-
Σωστή παρατήρηση. Κακώς για εμένα. Είναι κάτι που θα έπρεπε να υπάρχει σε ολες.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
Τι συμβαίνει η Σιτροέν στην προσπάθεια της να κάνει ανταγωνιστικο το αμάξι κουτσουρεψε τις εκδόσεις για να τις ...φτάνει ο Έλληνας.
Δυστυχώς για τα δύο πρώτα χρόνια δεν θα είναι vfm το μοντέλο. Όπως δεν ήταν ούτε το 3008 ούτε το γκραντλαντ.
Αυτή την στιγμή η αλιρ έκδοση έχει keyless entry που μέχρι πρότινος δεν είχε ούτε η gt line! Και η gt line ξαφνικά απέκτησε και κάμερα 180! Αυτά μετά φόρων κοστίζουν κάνα 1000! Προ το fl το 3008 στην gt line θα έχει στάνταρ και το άνοιγμα των αποσκευών χωρίς χέρι και δεν ξέρω τι άλλο. Τότε θα είναι και η καλή στιγμή να το τσιμπήσεις.
Έτσι και το αιρκρος δυστυχώς στο ξεκίνημά του δεν είναι vfm.
To μόνο αμάξι που συνέφερε να το πάρεις με το εβγα ήταν το κοντιακ όσοι το πρόλαβαν στα 21900.
Ελπίζαμε ότι μπορεί η Σιτροέν να παίξει κάπως έτσι δυναμικά στην αρχή αλλά προτίμησε να πάει αλλιώς. Συγκρατημένες τιμές αλλά εις βάρος του εξοπλισμού.
Και είπαμε αν το αυτόματο 1.5 ντίζελ φηλ μείνει στα 27.5 θα αλλάξει τις ισορροπίες. Αν πάει στα 30+ θα στολίζει βιτρίνες...
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τι συμβαίνει η Σιτροέν στην προσπάθεια της να κάνει ανταγωνιστικο το αμάξι κουτσουρεψε τις εκδόσεις για να τις ...φτάνει ο Έλληνας.
Δυστυχώς για τα δύο πρώτα χρόνια δεν θα είναι vfm το μοντέλο. Όπως δεν ήταν ούτε το 3008 ούτε το γκραντλαντ.
Αυτή την στιγμή η αλιρ έκδοση έχει keyless entry που μέχρι πρότινος δεν είχε ούτε η gt line! Και η gt line ξαφνικά απέκτησε και κάμερα 180! Αυτά μετά φόρων κοστίζουν κάνα 1000! Προ το fl το 3008 στην gt line θα έχει στάνταρ και το άνοιγμα των αποσκευών χωρίς χέρι και δεν ξέρω τι άλλο. Τότε θα είναι και η καλή στιγμή να το τσιμπήσεις.
Έτσι και το αιρκρος δυστυχώς στο ξεκίνημά του δεν είναι vfm.
To μόνο αμάξι που συνέφερε να το πάρεις με το εβγα ήταν το κοντιακ όσοι το πρόλαβαν στα 21900.
Ελπίζαμε ότι μπορεί η Σιτροέν να παίξει κάπως έτσι δυναμικά στην αρχή αλλά προτίμησε να πάει αλλιώς. Συγκρατημένες τιμές αλλά εις βάρος του εξοπλισμού.
Και είπαμε αν το αυτόματο 1.5 ντίζελ φηλ μείνει στα 27.5 θα αλλάξει τις ισορροπίες. Αν πάει στα 30+ θα στολίζει βιτρίνες...
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΑφού ακόμα δεν έχουμε ακόμα τις τιμές για να κρίνουμε πως ξέρεις ότι δεν είναι vfm επειδή δεν έχει τα πρόσθετα που αναφέρεις; Αν είναι έτσι οι πιο πλούσιες εκδόσεις τι θα είχαν για εξοπλισμό ή τι λίστα με εξτρά θα υπήρχε; Το σωστό είναι αυτό που λές 'αν το αυτόματο 1.5 ντίζελ φηλ μείνει στα 27.5 θα αλλάξει τις ισορροπίες. Αν πάει στα 30+ θα στολίζει βιτρίνες...'. Δυστυχώς το φορολογικό σύστημα δεν επιτέπει πολυτέλειες, σεμνά και ταπεινά.... Τώρα αν θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο απο ξεστοκάρισμα πριν το f/l με δέλεαρ οτι έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό αλλά μείωση αξίας λόγω του επερχόμενου f/l προσωπικά δεν με ενθουσιάζει η ιδέα.
Όσο για το Kodiaq ξεστοκάρισμα κινητήρα ήτανε για μετά από λίγο βγήκε ο 1.5 και μάλιστα οι περισσότεροι συζητούσαν να περάσουν προγράμματα για να ανεβάσουν την ιπποδύναμη του 125 και να είχαν ένα καλύτερο πακέτο κινητήρα.
Κατά πόσο αυτό ήταν vfm σηκώνει πολύ κουβέντα.... -
Φαίνεται που την πάνε την δουλειά. Όταν κάνουν τόσο προσεκτική αποδόμηση εξοπλισμού τόσους μήνες γιατί την κάνουν; για να βγάλουν ανταγωνιστικες τιμές εις βάρος όμως του εξοπλισμού.
Τώρα αν οι τιμές είναι τόσο δέλεαρ που θα ξεχάσουμε το κουτσουρεμα αυτό μένει να το δούμε. Ή αν θα τις χαμηλώσουν τόσο ώστε να σε παίρνει να βάζεις 3-4 έξτρα που λείπουν χωρίς να αλλάζεις κλίμακα.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φαίνεται που την πάνε την δουλειά. Όταν κάνουν τόσο προσεκτική αποδόμηση εξοπλισμού τόσους μήνες γιατί την κάνουν; για να βγάλουν ανταγωνιστικες τιμές εις βάρος όμως του εξοπλισμού.
Τώρα αν οι τιμές είναι τόσο δέλεαρ που θα ξεχάσουμε το κουτσουρεμα αυτό μένει να το δούμε. Ή αν θα τις χαμηλώσουν τόσο ώστε να σε παίρνει να βάζεις 3-4 έξτρα που λείπουν χωρίς να αλλάζεις κλίμακα.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν επιτρέπεται, τι χρηματικό όριο έχεις βάλει και πότε σκέφτεσαι να αγοράσεις;
-
Ως 30 ταβάνι αλλά δεν βιάζομαι.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ως 30 ταβάνι αλλά δεν βιάζομαι.Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και εγώ τόσο έχω βάλει αλλά με το που είδα το DS7 αναθεώρησα, περιμένω το C5 με τα όποια ποιοτικά μειονεκτήματα απέναντι στο DS7 και θα το σκεφτώ. Επίσης θα πάρω και μια γεύση απο την τιμή του 1.6 που θα βρίσκεται και η υβριδική, δηλαδή αν το 1.6 εχει πχ. 30000€ τότε κάνενα +5000€(λέμε τώρα) θα εχει η υβριδική. Τα νούμερα είναι εντελώς τυχαία και οποιαδήποτε ομοιότητα συμπτωματική
-
Πήγα και το είδα σήμερα και μπορώ να πω οτι οι φωτογραφίες το αδικούν. Απο κοντά είναι πολύ πιο όμορφο και μέσα και έξω. Το ταμπλό και τα καθίσματα ηταν δερμάτινα, αναπαυτικότατα και αγκάλιαζαν το σώμα πολύ όμορφα. Ο χώρος για τα πόδια του πίσω επιβάτη είναι μικρός όπως εχει συζητηθεί και μάλλον θυσιάστηκε προς χάρη του χώρου αποσκευών.
Τα φώτα που θα έχει η Feel μου είπαν οτι θα είναι ξένον και η βασική θα ξεκινάει από 24500-25000€. Ακριβή μου φάνηκε αλλά με τον εξοπλισμό που έχει πιθανά και να είναι η αλήθεια. -
Η Σταρτ δλδ η 1.2 24-25.000? Δλδ 4-5 χιλιάρικα ακριβότερο από το κασκαι;
1500 μόνο κάτω από το βασική του 3008? Που όμως έχει στάνταρ ψηφιακή οθόνη και grip κοντρόλ που δεν έχει το Σιτροέν;
Αν είναι έτσι η περιβόητη φηλ αυτοματο 1.5 παει για 34.000!
Αν έχουν τέτοια τιμη τζάμπα η αναμονή ....θα πουλάει και αυτό 5 αμάξια το μήνα όπως το γκραντλαντ και το καντζαρ....
Αφήστε κύριοι της Σιτροέν την νισσαν και φουβου να φτάσουν τα 10 μύρια πωλήσεις σε κασκαι και τιγκουαν!
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Δεν έχεις καθόλου άδικο, όπως είπα και εμένα μου φάνηκε ακριβό. Ας περιμένουμε λίγο να δούμε τι θα κληρώσει....
-
Δεν νομίζω να είναι τόσο ψηλά μάλλον πέταξε καμιά τιμή ο πωλητής για να απαντήσει κάτι. Εκτός αν είχες πιο σοβαρή πληροφορία
Εδώ το σπορτατζ το βρίσκεις πλέον από 20500 που κάθεσαι και πιο άνετα σαφώς πισω και έχει και 7vs5 χρόνια εγγύηση!
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δεν νομίζω να είναι τόσο ψηλά μάλλον πέταξε καμιά τιμή ο πωλητής για να απαντήσει κάτι. Εκτός αν είχες πιο σοβαρή πληροφορία
Εδώ το σπορτατζ το βρίσκεις πλέον από 20500 που κάθεσαι και πιο άνετα σαφώς πισω και έχει και 7vs5 χρόνια εγγύηση!
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΤο πιο πιθανό είναι να είναι άποψη του πωλητή, όσο για το Grandland που έγραψες πριν πιθανά οι τιμές να αλλάξουν αφου ανακοινώθηκε ότι ο Συγγελίδης πήρε και την Opel οπότε κάνει παιχνίδι με ολο τον όμιλο PSA . Μήπως ήταν και ο λόγος καθυστέρησης στην ανακοίνωση τιμών του C5 AIR; Σήμερα ανακοινώθηκε και έρχονται και οι τιμές...
-
Ναι θέλουν λίγο διόρθωση προς τα πάνω οι τιμές του γκραντλαντ γιατί σιχαθηκαμε να το βλέπουμε στο δρόμο! Ένα χρόνο τώρα ένα αμάξι είδα όλο και όλο στην Θεσσαλονίκη! 13 αμάξια ανά μήνα το 2018!
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λογικά αφού έχει ολο τον όμιλο θα γίνει οτι και στην Ευρώπη με τους αντίστοιχους αντιπροσώπους. Δεν ξέρω με ποια σειρά(πιο φθηνό μέχρι πιο ακριβό) είναι τα μοντέλα του ομίλου αλλά σίγουρα θα αλλάξει τιμές η Opel ή θα πέσουν πολλές εκπτώσεις και προωθητικά.
-
Το γκραντλαντ στέκεται δίπλα στο c5 aircross στην ιεραρχία. Ούτε ακριβότερο ούτε φθηνότερο. Το Όπελ αυτή την στιγμή ξεκινά λίγο κάτω από τα 22000.
Εκεί πρέπει να ξεκινήσει και το Σιτροέν ή εκεί θα καταλήξει αν ξεκινήσει με φουσκωμένα πανιά.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Φάγαμε και την μιση αυτή βδομάδα και ακομα η κουτάλα του μαγειρέματος των τιμων εξακολουθεί να γυρίζει
-
Φιλάκια από την Σιτροέν και αυτή την βδομάδα....οι τύποι έχουν βραχυκυκλωσει τελείως και δεν ξέρουν τι τιμές να βγάλουν ...δεν εξηγείται αλλιώς.... ή απλά κοροϊδεύουν τον κόσμο από βδομάδα σε βδομάδα....
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φιλάκια από την Σιτροέν και αυτή την βδομάδα....οι τύποι έχουν βραχυκυκλωσει τελείως και δεν ξέρουν τι τιμές να βγάλουν ...δεν εξηγείται αλλιώς.... ή απλά κοροϊδεύουν τον κόσμο από βδομάδα σε βδομάδα....Έχουν πιο σοβαρά / καυτά θέματα να ασχοληθούν, όπως την ανάληψη της εισαγωγικής της OPEL και φυσικά τις διαπραγματεύσεις για την Mazda. Που χρόνος για να υπολογίζουν τιμές τώρα...
-
Aν και γενικότερα δε μ'αρέσει το μαύρο,εδώ του πάει και ιδίως και με αυτό τον χρωματισμό του εσωτερικού.
Αναφέρει 3 μείον: α)το κουμπί του alarm σε όχι εύκολη πρόσβαση β)το χαμηλό άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών γ)τους χώρους πίσω,που τους περίμενε ελαφρώς καλύτερους για την κατηγορία του (επίσης κάπου λέει και για την χαμηλή ανάλυση της καμερας οπισθοπ.)
Kατανάλωση diesel 1.5 130 αυτόματο, λίγο πάνω από 6lt/100km.Οι τιμές στην Ιταλία ξεκινάνε από την Live 1.2, λίγο παρακάτω από 26.000 και 1.5 130 diesel χειροκίνητο 27.000 και λίγο κάτω από 30.000 το αυτόματο.Ανάμεσα στις εκδόσεις εξοπλισμού (Live,Feel,Shine) η διαφορά είναι 2.500 ευρώ.
Γενικά,μένει ικανοποιημένος από αυτό που υπόσχεται το αμάξι,την άνεση. -
Όμορφο εσωτερικό, φοβερή η ανοιχτόχρωμη επένδυση, εξωτερικο (το ειχα δει στην εκθεση) μου ειναι αδιάφορο και λίγο «ατσούμπαλο», απογοητευτικοί οι χώροι επιβατών πισω. Συμπερασματικά, προσωπικά δεν θα του εριχνα 2η ματιά, εκτός εαν ειναι σε σουπερ χαμηλή τιμή ή εαν πίσω ειναι τελικά πιο ανετο και απλα η θεση οδηγού ειναι ρυθμισμένη τερμα πισω.
CITROEN C5 AIRCROSS 2018