-
Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σε όλους.
Μετά από 1600χλμ, πήγαινε-έλα, μέσα σε καταρρακτώδη βροχή,κατανάλωση 5.8 lit/100km, με 130 κυρίως και ανέβασμα 140 για λίγο.Εξωτερική θερμοκρασία 3-4 βαθμοί.
Σήμερα πρωί έλεγξα το λάδι...δε γίνεται λέω, θα έχει κάψει κάτι. Και όμως, με 144,500 χλμ στην πλάτη, το μοτέρ δεν έκαψε σταγόνα.
Το αγαπώ αυτό το εργαλείο μάγκες.....είναι εργαλείο τέλος.
-
Χρόνια Πολλά σειρά.Γιατι να έχει κάψει λαδι? Τουλάχιστον σε αυτό το κομμάτι το μοτερ ειναι ΟΚ μέχρι στιγμής άλλα μας τα χαλάνε.Καταναλωση τσιμπημενη για 2 κινητο.5,6 με 5,8 ειχε το δικό μου all grip σε μικτό κυκλο ( με τα νεα δεδομένα που προέκυψαν θα δω την Παρασκευή που θα γεμίσω)....
-
Παίδες η κατανάλωση δεν μπορεί να πέσει καθόλου κάτω από το 6. Διαδρομή Κατερίνη Αθήνα με 130 συνέχεια ήταν στο 6.2.
Εκδοση 1.0T -
Με το 1.4 δικίνητο αυτόματο έχω ταξιδέψει και με 5lt/100km, αλλά με ήρεμο γκάζι-λίγα προσπεράσματα και μ.ο. στα 90km/h.
-
Ο χρήστης dioskar έγραψε:
Παίδες η κατανάλωση δεν μπορεί να πέσει καθόλου κάτω από το 6. Διαδρομή Κατερίνη Αθήνα με 130 συνέχεια ήταν στο 6.2.
Εκδοση 1.0TΕμεις λεμε για τον diesel....Αλλα για βενζινη 6.2 νομιζω οτι ειναι πολυ καλα για ταξιδι....
-
Ήμουν στο Βόλο σήμερα και πέρασα από Σφακιανάκης αντιπροσωπεία. Είδα το s-cross, crossland x & mokka. Της γυναίκας άρεσε το mokka. Σε μένα το s-cross και λιγότερο το crossland κυρίως λόγω χώρων... Το σκέφτομαι σοβαρά για το 1.4. Τι να προσέξω / ζητήσω εσείς που το έχετε;
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
-
Ο χρήστης geobal έγραψε:
Ήμουν στο Βόλο σήμερα και πέρασα από Σφακιανάκης αντιπροσωπεία. Είδα το s-cross, crossland x & mokka. Της γυναίκας άρεσε το mokka. Σε μένα το s-cross και λιγότερο το crossland κυρίως λόγω χώρων... Το σκέφτομαι σοβαρά για το 1.4. ** Τι να προσέξω / ζητήσω εσείς που το έχετε; **Τί σε νοιάζει?
Στο φόρουμ της όπελ ρώτα. -
[emoji1787][emoji1787][emoji13]
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
-
Πιστεύω να την τουμπαρω...
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
-
Εγώ είχα την εντύπωση ότι το mokka είχε σταματήσει να παράγεται... Από εκδόσεις πιστεύετε ότι αξίζει η διαφορά μεταξύ GL+ & GLX? Νομίζω είναι το GPS και οι αισθητήρες παρκαρίσματος η διαφορές τους, σωστά; Μπορώ να βάλω μόνος μου GPS στην έκδοση GL+?
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
-
Το GLX υπερτιμημένο λόγω φορολογικού συντελεστή. Δεν αξίζει.
-
Αγορά κάρτας SD απο ebay για χάρτες GPS με 50€. Δεν υποστηρίζει ελληνικά.
-
Ο χρήστης geobal έγραψε:
Από εκδόσεις πιστεύετε ότι αξίζει η διαφορά μεταξύ GL+ & GLX? Νομίζω είναι το GPS και οι αισθητήρες παρκαρίσματος η διαφορές τους, σωστά; Μπορώ να βάλω μόνος μου GPS στην έκδοση GL+?Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
Gps,αισθητήρες parking μπρος-πίσω,κάποια νεότερα συστήματα ασφαλείας κατά την οδήγηση όπως adaptive c.c.,αυτόματο φρενάρισμα και δίχρωμες ζάντες αλουμινίου.
Αγορά κάρτας SD απο ebay για χάρτες GPS με 50€. Δεν υποστηρίζει ελληνικά.
+1
-
Ο χρήστης Da Tsun έγραψε:
Με το 1.4 δικίνητο αυτόματο έχω ταξιδέψει και με 5lt/100km, αλλά με ήρεμο γκάζι-λίγα προσπεράσματα και μ.ο. στα 90km/h.Με το 4κίνητο manual 6.9lt/100km στο trip,(υπολογισμένα 7.1-7.2) αλλά κατά 90-95% με οδήγηση σε Ε.Ο. και επαρχιακό (Ε.Ο. κυρίως με 120-140km/h).
-
Με το 4κίνητο manual 6.9lt/100km στο trip,(υπολογισμένα 7.1-7.2) αλλά κατά 90-95% με οδήγηση σε Ε.Ο. και επαρχιακό (Ε.Ο. κυρίως με 120-140km/h).
Καλό νούμερο.
Με πιο 'νευρική' οδήγηση και μ.ο. στα 110km/h ανεβαίνει το δικό μου περίπου στα 6.5-7 lt/100km.
Επειδή όμως κάνω 30.000km το χρόνο, ακόμα και το +0,5lt/100km για μένα είναι +250€ το χρόνο, οπότε δεν υπάρχει λόγος για 'νευρική' οδήγηση. Ασε που είναι και επικίνδυνη.
Το έχω πάει και με 4,7lt/100km σε εθνική (300km) με 'χειρουργικές κινήσεις' όσο και αν δεν το πιστεύετε. Καθυστέρηση να φτάσω στον προορισμό μου: 1 ωρίτσα. Κέρδος απο το αν το πατούσα : 8-10€. -
Για το diesel έχω μέση στα 5lt με μικρές καθημερινές διαδρομές στην πόλη και διαδρομές 100χλμ δύο φορές την εβδομάδα.
Έχω δει 3.8lt !!! μέση σε ταξίδι 250χλμ πηγαίνοντας με τα όρια των πινακίδων
Τα νούμερα είναι από το trip computer οπότε μπορεί να είναι λίγο παραπάνω τα πραγματικά
Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το πρόβλημα με το βενζινοκίνητο είναι μέσα στην πόλη... Χτυπάει 8άρια.
Εκεί η κατανάλωση δεν συμμαζευεται με τίποτα. Ούτε με start-stop κλπ.
Γι'αυτό όποιος κάνει πολλά μέσα στην πόλη πάει σε diesel. -
Diesel και πόλη κυρίως ειναι δυο έννοιες ασύμβατες...
-
Diesel και πόλη κυρίως ειναι δυο έννοιες ασύμβατες...
Οι 'ταρίφες' το γνωρίζουν;
Όποιος πάντως ελέγχει κατανάλωση με βάση τα γεμίσματα, ας συγκρίνει το οδόμετρό του με 1-2 gps και με google maps. Ίσως να επανέλθω σχετικά με αυτό σύντομα.
-
Πως δεν το ξέρουν...για αυτό οι εγκληματίες ταρίφες βγάζουν το dpf -όσοι έχουν euro 5 και μετά.
SUZUKI SX4 SCROSS