπικά μετά από σχεδόν 1 χρόνο και κανένα πρόβλημα δεν το έχω μετανιώσει...
-
Υπάρχει κάποιος που έβαλε πρόγραμμα στο βενζίνης?
-
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Αν έχεις το 1.5 diesel και είσαι Αττική μπορούμε να κανονίσουμε να οδηγήσεις το δικό μου που έχω βάλει το πρόγραμμα RICA για να δεις αν αξίζει και σε ικανοποιεί (δεν είναι και λίγα τα 600€ που ζητανε). Προσωπικά μετά από σχεδόν 1 χρόνο και κανένα πρόβλημα δεν το έχω μετανιώσει...Ευχαριστώ πολύ, ειλικρινά . Ναι το diesel έχω. Μένω επαρχία αλλά ανεβαίνω συχνά Αθήνα. Έχω ακούσει καλά λόγια για την microchips tuning, έχει κάνει remap αρκετά 1.5 tdci και με τα μισά σχεδόν λεφτά από της RICA. Αλλά η εγγύηση καπούτ αν γίνει η στραβή. Βέβαια και η car center δεν ξέρω κατά πόσο θα καλύψει τυχόν μηχανική βλάβη. Τέλος πάντων, επειδή έχω άλλα 6 χρόνια εγγύηση μάλλον ο δρόμος που ακολούθησες και εσύ ελαχιστοποιεί τους κινδύνους.
Γράψε αν θες μερικές εντυπώσεις μιας και έχεις κάνει αρκετά χιλιόμετρα με το remap. Έχω δει τις καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης της rica και είναι αρκετά γραμμικές. Βασικά είναι παντού πιο φουσκωμένες από τις εργοστασιακές χωρίς ξεσπάσματα και τρύπες. Που σημαίνει γραμμικές επιταχύνσεις από πολύ χαμηλά και δυνατές μεσαίες χωρίς το απότομο ξεφούσκωμα μετά τις 4.000 στροφές. Και λογικά η κατανάλωση θα είναι ελαφρώς μικρότερη με κανονική οδήγηση λόγω καλύτερης ροπής. Δυναμομέτρηση κάνουν πριν και μετά?
-
Στο παρόν νήμα αλλά και στο clubford έχω γράψει αναλυτικά τις εντυπώσεις από το remap.Πλεον και μετά από 20.000km με το remap είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.H Carcenter δεν κάνει δυναμομετρηση.
Επειδή στα diesel δεν έχει νόημα να πιάνεις κοφτες,σε γρήγορες επιταχυνσεις κάνω τις αλλαγές στις 3500-3750 στροφές για να έχω όσο γίνεται την μεγαλύτερη ροπή του.
Εν κατακλείδι το σχόλιο μου για το remap είναι πως ειδικά για το 1.5 diesel Kuga είναι μονόδρομος γιατί υπερνικά το μόνο αρνητικό κατ’εμε χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου που είναι το μεγάλο βάρος του.
Έχεις δύναμη και ροπή δίλιτρου με το πάτημα και την φοβερή σε στήσιμο ανάρτηση του st line - τυγχάνει να έχω και το Qashqai 1.5 diesel ως εταιρικό και μόνο στην κατανάλωση είναι καλύτερο από το Kuga.Ειδικα από τιμόνι,ανάρτηση,ποιότητα εσωτερικού,διακόπτες,τριγμούς,πλαφονιέρα που πέφτει από τον ουρανό σε λακούβες,άθλια βαφή,φώτα που είναι επαρκώς οριακά,infotainment, κ.α. το Qashqai είναι αδιανόητα υπερτιμημένο αυτοκίνητο. -
Το ερώτημα είναι με το πρόγραμμα της rica θα σε καλύψει η carcenter στην στραβή ή θα κάνουν το παγώνι? Γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα, το ίδιο ουσιαστικά remap το κάνεις με το μισό κόστος αλλού. Και με δυναμομέτρηση πριν και μετά. Για κονσέρβες μιλάμε άλλωστε σε κάθε περίπτωση που δεν ξεπερνάνε τα εργοστασιακά επίπεδα ασφαλείας, δουλεύουν αρκετά safe.
Αυτά που γράφεις για το qq είναι γνωστά και τα διαπίστωσα και εγώ σε ένα νοικιάρικο που έγραψα γύρω στα 2.500 χλμ. Και να μου το χάριζαν δεν...
Το πάτημα του st line είναι όντως εξαιρετικό όπως και το τιμόνι και τα φρένα του. Μόνο αν το πιέσεις πραγματικά καταλαβαίνεις πόσο ψαγμένη γεωμετρία έχει. Ένα μπαούλο που στρίβει, μοιάζει με ανέκδοτο. Πρόσφατα πήγα εκδρομή με φίλο που έχει το 'καλό' tiguan (τετρακίνητο, dsg, 190 άλογα, ηλεκτρονική ανάρτηση) και ακολουθούσε. Διαδρομή Καλαμάτα-Καρδαμύλη για όσους ξέρουν. Κατά δήλωσή του δεν πίστευε στα μάτια του το πώς μπαίνει το kuga στις στροφές. Σήκωσα λέει και τον πίσω εσωτερικό 2-3 φορές . Πήγαινα σχεδόν flat out μιας και ξέρω την διαδρομή σαν την παλάμη μου. Με μάζευε βέβαια στα μικρά ισάδια καθότι τα 2 αυτοκίνητα τα χωρίζει το χάος σε επιδόσεις αλλά για προσπέραση ούτε λόγος. Και δεν το λες κουλό στο τιμόνι σε καμία περίπτωση τον συγκεκριμένο. Παραπονέθηκε ότι το esp έμπαινε συχνά και έκοβε αρκετά το αυτοκίνητο. Δεν βοηθάει και το 60αρι προφίλ (σε 17αρες) σε τέτοιους ρυθμούς του tig. Γενικά το ευχαριστηθήκαμε.
Και τα suv έχουν ψυχή φίλε sera
-
Φίλε mrclouzo εχεις δίκιο ότι και τα SUV έχουν ψυχή (αλλά όχι όλα!!!). Off-topic -Θεωρώ κορυφαίο SUV σε συμπεριφορά την Stelvio που εχω οδηγήσει και είναι απίστευτα ερωτεύσιμο αυτοκίνητο για τα γούστα μου!!!
Για την carcenter τι να σου πω, δεν ξέρω αν θα με καλύψει - έτσι μου είπαν και πήρα την απόφαση και προχώρησα. Μάλιστα ένας λόγος που το πάω σε αυτούς για service είναι να τους έχω από κοντά και σε τυχόν update λογισμικού κινητήρα από την μαμά ford να μου ξαναπεράσουν δωρεάν το πρόγραμμα της RICA δωρεάν εφ'ορου ζωής του αυτοκινήτου.
Το Qashqai εμένα σχεδόν μου το χάρισαν (εταιρικό γαρ αλλά με φόρο) και για αυτό έχω μπει σε διαδικασία πώλησης και αποχωρισμού του Κuga γιατί είναι πλέον 3ο αυτοκίνητο και δεν χρειάζεται στην οικογένεια. -
Είναι γεγονός ότι ένα σύγχρονο suv είναι σχεδιασμένο για άνετες και χαλαρές μετακινήσεις και να μπορεί να διασχίσει με άνεση ένα χωματόδρομο χωρίς να το σπάσεις. Αν κινείται συχνά σε χιόνια, ιδανικά με τετρακίνηση. Τα περισσότερα ούτε πολύ άνετα είναι στο δρόμο και εντελώς ξενέρωτα οδηγικά. Θεωρώ ότι αυτό που είναι και πρεσβεύει η stelvio στα μεγάλα suv το κάνει αντίστοιχα το kuga στην δική του κατηγορία. Δηλαδή είναι fun to drive. Απλά ο μέσος οδηγός αδυνατεί να καταλάβει την διαφορά αυτή. Και είναι λογικό ως ένα βαθμό καθότι έχει άλλες προτεραιότητες αφενός και αφετέρου διότι οι petrolheads είναι μικρό ποσοστό επί του συνόλου των οδηγών. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στα hatch (πχ giulietta, focus, άσος vs auris, golf, astra κλπ). Άλλαξα κατηγορία καθότι με 2 μικρά παιδιά και το τρίτο καθ' οδόν
Τα service θα τα κάνω όλα στην αντιπροσωπεία της πόλης μου καθότι έμεινα πολύ ευχαριστημένος από το δεύτερο service που έκανα πρόσφατα. Ο τεχνικός σύμβουλος εκεί βέβαια όταν του είπα για remap μου είπε να μην πειράξω τίποτα διότι δεν υπάρχει λόγος (λογικό από την πλευρά του). Anyway, είναι ένα μικρό ρίσκο αλλά δεδομένου ότι δεν θα το σκίζω ολημερίς το αυτοκίνητο και θα το συντηρώ άψογα ελαχιστοποιούνται οι κίνδυνοι. Δεν έχω διαβάσει και κάτι αρνητικό για την αξιοπιστία του 1.5 tdci σε ξένα φόρα. Το αυτοκίνητο θα το κρατήσω άλλα 4 χρόνια περίπου, λογικά θα πουληθεί με περίπου 100.000 χλμ.
Καλοπούλητο σου εύχομαι, κατάλαβα από την περιγραφή σου στο car ποιο είναι. Μου κάνει εντύπωση ότι ελάχιστα μεταχειρισμένα kuga (και δη st line) υπάρχουν διαθέσιμα. Τους τελευταίους 4 μήνες που το παρακολουθώ πάντα είναι γύρω στα 5 με 6 αυτοκίνητα max προς πώληση.
-
Κλουζω μαλλον κουλος ηταν ο φιλος σου
-
Ο φίλος δεν είναι καθόλου κουλός Νίκο, είναι οδηγός άνω του μέσου όρου. Έχει ασχοληθεί χρόνια με το karting και εκτός από το tig έχει και μια 147 για δεύτερο την οποία δεν την πουλάει με τίποτα. Επίσης είχε για 5 χρόνια και το τελευταίο mx5. Το tig το πήρε γιατί στην έκδοση αυτή έχει εξαιρετικό vfm και ήθελε χώρους ελέω οικογένειας. Το έχω γράψει πολλές φορές αλλά οι φίλοι του group δεν θέλετε να το καταλάβετε. Το tiguan έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις στο comfort είναι μαγικό χαλί στην πόλη. Εκεί έχει δώσει προτεραιότητα η εταιρεία. Και πολύ καλό πλαίσιο έχει. Αλλά είναι σεταρισμένο για relax φάση. Επίσης το esp είναι πολύ παρεμβατικό και σε κόβει απότομα και το τιμόνι δεν έχει το feedback για να σου δώσει την απαιτούμενη εμπιστοσύνη και πληροφόρηση. Γενικά δεν σου βγάζει καμία διάθεση για γρήγορη οδήγηση, πίστεψέ με το έχω οδηγήσει πολλές φορές. Σε συνδυασμό με το dsg και την τετρακίνηση ξεκολλάει πολύ ωραία από στάση και έχει καλές επιδόσεις. Όμως αν πιστεύεις ότι το tig μπορεί να στρίψει όπως το kuga δικαίωμά σου, δεν έχω σκοπό να σε πείσω για το αντίθετο
-
Χτες έκανα νέο ρεκόρ (μεγάλης) κατανάλωσης. Διαδρομή Καλαμάτα-Αθήνα, 2 άτομα με ελάχιστες αποσκευές. Σταθερά με 150-160 (στα τούνελ με 100) άνευ cc, flat out στα διόδια και μερικές δοκιμές τελικής. Σε ίσιο δρόμο πήγε μέχρι 183 κοντέρ. Σε ελαφρά κατωφέρεια 195 με ανοδικές τάσεις αλλά έκοψα λόγω συνθηκών. Μέση κατανάλωση 8.6. Πέτυχα και το νέο focus rs να κρουζάρει με 130 (χρώμα μπλε ανοιχτό, leasing από leaseplan). Έφυγε flat out στα διόδια σπάζοντας μέχρι και την τρίτη, κάνει αρκετά δυνατό θόρυβο. Έρωτας [emoji14]
Επιστροφή σήμερα, 140-150 με λίγα ανοίγματα σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Την ανηφόρα στο αρτεμίσιο την ανέβηκε όλη με έκτη και 150 (εύκολα). Μέση κατανάλωση 7.4.Και μερικές παρατηρήσεις μετά από 5.000 χλμ :
- Η έκτη είναι σχετικά κοντή για diesel, στα 160 έχει 3000 στροφές. Αυτό επιβαρύνει σίγουρα την κατανάλωση αλλά από την άλλη δεν χρειάζεται κατέβασμα πουθενά ασχέτως κλίσης του δρόμου. Η 116d είχε περίπου 2500 στροφές στα 160.
- Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά βράχος, εξαιρετικά σταθερό ακόμα και κοντά στα 200. Εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη, δεν υπάρχει ούτε υποψία πλεύσεων-ταλαντώσεων, στρίβεις όπως έρχεσαι χαλαρά. Στην κακιά σκάλα είναι ακλόνητο στους -κλασικά- δυνατούς πλευρικούς ανέμους.
- Ηχομόνωση πολύ καλή, ειδικά μέχρι τα 140. Συγκριτικά το qq στα 130-140 έχει απίστευτη βαβούρα. Δεν ξέρω αν ισχύει ότι το st line έχει διπλά εμπρός τζάμια αλλά δεν θα μου έκανε έκπληξη. Το μοτέρ ακούγεται ελάχιστα στο ρελαντί.
- Αυξημένος θόρυβος κύλισης στα κατσαρά κομμάτια, σίγουρα τα φαρδιά και χαμηλοπρόφιλα λάστιχα δεν βοηθάνε (235/50/18).
- Τιμόνι με σωστό βάρος και μεστή αίσθηση-πληροφόρηση, θα το ζήλευαν πολλά hatch.
- Το cc βγαίνει off όταν αλλάζεις ταχύτητα, δεν καταλαβαίνω τον λόγο.
- Τα adaptive xenon έχουν πολύ καλή απόδοση και η μεγάλη σκάλα κάνει τη νύχτα μέρα. Μεγάλη διαφορά από τα αλογόνου.
- Πολύ άνετα καθίσματα που στηρίζουν σωστά τη μέση και δεν κουράζουν.
- Μοτέρ αρκετά ζωντανό από πολύ χαμηλά, το βοηθάει και η κοντή κλιμάκωση να δίνει ικανοποιητικές ρεπρίζ. Ελάχιστο lag, πολύ άμεση απόκριση στο γκάζι, ήσυχο για diesel. Αν κρίνω από το πόσο άνετα κινεί το kuga, θα δίνει στο fiesta πολύ καλές επιδόσεις. Έχω σχεδόν αποφασίσει να κάνω remap για αυτό το κάτι παραπάνω. Σε κανονικές συνθήκες θα καλύψει τους περισσότερους. Μου κάνει εντύπωση πόσο εύκολα κρατάει όποια ταχύτητα ταξιδιού επιλέξεις ανεξαρτήτως κλίσης και φορτίου.
- Όταν το ρεζερβουάρ είναι στα 3/4 ακούγεται θόρυβος από την κίνηση του καυσίμου κατά το παρκάρισμα. Αν είναι γεμάτο ή από τη μέση και κάτω δεν ακούγεται τίποτα. Φάουλ της ford.
- Τρίζει λίγο το κάθισμα του συνοδηγού όταν δεν κάθεται κάποιος. Στο service δεν άκουσαν κάτι, προφανώς δεν το έκανε εκείνη την ημέρα γιατί πράγματι δεν το κάνει πάντα (ο Μέρφυ ξαναχτυπά). Επίσης καμιά φορά ακούγεται ένας μικρός τριγμός από το πλαστικό κομμάτι του sync (πάνω από την οθόνη). Κατά τα λοιπά είναι αρκετά ήσυχο. Γενικά ευχαριστημένος από την ποιότητα κατασκευής. Το tiguan είναι σίγουρα καλύτερο (πλαστικά, συναρμογή, φινίρισμα, προσοχή στη λεπτομέρεια). Αλλά πολύ βαρετό-μουντό για τα γούστα μου.
- Η συνολική μέση κατανάλωση από όταν το πήρα είναι στα 7 με μέση ταχύτητα 25 χλμ. Το 70% των χιλιομέτρων είναι σε επαρχιακή πόλη με καθημερινές μικρές διαδρομές των 10-20 χλμ(συνολικά), το 10% επαρχιακοί δρόμοι και το 20% εθνική (πάντα σε σβέλτο ρυθμό). Εντός πόλης καίει γύρω στα 7 με κανονική οδήγηση. Με οικονομική (και υπομονή) μπορεί να πέσει σε χαμηλά 6αρια. Στον επαρχιακό εύκολα κάτω από 6. Πάντα avin best action από συγκεκριμένο πρατήριο. Με τον ecoboost και τον ίδιο τρόπο οδήγησης στις ίδιες συνθήκες δεν μπορώ να φανταστώ κάτι λιγότερο από 11 (overall μέση).
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το cc βγαίνει off επειδή πατάς συμπλέκτη. Αν μπορούσες να κάνεις καρφωτες αλλαγές δεν θα έβγαινε. Δυστυχώς το cc θέλει αυτόματο για να δουλεύει στο 100% Κατά τα άλλα συμφωνώ με όλα όσα είπες, έχω ακριβώς τις ίδιες απόψεις, ακόμα και για το remap που θα το δώσει το κάτι παραπάνω.
-
Στην bmw πάντως το cc δουλεύει κανονικά και όταν πατάς συμπλέκτη. Το αυτόματο όταν συνδυάζεται με adaptive cc είναι σίγουρα πιο ξεκούραστο και ασφαλές. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι ο καθένας ταξιδεύει με όσα γουστάρει σε όποια λωρίδα κυκλοφορίας τον βολεύει. Προσωπικά ταξιδεύω στην μεσαία και στην αριστερή βγαίνω για προσπέραση (δηλαδή πολύ συχνά). Εκτός και αν υπάρχει πολύ κίνηση οπότε μένω στην αριστερή που κατά κανόνα είναι πιο γρήγορη και ακολουθώ την κυκλοφορία. Σε τέτοιες συνθήκες το cc είναι άχρηστο. Χώρια ότι χαλαρώνεις και παίρνεις τα πόδια από τα πεντάλ οπότε αν χρειαστεί φρενάρισμα πανικού χάνεται πολύτιμος χρόνος. Προτιμώ να έχω τον απόλυτο έλεγχο.
Για το remap προτείνω να μαζευτούμε οι ενδιαφερόμενοι (με βενζίνη και diesel) γιατί μπορεί να πάρουμε κάποια έκπτωση.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Στην bmw πάντως το cc δουλεύει κανονικά και όταν πατάς συμπλέκτηΜεγάλη χαζομάρα. Κατέβαινα, από Σαλονίκη με 180 με το CC στην 330i, και πριν το τούνελ της Κατερίνης πάτησα συμπλέκτη για να το βγάλω off και να στρίψω δεξιά για να μπω μέσα στην πόλη. Με το που άφησα τον συμπλέκτη (κάπου στα 150), ο τρίλιτρος έδωσε μια γκαζιά και με πήγε πάλι στα 180, ενώ είχα αρχίσει ήδη να στρίβω... Πρώτη και τελευταία φορά που χρησιμοποίησα το CC.
-
χαχαχα, αφού δεν το χεις καθόλου με τα μπλιμπλικια ρε...Άστα για τους άλλους καλύτερα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στην bmw πάντως το cc δουλεύει κανονικά και όταν πατάς συμπλέκτη
Μεγάλη χαζομάρα. Κατέβαινα, από Σαλονίκη με 180 με το CC στην 330i, και πριν το τούνελ της Κατερίνης πάτησα συμπλέκτη για να το βγάλω off και να στρίψω δεξιά για να μπω μέσα στην πόλη. Με το που άφησα τον συμπλέκτη (κάπου στα 150), ο τρίλιτρος έδωσε μια γκαζιά και με πήγε πάλι στα 180, ενώ είχα αρχίσει ήδη να στρίβω... Πρώτη και τελευταία φορά που χρησιμοποίησα το CC.
Έπρεπε να τσιμπήσεις φρενάκι. Με το σύστημα της bmw μπορείς να κατεβάσεις ταχύτητα για να προσπεράσεις γρήγορα, να ανεβάσεις πάλι και να συνεχίσεις την πορεία σου στην προκαθορισμένη ταχύτητα. Πιο σωστό είναι αυτό.
Το cc κατ΄εμέ δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε πολύ υψηλές ταχύτητες για λόγους ασφαλείας. Μέχρι 130-140 όταν δεν έχει κίνηση το βάζω όταν βαριέμαι.
Ford Kuga