-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
Εντελώς διαισθητικά και χωρίς να μπορώ να επιχειρηματολογησω ουσιαστικά εκτιμώ ότι η ζωή και η αξιοπιστία του πετρελαίου δεν θα προσεγγιστεί καν από το φυσικο αέριο
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να ισχύει κάτι τέτοιο.
ακομα δεν ξερουμε τι θεματακια θα βγαλει το φυσικο στα αυτοκινητα οπως εβγαλε το υγραεριο.
Το ΦΑ, σε αντίθεση με το υγραέριο, έχει λιπαντικές ιδιότητες. Δεν έχει κάποια σημαντική διαφορά με την βενζίνη, ως προς την αξιοπιστία.
Μακάρι να βγουνε αξιοπιστα όπως η βενζίνη.... Αγορά μονο ΦΑ απο την μανα του και ΟΧΙ μετατροπή....
Κι εγώ την ίδια την μετατροπή θα φοβόμουν, όχι όμως την επίδραση του ΦΑ στον κινητήρα.
-
Αλλαχθηκε η βαλβολινη με την 75w80 motul . Αυτές που βγήκαν δεν ήταν μαύρες κιτρινωπές ήταν σε μέτρια προς καλή κατάσταση μου είπε ο μάστορας. Πάντως αυτές που έβαλα τις μοτουλ μου είπε ότι είναι πιο αναβαθμισμένες από αυτές που είχε. Το έκανε βόλτα και είπε ότι το κιβώτιο δουλεύει άψογα.
Τα φρένα είχαν μείνει ελάχιστα για κάνα 700-1000 χλμ ακόμα.
Με τα νέα πατησα οπως είχα συνηθίσει τελευταία και το αμάξι κοκκαλωσε αντί να κόψει! Πολυ αισθητή η διαφορά!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όποιος πάντως πουλήσει, μπορεί να κολλήσει και αυτό στο παρμπρίζ (αν και ισχύει για
-
Ενώ αυτό δημιουργεί ερωτηματικά. (pdf είναι)
https://www.vdtuev.de/dok_view?oid=727864
Στα 2-3 χρόνια ανεβαίνει από το 47 (http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/suzuki-sx4) στο 29 (μη χαίρεστε οι φεισλιφτάδες αφού το fault rate παραμένει σχεδόν ίδιο) ενώ στα 4-5 χρόνια (με ένα ερωτηματικό για το μίγμα των αυτοκινήτων (πόσα S-cross και πόσα SX4 σκέτο αφού η κλάση περιλαμβάνει αυτοκίνητα κυκλοφορίας το αργότερο 06/12-06/14) παραμένει σχεδόν στα ίδια και χαμηλά για τις προσδοκίες μου επίπεδα (~70).
-
Ο χρήστης luckies έγραψε:
Και δεν ξηλώνεις τα καθίσματα να κάνεις κλούβα το μπουμπούκι; Όχι τίποτα άλλο, μόλις που το 'στρωσες..
-
Χωρίς υδραυλική πόρτα βέβαια.
-
-
Έβαλα λάστιχα 205/50/17 89V, Uniroyal Rainsport 3.
Έχουν πάνω ως σήμα τον καρκαρία.Πάνε καλά ως πρώτη άποψη.
-
Πώς και δεν έχεις δοκιμάσει την αλλαγή σε 55 άρια που είναι υπέρ της άνεσης , ψηλώνουν λίγο το αμάξι και διορθώνουν και την ταχύτητα στο κοντέρ;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Προσωπικά επικροτώ την διάσταση που διάλεξε ο Ηρα αλλά μιας και το ζήτημα επικεντρώνεται στα ελαστικά θέλω να καταθέσω και την δική μου πρόταση που ίσως θα έπρεπε να εξετάσετε όσοι θελήσετε να αλλάξετε ελαστικά στο μέλλον. Όντας κάτοχος ενός ντουστ (που παρόλα τα καλά του δεν φημίζεται ιδιαίτερα για την οδική του συμπεριφορά) εγκατέλειψα τα ανόητα continental lx και πήγα στα falken ΖΕ914 (η εταιρεία πλέον είναι η μαμα των goodyear dunlop Uniroyal) αν θυμάμαι καλά και με αυτό το όνομα πωλούνται πλέον τα goodyear στις ΗΠΑ. Τρομερό λάστιχο, τρομερό κράτημα, τρομερό φρενάρισμα και βελτιωμένη πρόσφυση (τουλάχιστον 30%) στο βρεγμένο σε σχέση με τα lx. Από παιχνίδι της τύχης τα επέλεξα όταν πήγαινα για τα yokohama αντίστοιχα των continental LX. Σχεδόν 30000 χλμ μετά και τα λάστιχα μοιάζουν να φορέθηκαν χθες. Τα Uniroyal τα έβαζα μέχρι πρότινος στο sei για πολλά χρόνια. Όντως πολύ καλά στην βροχή αλλά ως εκεί. Πουθενά αλλού δεν τα βρήκα καλά. Επίσης οι αντοχές τους στα πολλά χλμ, τον ήλιο και τα άσχημα τερρέν, όπως και οι καταναλώσεις είναι κάτω του μέσου όρου για τα δικά μου δεδομένα. Ηρα, στα δύο χρόνια το πολύ κάνε την χάρη στον εαυτό σου και άλλαξε τα. Η φθορά τους από εκεί και μετά ακολουθεί καταιγιστικούς ρυθμούς.
-
Πάντως πιο Κουτουρου επάγγελμα από το λαστιχά δεν υπάρχει.Σου προτείνουν ότι να 'ναι ,με δείκτη ταχύτητας ότι να'ναι , μάρκα ότι να'ναι (μάλλον οχι ότι να'ναι αλλά αυτή που τους δίνει περισσότερο κέρδος) και ποτέ δεν ρωτάνε πχ πόσα κιλά είναι το αμάξι σου.Τι ιπποδύναμη έχει κλπ....Θα μου πεις και να σε ρωτήσουν εάν πάρουν απάντηση θα ξέρουν να την εκμεταλλευτούν???
Και μετά φεύγεις με τα καινούργια σου λάστιχα..... φρενάρεις στο επόμενο χλμ και μουτζωνεσαι για τα επόμενα 4χρονια.Ωραιες αναμνήσεις. -
Εάν σε έπεισε ο duster για την αλλαγή ελαστικού, κράτα και τη συμβουλή για 55αρι. Η διαφορά στην άνεση ειναι αισθητή και τα κορίτσια/milf/cougar/busty/skiny θα την εκτιμήσουν
-
Λίγο δύσκολο αδερφέ καθώς εγώ 'παίζω' σε 215/65 R16 98H . Το πρόβλημα μου δεν ήταν η άνεση (που την έχω μια χαρά) αλλά τα scross που στον τομέα της σπορ συμπεριφοράς με κέρδιζαν κατα κράτος. Χαρακτηριστικά με τα falken παίρνω χαλαρά στροφές με 20χλμ/ώρα παραπάνω από τα continental. Για τέτοια διαφορά μιλάμε! Τα μόνα που μου πρότειναν και δεν βλέπω να είναι λάθος είναι τα miscelin. Εκεί όμως ανεβαίνεις και αρκετά ευρόπουλα πιο πάνω και μεταξύ μας δεν έβρισκα το λόγο να το κάνω . Άλλωστε για ντουστ μιλάμε, όχι για ΑLFA.
-
Η συμβουλή για αλλαγή προφίλ πήγαινε στον Ιάπωνα, που επιμένει στη μανίσια (50), και όχι σε εσέ duster.:-)
-
Ωχ! Δίκιο έχεις φίλε.
-
Ο χρήστης luckies έγραψε:
Εάν σε έπεισε ο duster για την αλλαγή ελαστικού, κράτα και τη συμβουλή για 55αρι. Η διαφορά στην άνεση ειναι αισθητή και τα κορίτσια/milf/cougar/busty/skiny θα την εκτιμήσουνΤο έγραψα και εγώ πιο πάνω τα κτυπηματα του πίσω άξονα κατά 70-80% μειώθηκαν με την αλλαγή από το 50 σε 55. Δεν ξέρω πως αποφάσισε η Σουζούκι και έβαλε 50αρια λάστιχα στο αμάξι. Φυσικά στο fl διόρθωσε το λάθος της κάνοντας νομίζω και πιο φαρδύ 215.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αδερφια λαθος, πρωι ηταν, live στον αερα, οι ζωντανες μεταδοσεις εχουν αυτα τα θεματα.
215/55/17 94V εβαλα. Ο δαιμων του φορουμ, εγραψε λαθος διασταση πιο πριν. Τεσπα, σας ευχαριστω για τις συμβουλες ολους.
Το μιλφ δε θα εκτιμησει το 55 αρι προφιλ, αλλα αν υπαρχει ρευστο για κανενα εστιατοριο,καμια εκδρομη.Νοιαστηκε το κοριτσι αν ειναι uniroyal τα λαστιχα η αν κτυπουν πολυ στις λακουβες.Δεν ξερω αν με νιωθετε...
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Πάντως πιο Κουτουρου επάγγελμα από το λαστιχά δεν υπάρχει.Σου προτείνουν ότι να 'ναι ,με δείκτη ταχύτητας ότι να'ναι , μάρκα ότι να'ναι (μάλλον οχι ότι να'ναι αλλά αυτή που τους δίνει περισσότερο κέρδος) και ποτέ δεν ρωτάνε πχ πόσα κιλά είναι το αμάξι σου.Τι ιπποδύναμη έχει κλπ....Θα μου πεις και να σε ρωτήσουν εάν πάρουν απάντηση θα ξέρουν να την εκμεταλλευτούν???
Και μετά φεύγεις με τα καινούργια σου λάστιχα..... φρενάρεις στο επόμενο χλμ και μουτζωνεσαι για τα επόμενα 4χρονια.Ωραιες αναμνήσεις.Οι περισσότεροι ειναι άσχετοι ή το παίζουν άσχετοι.Λιγοι είναι επαγγελματίας.Γεμισαν την αγορα με 3ης και 4ης ποιότητας ελαστικά που αν το σκεφτείς σου βγαίνουν πανω κατω τα ιδια με ενα 1ης ποιότητας οταν ενα καλό λάστιχο θα σου παει 3-4 χρονια και θα ειναι ΟΚ ενω τα φτηνά 2 το πολυ χρόνια και με την καρδια στην Κούλουρη...Εμενα ο άλλος ηθελε να βαλω Run flat γιατί αυτα είχε για να ξεφορτωθεί... Δυστυχώς στην εποχή των μνημονίων κανουν χρυσές δουλειές μερικοί τύποι....
-
Ισχύει σε μεγάλο βαθμό αυτό που λες Λεμ όμως μιας και τα ανέφερα πιο πάνω, τα falken για όσους ξέρουν ήταν πάντα λάστιχα υψηλών επιδόσεων. Αυτή την στιγμή τα φορούν στα αμαξια τους άνθρωποι με πολύ ταχύτερα οχήματα από τα δικά μας ενώ εγώ ήμουν σε λίστα αναμονής 1,5 με 2 μήνες για να τα πάρω. Παραθέτω μια μικρή αναφορά που έγινε για την φίρμα κάποτε στο φόρουμ - σε εποχές που 'έδεναν τα σκυλιά με τα λουκάνικα'...
-
Εμενα ο άλλος ηθελε να βαλω Run flat γιατί αυτα είχε για να ξεφορτωθεί...
Βρε ξέρεις τι ειναι να σου λέει ο καθηγητής ότι τα crossclimate δεν έχουν (την ανύπαρκτη) πιστοποίηση 4 εποχών (με επιχείρημα ότι τα cc δεν έχουν τη λέξη season πάνω στο λάστιχο ενώ τα conti Και τα gy την έχουν);
SUZUKI SX4 SCROSS