-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δίνει από τις πρώτες εκδόσεις αρκετά σύστηματα ασφαλείας.
Τελικά όμως τα αναπαυτικά καθίσματα μόνο στην σαιν τα περίμενα και στην φηλ.
Προβλέπω 1.5 εατ8 φηλ κάτω οριακά από τα 27.000
Η φηλ είναι αρκετά πάνω νομίζω από την advance tiguan καθώς σίγουρα το τιγκουαν δεν έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας της φηλ όπως και αναδιπλούμενο καθρέφτη και ψηφιακή οθόνη οργάνων μεταξύ άλλων.
Το grip control όμως είναι προαιρετικό ακόμα και στην σαιν λείπει
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΗ Feel θα είναι σε τέτοια τιμή ώστε προσθέτοντας τουλάχιστον μεταλλικό να είναι κάτω από τα 28000€ ή 20000€ προ φόρων, αν είναι αυτόματο ή όχι θα δείξει.
Θα είμαι Αθήνα την άλλη εβδομάδα οπότε θα πάω να το δω στην Κηφισίας μήπως ξέρουν τίποτα περισσότερο και για τις τιμές. -
Εννοείται μιλάω για αυτόματο άμα είναι +27 το απλό τότε ξεφεύγουν τα πράγματα και μιλάμε για τιμές Γαλλίας.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η Feel έχει ελλείψεις, η Shine έχει πολύ καλό εξοπλισμό (και είναι η λογική επιλογή) αλλά τεράστιο φάουλ οι 19αρές ζάντες, ΔΕΝ προσφέρουν τίποτα και ανεβάζουν αρκετά την τιμή χωρίς λόγο. Βαρέθηκα να βλέπω τέτοιες π@παριές από τους κατασκευαστές...ήμαρτον πια με τις 19αρες ζάντες σε αυτοκίνητα 130-150 ίππων!!
Αναμένουμε τις τιμές και να δούμε η Feel με 3-4 έξτρα που χρειάζεται, σε τι τιμή πηγαίνει. Προσωπικά δεν θα το αγόραζα, γιατί δεν μου αρέσει καθόλου σαν σχεδίαση (σε αντίθεση με το μικρό αδελφάκι του), αλλά εάν τιμολογηθεί σωστά, μπορεί και να πουλήσει.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Η Feel έχει ελλείψεις, η Shine έχει πολύ καλό εξοπλισμό (και είναι η λογική επιλογή) αλλά τεράστιο φάουλ οι 19αρές ζάντες, ΔΕΝ προσφέρουν τίποτα και ανεβάζουν αρκετά την τιμή χωρίς λόγο. Βαρέθηκα να βλέπω τέτοιες π@παριές από τους κατασκευαστές...ήμαρτον πια με τις 19αρες ζάντες σε αυτοκίνητα 130-150 ίππων!!Αναμένουμε τις τιμές και να δούμε η Feel με 3-4 έξτρα που χρειάζεται, σε τι τιμή πηγαίνει. Προσωπικά δεν θα το αγόραζα, γιατί δεν μου αρέσει καθόλου σαν σχεδίαση (σε αντίθεση με το μικρό αδελφάκι του), αλλά εάν τιμολογηθεί σωστά, μπορεί και να πουλήσει.
Η VFM για μένα είναι η Feel με κάποια εξτρά όπως ανέφερες θέλω να πιστεύω ότι θα κρατηθεί σε λογική τιμή. Η Shine έχει καλύτερο πακέτο ασφαλείας αλλά και άλλα που δεν θα μου λείψουν και να μην τα έχω.
-
ελα ντε που πας με την 19αρα! μονο για λιζιγκ! περιορισμένες επιλογες και θα σου βγει ο κουκος αηδονι στην αλλαγη...
το κλειδι ειναι αυτο που ειπωθηκε πιο πανω ποσο θα βγαινει η φηλ και αν θα εχει και ποσο περιθωριο για προσθηκες χωρις να αλλαζει κλιμακα. -
Στην οθόνη επαφής αυτά τα κόκκινα χρώματα αλλάζουν ή όχι ; Δεν είναι λίγο κουραστικά για το μάτι κόκκινα στοιχεία και πλαισια στην οθόνη;
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εχετε δει καθολου σαιτ αλλων χωρων; χαζευω λιγο τον γερμανικο configurator οπου στην feel περιλαμβανεται keyless και καμερα οπισθοπορειας με τιμη εναρξης τα 28χιλιαρικα για τον βεζινη manual 130 ιπποι. Φοβαμαι οτι (για αλλη μια φορα στην ελλαδα) θα απογοητευτειτε πολυ απο τις τιμες.
-
Εγώ χαζεψα λίγο Ισπανία η Shine έχει 24.950 με τον 1.2 manual και 28.750 με τον 1.5 ΕΑΤ8.
Ότι και να πούμε εμείς...ας κάνουμε λίγο υπομονή να βγουν οι επίσημες τιμές.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
Ο χρήστης vasilis! έγραψε:
Εγώ χαζεψα λίγο Ισπανία η Shine έχει 24.950 με τον 1.2 manual και 28.750 με τον 1.5 ΕΑΤ8.Ότι και να πούμε εμείς...ας κάνουμε λίγο υπομονή να βγουν οι επίσημες τιμές.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
Οντως βγαινουν καλες τιμες εκει! Τοσο καλες τιμες που με κανουν να σκεφτομαι μηπως υπαρχει κανενας φορος μετα που δεν φαινεται στον configurator, Τεσπα, οπως ειπες και εσυ, οταν ανακοινωθουν επισημα θα σκασουν χαμογελα ή θα ερθει κρυολουσια. Ελπιζω, για ολους τους υποψηφιους αγοραστες, να ειναι το 1ο!
-
Λοιπόν Δευτέρα-Τρίτη η επίσημη παρουσίαση στο δίκτυο και προφανώς μέχρι Πέμπτη θα ξέρουμε και τις τιμές .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Λοιπόν Δευτέρα-Τρίτη η επίσημη παρουσίαση στο δίκτυο και προφανώς μέχρι Πέμπτη θα ξέρουμε και τις τιμές .Και εμένα σήμερα από την Autoone μου είπαν το πολύ τέλος της άλλης εβδομάδας θα έχουν ανακοινωθεί.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Εχετε δει καθολου σαιτ αλλων χωρων; χαζευω λιγο τον γερμανικο configurator οπου στην feel περιλαμβανεται keyless και καμερα οπισθοπορειας με τιμη εναρξης τα 28χιλιαρικα για τον βεζινη manual 130 ιπποι. Φοβαμαι οτι (για αλλη μια φορα στην ελλαδα) θα απογοητευτειτε πολυ απο τις τιμες.επειδη όντως οι εκδοσεις βγαινουν κουτσουρεμενες στην ελλαδα ελπιζω να υπαρχουν τουλαχιστον γενναιες χαμηλοτερες τιμες απο εξω, οι οποίες πλεον ειναι αυτονοητες καθως λειπει εξοπλισμος. Απλά αν αφαιρέσουν μόνο το κοστος του εξοπλισμου που λειπει και το δώσουν σε αυτες τις τιμες δεν νομίζω να έχει τυχη.
Στην γερμανια πχ η φηλ εχει επιπλεον απο εδω
Parking assistance front, rear and rear view camera with top rear vision
Keyless system
Driver's seat with lumbar supportκαι βγαινει 32800 η 1.5 εατ8. Αν εδω το αντιστοιχο φηλ ειναι στα 30000 θα παει απατο...
η γερμανικη φηλ εκδοση βεβαια ειναι αρκετά πάνω από την ελληνικη gt line 3008 για να εχουμε εικονα εξοπλισμου και τιμων. -
Μην ξεχνάμε την ισχυρή φορολογία της χώρας μας σε σχέση με τους άλλους.
Π.χ σε λιανική τιμή 24κ το ds7 βγαίνει με ΦΠΑ + τέλος ταξινόμησης περιπου 35.6κ..κάτι το απίστευτο.
Sent using Tapatalk
-
Από Γιαννιρη για Θεσσαλονίκη που ρώτησα σήμερα λέει το παριμενουν από μέρα σε μέρα αλλά μάλλον μετά τις 15/2 αφού κατέβουν πρώτα αυτοί στην Αθήνα για την παρουσίαση. Σήμερα μάλλον θα πάω να κάνω td το 1.5 εατ8 στο ds7 που έχουν διαθέσιμο.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε επικοινωνία με την autone με ενημέρωσαν οτι δεν θα υπάρξει έκδοση 1.2 EAT8, που για εμένα είναι μεγάλο φάουλ της εταιρείας. Ειδικά όταν τοποθετείται στο 5008
-
Νομίζω αυτό ήταν δεδομένο έχει γραφτεί πολλές φορές.. Ούτε το 3008 έχει ούτε το γκραντλαντ. Αν θες αυτόματο ντίζελ ή 1.6 180 .
Ψεμμα: το 3008 βγάζει 1.2 εατ8
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Και ένα αγγλικό review με καλά λόγια. Ουσιαστικά το χαρακτηρίζει καναπεδατο λόγο άνεσης και καθισμάτων.
https://www.topgear.com/car-reviews/cit ... irst-drive
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
Τις εκδόσεις και τους κινητήρες τους προσαρμόζουν στο φορολογικό σύστημα . Το αυτόματο 1,2 μπορεί να ήταν πολύ κοντά στο 1,6 σε τιμές .
-
Ίσως να έχεις και δίκιο αλλά σίγουρα θα έπρεπε να προσφέρεται. Ο μόνος λογος που σκέφτομαι είναι οι ρύποι που μπορεί να είναι υψηλοί.
-
Ο χρήστης vasilis! έγραψε:
Και ένα αγγλικό review με καλά λόγια. Ουσιαστικά το χαρακτηρίζει καναπεδατο λόγο άνεσης και καθισμάτων.https://www.topgear.com/car-reviews/cit ... irst-drive
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
Τα οποία άνετα καθίσματα όμως τα έχει μόνο η μία από τις 4 εκδόσεις στην Ελλάδα, φυσικά η ακριβη
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
CITROEN C5 AIRCROSS 2018