-
Βάλε και αυτό να είναι ολοκληρωμένη η εικόνα.Ποση διαφορά έχουν τα 60 άλογα τελικά και τα 100 κυβικά παραπάνω.Και περιμένουμε και τις ρεπριζ ....
-
καλοοοό και κόκκινο...
-
Δεν νομίζω οτι μας τα λέει πολύ καλά το συγκριτικό...
Καταρχάς το st έχει τοποθετηθεί λίγο πιο πίσω απο το swift, αλλά παρόλ' αυτά παίρνει προβάδισμα αμέσως.
Στο 0:59 φαίνεται οτι απομακρύνεται απο το swift με ιδιαίτερη ευκολία, ενώ στο 1:04 το δείχνει μισό αυτοκίνητο πίσω... Εκτός αν προβάλλεται διαδοχικά το ίδιο πλάνο, τραβηγμένο απο τις 2 κάμερες.
Καλά, για το Up δεν υπάρχουν σχόλια. Δεν υπάρχει κανένας κοινός παράγοντας, ώστε να διεκδικήσει μερίδιο στη σύγκριση... -
Την μια σας φταίει η ζέστη την άλλη δε τα έβαλαν καλά στην εκκίνηση...
Ford λέμε, παντα έτσι ήταν ,αισιόδοξη με τα νούμερα ενω το SSS 1 δευτερόλεπτο σχεδόν κάτω το μετράνε, η suzuki είναι σεμνή και ταπεινή ... -
Να επαναδιατυπώσω:
Ας βγει μπροστά όποιο θέλει, δεν το αναγάγω σε 'ford vs suzuki', απλά με μπέρδεψε το γεγονός οτι ενώ φαίνεται πως το st προσπερνάει το swift, στο αμέσως επόμενο πλάνο το δείχνει μισό αμάξι πίσω. Εκτός αν συνέβη αυτό που έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση μου, να προβάλλεται δηλαδή το ίδιο πλάνο (της προσπέρασης), διαδοχικά απο τις 2 κάμερες.
Κατά τ' άλλα, σαφώς το swift είναι 'in second place with honour'... -
Το V-Box δεν ψεύδεται. Η διαφορά είναι μεγάλη: http://www.zeperfs.com/en/duel7324-7137.htm
-
οι Άγγλοι δεν ξέρουν να κάνουν συγκριτικά μόνο οι Γερμανοί
Porsche GT2 RS vs Suzuki Swift Sport
Youtube VideoΥΓ εντάξη κατάλαβα δεν είναι συγκριτικό πλάκα κάνω για τις αναλογίες κιλών -ίππων τα αυτόματα σασμάν και πόσο γρήγορα κάνουν τις αλλαγές...
εντωμεταξύ κάπου στο 11;00 που δείχνει ένα Audi δες τι χρώμα αρχίζουν και τα βάφουν realzeus ...ύποπτο -
Δείτε μέχρι το τέλος τι λέει ο Αγγλάρας για το αν αξίζει τελικά
Youtube Video -
Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο και το swift 1.0 shvs glx είναι μέσα στη λίστα που έχω καταλήξει. Το κοιτάω με μεγαλύτερο ενδιαφέρον λόγω της κατανάλωσης σε σχέση με fiesta, Micra και Polo. Έχω υπολογίσει ότι καθημερινά κάνω περίπου 36 χλμ και περίπου 11.500 το χρόνο. Θα προτείνατε τον 1.0 hybrid ή τον 1.2 hybrid κινητήρα για κίνηση κυρίως μέσα σε πόλη; Επίσης επειδή δεν έχω καλή γνώση των κινητήρων Suzuki, οι συγκεκριμένοι κινητήρες χρησιμοποιούν καδένα χρονισμού ή ιμάντα χρονισμού; Αυτή τη στιγμή έχω ένα Micra 1000 κ.ε. του 2000 με καδένα χρονισμού και 6,2 λίτρα/100 χλμ. Αν και συνδέθηκα σήμερα στο forum διάβασα όλα τα post (και τις 38 σελίδες) και ομολογώ ότι έχω λίγο μπερδευτεί.
-
Αυτό είναι test drive!
Εμένα με έπεισε πάντως!
Στο 0:33 το χτύπησε ασχημα από την δεξιά πλευρά!
Youtube VideoΣτάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σαν το rallye της τωρινής εποχής!
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Αυτό είναι test drive!
Εμένα με έπεισε πάντως!
Στο 0:33 το χτύπησε ασχημα από την δεξιά πλευρά!
Youtube VideoΣτάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
εντάξει το swift στρίβει γενικά πολύ καλά.... Αλλά εδω μιλάμε για ΧΕΡΙΑ!!!
-
Ο πίνακας οργάνων του swift sport εχει μια ενδιαφέρουσα λειτουργεία που δείχνει πόσο έμεινε σβηστός ο κινητήρας απο το start -stop και πόσο καύσιμο γλύτωσες , απο το parkers που εχει ενα για δοκιμή μακράς διαρκείας στο 6o update
https://www.parkers.co.uk/suzuki/swift/ ... terjet-5d/
Τελικά δεν γλυτώνεις πολλά, 2.7 λίτρα για 5 ώρες που το σύστημα έσβησε τον κινητήρα σε 10.000 χλμ οπότε αν ποτε έπαιρνα αμάξι με τέτοιο σύστημα θα ακύρωνα την λειτουργεία του .
Αυτό που εχει περισσότερο ενδιαφέρον είναι πώς αυτές οι 5 ώρες δείχνει οτι το χρησιμοποίησαν αρκετά σε συνθήκες κίνησης στην πόλη οπότε το οτι εχουν μέση κατανάλωση 6,60 λιτρα/100 χλμ σε 10000 χλμ δοκιμής νομίζω είναι πολύ καλή επίδοση, έκανα τις μετατροπές για εσάς
Φυσικά εχει προβληματάκια με τα διάφορα ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια -αισθητήρες πίεσης ελαστικών- γεγονός που επιβεβαιώνει την άποψη μου , ποτέ αγορά αυτοκινήτου 'πρώτης φουρνιάς ' άστο λίγο να ωριμάσει ιδανικά αγορά στο πρώτο facelift .
Παρακαλώ τέλος την suzuki να βγάλει μια έκδοση χωρίς αυτά και να του κόψει 3-4 χιλιάρικα να την πεί πχ SS/SL ,suzuki sport /super light το rally το εχει άλλη μάρκα , να μην εχει αναδιπλούμενους καθρέπτες το keyless entry κλπ μπιχλιμπίδια , με τέτοια τιμή και κατανάλωση θα γίνει ανάρπαστο!
-
Εχει κανεις το cvt και πως ειναι στην πραγματικη ζωη; Απο συντηρηση τι λεει η αντιπροσωπεια;
Απο τοτε που οδηγησα το χειροκινητο μ αρεσε αρκετα.
-
Δεν το έχω ψάξει το θέμα μηχανολογικά, ομως εγώ έχω το 6ΑΤ 1.0. Σε τεστ οδήγησα το 1.2 cvt που στην ήρεμη αστική συντομη διαδρομή η λειτουργία του μου φάνηκε ίδια με του 6ΑΤ. Ησυχο, χωρις να καταλαβαινεις αλλαγές, και σχετικά καλό σε 1-2 ψιλοεπιταχυνσεις απο φανάρι. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία με αυτόματα όμως για να συγκρίνω με άλλους κατασκευστες (πέρα από Λέξους).
Για συντήρηση δε ρώτησα.
Μεχρι στιγμής κανένα θέμα. Το 6ΑΤ (Αϊσιν) πάντως στις χειροκίνητες αλλαγές ειναι μια χαρά γρήγορο είτε ανεβαζεις είτε κατεβάζεις. Η διαφορά στο πως αρπάζει ο κινητήρας όταν θα πατήσω ξαφνικα τερμα γκάζι και θα κατεβάσω ταυτόχρονα σχέση με απλά αυτόματη λειτουργία και βυθισμα γκαζιού ειναι μεγάλη.
Ομως σε χαλαρη οδήγηση τα 2 αυτόματα μου φανηκαν ίδια. -
Και ποσες σ.α.λ εχει στα 130 - 140 χιλ/ωρα με το αυτοματο 6αρι;
Με το ανταπτιβ κρουιζ κοντρολ ανεβοκατεβαζει ταχυτητες μονο του χωρις να απενεργοποιηται το κρουιζ, σωστα;
Διοτι στο χειροκινητο εχω την αισθηση πως με το που πατας συμπλεκτη απενεργοποιηται το κρουιζ.Παντως διαβαζα πιο πισω για τον θορυβο κτλ. Δεν το βρηκα καθολου θορυβωδες στα 120 χ.α.ω.
Οδηγησα το 1,2 και η μονωση ηταν μια χαρα και μεσα στα πολυ αποδεκτα ορια της κατηγοριας. Το ιμπιζα πολο φαμπια 208 κτλ πανω κατω στα ιδια ειναι.Ισως ειχα βουλωμενα αυτια τι να πω;
Κολλησα καπως με το αμεσο μπροστινο μερος του αυτοκινητου. Το πισω φαινεται να μην ακολουθει το μπροστινο οπως θα θελα καθως καπου χαζευει στην ολη διαδικασια, αλλα το μπροστινο ειναι παρα μα παρα πολυ καλο. Αρκετα καλυτερο για παραδειγμα απο το σιτροεν σ4 και γκολφ προηγουμενης γενιας. Επισης με μπερδεψε το τεχνητο βαρος του τιμονιου πανω σε διαδοχικα στροφιλικια, διοτι δεν καταλαβα αν αυτο το βαρος προερχεται απο την γεωμετρια της αναρτησης η απο την χαρτογραφηση του τιμονιου.
Στην αρχη ενθουσιαστηκα διοτι πιστεψα πως ειναι απο την αναρτηση αλλα μετα ηρθαν δευτερες σκεψεις για την χαρτογραφηση. Γενικα μου εβγαλε μια σιγουρια το ολο μπροστινο συστημα υπο γωνια που ηθελα να επιτεθω με δυναμη στην εσωτερικη κορυφη της στροφης και δεν με πειραζε που χαζευε η ουρα, θα την μαζεψω αργοτερα με αναποδα τιμονια
Το αυτοκινητο στα πρωτα δεκα λεπτα αρχιζα να νιωθω οτι το ξερω χρονια και ενιωθα πως το ζητα ο οργανισμος του το χαρντκορ. Το πιεζα πολυ εντονα στις στροφες και το υποπλαισιο εδινε τελεια σταθεροτητα στην αναρτηση υπο γωνιες.
Πρεπει να οδηγησω το sport. Την τζαπανιλα μου μεσα -
Lap, γενικα κρατάει χαμηλά τις στροφές. Δεν εχω κοιτάξει ακριβώς πόσο χαμηλά. Για οικονομία όπως όλα κάπως ετσι κρατάνε τις στροφές.
Τωρα, ας με κράξουν ολοι, το κρουζ κοντρόλ ούτε εχω κάτσει να το μάθω. Δε το εχω χρησιμοποιήσει γιατι δε θεωρώ πτι ειναι χρήσιμο στις μικρές ελληνικές διαδρομές και τις σχετικα λίγες μεγάλες ευθείες. Ελεος. Επιςης μου φαινεται πολυ πολύπλοκο να το μάθω χωρίς να βρίσκω το λόγο. Κατι σα το παλιό το Τ9 στα κινητά. Ανοησία για τα δεδομένα της χώρας μας. Άρα δε μπορώ να σου απαντήσω,Πολυ σωστή η παρατήρηση σου. Το Σουιφτ σου δινει την αίσθηση οτι το 80% του βάρους του ειναι στον μπροστά άξονα. Απίστευτο το πως κρατάει μπροστά και όντως η αίσθηση οτι εχεις ελαφρύ πισω. Ωστόσο σε μπασίματα που εχω κανει ποτε δεν αισθάνθηκα να χάνω το πισω μέρος. Όσο για ανάποδα, προσωπικά θα αισθανόμουν πιο ασφαλής με χειροκίνητο κιβώτιο που ακομα αισθάνομαι οτι το ελέγχω καλύτερα παρά το αυτόματο , έστω και με τις χειροκίνητες επιλογές. Οδηγώντας στο παρελθόν Vw/Audi αυτοκίνητα, η διάφορα στην αίσθηση ειναι έντονη (με καλύτερη φυσικά του Σουιφτ).
Ο θόρυβος θεωρώ οτι ειναι έντονος περα απο το κανονικό. Μεγάλο μου παράπονο και σίγουρα ειναι οικονομία για τη τομή και το βάρος του αυτοκινήτου. Ελπίζω με την αλλαγη των χαζό-οικολογικών ελαστικών να βελτιωθεί η κατάσταση λιγο.
Το τιμόνι δε ξέρω, δε μου δινει την αίσθηση πτι ειναι τόσο τεχνητό. Νομιζω οτι θα μπορούσε να ειναι και πιο άμεσο και οτι ειναι η ανάρτηση και το πλαίσιο που βοηθούν το τιμόνι να δινει την αίσθηση που δινει. Βέβαια αν το συγκρίνεις με τιποτα χαρντκορ κατασκευές, ναι δεν ειναι και αγωνιστικό του Σουιφτ.Αν οδηγήσεις τπ σπορ πες μας εντυπώσεις!
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Lap, γενικα κρατάει χαμηλά τις στροφές. Δεν εχω κοιτάξει ακριβώς πόσο χαμηλά. Για οικονομία όπως όλα κάπως ετσι κρατάνε τις στροφές.
Τωρα, ας με κράξουν ολοι, το κρουζ κοντρόλ ούτε εχω κάτσει να το μάθω. Δε το εχω χρησιμοποιήσει γιατι δε θεωρώ οτι ειναι χρήσιμο στις μικρές ελληνικές διαδρομές και τις σχετικα λίγες μεγάλες ευθείες. Ελεος. Επιςης μου φαινεται πολυ πολύπλοκο να το μάθω χωρίς να βρίσκω το λόγο. Κατι σα το παλιό το Τ9 στα κινητά. Ανοησία για τα δεδομένα της χώρας μας. Άρα δε μπορώ να σου απαντήσω,Πολυ σωστή η παρατήρηση σου. Το Σουιφτ σου δινει την αίσθηση οτι το 80% του βάρους του ειναι στον μπροστά άξονα. Απίστευτο το πως κρατάει μπροστά και όντως η αίσθηση οτι εχεις ελαφρύ πισω. Ωστόσο σε μπασίματα που εχω κανει ποτε δεν αισθάνθηκα να χάνω το πισω μέρος. Όσο για ανάποδα, προσωπικά θα αισθανόμουν πιο ασφαλής με χειροκίνητο κιβώτιο που ακομα αισθάνομαι οτι το ελέγχω καλύτερα παρά το αυτόματο , έστω και με τις χειροκίνητες επιλογές. Οδηγώντας στο παρελθόν Vw/Audi αυτοκίνητα, η διάφορα στην αίσθηση ειναι έντονη (με καλύτερη φυσικά του Σουιφτ).
Ο θόρυβος θεωρώ οτι ειναι έντονος περα απο το κανονικό. Μεγάλο μου παράπονο και σίγουρα ειναι οικονομία για τη τομή και το βάρος του αυτοκινήτου. Ελπίζω με την αλλαγη των χαζό-οικολογικών ελαστικών να βελτιωθεί η κατάσταση λιγο.
Το τιμόνι δε ξέρω, δε μου δινει την αίσθηση πτι ειναι τόσο τεχνητό. Νομιζω οτι θα μπορούσε να ειναι και πιο άμεσο και οτι ειναι η ανάρτηση και το πλαίσιο που βοηθούν το τιμόνι να δινει την αίσθηση που δινει. Βέβαια αν το συγκρίνεις με τιποτα χαρντκορ κατασκευές, ναι δεν ειναι και αγωνιστικό του Σουιφτ.Αν οδηγήσεις τπ σπορ πες μας εντυπώσεις!
-
Για πες λεπτομερειες για το αυτοματο φρεναρισμα, το βρηκες χαλια στο αλλο θρεντ.
Εγω μονο τεστ ντραιβ το εκανα και το βρηκα σωστο ως συστημα. Δηλαδη το αφησα λιγο να τσουλησει με πανω απο 25-30 χλμ/ωρα το αμαξι πριν φρεναρω στο φαναρι πισω απο το μπροστινο αυτοκινητο, με την καρδια μου να σφιγγεται και να τρεμω απο τον φοβο καθως ηταν και τεστ ντραιβ, και οντως καρφωσε τα φρενα και βαραγε η ηχητικη ειδοποιηση
Στην αρχη εβγαλε νομιζω μια κοκκινη ειδοποιηση στην οθονη, κοιταξα πολυ γρηγορα την οθονη καθως κοιταγα μπροστα ιδρωμενος αλλα μετα ξαφνικα ακους τα φρενα με ενα ηχο σαν γκραου. Το ποδι παντως το ειχα ετοιμο για καρφωμα στο φρενο.
Το ανταπτιβ κρουιζ κοντρολ ηταν με μια λεξη αψογο.
-
Κάνει και για τρακτέρ
Youtube Video
Νέο Suzuki Swift 2017