-
Αν δεν μπορεις πασο.
Ναι ευρο 4 θα καταργηθουν τελειως στο αμεσο μελλον.
Το σουζουκι ειναι 900 κιλα με 90 αλογα.
Η c4 σου ειναι 1300 κιλα με 90 αλογα. Αρα για να καταλαβεις ειναι σαν να ειχες τον 1600 αρι στο σιτροεν.0-100 εχει 10,5 μετρημενα με ειδικο μηχανημα.
Τσπ Αφου δεν μπορεις το αφηνεις. -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Μην το σκέφτεσαι καν για diesel Euro 4! Στα λεφτά που διαθέτεις θα βρεις πάρα πολλά μοντέλα Euro 5.Και βεβαίως θα φας γερή καμπάνα, ακόμη κι ως επισκέπτης σε Αθήνα ή θεσσαλονίκη αν σε πιάσουν με Euro 4!
5 χρόνια γυρνούσα Θεσσαλονίκη με euro4, δεν μου είπε ποτέ κανείς τίποτα. Και βλέπω ακόμα πάρα πολλά σαν το δικό μου, ή την αντίστοιχη ml320.
O επόμενος ιδιοκτήτης, είναι κάτοικος Χαλανδρίου. -
Σε ενα τυχαιο ελεγχο ομως τι γινεται που η αδεια θα λεει ευρο 4;
-
Στην αρχή γράφανε στην Αθήνα.Κατόπιν το μέτρο ατόνησε. Τώρα έχει αρχίσει να επανέρχεται νομίζω. Έγινε και ντόρος με ασφαλιστικές που δεν κάλυπταν τα γιούρο4 οχήματα εντός της ζώνης. Νομίζω σε 2-3 χρονάκια θα σφίξουν τελείως τα λουριά.
Επιτέλους. Όχι ότι λειτουργεί και τίποτα κατά DIN στη χώρα μας, αλλά ρε φίλε έλεος. Το ήξερες από την πρώτη στιγμή ότι δεν επιτρέπεται, παρόλα αυτά το κάνεις. Μετά θα σου φταίει ο άλλος αν σε γράψει? -
Η άδεια γράφει πάνω με σφραγίδα ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία. Εγώ έχω μόνιμη κατοικία Χαλκιδική. Εν γνώση μου, αν με σταματούσαν για έλεγχο, θα πλήρωνα πρόστιμο. Γιατί στην ουσία ζω μισό-μισό.
Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για αυτούς που μένουν 99,9% στην επαρχία, και πετάγονται για κάτι έκτακτο στην πόλη. Μου φαίνεται παράλογο να πρέπει να έχουν άλλο αυτοκίνητο, ή να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ που είναι απαράδεκτα.
Δεν προσπαθώ να δικαιολογηθώ, γιατί δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία.
Και τώρα το δικό μου diesel είναι, αλλά euro 6 με adblue.
Βλέπω καθημερινά ΠΑΡΑ πολλά euro4. Βασικά ότι μεγάλο suv κυκλοφορεί 10ετίας είναι πετρέλαιο και euro4 -
Και θα πούμε στον άνθρωπο ότι δεν τρέχει κάστανο, ας σκάσει τα λεφτουδάκια του να αγοράσει Euro 4 κι έχει ο θεός;
Ας σοβαρευτούμε λίγο...
-
Εχει ενα δικιο, σου λεει ερχονται ολοι οι λιγδιαριδες ιδρωμενοι το καλοκαιρι και κατουρουν μεσα στην θαλασσα μας.
Και καλα ειναι κρυα, κατσε να συνηθησω μωρε το νερο μεχρι να βουτηξω.
Κοιτουν και μακρυα στον οριζοντα μη και τους χαιρετησει καμια τοπλες αιθερια υπαρξη απο καποιο κοτερο και το χασουν κτλ.Βουρκος τα νερα στα ρηχα.
Να μην παν και οι χαλκιδικιωτες μια στο τοσο να φλωμοσουν μαυριλα και Νοχ τους σαλονικιους. Ισσοροπια του συμπαντος λεγεται αυτο
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Και θα πούμε στον άνθρωπο ότι δεν τρέχει κάστανο, ας σκάσει τα λεφτουδάκια του να αγοράσει Euro 4 κι έχει ο θεός;Ας σοβαρευτούμε λίγο...
Στον άνθρωπο λέμε ότι, ΑΥΤΗΝ την στιγμή πρακτικά δεν υπάρχει έλεγχος, αλλά θα είναι παράνομος αν πάει εντός ζώνης. Και ότι πιθανόν να γίνουν πιο αυστηρά τα πράγματα. Αν δεν μένει μόνιμα Αθήνα ή Θεσσαλονίκη μπορεί να το σκεφτεί.
Ακόμα και Γερμανία(ντεμέκ αυστηρά του θανατά), κυκλοφόρησα κανονικότατα. Στο Αμβούργο με σταμάτησαν και μου έκαναν παρατήρηση, αλλά μέχρι εκεί. Και στο σπίτι μας στο Munster, o 'Καλός' μας γείτονας, έστειλε κάποιον από το Δήμο να ρωτήσει πόσο καιρό θα μείνουμε με Ελληνικές πινακίδες....
Αυτά μέχρι πέρυσι, γιατί τώρα έχουν σφίξει ΠΑΡΑ πολύ εκεί.Ούτως ή άλλως σιγά-σιγά τα euro4 θα αποσυρθούν. Ήδη μετράνε 10ετία. Βέβαια μετά θα απαγορεύσουν τα euro5 ή και το diesel εντελώς. Οπότε σε αυτό το μπουρδέλο που αλλάζουν οι νόμοι με κάθε αλλαγή υπουργού, κοιτάς να κάνεις αυτό που σε συμφέρει οικονομικά.
Γράφω 30.000 χλμ το χρόνο(τα 10.000 εντός πόλης). Το ίδιο αμάξι, αν το είχα σε βενζίνη, θα ήμουν κοντά στα 20λτ/100χλμ. Με το πετρέλαιο καίω λίγο πάνω από τα μισά. Μιλάμε για διαφορά πάνω από 4.000€ το χρόνο σε καύσιμο. Τόσα σε πρόστιμα δεν θα έδινα.Αλλά είμαστε εκτός θέματος εδώ και ώρα. Ζητάω συγνώμη...
Αυτό που θα συμβουλέψω στον νέο πατέρα, είναι να πάρει ένα αμάξι με χώρους. Να βάζει το καρότσι άνετα μέσα, και να χωράει και όλη την προίκα. Επίσης σχεδόν κανένα αμάξι δε χωράει 2 μωρά και κάποιον ανάμεσα στην πίσω σειρά. Μόνο όσα έχουν 3 ξεχωριστά καθίσματα πίσω. π.χ. scenic.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εχει ενα δικιο, σου λεει ερχονται ολοι οι λιγδιαριδες ιδρωμενοι το καλοκαιρι και κατουρουν μεσα στην θαλασσα μας.
Και καλα ειναι κρυα, κατσε να συνηθησω μωρε το νερο μεχρι να βουτηξω.
Κοιτουν και μακρυα στον οριζοντα μη και τους χαιρετησει καμια τοπλες αιθερια υπαρξη απο καποιο κοτερο και το χασουν κτλ.Βουρκος τα νερα στα ρηχα.
Να μην παν και οι χαλκιδικιωτες μια στο τοσο να φλωμοσουν μαυριλα και Νοχ τους σαλονικιους. Ισσοροπια του συμπαντος λεγεται αυτο
Πες τα
-
Χα, χα, χα, αυτό με τους ρουφιάνους στη Γερμανία είναι φοβερό! Ήμουν έξω από το σπίτι και έβαλα μπροστά, αλλά θυμήθηκα κάτι που είχα ξεχάσει μέσα. Άφησα το αμάξι και χωρίς να σβήσω μπήκα μέσα, πήρα το πράγμα και μετά έφυγα, σύνολο 2 λεπτά το πολύ.
Την άλλη μέρα, έβαλα πάλι μπροστά, και κάτι έγινε και άργησα να φύγω, κανα δίλεπτο το πολύ.
Ήρθε μια γειτόνισα όταν λείπαμε και έκανε παρατήρηση στον συγγενή μας που μας φιλοξενούσε ότι ζεσταίναμε το αμάξι το αντί να φύγουμε κατευθείαν και ρυπαίναμε την ατμόσφαιρα. -
Έχει απαγορευτεί εδώ και χρόνια η προθέρμανση του κινητήρα.
Βέβαια σε άλλα αντίστοιχα παραδείγματα τους βγάζω το καπέλο. Και αυτό που εδώ λέμε 'ρουφιανιά', εκεί το αντιλαμβάνονται αλλιώς. Το θεωρεί υποχρέωσή του να καταγγείλει κάτι εκτός νόμου, για να μη διαταράσσετε η ομαλή λειτουργία της κοινωνίας.
Για αυτό και δε θα δεις καραγκιοζιλίκια σε μπαλκόνια. Κλείσιμο ημιυπαίθριων χώρων. Καβάτζωμα πεζοδρομίου για να παρκάρει μόνο αυτός. Θα δεις το χειμώνα παρά το χιόνι, τα πεζοδρόμια καθαρά κλπ κλπ κλπ.
2 μέρες χιόνισε στη Θεσσαλονίκη, και στο πεζοδρόμιο είχαμε πάγο για 2 εβδομάδες μετά... -
To ξέρω για την προθέρμανση. Αλλά μου έκανε εντύπωση η πρεμούρα της να μπει στον κόπο να ντυθεί, να βγει μέσα στον παγετό, να ενοχλήσει τον άλλο χτυπώντας του το κουδούνι, για να του κάνει παρατήρηση.Και ενώ προφανώς είδε ότι είμασταν ξένοι, άρα ανοίκειοι με τις ντόπιες διατάξεις σε τέτοια λεπτομέρεια.
Μάλιστα τη δεύτερη μέρα η καθυστέρηση ήταν αστεία, μπήκαμε μέσα, εγώ έβαλα μπροστά και η γυναίκα μου έβαλε μια διεύθυνση στο τζιπιές, και εγώ της διευκρίνισα κάτι, μπορεί να ήταν και κάτω από ένα λεπτό όλη η ιστορία.Εμείς είμαστε στο άλλο άκρο βέβαια, αλλά τελικά και τα δύο άκρα μάλλον κάπου κάνουν λάθος.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Και θα πούμε στον άνθρωπο ότι δεν τρέχει κάστανο, ας σκάσει τα λεφτουδάκια του να αγοράσει Euro 4 κι έχει ο θεός;
Ας σοβαρευτούμε λίγο...
Στον άνθρωπο λέμε ότι, ΑΥΤΗΝ την στιγμή πρακτικά δεν υπάρχει έλεγχος, αλλά θα είναι παράνομος αν πάει εντός ζώνης. Και ότι πιθανόν να γίνουν πιο αυστηρά τα πράγματα. Αν δεν μένει μόνιμα Αθήνα ή Θεσσαλονίκη μπορεί να το σκεφτεί
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά διαφωνώ κάθετα με αυτή τη λογική!
Πρώτα απ' όλα είναι απίστευτα κακή συμβουλή, όπου κι αν μένει, να του πούμε να πάρει ένα Euro 4 αυτή τη στιγμή, με την πιθανή προοπτική στο άμεσο μέλλον να επεκταθεί η απαγόρευση κυκλοφορίας του κι εκτός των δύο μεγάλων πόλεων. Θα παίξει ρουλέτα με τα λεφτά του για το αν θα είναι αυστηροί οι έλεγχοι στο μέλλον; Κι ακόμη κι αν δεν είναι αυστηροί, θα δεχτούμε μια πράξη παράνομη κι επιζήμια για το περιβάλλον;
Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με αυτή τη λογική, την οποία φαίνεσαι να ενστερνίζεσαι, με βάση τη χρήση που έκανες στο προηγούμενο Euro 4 diesel σου (50% εντός Θεσσαλονίκης). Αν δεν κάνει ο καθένας μας το σωστό στα λίγα πράγματα που περνάνε από τα χέρια μας, που καταλήγουμε;
Αυτά τα γράφω φιλικά και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης. Μια χαρά άνθρωπος φαίνεσαι από τα υπόλοιπα που γράφεις, αλλά δεν μπορώ να μη θεωρήσω ότι στο συγκεκριμένο θέμα είσαι πολύ φάουλ.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Και θα πούμε στον άνθρωπο ότι δεν τρέχει κάστανο, ας σκάσει τα λεφτουδάκια του να αγοράσει Euro 4 κι έχει ο θεός;
Ας σοβαρευτούμε λίγο...
Στον άνθρωπο λέμε ότι, ΑΥΤΗΝ την στιγμή πρακτικά δεν υπάρχει έλεγχος, αλλά θα είναι παράνομος αν πάει εντός ζώνης. Και ότι πιθανόν να γίνουν πιο αυστηρά τα πράγματα. Αν δεν μένει μόνιμα Αθήνα ή Θεσσαλονίκη μπορεί να το σκεφτεί
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά διαφωνώ κάθετα με αυτή τη λογική!
Πρώτα απ' όλα είναι απίστευτα κακή συμβουλή, όπου κι αν μένει, να του πούμε να πάρει ένα Euro 4 αυτή τη στιγμή, με την πιθανή προοπτική στο άμεσο μέλλον να επεκταθεί η απαγόρευση κυκλοφορίας του κι εκτός των δύο μεγάλων πόλεων. Θα παίξει ρουλέτα με τα λεφτά του για το αν θα είναι αυστηροί οι έλεγχοι στο μέλλον; Κι ακόμη κι αν δεν είναι αυστηροί, θα δεχτούμε μια πράξη παράνομη κι επιζήμια για το περιβάλλον;
Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με αυτή τη λογική, την οποία φαίνεσαι να ενστερνίζεσαι, με βάση τη χρήση που έκανες στο προηγούμενο Euro 4 diesel σου (50% εντός Θεσσαλονίκης). Αν δεν κάνει ο καθένας μας το σωστό στα λίγα πράγματα που περνάνε από τα χέρια μας, που καταλήγουμε;
Αυτά τα γράφω φιλικά και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης. Μια χαρά άνθρωπος φαίνεσαι από τα υπόλοιπα που γράφεις, αλλά δεν μπορώ να μη θεωρήσω ότι στο συγκεκριμένο θέμα είσαι πολύ φάουλ.
Δε διαφωνώ σε τίποτα μαζί σου. Ξέρω ότι 100% έχω λάθος στο συγκεκριμένο θέμα.
'Τότε γιατί το έκανες;', θα μου πεις....
Γιατί ήθελα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και δεν ήθελα να δώσω +20κ€ παραπάνω για το αντίστοιχο merc(κάποια λίγα ml320 ήταν euro5). Και γιατί το αντίστοιχο με το δικό μου βενζίνης, ήταν 5.7lt(απαγορευτικά τέλη και φόρος πολυτελείας). Και γιατί τα τελευταία 10 χρόνια τουλάχιστον με πηδ@ει ασάλιωτα το κράτος.. Και γιατί βλέπω άπειρα κακοσυντηρημένα diesel, στο δρόμο. Και γιατί ... πολλά γιατί...
Δεν τα γράφω για άλλοθι. Το θέμα κατά βάση ήταν οικονομικό. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είχα πληρώσει σε πρόστιμα, ακόμα και το 10% των όσων γλίτωσα.
Και για να κάνω μια άλλη διαπίστωση.... Φαντάζομαι ακολουθείς κατά γράμμα τα όρια ταχύτητας και τον υπόλοιπο Κ.Ο.Κ.. Θα είσαι ο μόνο, ή από τους ελάχιστους.
Γιατί στη Γερμανία, που αναφέρθηκε, δεν τηρούν μόνο τις απαγορεύσεις στα diesel. Ακολουθούν με ευλάβεια τα όρια, δεν διπλοπαρκάρουν, δεν κλείνουν διαβάσεις, δίνουν προτεραιότητα, παρκάρουν 99% σε παρκινγκ κλπ κλπ.
Και ξαναγράφω ότι έχεις δίκιο, και δεν τα λέω για δικαιολογία. Ξέρω ότι ήμουν 100% λάθος.To ξέρω για την προθέρμανση. Αλλά μου έκανε εντύπωση η πρεμούρα της να μπει στον κόπο να ντυθεί, να βγει μέσα στον παγετό, να ενοχλήσει τον άλλο χτυπώντας του το κουδούνι, για να του κάνει παρατήρηση.Και ενώ προφανώς είδε ότι είμασταν ξένοι, άρα ανοίκειοι με τις ντόπιες διατάξεις σε τέτοια λεπτομέρεια.
Μάλιστα τη δεύτερη μέρα η καθυστέρηση ήταν αστεία, μπήκαμε μέσα, εγώ έβαλα μπροστά και η γυναίκα μου έβαλε μια διεύθυνση στο τζιπιές, και εγώ της διευκρίνισα κάτι, μπορεί να ήταν και κάτω από ένα λεπτό όλη η ιστορία.Εμείς είμαστε στο άλλο άκρο βέβαια, αλλά τελικά και τα δύο άκρα μάλλον κάπου κάνουν λάθος.
Για αυτό έγραψα, ότι δεν το θεωρούν ρουφιανιά, αλλά υποχρέωση. Δεν το σκέφτονται όπως εμείς. Ζω με τους Γερμανούς τα τελευταία 20 χρόνια περίπου. Σε άλλα τους θαυμάζω και σε άλλα είναι για μπάτσες. Σε αυτό νομίζω έχουν δίκιο. Εμείς χωρίς το φόβο ότι θα μας 'τσούξει' κάπου, κάνουμε ότι μας κ@υλώσει. Και είμαι μέσα σε αυτούς.
Δηλαδή πριν 3 εβδομάδες Θεσσαλονίκη χιόνισε... Μπροστά στην είσοδο από την οικοδομή είχε 30 πόντους χιόνι... Από κάτω έχουμε 3 καταστήματα εστίασης, και ο καθένας καθάρισε μόνο το κομμάτι μπροστά του για τους πελάτες του. Και δεν καθάρισε 2 μέτρα ακόμα, που θα βοηθούσε ΚΑΙ τους πελάτες του, να μην πατήσουν στο δρόμο... Και εγώ από το μπαλκόνι χάζευα το χιόνι... Αν ήμουν στο χωριό στη Γερμανία, θα είχα πάρει το φτυάρι από τις 6 το πρωί... Και θα φρόντιζα μέχρι που θα σκοτεινιάσει να το έχω καθαρό. Γιατί αν πέσει κάποιος και χτυπήσει, θα μου σκίσουν τον πάτο... Και τώρα που λείπω, έχουμε το θείο της γυναίκας μου που μένει δίπλα. Και πάει αυτός και καθαρίζει, όταν χιονίζει. Δεν υπάρχει δικαιολογία του στυλ 'λείπω'. Οφείλεις το πεζοδρόμιο να είναι προσπελάσιμο.Αυτά..... ΕΝΤΕΛΩΣ off-topic.... Ο υποψήφιος αγοραστής την έκανε, με τόσα άσχετα που γράψαμε;
-
Καλημέρα παιδια. Δεν υπάρχει περίπτωση να παω σε euro4 και με αυτά που γράφτηκαν και γενικα ισως αποφύγω το πετρέλαιο τελικά.
Λοιπόν πήγα ειδα την Giulleta απο ιδιώτη .Άσπρη του 10 1400 με 170αλογα την multiair. Ειχε 118.000χλμ.
Αρχικα να πω οτι ποτε δεν ειχα τέτοιας δύναμης αμαξι οποτε οπως καταλαβαινεται οταν του πηρα τον αερα ενιωσα αυτο που ολο ακουγα αλλα ποτε δεν ειχα νιωσει το Fun to drive.Ησουν ενα με τον δρομο δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος.Αν και ειχα και την γυναικα μου και δεν πηγα οπως ηθελα γιατι την ειχα να με σκουνταει και φτανει ξενο αυτοκινητο κλπ.Μεσα απλο και λιτο θα το ελεγα βγαζει μια ποιοτητα αλλα οχι κατι εξαιρετικο.Επισης ηχοι στο εσωτερικο υπηρχαν αρκετοι ειδικα οσο ανεβαιναν οι στροφες και το κακο ηταν οτι ακουγοταν ο δρομος και ο αερας και οχι μονο η μηχανη,ειναι γενικο φενομενο αυτο ?Ισως φταινε και τα λαστιχα βεβαια γιατι θελουν αλλαγμα.Και καπου εδω ανοιξαμε το πορτ παγκαζ και ακουσα την γκρινια του αιωνα χαχα.Το θεμα ειναι οτι ηταν τοσο ωραιο εξωτερικο αψεγαδεαστο πανεμορφο στα ματια μου ,η δυναμη του κινητρα τουλαχαστιον σε μενα εκανε απιστευτη αισθηση και οι πληφοριες που ερχοταν στο τιμονι.Οποτε τωρα εχω απο την μια την γυναικα μου να λεει οτι ειναι μικρο κυριως οι πισω θεσεις και το πορτπαγκαζ και απο την αλλη το fall in love το δικο μου,φανταζομαι βεβαιο και το civic το 1800αρη αν οδηγησω τα πραγματα θα ειναι τα ιδια αν και γιαυτυο δεν εχω ακουσει τα καλυτερα για θορυβους και αναρτησεις.Παιδια ο multiair εχει πολλα προβληματα?Τι κανουμε τωρα οεο?Τιμη μου ειπε 10000 αλλα νομιζω μπορω να το ριξω 500 ευρω τουλαχιστον και για τα λαστιχα. -
Δε νομίζω να σε εντυπωσιάσει έτσι η απόδοση του 1.8 του Ιάπωνα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δε νομίζω να σε εντυπωσιάσει έτσι η απόδοση του 1.8 του Ιάπωνα.+1
-
ξερεται κατι για τον Multiair τον συγκεκριμενο για θεματα?Επισης οσοι την εχουν οδηγησει οντως οι εξωτερικοι θορυβοι ακουγονται τοσο?
Δεν ξερω τι να κανω ειλικρινά μου αρεσε τοσο η οδικη της συμπεριφορά που σκευφτικα μπας και παω σε καμια 156 παλιοτερη βεβαια.Ειναι το ιδιο καλο αυτοκινητο? απο ποια χρονια και μετα να κοιταω? Δεν ξερω και τους χωρους του βεβαια και το πορτ παγκαζ χαχα.https://www.car.gr/14350741-alfa-romeo-alfa-156 κατι τετοιο πχ λεει στην περιγραφη και για esp να ισχυει? να πουλησω το auris να με βολεψει τουλαχιστον για 2-3 χρονια και μετα βλεπουμε εχει ο θεος. -
Αυτοκινητάρα η 156, αλλά μην κοιτάς τόσο παλιό αυτοκίνητο.
Τα λεφτά που διαθέτεις είναι αρκετά για να πάρεις ένα σύγχρονο αμάξι με ασφάλεια και ηλεκτρονικές ευκολίες και λίγα σχετικά χιλιόμετρα. Δεν υπάρχει λόγος να κοιτάς αυτοκίνητα παλαιότερα των 10 (και πολλά σου λέω) ετών. -
Όχι, να μην πας στην 156, υστερεί πολύ σε παθητική ασφάλεια σε σχέση με τα δεδομένα της εποχής μας ενώ η QV είναι πολύ πιο ασφαλής κατασκευή. Θα μπορούσες να δεις την 159 με τα 200 άλογα.
https://www.car.gr/19792230-alfa-romeo- ... full-extra
Αγορά μεταχειρισμένου max 11000Ευρω