Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda CR-V 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda CR-V 2015
    • 1
    • 2
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 70
    • 71
    • 59 / 71
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    1418
    15456
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rscenic last edited by

      Δεν πρεπει να ανακαλυψω γιατι ακουγεται χχχχχχχχχχ οταν παταω το φρενο σε χαμηλη ταχυτητα? Σε κανενα αυτοκινητο απο αυτα που ειχα μεχρι τωρα δεν συνεβη, παρα μονον οταν ειχαν φαγωθει τα τακακια. Εδω ειναι καινουρια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rscenic last edited by

        Παιδια καλημερα σας.
        Ασκηση για γερα νευρα: Εχει 'στραγγισει' κανεις σας το ρεζερβουαρ να ξερουμε σε τι ενδειξη υπολειπόμενων χιλιομετρων 'μενει' το αυτοκινητο? Εγω το κατεβασα μεχρι τα 30 χλμ. Θα το προχωρουσα αλλα δεν ειχα μαζι μου μπετονακι με πετρελαιο..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george1977 last edited by

          Ο χρήστης RScenic έγραψε:
          Παιδια καλημερα σας.
          Ασκηση για γερα νευρα: Εχει 'στραγγισει' κανεις σας το ρεζερβουαρ να ξερουμε σε τι ενδειξη υπολειπόμενων χιλιομετρων 'μενει' το αυτοκινητο? Εγω το κατεβασα μεχρι τα 30 χλμ. Θα το προχωρουσα αλλα δεν ειχα μαζι μου μπετονακι με πετρελαιο..

          Είναι μάλλον ανοήτη ιδέα.Το πετρέλαιο αφήνει κατακάθια και είναι αμαρτία για μακροζωία του κινητήρα να κάνεις τέτοια τεστ. Τυπικά η αυτονομία του αυτοκινήτου είναι αρκετά ακριβής αλλά η δική μου συμβουλή είναι οτι τετοια πειράματα μόνο κακό κάνουν. Μην αφήνεις το αυτοκίνητο να λειτουργεί με κατακάθια .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rscenic last edited by

            Τζωρτζ συμφωνω οτι ειναι ανοητη (η και επικινδυνη) ιδεα. Απλα το δοκιμασα τωρα που δεν εχω ακομα (λογικα) κατακαθια αλλα επειδη βαζω σταθερα V-power απο ενα συγκεκριμενο πρατηριο και συγκεκριμενη μερα της εβδομαδος, βρισκομαι συχνα σε 'ενδεια' καυσιμου. Ασε που πρεπει να εχω και λεφτα στην τσεπη εκεινη την στιγμη..
            Με τις παγωνιες πως πηγατε? Εδω στην περιοχη μου επεσε στο -2 καποιο 'πουρνο' οπότε ξεκινωντας το αυτοκινητο ειδα ψηλοτερη μεση καταναλωση απ οτι ειχα. Μετα απο καποια χλμ που ζεσταθηκε επανηλθε 'στα παγια' του (ξεκινησε με 6 αντι 5,2λιτ/100 που εχω μονιμα με τις διαδρομες που κανω). Σ εσας συμβαινει αυτο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              geiasou last edited by

              Ο χρήστης RScenic έγραψε:
              Παιδια καλημερα σας.
              Ασκηση για γερα νευρα: Εχει 'στραγγισει' κανεις σας το ρεζερβουαρ να ξερουμε σε τι ενδειξη υπολειπόμενων χιλιομετρων 'μενει' το αυτοκινητο? Εγω το κατεβασα μεχρι τα 30 χλμ. Θα το προχωρουσα αλλα δεν ειχα μαζι μου μπετονακι με πετρελαιο..

              Το δοκιμασα οχι επιτηδες αλλα απο αναγκη. Το CRV εχει 58 λιτρα ντεποζιτο που λογικα πρεπει να ειναι χωρισμενο σε κυριο (50 λιτρων) και βοηθητικο (8 λιτρων). Ο υπολογιστης ταξιδιου υπολογιζει τα εναπομειναντα χλμ με βαση το κυριο ντεποζιτο. Δηλαδη οταν σου δειχνει 0 χλμ σημαινει οτι τελειωσαν τα 50 λιτρα και μενουν αλλα 8 λιτρα στο βοηθητικο. Το αμαξι οταν γραψει 0 μπαινει σε λειτουργια μειωμενης καταναλωσης, βγαζει μια χελωνιτσα στην οθονη των οργανων και μαρσαρει ως τις 2.000 στροφες, μετα εχει κοφτη. Ειναι ψιλοεπικινδυνο να σου πω την αληθεια γιατι αν θες να επιταχυνεις σε κατασταση αναγκης, δεν μπορεις. Παντως αν εχεις καταναλωση γυρω στα 6 λτ/100 χλμ, εχεις αλλα 130-140 χλμ περιπου μεχρι να στραγγιξει τελειως.
              Δεν το συνιστω σε κανεναν για τον λογο που προειπε ο george.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rscenic last edited by

                Σ ευχαριστω για την απαντηση. Οπως ειπες και εσυ δεν ειναι καλο να συνηθιζουμε να το στραγγιζουμε αλλα ειναι καλο να το γνωριζουμε γιατι ποτέ δεν αποκλειεται να βρεθουμε σε δυσκολια ευρεσης καυσιμου. Ξεροντας οτι σε 0 υπολειπομενα χιλιομετρα θα μας αναψει η χελωνα και οτι εχουμε αλλα 8 λιτ, θα κανουμε τα 'κουμμαντα' μας. Την περασμενη Πεμπτη πχ που πηγα να βαλω V-power ειχαν προβλημα με τις καρτες κι εγω δεν ειχα μετρητα, οπότε..το επομενο Shell στα 30χλμ..και η επομενη Πεμπτη, μετα απο μια..εβδομαδα !!
                Καποια αλλη απορια που εχω ειναι οσον αφορα τον πρασινο διακοπτη ECON. Αν καταλαβα καλα το πατημα του διακοπτη δεν εχει καμμια επιδραση στην καταναλωση/αποδοση του αυτοκινητου, απλα σου δειχνει με το χρωμα πότε οδηγας οικονομικα. Σωστα καταλαβα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sargus
                  sargus last edited by

                  Στο civic πάντως το κουμπί 'econ' σου κόβει αρκετά τον κινητήρα και το κλιματιστικό (κ.α.) και έχει επίδραση στην κατανάλωση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rscenic last edited by

                    Χμμ..θα κανω κι εγω το τεστ του 'κλιματιστικου', εκει πιστευω θα παρω απαντηση στην ερωτηση μου, εκτος κι αν μας απαντησει κανενας με CRV..
                    Thanks

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sargus
                      sargus last edited by

                      Νομίζω ότι δεν καταλαβαίνεις κάτι εσύ ο ίδιος. Το είχα διαβάσει στο μάνιουαλ αυτό που σου λέω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        george1977 last edited by

                        To econ επηρρεάζει την απόδοση του κλιματιστικού (επιβαρύνει λιγότερο) και ακολουθεί χαρτογράφηση κινητήρα με λιγότερο πλουσιο μείγμα. (επηρρέαζεται η απόδοση κατά 10-15%)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          super-t last edited by

                          Ο χρήστης george1977 έγραψε:
                          To econ επηρρεάζει την απόδοση του κλιματιστικού (επιβαρύνει λιγότερο) και ακολουθεί χαρτογράφηση κινητήρα με λιγότερο πλουσιο μείγμα. (επηρρέαζεται η απόδοση κατά 10-15%)

                          Link ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            george1977 last edited by

                            Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                            To econ επηρρεάζει την απόδοση του κλιματιστικού (επιβαρύνει λιγότερο) και ακολουθεί χαρτογράφηση κινητήρα με λιγότερο πλουσιο μείγμα. (επηρρέαζεται η απόδοση κατά 10-15%)

                            Link ;

                            http://www.westmichiganhondadealers.com ... on-button/

                            Αυτό με το μείγμα προκείπτει έμμεσα καθώς το γκάζι με ίδιο πάτημα δίνει μικρότερη απόκριση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rscenic last edited by

                              Ο χρήστης george1977 έγραψε:

                              To econ επηρρεάζει την απόδοση του κλιματιστικού (επιβαρύνει λιγότερο) και ακολουθεί χαρτογράφηση κινητήρα με λιγότερο πλουσιο μείγμα. (επηρρέαζεται η απόδοση κατά 10-15%)

                              Link ;

                              http://www.westmichiganhondadealers.com ... on-button/

                              Αυτό με το μείγμα προκείπτει έμμεσα καθώς το γκάζι με ίδιο πάτημα δίνει μικρότερη απόκριση.

                              Αρα, το ECON button ειναι γεγονος οτι εχει 'ενεργό' ρολο.. Thanks

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t last edited by

                                Ο χρήστης george1977 έγραψε:

                                To econ επηρρεάζει την απόδοση του κλιματιστικού (επιβαρύνει λιγότερο) και ακολουθεί χαρτογράφηση κινητήρα με λιγότερο πλουσιο μείγμα. (επηρεάζεται η απόδοση κατά 10-15%)

                                Link ;

                                http://www.westmichiganhondadealers.com ... on-button/

                                Αυτό με το μείγμα προκύπτει έμμεσα καθώς το γκάζι με ίδιο πάτημα δίνει μικρότερη απόκριση.

                                Να σου κάνω μια ερώτηση πάνω σε αυτό;
                                Πάρε το υπερ υποθετικό σενάριο, είναι η καλύτερη μέρα από άποψη καιρού, για να μην έχεις κλιματισμό, θέρμανση κ.τ.λ. και κινείσαι με 100 km/h στην εθνική. Με και χωρίς econ κουμπί πατημένο, πιστεύεις ότι θα έχεις διαφορά στην κατανάλωση;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  george1977 last edited by

                                  Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                                  To econ επηρρεάζει την απόδοση του κλιματιστικού (επιβαρύνει λιγότερο) και ακολουθεί χαρτογράφηση κινητήρα με λιγότερο πλουσιο μείγμα. (επηρεάζεται η απόδοση κατά 10-15%)

                                  Link ;

                                  http://www.westmichiganhondadealers.com ... on-button/

                                  Αυτό με το μείγμα προκύπτει έμμεσα καθώς το γκάζι με ίδιο πάτημα δίνει μικρότερη απόκριση.

                                  Να σου κάνω μια ερώτηση πάνω σε αυτό;
                                  Πάρε το υπερ υποθετικό σενάριο, είναι η καλύτερη μέρα από άποψη καιρού, για να μην έχεις κλιματισμό, θέρμανση κ.τ.λ. και κινείσαι με 100 km/h στην εθνική. Με και χωρίς econ κουμπί πατημένο, πιστεύεις ότι θα έχεις διαφορά στην κατανάλωση;

                                  Το έχω τεσταρει αρκετά σε σταθερή ταχύτητα στην εθνική , χωρίς κλιματισμό η διαφορά είναι μικρή (ταξεως 0,2Lt/100) . Περισσότερο διαφορά έχει στην φάση της επιτάχυνσης όπου με econ on οι διαφορές μπορούν να φτάσουν και στο (1lt/100). Mε κλιματισμό οι διαφορές είναι μεγαλύτερες ειδικά τις ενδιάμεσες ημέρες, τις πολυ ζεστες ημέρες είναι αρκετά μικρή η διαφορά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rscenic last edited by

                                    Να συμφωνησω εμμεσα κι εγω σε αυτο. Πολυ πριν κανω την ερωτηση μου σχετικα με την επιδραση του ECON, οδηγωντας για μεγαλο διαστημα στην ιδια διαδρομη και παντα οσο πιο οικονομικα γινεται, με η χωρις ECON δεν παρατηρησα καμμια διαφορα στην καταναλωση. Γι αυτο επεσα στην παγιδα και ειχα την πεποιθηση οτι το ECON εχει απλα συμβουλευτικο χαρακτηρα, χωρις να λαμβανει ενεργο ρολο. Προφανως λαμβανει 'δραση' σε 'βαρυτερες' συνθηκες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rscenic last edited by

                                      Παιδια καλημερα. Εχω ενα θεματακι με το AWD CRV μου. Καπου καπου η μηχανη σβηνει. Πλησιαζω πχ φρεναριστος αργα στο φαναρι και μολις βγαζω ταχυτητα σβηνει. Συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις το κανει, αλλα οχι σε πορεια παντως. Το κανει συχνα θα ελεγα, μπορει και 2-3 φορες στη διαδρομη που κανω καθημερινα δουλεια-σπιτι (πανε -ελα 25χλμ με μερικα φαναρια ενδιαμεσα). Ο αντιπροσωπος ειπε οτι ειναι καποια (φυσιολογικη) δυσλειτουργια του start-stop και δεν μπορουμε να κανουμε κατι για να το διορθωσουμε. Εσεις εχετε αντιμετωπισει κατι τετοιο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Τι πάει να πει ότι δεν μπορούν να το διορθώσουν; Τελείως άκυρη απάντηση!

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rscenic last edited by

                                          Το σκεπτικο τους ειναι πως, αφου θεωρουν την δυσλειτουργια 'φυσιολογικη' η με αλλα λογια 'αναποφευκτη' τι να διορθωσουν? Αναγκαστικά θα ερθω ξανα σε επαφη μαζι τους.
                                          Το θεμα ειναι (εφ οσον θεωρειται φυσιολογικη δυσλειτουργια) γιατι δεν το εχει κανεις αλλος?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Δλδ το κάνει πριν ακινητοποιηθεί το αμάξι ή αφού σταματήσεις; Αν αφού σταματήσεις δεν είναι φυσιολογικη λειτουργία του σταρτ-στοπ; Αλλιώς αν σβήνει εν κινήσει μιλάμε για χοντρή @αλακια

                                            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 59 / 71
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr