-
Το θεμα με τις μπαρες ειναι οτι πιανουν αρκετα πισω,και ειναι σχετικα κοντα μεταξυ τους....
https://ibb.co/pQqF9LJ
Δεν ξερω αν φορτωσεις πεδιλα σκι πχ,μην εχουν παλατζο,γιατι αν τα βαλεις προς τα πισω δεν θα ανοιγει το πορτμπαγκαζ,αν τα βαλεις προς τα μπρος θα δεχονται αεροδυναμικες πιεσεις....
Ενω με τις ραγες μοιραζεται καλυτερα η αποσταση...
https://ibb.co/1KYnHpD -
Δε νομίζω να έχεις κανένα θέμα.. Όλα υπολογισμένο είναι.
Μετα το κοίλο της οροφης διαμοιραζει το φορτίο ακριβώς εκεί που πρέπει.Με τα πέδιλα δε θα έχεις κανένα θέμα. Θα βάλεις τιε extra δέστρες και θα κάτσουν εκεί ακριβώς που πρέπει.
-
Και επίσης.. Ασε μη ξεκολλήσει τίποτα.. (καλοπροαιρετα το λέω.)
Βάλε αυτές τις οποίες έχει προβλέψει ο κατασκευαστής.
Γνώμη μου πάντα και εντελώς φιλικά -
Οι καλοπροαιρετες οι γνωμες ειναι παντα ευπροσδεκτες,και λαμβανονται υπ'οψιν....
Οψομεθα... -
Ο χρήστης Jagos έγραψε:
το ηλεκτρικο πορτ μπαγαζ ειναι μονο με κουμπι ή εχει και αισθητηρηρα για το ποδι κατω απο τον πισω προφυλακτηρα;
- κοτσαδορο εβαλες στην αντιπροσωπεια ή ηταν εργοστασιακος ή τον εβαλες 'εξω' σε καποιο μαγαζι;
dettol
4TF A5 Driver
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2018 08:44
Last Visit: 31 Δεκ 2018 12:12
/quote]Καλησπέρα dettol και παρέα.
Γενικότερα δε ξερω τι γίνεται και μετά από κάποιες ώρες που είμαι. Μέσα μετά με πετάει έξω και αντε να ξαναμπείς...
Μία δεν είναι σωστο το μειλ μια ο κωδικός μια το ενα μια το άλλο τελικα μπηκα!!!Λοιπόν το πορτμπαγκάζ το ηλεκτρικό έχει και knock sensor ναι.remote open close και όταν είναι να κλείσει έχει Suction air. Γενικότερα είναι σχεδόν εφάμιλλο του εργοστάσιακου και πολύ ποιοτικό.
Ο κοτσαδορος είναι γνήσιο αξεσουάρ της Nissan που μπήκε στο αυτόκινητο πριν τη παραλαβή του στον εξουσιοδότημενο αντιπροσωπο.
Δεν υπήρξε πρόβλημα στην συνύπαρξη αισθητήρα ποδιού για το Πορτ μπαγαζ και κοτσαδορου; Είναι κάτι που φοβάμαι για αυτό και ρωτάω.
- κοτσαδορο εβαλες στην αντιπροσωπεια ή ηταν εργοστασιακος ή τον εβαλες 'εξω' σε καποιο μαγαζι;
-
Καλημερα. Όχι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ο αισθητήρας διαβάζει κίνηση ο κοτσαδορος είναι κάτι μόνιμο στο αμαξι(εννοώ η βάση του) δεν εχω χρειαστεί ακόμα να τον βάλω.
Πάντως το δοκίμασα. Όταν βάλαμε τον αισθητήρα και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.
Διαβάζει κίνηση αυτο από κατω. -
Άλλη μια βόλτα από αντιπροσωπεία. Αποτέλεσμα.
Βενζίνη οριστικά από Ιούνιο και μετά οι παραδόσεις και ΜΟΝΟ σε αυτόματο. Οι τιμή θα είναι στα επίπεδα που έχουμε πει, χωρίς να ξέρουμε τον τελικό εξοπλισμό ανά έκδοση.Μου έδωσαν μια πρόχειρη εκτύπωση σε φύλλο excel με τα βασικά χαρακτηριστικά του μοτέρ. Κατανάλωση και ρύποι ήταν TBC, αλλά αυτό που δε μου άρεσε ήταν η επιτάχυνση 0-100. Έλεγε 11,5sec. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν το παίρνεις για να σπας τα κοντές αλλά από 9,7 με το προηγούμενο μοτέρ στα 11,5...
-
Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
Άλλη μια βόλτα από αντιπροσωπεία. Αποτέλεσμα.
Βενζίνη οριστικά από Ιούνιο και μετά οι παραδόσεις και ΜΟΝΟ σε αυτόματο. Οι τιμή θα είναι στα επίπεδα που έχουμε πει, χωρίς να ξέρουμε τον τελικό εξοπλισμό ανά έκδοση.Μου έδωσαν μια πρόχειρη εκτύπωση σε φύλλο excel με τα βασικά χαρακτηριστικά του μοτέρ. Κατανάλωση και ρύποι ήταν TBC, αλλά αυτό που δε μου άρεσε ήταν η επιτάχυνση 0-100. Έλεγε 11,5sec. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν το παίρνεις για να σπας τα κοντές αλλά από 9,7 με το προηγούμενο μοτέρ στα 11,5...
Μα γιατι; Αφου η ιπποδυναμη ειναι ιδια και αυτη ειναι που μετραει και οχι τα κυβικα
Ετσι δε μας λενε;
Για πετρελαιο ρωτησες; -
Να σου πω την αλήθεια το Πετρέλαιο το είχε στην πίσω σελίδα αλλά δεν έδωσα σημασία. Θα το δω όμως.
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι έχει αυτόματο κιβώτιο. Πάντως η διαφορά είναι αξιοσημείωτη. -
Τώρα για τιμές και ημερομηνίες πετρελαίου δε ρώτησα, αλλά θα έχει σίγουρα και manual (σε κοντινές αν όχι ίδιες τιμές με τη βενζίνη αυτόματο) και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν νωρίτερα από τη βενζίνη (από Ιούνιο δηλαδή).
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Άλλη μια βόλτα από αντιπροσωπεία. Αποτέλεσμα.
Βενζίνη οριστικά από Ιούνιο και μετά οι παραδόσεις και ΜΟΝΟ σε αυτόματο. Οι τιμή θα είναι στα επίπεδα που έχουμε πει, χωρίς να ξέρουμε τον τελικό εξοπλισμό ανά έκδοση.Μου έδωσαν μια πρόχειρη εκτύπωση σε φύλλο excel με τα βασικά χαρακτηριστικά του μοτέρ. Κατανάλωση και ρύποι ήταν TBC, αλλά αυτό που δε μου άρεσε ήταν η επιτάχυνση 0-100. Έλεγε 11,5sec. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν το παίρνεις για να σπας τα κοντές αλλά από 9,7 με το προηγούμενο μοτέρ στα 11,5...
Μα γιατι; Αφου η ιπποδυναμη ειναι ιδια και αυτη ειναι που μετραει και οχι τα κυβικα
Ετσι δε μας λενε;
Για πετρελαιο ρωτησες;Αυτές οι επιδόσεις είναι για το αυτόματα και στις δύο περιπτώσεις;
-
Μετά από επικοινωνία με αντιπροσωπεία η τιμή του Xtrail 1.7D 150HP στην έκδοση Ν Connecta 2WD είναι 28.290€.
-
Καλη τιμή ! Ακόμα φτιάχνεται Ιαπωνία ;
-
Περιμένα 26 αλλά θα πέσει λογικά σε 1-2 χρόνια κλασσικά.
Το θέμα είναι να δούμε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο. Αλλά αργεί και αυτός. -
26 δύσκολα. Τόσο έχει το qq n-connecta.
-
Παίρνεις πολύ αμάξι με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και δυνατό μη δίλιτρο diesel ειδικά αν φτιάχνεται ακόμα Ιαπωνία που αποκλείεται να τα φτιάχνουν μεθυσμένοι όπως τα qq.
Εμένα καλη μου φαίνεται η τιμή παρότι δεν έχω σε εκτίμηση το δίκτυο.
Στα 26 θα ήταν κλοπή σαν τα 22,5 της βενζίνης energy με τα 163 άλογα -
Το τετρακίνητο σε τι τιμή θα έρθει;
Αν είναι 2-3 χιλιάρικα πάνω θα ειναι πολύ καλή πρόταση. -
Εγώ ξέρω ότι πετρέλαιο έχει energy 25000, acenta 27000 και nconnecta όπως είπε ο φίλος πιο πανω και tekna 33000
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το τετρακίνητο σε τι τιμή θα έρθει;
Αν είναι 2-3 χιλιάρικα πάνω θα ειναι πολύ καλή πρόταση.Το 4κινητο nconnecta 33000
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Στα 26 θα ήταν κλοπή σαν τα 22,5 της βενζίνης energy με τα 163 άλογαΗ ελπίδα πεθαίνει τελευταία [emoji13]
Nissan X-Trail 2013