-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Δεν νομίζω ότι έχουν τουμπάρει πολλά φορτηγά στην Ελλάδα από αέρα. Επίσης η διαφορά του ύψους μεταξύ ενός hatch ή sedan και ενός σύγχρονου suv δεν είναι δα και τόσο μεγάλη. Πλέον έχουν και αυτά φροντισμένη αεροδυναμική. Στην έννοια της ευθυβολίας κατά τη γνώμη μου συμπεριλαμβάνεται και το πόσο επηρεάζεται το αμάξωμα από πλευρικούς ανέμους.
Επίσης εκτός από το ύψος και την αεροδυναμική σημαντικός παράγοντας είναι το βάρος. Αυτό που λες έχει βάση αν μιλάμε για οχήματα ακριβώς ίδιου βάρους αλλά διαφορετικού ύψους. Άρα το συμπέρασμα ότι επειδή ένα αυτοκίνητο είναι πιο ψηλό είναι λιγότερο ευθύβολο -χωρίς να συνυπολογίσουμε άλλους παράγοντες- είναι άτοπο.Κλουζω καταρχήν Χρόνια πολλά!
Κατά δεύτερον να καταθέσω κι εγώ την προσωπική μου εμπειρία από ένα ταξιδάκι εθνική ως οδηγός ενός περιπτέρου (J11) που είχα για λίγες μέρες στην κατοχή μου. Το αμαξάκι είναι μια χαρά για αυτό που είναι (ψηλό crossover, ήσυχο, με άνετη ανάρτηση, χώρους, ορατοτητά κλπ) μπορείς να κάνεις ένα ήσυχο κ ήρεμο ταξιδάκι αλλά πραγματικά στους τομείς που λες ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ όμως και επουδενι δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα καλό χατς. Συγκρίνοντας με τη G , απλά δεν υπάρχει επαφή σε ευθυβολια και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, για να μη μιλήσουμε για στροφιλικια βέβαια γιατί εκεί είναι σαν να κλέβεις εκκλησίες.
Δεν ξερω πόσο καλύτερο μπορεί να είναι το kuga (φαντάζομαι θα ειναι), δυσκολεύομαι πολύ να πιστέψω όμως οτι θα είναι καλύτερο από ένα focus st line ή μια G μόνο και μόνο επειδή είναι πιο βαρύ από αυτά. Άλλωστε το μεγάλο βαρος μειονέκτημα αποτελεί κατά κανόνα, για αυτό και όλες οι εταιρίες βλέπεις ότι προσπαθούν με κάθε τρόπο να το μειώσουν.
Η φυσική όμως (ήτοι ψηλότερο κέντρο βάρους για τα σουβλάκια) ειναι αμείλικτη για τις συνθήκες που περιγραφεις. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Κλουζω καταρχήν Χρόνια πολλά!Κατά δεύτερον να καταθέσω κι εγώ την προσωπική μου εμπειρία από ένα ταξιδάκι εθνική ως οδηγός ενός περιπτέρου (J11) που είχα για λίγες μέρες στην κατοχή μου. Το αμαξάκι είναι μια χαρά για αυτό που είναι (ψηλό crossover, ήσυχο, με άνετη ανάρτηση, χώρους, ορατοτητά κλπ) μπορείς να κάνεις ένα ήσυχο κ ήρεμο ταξιδάκι αλλά πραγματικά στους τομείς που λες ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ όμως και επουδενι δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα καλό χατς. Συγκρίνοντας με τη G , απλά δεν υπάρχει επαφή σε ευθυβολια και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, για να μη μιλήσουμε για στροφιλικια βέβαια γιατί εκεί είναι σαν να κλέβεις εκκλησίες.
Δεν ξερω πόσο καλύτερο μπορεί να είναι το kuga (φαντάζομαι θα ειναι), δυσκολεύομαι πολύ να πιστέψω όμως οτι θα είναι καλύτερο από ένα focus st line ή μια G μόνο και μόνο επειδή είναι πιο βαρύ από αυτά. Άλλωστε το μεγάλο βαρος μειονέκτημα αποτελεί κατά κανόνα, για αυτό και όλες οι εταιρίες βλέπεις ότι προσπαθούν με κάθε τρόπο να το μειώσουν.
Η φυσική όμως (ήτοι ψηλότερο κέντρο βάρους για τα σουβλάκια) ειναι αμείλικτη για τις συνθήκες που περιγραφεις.Χρόνια πολλά με υγεία πάνω απ' όλα!
Δεν ξέρω αν διάβασες όλα τα ποστ μου αλλά πουθενά δεν έγραψα ότι το kuga είναι καλύτερο στο στροφιλίκι από τα κλασικά οδηγοκεντρικά hatch. Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι η ανάρτηση του st line δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις και πλεύσεις και ότι η 116d είχε (συγκριτικά) πιο μαλακή ανάρτηση. Βέβαια αν συγκρίνω το st line με μερικά αδιάφορα hatch μάλλον στρίβει και καλύτερα.
Επίσης έγραψα ότι το kuga στην εθνική είναι πραγματικά ακλόνητο ακόμα και στα 180 που το έχω πάει και δεν έχει υποψία πλεύσεων. Και μετά ξεκίνησε μια άλλη συζήτηση του πώς είναι δυνατόν ένα πιο ψηλό αυτοκίνητο να είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα από ένα πιο χαμηλό. Εγώ λοιπόν λέω ότι γίνεται, κάποιοι το αμφισβητούν.
Τέλος το qq που οδήγησες πίστεψέ με δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το st line ή μια bmw x1. Είναι βάρκα γυαλό με αδιάφορο τιμόνι και καμία συμμετοχικότητα. Είναι ένα αυτοκίνητο που προσωπικά δεν θα έπαιρνα ποτέ και για την μέτρια ποιότητα κατασκευής και συναρμογής.
Συμπερασματικά καλό είναι να μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν χαμηλά που στρίβουν χειρότερα από κάποια καλοστημένα ψηλά. Δεν είναι ο κανόνας αλλά συμβαίνει. Η stelvio δηλαδή επειδή είναι ψηλή και βαριά δεν είναι σε θέση να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση στον οδηγό της? Δεν στρίβει καλά? Σίγουρα όχι όπως μια ιουλία αλλά σίγουρα καλύτερα από πολλά 'χαμηλά'. Ή το forester που είχα πιο παλιά που παρότι έγερνε με επιθετική οδήγηση γινόταν πολύ διασκεδαστικό (και ήταν εξαιρετικά ταχύ ανεξαρτήτως οδοστρώματος). Πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.Βρήκα στο net το παρακάτω άρθρο που με εκφράζει απόλυτα και ταυτίζεται με αυτά που βιώνω και εγώ 2 μήνες τώρα ως κάτοχος. Και όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν.
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q= ... HX4jRrZSFX -
Εγώ πάντως μίλησα μόνο για ευπάθεια σε πλάγιο άνεμο. Κατά τα άλλα είναι σχεδόν σίγουρο ότι μια Stelvio θα στρίψει καλύτερα από ένα Avensis.
-
Προφανώς όπως άλλωστε εμμέσως λες κ εσύ, η σύγκριση έχει νόημα μεταξύ 'ομοιων' αυτοκινήτων , όπως το παράδειγμα που ανεφερες μεταξύ giulia και stelvio. Το να συγκρίνουμε πχ τη stelvio ή την Urus με ένα yaris δεν έχει νόημα. Με βαση τη δικη μου εμπειρια , ο κανόνας όμως είναι ότι ένα καλοστημενο χατς είναι πιο σταθερό, έχει μικρότερη ευπάθεια στον πλάγιο άνεμο κ εν γένει έχει καλύτερη συμπεριφορά από το αντίστοιχο SUV (πχ kuga st line vs focus st line, stelvio vs giulia κλπ). Φυσικά κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του και μακάρι το kuga να είναι μια τέτοια όπως γράφεις.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Το τιγκ που κολλαει? Ειπα εγω πως ειναι καλυτερο απο το golf σε στησιμο η απο αλλο μικρομεσαιο? Ενταξει υπαρχει ενας ενθουσιασμος αλλα χαλαρωσε λιγο. Δε γινεται μολις πουμε κατι αντιθετο να τρελενεστε
Κατά πρώτον κουόταρες λάθος ποστ. Κατά δεύτερον εσύ έκανες ειρωνικό σχόλιο χωρίς να υπάρχει λόγος. Οπότε απάντησα σε ανάλογο ύφος. Το σίγουρο είναι ότι δεν τρελάθηκα ούτε με πείραξε, το αντίθετο μάλλον ισχύει. Δεν χρειάζεται να μπαίνουμε συνεχώς στη λογική ποιος την έχει μεγαλύτερη
:Κλουζω
1ον κουοταρα σε λαθος γιατι ημουν και ειμαι απο κινητο αλλα καταλαβες τι ηθελα να πω και που απευθυνομουν.
2ον οταν βλεπω ενθουσιασμο και να βγαζεις καλυτερο το suv κουγκα απο την bmw ε δε φταιω εγω μετα
3ον εσυ μπαινεις στη λογικη ποιος την εχει μεγαλυτερη οταν αναφερεσαι στο τιγκ επειδη δε σου αρεσε το σχολιο μου ενω πουθενα δεν εχω πει πως ειναι καλυτερο απο χατςΥ. Σ. Εδω μεσα δε μπορει κανενας να κανει ενα σχολιο αρνητικο για το αμαξι του αλλου γιατι αμεσως ο αλλος θα σου τη πει για το δικο σου αμαξι.
Αυτο να γινει sticky -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Προφανώς όπως άλλωστε εμμέσως λες κ εσύ, η σύγκριση έχει νόημα μεταξύ 'ομοιων' αυτοκινήτων , όπως το παράδειγμα που ανεφερες μεταξύ giulia και stelvio. Το να συγκρίνουμε πχ τη stelvio ή την Urus με ένα yaris δεν έχει νόημα. Με βαση τη δικη μου εμπειρια , ο κανόνας όμως είναι ότι ένα καλοστημενο χατς είναι πιο σταθερό, έχει μικρότερη ευπάθεια στον πλάγιο άνεμο κ εν γένει έχει καλύτερη συμπεριφορά από το αντίστοιχο SUV (πχ kuga st line vs focus st line, stelvio vs giulia κλπ). Φυσικά κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του και μακάρι το kuga να είναι μια τέτοια όπως γράφεις.Συμφωνούμε! Δεν είπα ποτέ ότι το kuga είναι gti. Αλλά ότι είναι οδηγοκεντρικό και πολύ καλά στημένο και οι αναρτήσεις του ελέγχουν άριστα το αμάξωμα. Δεν σημαίνει ότι θα κατεβάζει χρόνους στα Μέγαρα όλη μέρα. Ούτε είναι δυνατόν να συγκριθούν ένα καλοστημένο sport hatch με ένα suv, όσο καλό και να είναι το τελευταίο
Κλουζω
1ον κουοταρα σε λαθος γιατι ημουν και ειμαι απο κινητο αλλα καταλαβες τι ηθελα να πω και που απευθυνομουν.
2ον οταν βλεπω ενθουσιασμο και να βγαζεις καλυτερο το suv κουγκα απο την bmw ε δε φταιω εγω μετα
3ον εσυ μπαινεις στη λογικη ποιος την εχει μεγαλυτερη οταν αναφερεσαι στο τιγκ επειδη δε σου αρεσε το σχολιο μου ενω πουθενα δεν εχω πει πως ειναι καλυτερο απο χατςΥ. Σ. Εδω μεσα δε μπορει κανενας να κανει ενα σχολιο αρνητικο για το αμαξι του αλλου γιατι αμεσως ο αλλος θα σου τη πει για το δικο σου αμαξι.
Αυτο να γινει stickyΝίκο δεν έβγαλα καλύτερο το kuga από τον άσο, είπα ότι οι αναρτήσεις του ελέγχουν καλύτερα το αμάξωμα. Η 116d δεν ήταν όπως η alfa, δηλαδή σφιχτή ανάρτηση και ελάχιστες κλίσεις με εξαιρετικά άμεσο turn in. Αυτό δεν σημαίνει ότι το bmw σε στροφιλίκι είναι πιο αργό. Για όνομα!
Το σχόλιο που έκανες ήταν ειρωνεία, όχι καλοπροαίρετο όπως άλλων παιδιών εδώ μέσα. Έχω γράψει την γνώμη μου για το τιγκ πολλές φορές. Έχει φίλος το καλό diesel με την τετρακίνηση και το dsg και το έχω οδηγήσει πολλές φορές. Δίνει έμφαση στην άνεση και μόνο. Δεν είναι κακό αυτό αλλά δεν προσφέρει οδηγικά ΚΑΜΙΑ συγκίνηση. Αντιθέτως άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας προσφέρουν ΚΑΙ αυτό. Αδιαμφισβήτητα το τιγκ είναι overall ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που σκοράρει ψηλά στους περισσότερους τομείς που ενδιαφέρουν τον μέσο οδηγό και προσωπικά το εκτιμώ για αυτό που είναι. Ευτυχώς υπάρχουν επιλογές για όλα τα γούστα και βαλάντια σήμερα και ο καθένας επιλέγει με τα δικά του (υποκειμενικά) κριτήρια.
Υ.Σ. Ποτέ μα ποτέ δεν έχω ασχοληθεί ούτε την έχω πει σε άλλον για το αυτοκίνητό του. Προκαλωωωω (αλα Μουτσινάς) να βρεις άλλο δικό μου σχόλιο σε τέτοιο ύφος.
Χρόνια πολλά σε όλους και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος με υγεία. Δεν έχει νόημα να αναλώνουμε τον χρόνο μας σε χαζομάρες. Ειρήνη αδέρφια
-
Κλουζω ολα καλα δε τρεχει τιποτα. Ετσι κι αλλιως χαρηκα με την επιλογη σου και οταν το πηρες σου ειπα καλοριζικο και πως εκανες καλη επιλογη.
Καλη χρονια χρονια πολλα -
Κάνουν κύκλο οι συζητήσεις βλέπω.
Ρε σεις χαλαρώστε, ποια οδηγική συγκίνηση;
Ενα απλό, value for money, μικρομεσαίο suv είναι, ένας σχετικά άνετος ανθρωπομεταφορέας, πιθανώς καλύτερα στημένος απο τα άλλα που είναι πιο ακριβά , αλλά το να μιλάμε για οδηγικές συγκινήσεις, μάλλον μας παραπέμπει σε κλάμπ soccermums, για τις οποίες το kuga είναι σαν urus
Καλή χρονιά και καλά χιλιόμετρα σε όλους.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κλουζω συμφωνούμε 100%.
Και για να ευθυμησουμε λιγάκι μέρα που είναι αλλά και να αυτοσαρκαστω , να πω ότι καλα τα στροφιλικια και οι ευθυβολιες, αλλά σήμερα που τα παιδικά καθίσματα φύγαν από το SUV έπεσε βλαστημια. Και το χειρότερο είναι ότι προσπαθώντας να τα κουμπωσω, έκλεισα τις πίσω πόρτες γιατί είχε κ κωλοκρυο, αλλά ξέχασα ότι οι πόρτες είχαν παιδικές ασφάλειες οπότε δεν μπορούσα να βγω μετά... Και κάλεσα την οδική (βλ. γυναίκα να με απεγκλωβισεί!)
Άντε καλή χρονιά σε όλους με υγεία πάνω από όλα και μακάρι τα σοβαρότερα θέματα που να μας απασχολούν να είναι τα σίδερα!
-
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρόνια με υγεία και κάθε ευτυχία
Αλλάζω λίγο το κλίμα για το ποσό fun to drive είναι το st line (Ναι είναι πολύ [emoji847][emoji847][emoji847]) και ηθελα να ρωτήσω το εξής:
Έχει ακούσει κανένας σας έντονο ήχο/σφύριγμα από το εξαερισμό στην μεριά του συνοδηγού;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ερώτηση (δεν θυμάμαι αν την έχω ξανακάνει)
Υπάρχει κάποιος που να έχει ξηλώσει το sync (οποιαδήποτε έκδοση) και να έχει πάει σε aftermaket λύση;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλή Χρονιά σε όλους!
Θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα σε περίπτωση που κάποιος έχει την ανάλογη εμπειρία:
-
Υπάρχει τρόπος να αφήσεις αναμένη την μηχανή και να βγείς έξω από το αυτοκίνητο κλειδώνοντας τις πόρτες από το κλειδί? Πχ. στάση σε ΑΤΜ-περίπτερο, ζέσταμα της μηχανής χειμώνα κλπ
-
Στην σύνδεση bluetooth με spotify σας τυχαίνει να χρειάζεται να 'ξυπνήσετε' την εφαρμογή από το κινητό προκειμένου να ξεκινήσει η αναπαραγωγή της μουσικής από το Sync? (Χωρίς φυσικά να είναι σε κάποιο sleep mode από το κινητό το spotify)
-
Σε μέτριες θερμοκρασίες πχ 10-15 βαθμούς C σας έχει τύχει ο κλιματισμό να βγάζει κρύο αέρα επειδή (μάλλον) έπιασε την επιθυμητή θεμοκρασία?
Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
-
Για το sync μερικές φορές πρέπει να τρέξω την εφαρμογή και να συνδεθώ μετά. Το λένε και οι οδηγίες ότι πρέπει να τρέχει ήδη η εφαρμογή. Τώρα, ανάλογα το κινητό και το πώς διαχειρίζεται τη μνήμη που έχει, μπορεί να την κλείνει την εφαρμογή όταν γυρνάς σε μια άλλη. Πάντως το Spotify έχει καταργηθεί από τις υποστηριζόμενες sync3 apps. Αν εσένα σου τρέχει ακόμα είναι γιατί δεν έχεις αναβαθμίσει σε sync 3.0. Μόνο μέσω Android auto λειτουργεί
-
Infide1 σίγουρα εσύ ξέρεις καλύτερα (και σε ευχαριστώ κιόλας αφού έχεις βοηθήσει και εμένα μεταξύ άλλων με τα διάφορα tips/guides που έχεις μοιραστεί σε αυτό το topic) αλλά απότι βλεπω την έκδοση 3.0 έχω και εγώ.
Διευκρινίζω οτι και εγώ για την λειτουργία μεταφοράς audio μέσω bluetooth μιλάω, όχι για android auto με καλώδιο (και εννοείται οτι εφαρμογή spotify στα mobile apps δεν εμφανίζεται). Σε αυτή την λειτουργία λοιπόν το spotify παίζει μια χαρά, (music track info, χειριστήρια στο τιμόνι κλπ) το μόνο πρόβλημα είναι οτι αν μπώ στο αμάξι με την εφαρμογή να τρέχει στο background (έχει κλείσει το battery optimization του συγκεκριμένου app) τότε απαιτείται να την 'ξυπνήσω' για να προχωρήσει σε αναπαραγωγή του κομματιού/playlist και το αυτοκίνητο. Σίγουρα θέμα κινητού είναι περισσότερο αλλά λέω μήπως το είχε λύσει κάποιος εδώ μέσα.
-
Έχεις δίκιο, προέτρεξα και ξέχασα τελείως ότι υπάρχει και σκέτο Bluetooth . Αν συνδέσεις ένα hands free Bluetooth με play/pause κουμπί, κάνει το ίδιο; κάτι αντίστοιχο κάνει και το αυτοκίνητο αν δεν πέφτω έξω. Θα το δοκιμάσω και εγώ την επόμενη φορά και αν μου κάνει το ίδιο θα ενημερώσω.
-
Ενημέρωση μετά και την ολοκλήρωση ταξιδιού εις Πήλιο και το ορεινό του δίκτυο. Ανεβήκαμε δυο οικογένειες, η άλλη οικογένεια είχε Nissan Murano 3.5L 248hp 4wd. Κανένα πρόβλημα σε ρυθμούς αυτοκινητόδρομου, και στα ορεινά. Και με τα κρύα κανένα πρόβλημα, αλλά λυπήθηκε η ψυχή μου ένα Kuga προσθιοκίνητο το οποίο στον χώρο που είχε παρκάρει είχε πιάσει χιόνι, και κατά την όπισθεν για να βγει γλίστρησε το μπροστινό μέρος και σκάλωσε σε ένα πεζούλι, από εκεί και πέρα έμεινε στον αέρα ο ένας τροχός και έμεινε εκεί..και ήταν κρίμα γιατί οι πίσω τροχοί είχαν βγει σε καθαρό οδόστρωμα, και πιστεύω αν διέθετε την τετρακίνηση δεν θα γλίστραγε καν το μπροστινό μέρος και αν γλίστραγε λίγο θα είχε βγει πριν καν πέσει πάνω στο πεζούλι. Και ο δρόμος ήταν πεντακάθαρος και δεν χρειαζόταν καν αλυσίδες, θεωρώ ότι ήταν άτυχος. Ίσως να πίεσε και την τύχη του αφού είδε ότι γλιστράει και δεν κατέβηκε να διώξει λίγο το χιόνι από τους τροχούς και πίσω. Και δεν έχω εμπειρία από grip control του 3008 αλλά θεωρώ ότι ακόμα και αυτό αν δεν καθαρίσεις λίγο τροχούς και γύρω - γύρω δεν πρόκειται να κάνει δουλειά, διορθώστε με αν κάνω λάθος. Κατά τα άλλα όλα καλά, δεν πίεσα την τύχη μου αφού δεν έχω τετρακίνηση αλλά για παν ενδεχόμενο είχα τις αλυσίδες μαζί μου. Ο κλιματισμός δούλεψε πολύ καλά καθώς και το θερμαινόμενο μπαρπριζ. Καλή χρονιά σε όλους..
-
Καλή χρόνια σε όλους ! Μετά από περίπου τ3 μήνες που είμαιβκάτοχος του αυτοκινήτου παρατήρησα τώρα με τα κρύα ότι τα τζάμια θολώνουν παρα πολύ και πολύ εύκολα, είναι φυσιολογικό ; Και με τα μπροστά και τα πίσω οκ εχουμε λύση .. με τα περιμετρικά όμως τι κάνουμε ; Μιλάω για κίνηση μέσα στην Αθήνα και με δυο άτομα μέσα στο αυτοκίνητο ..
πχ σήμερα πήγα 10 λεπτά απόσταση Νέα Σμύρνη Άγιο Δημήτριο και στην μιση διαδρομή δεν μπορούσα να κοιτάξω αριστερά δεξιά από τα τζάμια ούτε να δω τους καθρέφτες μου ..Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης konmax01 έγραψε:
Καλή χρόνια σε όλους ! Μετά από περίπου τ3 μήνες που είμαιβκάτοχος του αυτοκινήτου παρατήρησα τώρα με τα κρύα ότι τα τζάμια θολώνουν παρα πολύ και πολύ εύκολα, είναι φυσιολογικό ; Και με τα μπροστά και τα πίσω οκ εχουμε λύση .. με τα περιμετρικά όμως τι κάνουμε ; Μιλάω για κίνηση μέσα στην Αθήνα και με δυο άτομα μέσα στο αυτοκίνητο ..
πχ σήμερα πήγα 10 λεπτά απόσταση Νέα Σμύρνη Άγιο Δημήτριο και στην μιση διαδρομή δεν μπορούσα να κοιτάξω αριστερά δεξιά από τα τζάμια ούτε να δω τους καθρέφτες μου ..Sent from my iPhone using Tapatalk
Και για περιμετρικά έχεις την λύση.
Μόλις θολώσουν πολύ τα κατεβάζεις και το «βουρτσακι» που έχει εσωτερικά τα καθαρίζει τις περισσότερες φορέςSent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο κλιματισμός ακόμα και στην χαμηλότερη ένταση και σε μια νορμάλ θεμοκρασία πχ 20 βαθμούς τα ξεθολώνει όλα τα τζάμια και μάλιστα γρήγορα.
-
Αυτές είναι καποιες λύσεις, το πρόβλημα όμως υπάρχει και σε αλλους ; Και οι λύσεις αυτές είναι εφικτες όταν δεν έχεις νεογέννητο στο αμάξι ...στην δίκη μου περίπτωση δεν βολεύει!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ford Kuga